Netizen B0ngkar Siapa Aen Syahera Rupanya Isteri Baru Bapa Tiri Yang Buat Laporan Polis


Beberapa hari ini hangat di laman sosial berikutan isu anak lelaki pengasas kosmetik Dnar, Allahy4rhamah Faziani Rohban Ahmad yang telah menghantar mesej berbaur ugvtan kepada bapa tirinya.

Mohamed Akhbar Hakim Jasmin difahamkan did@kwa berikutan mengugvt untuk mendatangkan kemud4aratan kepada bapa tirinya dengan menghantar mesej pesanan ringkas menerusi aplikasi WhatsApp.
“Papa ingat deh, kalau adik ore mti, ore g p4ncung belako.”Menjengah ke ruangan Instagram pemuda berusia 20 tahun terbabit sejak beberapa hari lalu, dia ada berkongsikan liputan daripada pihak Buletin TV3 berkaitan pen4hanannya itu. Dalam berita berkenaan, dia did@kwa m4nga-sari ibu tiri-nya di sebuah pusat membeli belah sebelum laporan kepada pihak berwajib dibuat. Patuh kepada tuntutan undang-undang, dia melalui proses sia-satan dengan tenang bersama pihak polis.
Melalui laporan Berita Harian, hubungannya bersama si ayah dikatakan menjadi reng-gang selepas lelaki itu berkahwin baru. Tidak ketinggalan, Aqbar turut did@kwa telah menghantar sebuah mesej ugut-an menyebabkan kemat-ian kepada ayah tirinya itu. Tidak pasti apakah kemelut sebenar yang sedang melanda keluarga mereka, namun cara penulisan jejaka ini di setiap posting ternyata menimbulkan pelbagai persoalan.
     View this post on Instagram         Tiada body contact,tiada sentuhan.Hukuman telah jalan,kerjasama sepenuhnya saya telah bagi kepada pihak polis.Alhamdulilah,terima kasih. . Nasi sudah menjadi bubur,bubur pun dah nak basi.
A post shared by RohbanGroup®️ (@iqbarhakim_j) on Jun 26, 2020 at 4:10am PDT

Tidak sampai setahun kem@tian arw4h, bapa tiri berkahwin dengan wanita mudaKisah ini sekali gus menjadi bualan hangat para warganet dan menjadi tanda tanya sehinggakan Iqbar sanggup bertindak sedemikian rupa. Melihat kepada carian komen netizen, mereka membongkarkan kisah bahawa bapa tirinya, Shah Rizal telah berkahwin dengan Aen Syahera  yang juga seorang pengasas kosmetik Syahera Beauty


Aen Syahera  juga pernah membintangi drama Syahmi Sazli dahulu iaitu . Menguatkan lagi dakw4an apabila tampil individu yang pernah terserempak Shah Rizal dan Aen menaiki penerbangan ke Kuala Lumpur bersama-sama pada awal tahun lalu.



Namun, sehingga kini Iqbar masih lagi tidak mended@hkan punca sebenar berbuat demikian ke atas bapa tirinya. Apa pun sama-sama kita doakan agar ikatan kekeluargaan dan kemelut yang melanda antara mereka dapat diselesaikan secara baik.
Bertekak Dgn Ibu Ti1ri, Hubungan Renggang Lepas Ayah Kahwin BaruTahun lalu, Faziani Rohban Ahmad telah terk0rban dalam sebuah insi-den jalan raya di Thailand. Walaupun namanya jarang disebut-sebut ketika hidup, pemergiannya ditangisi dengan kisah amal jariahnya selama ni.
Kini sudah lebih setahun berlalu, timbul pula satu konfl-ik kurang enak apabila anak sulungnya iaitu Aqbar Hakim Jasman dikatakan dit4han oleh pihak polis.
     View this post on Instagram         Mummy…abg minta maaf kerana belum sempat melawat Mummy selepas abg dibebaskan polis. Peguam tidak benarkan abg pergi jauh dari kawasan ni,kerana bila2 masa akan didakwa di mahkamah. Mummy, esok abg akan didakwa di mahkamah Jalan Duta.Mummy jangan risau.Abg akan steady untuk hadapi semua cabaran ini.Semua orang berdiri belakang abg.Semua sahabat2 Dnars ada dikiri kanan abg.Semua ahli2 keluarga Mummy berdiri belakang abg.Kawan yang betul-betul kawan support habis-habisan..Tak mengapalah Mummy, kebenaran pasti datang.Keadilan pasti menjelma.Cahaya keadilan sudah mulai kelihatan walaupun sayup2 di hujung terowong.Arwah baik ramai sayang. . Al-Fatihah untuk bondaku tersayang.
A post shared by RohbanGroup®️ (@iqbarhakim_j) on Jun 30, 2020 at 4:08am PDT

