Mousepad Gamer Cosair Terbaik Tahun 2019


Selain spesifikasi yang mumpuni pada komputer gaming, anda juga harus memiliki beberapa komponen penting lainnya, salah satunya adalah aksesoris komputer. Dimana aksesoris ini bertujuan untuk memberikan kenyamanan terbaik, ketika anda sedang bermain game. Sehingga banyak orang telah memilih berbagai aksesoris komputer, salah satunya adalah mousepad.
Kali ini akan dibahas salah satu brand mousepad terbaik, yakni mousepad gamer Corsair. Penasaran seperti apa keunggulan dan detail produknya? Simak penjelasannya berikut ini.
1. Mousepad Gaming Anti Selip, Corsair MM100 Mousepad gamer Corsair satu ini memiliki ketebalan sebesar 3 mm dengan luas pad sebesar 320 X 270 mm, sehingga dianggap cukup untuk melakukan kegiatan game yang anda lakukan. Selain luas pad yang memadai, bahan yang digunakan untuk mousepad Corsair ini dirancang untuk anti selip. Sehingga anda tetap nyaman bermain game dan mengontrol mouse dengan lebih baik.
2. Mousepad Gaming Wireless Charging, Corsair MM100 Qi
Keunggulan yang ditawarkan dari mousepad Corsair ini adalah adanya kemampuan untuk wireless charging. Sehingga mampu mengisi daya tanpa memerlukan kabel mouse Qi. Dirancang dengan bahan yang anti selip sehingga anda akan tetap merasa nyaman, selama melakukan kegiatan game. Kemudian tidak hanya itu, ketika anda memutuskan untuk membeli mousepad ini, maka produsen akan memberikan garansi selama kurang lebih 2 tahun. Menarik, bukan?
3. Mousepad Gaming dengan Bahan Terbaik, Corsair MM200
Bahan yang digunakan untuk mousepad ini membuat anda memiliki ruang gerak sebesar 450 X 400 mm. Kemudian hadir dengan antiseelip, sehingga anda dapat dengan leluasa mengontrol mouse tanpa khawatir over act. Mouse yang bisa digunakan untuk mousepad ini adalah mouse dengan jenis optikal ataupun laser. Kemudian produsen juga memberikan kelebihan lainnya, yakni memberikan garansi selama dua tahun, apabila pada masa tersebut mousepad yang anda miliki mengalami kerusakan.
4. Mousepad Gaming Berbahan Cloth, Corsair MM300 Salah satu pilihan lainnya selain mousepad wireless charging adalah mousepad dengan keunggulan anti fray. Sehingga anda bisa menyesuaikan kebutuhan mousepad anda. Dimana mousepad gamer Corsair MM30 ini memiliki keunggulan anti selip dan anti fray. Sehingga memberikan kontrol mouse yang lebih lembut dan konsisten.
Anda bisa mendapatkan garansi selama satu tahun untuk setiap pembelian mousepad, apabila selama pemakaian mengalami kecacatan atau kerusakan pemakaian.
5. Mousepad Gaming Anti Fray Extended, Corsair MM300 mousepad satu ini memiliki kesamaan dengan seri MM300 sebelumnya, perbedaannya hanya terdapat pada luas pad yang lebih besar dari ukuran sebelumnya. Lebar yang disajikannya pun dapat anda gunakan untuk alas laptop, karena lebar yang dimilikinya cenderung memanjang. Mousepad ini memiliki keungulan anti selip dan anti fray, sehingga masih dianggap sama dengan Corsair MM300 anti fray sebelumnya.
Dalam hal memilih mousepad corsair untuk kegiatan gaming, anda dapat sesuaikan sendiri keunggulan yang memang anda butuhkan. Sehingga akan menentukan harga mousepad itu sendiri jika dilihat dari segi harga jual mousepad corsair. Keunggulan yang mumpuni akan relatif dan sedikit lebih mahal, begitupun sebaliknya. Namun bukan berarti mousepad murah sangat buruk untuk anda pilih, semuanya kembali kepada kebutuhan anda terhadap mousepad itu sendiri.
Bhinneka, Rekomendasi Toko Online Terbaik Temukan berbagai kebutuhan belanja dan service elektronik di Bhinneka.com pelopor toko online pertama di Indonesia. Dapatkan kenyamanan berbelanja dengan menghadirkan produk-produk berkualitas dan terpercaya. Bhinneka bekerja dengan tim profesional dan dengan lebih 9000 supplier untuk berbagai kebutuhan harian anda.
Temukan pembayaran yang mudah di Bhinneka.com. Mulai dari pembayaran secara tunai maupun cicilan dengan bunga 0%. Tak hanya itu, segera dapatkan promo menarik dan bebas pengiriman kemanapun sesuai dengan syarat dan ketentuan yang berlaku. Bhinneka hadir untuk memberikan pengalaman belanja yang lebih lengkap, dapat diandalkan dan lebih terpercaya. Karena Bhinneka itu #AsliBikinTenang.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://bloggerborneo.com/mousepad-gamer-cosair-terbaik-tahun-2019/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Senarai Lokasi Berbuka Puasa Bagi Tahun 2019 Bersamaan Ramadan 1440 Hijriah