Adik mula bagi petunjuk
Adiknya Irdiena Hakim juga dilihat seperti memberikan ‘petunjuk’ tentang masalah besar yang sedang melanda abangnya. Bukan sahaja sering menyebut tentang ‘kebenaran’ yang bakal terbongkar kelak, malahan gadis cantik ini menyifatkan mereka sekeluarga akan terus kuat demi mempertahankan legasi perniagaan peninggalan Allahy4rham ibu.
“ABANG IALAH SEGALANYA ,DIA SEORANG ABANG SEORANG AYAH DAN SEORANG IBU DI HIDUPKU
“Abang dari kecil hingga dewasa dia diberi pelbagai jenis ujian hidup dan dia jugalah saksi setiap kesusahan hidup bonda ..abang ialah seorang abang yg bertanggungjawab terhadap adiknya ,dia juga seorang anak yg sangat TAAT ..dia seorang yg sentiasa berfikiran rasional dan nasihatnya sentiasa membuat aku mnjadi insan yg lebih baik ..selepas bonda tiada almost 90% tanggungjawab yg harus dia jalankan serta pelbagai jenis ujian hidup yg harus dia lalui demi kebahagiaan adik-adiknya ..dan skrg dia juga ditimpa masalah yg sgt besar tapi aku kagum ,kerana disaat aku menelefon suaranya sentiasa gembira dan sgt tenang malah masih dgn lagaknya yg melawak (walaupun air matanya mngkin sentiasa mencurah keluar dibelakang aku adiknya) ..abang aku percaya engkau akan menjadi seorang yg lebih berjaya dari sekarang suatu hari nanti ,terima kasih atas segala kes@kitan yg kau tahan demi memberikan kebahagiaan kepada keluarga dan demi menegakkan KEADILAN serta demi MEMPERTAHANKAN LEGASI YG TELAH DITINGGALKAN ..aku yakin kau mampu abang ,kerana Tuhan takkan uji seseorang itu lebih drpd kemampuannya!
“Terima kasih kepada semua yg sentiasa support kami ..kebenaran pasti datang ,keadilan pasti menjelma ..semoga Tuhan permudahkan segalanya Ameen

Mama pesan… jangan bereb-ut harta’
BARU-BARU ini, mama berpesan kepada semua lapan anak termasuk empat anak tiri serta adik beradik supaya tidak bergaduh dan jangan berebut harta dunia sekiranya berlaku sebarang keja-dian tidak diingini terhadapnya.”
Demikian kata anak tiri kepada pengasas produk kecantikan Dnars Skincare, Faziani Rohban Ahmad, 39, yang men-inggal dunia dalam kem-alangan di Pattani, Thailand.
Ainul Atiya Ahmad Shah Rizal, 18, berkata, ibu tirinya yang dipanggil mama juga meluahkan rasa seolah-olah semakin dekat dengan ar-wah bapanya dan membayangkan jika meni-nggal dunia nanti
Dengan perkembangan terkini, semoga apa hal yang berlaku antara mereka dapat di selesaikan dengan baik
 
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!
Sumber: HMT Press
 


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/07/netizen-b0ngkar-siapa-aen-syahera.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Netizen Bongkar Punca Sebenar Anak Pengasas Dnars Hantar Mesej Ugvt Bapa Tiri

Netizen Bongkar Punca Sebenar Anak Pengasas Dnars Hantar Mesej Ugvt Bapa Tiri

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 708 hits
Beberapa hari ini hangat di laman sosial berikutan isu anak lelaki pengasas kosmetik Dnar Allahyarhamah Faziani Rohban Ahmad yang telah menghantar mesej berbaur ugvtan kepada bapa tirinya ANAK PENGASAS DNARS MENGUGvT BAPA TIRIMohamed Akhbar...
Dunia Baru Je Nak Elok Video Viral Netizen Beng4ng Lepas Tengok Tindakan Resort Buang Air Kot0r Ke Dalam Laut

Dunia Baru Je Nak Elok Video Viral Netizen Beng4ng Lepas Tengok Tindakan Resort Buang Air Kot0r Ke Dalam Laut

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 535 hits
Semenjak dunia diser4ng pandemik COV1D 19 bumi dikatakan hampir pulih daripada pencemaran udara air dan alam sekitar Salah satu contoh ketara adalah sungai di Melaka ramai yang nampak perubahan yang berlaku Tapi sayang sikap menjaga alam se...
Siapa Aen Syahera Selain Menjadi Jutawan Di Usia Muda Ini Biodata Beliau Yang Ramai Tak Tahu

Siapa Aen Syahera Selain Menjadi Jutawan Di Usia Muda Ini Biodata Beliau Yang Ramai Tak Tahu

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 847 hits
Mungkin ramai yang tidak kenal dengan gadis bernama Aen Syahera ini Gadis cantik ini adalah usahawan kosmetik yang berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang Dilahirkan di Rantau Panjang Kelantan beliau telah mencapai status usahawan berjaya ...
Tahun Ni Bertuah Dapat Hadiah Hari Bapa Special Isteri Dr Say Hamil Lagi

Tahun Ni Bertuah Dapat Hadiah Hari Bapa Special Isteri Dr Say Hamil Lagi

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 373 hits
Setelah memiliki seorang anak lelaki yang berusia setahun nampaknya Dr Say dan isteri bakal menimang cahaya mata lagi sekali apabila Dr Azura Abas hamil buat kali kedua Walaupun jarak kandungan kedua dengan usia anak sulungnya itu tidaklah ...
Suami Tidak Benarkan Isteri Berjumpa Ibu Bapa

Suami Tidak Benarkan Isteri Berjumpa Ibu Bapa

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 305 hits
SOALAN Ohmedia dapat rasakan ada di kalangan isteri yang tidak dapat keluar ke rumah dan berhubung dengan orang tua kerana tidak mendapat izin suami Jadi adakah isteri boleh keluar menjenguk orang tua semasa suami tiada di rumah walaupun ti...
Noda Anak Kandung Baru Lepas Habis Berpantang Bapa Mengaku Tidak Bersalah

Noda Anak Kandung Baru Lepas Habis Berpantang Bapa Mengaku Tidak Bersalah

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 381 hits
Seorang bapa berusia 54 tahun yang sebelum ini ditahan polis atas dakwaan merogol anak bongsunya yang baru habis berpantang bulan lalu mengaku tidak bersalah di Mahkamah Seksyen Kangar nbsp pada Selasa Dalam pertuduhan dibacakan terhadapnya...
Hiburan Curahan Hati Achey Jadi Bapa Segera Bikin Netizen Sebak Walaupun Bukan Dari Rahim Isteriku Dia Punca Aku Merasa

Hiburan Curahan Hati Achey Jadi Bapa Segera Bikin Netizen Sebak Walaupun Bukan Dari Rahim Isteriku Dia Punca Aku Merasa

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 388 hits
Nampaknya sambutan Hari Bapa tahun ini menjadi sambutan yang cukup bermakna apabila dia dan isteri dapat menyambutnya dengan kehadiran buah hati tercinta Nur Tiara Zinnirah yang kini berusia dua tahun Pelakon dan pelawak ini mengatakan baha...
Polis Mula Siasatan Terhadap Laporan Al Jazeera

Polis Mula Siasatan Terhadap Laporan Al Jazeera

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 314 hits
Polis memulakan siasatan berhubung laporan agensi berita antarabangsa Al Jazeera yang didakwa berniat memburukkan imej Malaysia menerusi dokumentari mengenai cara negara ini mengendalikan pendatang tanpa izin dalam usaha mengekang penularan...
Hiburan Moleiq Dah Minta Adik Baru Ozlynn Minta Netizen Undi Setuju Untuk Hamil Lagi

Hiburan Moleiq Dah Minta Adik Baru Ozlynn Minta Netizen Undi Setuju Untuk Hamil Lagi

papar berkaitan - pada 20/6/2020 - jumlah : 357 hits
Pelakon dan juga isteri kepada pelawak terkenal Johan Ozlynn Wati baru baru ini telah meminta netizen untuk membuang undi sama ada perlu atau tidak dirinya hamil lagi Ini berikutan anak bongsu pasangan Ozlynn dan Johan iaitu Moleiq telah me...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

Ains Nilam Kpm Advance Integrated Nilam System

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Naik Lrt Mrt Kl Central Ke Star Hill Pavilion 2024

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Lelaki Itu Slot Samarinda TV3

Beli Dulu Fikir Kemudian Shopee Perkenal Ciri Baru Sempena Raya 15 Hari Pemulangan Percuma Tanpa Soal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu


The Fastest And Easiest Method To Total The Diamond On Line Casino Heis

Early Bird Special Honor Magic6 Pro Habis Terjual Hari Ini

Dok Tunggu Lama Daaaah

Mga Rush Gaming

Stokin Tertera Kalimah Allah Pula Hina Islam

Kuih Sagu Merah Tanpa Kukus Yang Terpaling Sedap