Senarai Lokasi Berbuka Puasa Bagi Tahun 2019 Bersamaan Ramadan 1440 Hijriah

papar berkaitan - pada 9/5/2019 - jumlah : 746 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Seperti biasa setiap tahun Maha akan kumpulkan link link tempat untuk korang berbuka puasa Banyak Maha nampak tempat buka puasa yang menarik dengan...
Kadar Zakat Fitrah 1440h Mengikut Negeri Negeri Di Semenanjung Tahun 2019

Kadar Zakat Fitrah 1440h Mengikut Negeri Negeri Di Semenanjung Tahun 2019

papar berkaitan - pada 12/5/2019 - jumlah : 1910 hits
Kadar zakat fitrah 1440H mengikut negeri negeri di semenanjung Tahun 2019 Kadar zakat fitrah 1440H WAKTU MEMBAYAR ZAKAT FITRAHWaktu Wajib Mazhab Syafie mengikut yang azhar dan Hanbali berpendapat bahawa waktu wajib zakat fitrah bermula deng...
10 Gaya Rambut Lelaki Terbaik 2019

10 Gaya Rambut Lelaki Terbaik 2019

papar berkaitan - pada 7/5/2019 - jumlah : 458 hits
Sekiranya Anda sedang mencari atau ingin mencuba gaya rambut baru untuk ubah penampilan Anda ya Anda berada ditempat yang betul untuk melihat koleksi gaya rambut yang menjadi kegilaan ramai orang buat masa ini Disini saya kongsikan kepada a...
Pegipegi Menawarkan Banyak Keberkahan Untuk Mudik Tahun 2019

Pegipegi Menawarkan Banyak Keberkahan Untuk Mudik Tahun 2019

papar berkaitan - pada 16/5/2019 - jumlah : 387 hits
Di periode Ramadan kali ini kami menggandeng banyak partner dari hotel bank dan lembaga nirlaba untuk bergabung bersama menyukseskan mudik agar membawa banyak keberkahan bagi seluruh masyarakat Indonesia imbuhnya
Senarai Bazar Ramadan Sekitar Kawasan Kuala Lumpur Tahun 2019

Senarai Bazar Ramadan Sekitar Kawasan Kuala Lumpur Tahun 2019

papar berkaitan - pada 8/5/2019 - jumlah : 619 hits
Alhamdulillah kini umat Islam sekali lagi dipertemukan dengan bulan yang mulia iaitu Bulan Ramadan Umat Islam khususnya di Malaysia telah memulakan 1 Ramadan pada hari Isnin iaitu bersamaan dengan 6 Mei 2019 setelah diumumkan secara rasmi p...
Pekeliling Ict Kpm Bilangan 1 Tahun 2019 Polisi Keselamatan Siber Kpm Versi 1 0

Pekeliling Ict Kpm Bilangan 1 Tahun 2019 Polisi Keselamatan Siber Kpm Versi 1 0

papar berkaitan - pada 11/5/2019 - jumlah : 443 hits
Pekeliling ICT KPM Bilangan 1 Tahun 2019 Polisi Keselamatan Siber KPM Versi 1 0 Polisi Keselamatan Siber KPM versi 1 0 akan diguna pakai dan dikuatkuasakan bagi menggantikan Dasar Keselamatan ICT versi 2 0 Pekeliling ICT KPM Bilangan 1 Tahu...
Serikan Raya Tahun 2019 Anda Dengan Koleksi Barang Kemas Terbaru Daripada Poh Kong Mak Mak Mesti Suka Ni

Serikan Raya Tahun 2019 Anda Dengan Koleksi Barang Kemas Terbaru Daripada Poh Kong Mak Mak Mesti Suka Ni

papar berkaitan - pada 13/5/2019 - jumlah : 490 hits
Wanita dengan perhiasan memang tak dapat dipisahkan Lebih lebih lagi waktu raya Kalau tak pakai barang kemas rasa macam tak lengkap Tapi takkan mahu pakai yang lama sahaja Jemu dibuatnya Kalau ada bajet lebih bolehlah beli dan buat koleksi ...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte