Minyak Mummy S Rescue Kit Roll On Audelia Naturals Penyelamat Mommy Penyelesai Masalah Anak


hai assalammualaikum


Mummy's Rescue Kit Roll On Audelia Naturals Penyelamat Mommy, Penyelesai Masalah AnakMumm's Rescue Kit Dari Audelia Naturals Penyelamat Mommy, Penyelesai Masalah Anak - Sekarang, cuaca dekat Malaysia ni  tak menentu, sekejap panas, sekejap hujan, sekejap jerebu. Akibatnya ramai yang tak sihat, demam, batuk dan selsema. Bayangkan, kalau orang dewasa pun mudah kena penyakit apatah lagi anak-anak kita, lagilah senang kena penyakit sebab antibodi mereka yang tak berapa kuat. Bila ada anak ni, memang nad berikan sepenuh perhatian dekat diaorang. Kalau boleh taknak diaorang sakit, tapi kalau dah terkena, sebagai ibu, kenalah cari alternatif awal untuk merawatnya sebelum bawak pergi ke klinik. Sebab tu kena ada Mummy's Rescue Kit Roll dari Audelia Naturals di rumah. Ubat sakit bukan untuk orang besar je, kanak-kanak, baby pun kena ada rescue kit ni, senang kita nanti.


Mummy's Rescue Kit ni, nad dapatkan dengan Audelia Naturals. Dalam satu kotak ada 4 jenis minyak yang berbeza iaitu Immunity ( Immune booster), Tummy ( soothing tummy oil), Bedtime (calming sleeping oil ), dan Sniffles ( congestion relief ). Korang boleh je beli satu-satu, tapi lebih bagus beli satu set, semua ada. Kita tak tau, bila anak-anak kita akan sakit. Bila ada Mummy's Rescue Kit ni, memang ia penyelamat seorang ibu seperti nad, dapat kawal sakit mereka supaay tak jadi lebih teruk. Risau oo bila anak dah sakit.

Harga Mummy's Rescue Kit.
Harga dia untuk sekotak RM 149, kalau nak beli satu-satu pun boleh. Harga sebotol RM39 sahaja.


Packaging dia sangat comel kan, ada gambar binatang dekat depan tu. Anak tengok pun teruja. Macam Fariza dan Farhanah, memang suka bila nad nak pakaikan minyak ni dekat diaorang. Produk Mummy's Rescue Kit merupakan minyak Essential yang dapat menyelesaikan masalah anak-anak. memang bau dia pun sangat sedap tau. Nad sendiri cuba pakai, memang bau dia menenangkan.

Bentuk botol dia jenis roll, jadi sangat senang nak digunakan. Kalau macam sebelum ni, jenis tutup buka, jadi minyak akan tumpah atau terlebih tuang. Jadi jenis roll ni, tinggal roll je dekat tempat yang perlu, dan sapu.

Minyak Mummy Rescue Kit ni ada 4 jenis yang berbeza fungsi.

Alat Penyelamat Naturals Audelia Naturals Mummy mengandungi ubat-ubatan untuk membantu menenangkan sakit, dan selamat untuk kanak-kanak. Telah diuji secara Dermatologically dan hypoallergenic, memastikan kebahagiaan dan keselesaan anak.


1) IMMUNITY ( Immune booster)
- Campuran minyak untuk menjaga dan mengelak kuman dari dekat denagn anak dan membantu merangsang pertahanan badan. Yela antibodi budak kan belum kuat, jadi sapu minyak Immunity ni bagi kuatkan imunisasi anak. Baru-baru ni Fariza tiba-tiba demam, mungkin terkena hujan, jadi nad sapu minyak Immunity ni, nampak dia boleh bangun dan main sekejap. Kalau tak melepek je baring.

- Bahan-bahan yang terkandung di dalam Minyak Immunity ni ialah Isopropyl Myristate, Triglycerides Capric / Capric, Boswellia Carterii Oil. Bau dia pelik sikit la..hehee..

- Cara nak menggunakannya pun senang, cuma roll ke di bahagian bawah kaki setiap malam.


2) TUMMY ( soothing tummy oil)
- Tummy ni pula untuk anak yang ada masalah bahagian perut. Minyak Tummy ni dapat membantu menenangkan masalah perut anak kita. Tak kira la masalah kembung perut, perut masuk angin. Dengan pakai minyak Tummy ni dapat mengeluarkan angin dalam badan.



- Bahan-bahan: Isopropyl Myristate, Triglycerides Capric / Capric, Mentha Piperita (Papermint) Minyak, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil.

- Cara penggunaan dia, roll di bahagian bawah kaki anak dan terus ke perut. Urut perlahan-lahan.Cara urut perut baby ada je ditunjukkan di google..korang boleh tengok.


3) BEDTIME (calming sleeping oil )
- Kadang anak kita ni susah betul nak tidur ye. Jadi sapukan minyak Bedtime ni setiap kali nak masuk tidur. Bauan dia sedap dan menyenangkan. Sebab tu boleh buat anak jadi santai dan lena tidur dengan baik. Setiap malam, nad akan bagi minyak Bedtime ni dekat Fariza dan Farhanah. Lepas pakai, dalam beberapa minit akan tidur. Tidur yang sangat lena dan baik, takda bangun dah. Memang bangun pagi, mood ceria je.

- Bahan-bahan: Isopropyl Myristate, Triglycerides Capric / Capric, Litsea Cubeba Fruit Oil, Ocimum Basilicum (Basil) Minyak, Eucalyptol, Geraniol, Alpha-Terpineol, Linalool, Linalyl Acetate.


- Cara menggunakan minyak ni dengan roll d bawah kaki dan naik tulang belakang semasa tidur.


 4) SNIFFLES ( congestion relief )
- Bila anak kene selsema mesti akan berhingus dan susah nak bernafas. Lagi teruk waktu malam atau nak tidur, macam susah nak bernafas dan hidung tersumbat. Sebagai mak mestilah risau. Jadi, bila anak-anak selsema sapu minyak Sniffles ni bagi  membantu mengurangkan selsema dan kesesakan anak.

- Bahan-bahan: Isopropyl Myristate, Capri Triglycerides, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Minyak Peel, Citrus Limon (Lemon) Minyak Peel, Minyak Mentha Piperita (Peppermint), Eucalyptus Globulus Leaf Oil.

- Cara menggunakannya hanay roll di bahagian dada dan belakang serta di bahagian tulang hidung.

Nad pakai minyak ni bila perlu je. Tapi, setiap hari nad sapu minyak Bedtime tu dekat Fariza dan Farhanah. Memang diaorang takda dah terjaga-jaga tidur. Adik pun bangun sekali nak susu , lepas tu tidur balik  Selalunya si adik bangun kerap nek melekat je.

Kalau anak-anak ada masalah seperti demam, sakit perut dan selsema, pakai minyak ni selalu sampaila penyakit tu hilang. Bukannya sekali sapu terus elok dan sembuh, takde..ok..ambil masa juga untuk sembuh tau.


Korang yanga ada anak-anak tu, perlu ada dekat rumah Mummy's Rescue Kit ni. sekurangnya kita cegah awal dulu sebelum dia melarat. Lagipin minyak ni semua jenis dalam bentuk roll on, jadi mudah digunakan. Botol kecil dan sanagt ringan, sesuai bawak pergi ke mana sahaja. Tak kira la pergi bercuti ke, pergi balik kampung ke, mana-mana la. Kita tak tau bila datangnya sakit tu.

Mummy's Rescue Kit ni nad dapatkan dengan Audelia Naturals. selain minyak ni, diaorang ada jual juga dua jensi spray iaitu Bug Away Spray untuk anti-radang, menjauhkan serangga pada bayi dan pelembap yang baik untuk kulit dan Gogermsbuster Spray sebagai sanitizer.

Kalau parents nak beli untuk anak-anak, atau bagi dekat hadiah kawan yang baru melahirkan anak, korang boleh tengok
Website: https://audelianaturals.com/
Facebook: https://www.facebook.com/audelianaturels/
Instagram: https://www.instagram.com/audelianaturals/



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/03/minyak-mummys-rescue-kit-roll-on.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Audelia Naturals Essential Oil Mummy S Rescue Kit

Audelia Naturals Essential Oil Mummy S Rescue Kit

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 419 hits
Audelia Naturals Essential Oil Mummy s Rescue Kit Zaman sekarang dah ramai ibu bapa mula faham tentang manfaat essential oil untuk kesihatan anak anak Ibu bapa yang memilih untuk guna essential oil ni bukanlah bermaksud mereka tidak mengama...
Ditangkap Di Sawah Pelaku Habisi Ibu Dan Anak Di Makassar Dipicu Masalah Warisan

Ditangkap Di Sawah Pelaku Habisi Ibu Dan Anak Di Makassar Dipicu Masalah Warisan

papar berkaitan - pada 26/3/2019 - jumlah : 208 hits
Pelaku ditemukan di areal persawahan tempatnya bersembunyi beberapa jam setelah kejadian Tidak ada perlawanan dari Jumalang alias Jm yang kini diamankan di Mapolrestabes Makassar
Melahirkan Anak Lelaki Sebenarnya Jauh Lebih Sa Kit Daripada Anak Perempuan

Melahirkan Anak Lelaki Sebenarnya Jauh Lebih Sa Kit Daripada Anak Perempuan

papar berkaitan - pada 22/3/2019 - jumlah : 569 hits
Adakah anda sebagai ibu pernah mendengar ekspesi melahirkan bayi lelaki lebih menyakitkan dari ketika melahirkan bayi perempuan Dari fakta perkara ini bukan sekadar mitos anda tahu Kajian telah membuktikan perbezaan alat kelamin bayi menyeb...
Anak Lambat Menulis Mungkin Dia Ada Masalah Penglihatan Ibu Bapa Perlu Dapatkan Rawatan Segera

Anak Lambat Menulis Mungkin Dia Ada Masalah Penglihatan Ibu Bapa Perlu Dapatkan Rawatan Segera

papar berkaitan - pada 26/3/2019 - jumlah : 350 hits
Cikgu mengadu anak saya lambat menulis Anak saya berusia 6 tahun Dia akan tengok pada White Board dengan sangat lama kemudian dia akan menulis satu persatu huruf sambil merujuk kembali white board untuk menulis huruf seterusnya Dia akan men...
Ibu Anak Dua Tak Sedar Dijangkiti Penyakit Tibi Alami Masalah Demam Berpanjangan Batuk Berkahak

Ibu Anak Dua Tak Sedar Dijangkiti Penyakit Tibi Alami Masalah Demam Berpanjangan Batuk Berkahak

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 476 hits
Sepanjang tempoh enam bulan klinik menjadi destinasi wajib kunjung buat Jamilah Mohd Yusof untuk menjalani pemeriksaan kesihatan dan mengambil ubatan yang dipreskripsikan bagi merawat masalah batuk berkahak serta demam berpanjangan Menderit...
Dera Mangsa Dua Anak Lelaki Ada Masalah Mental

Dera Mangsa Dua Anak Lelaki Ada Masalah Mental

papar berkaitan - pada 14/3/2019 - jumlah : 548 hits
SUSULAN kes seorang warga emas didera dua anak kandung dan menantunya di Flat Desa Wawasan 1 Bukit Mertajam semalam pihak polis telah menahan ketiga tiga suspek bagi membantu siasatan Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah Asisten Komisio...
Selisih Usia Yang Besar Antara Ibu Dan Anak Perempuan Bisa Timbulkan Masalah

Selisih Usia Yang Besar Antara Ibu Dan Anak Perempuan Bisa Timbulkan Masalah

papar berkaitan - pada 14/3/2019 - jumlah : 250 hits
Dilansir dari Medical Daily penelitian terbaru menyatakan anak perempuan yang lahir ketika sang ibu berusia di atas 30 cenderung lebih mudah mengalami gejala depresi Tetapi hal yang sama ini tidak berlaku jika yang lahir merupakan anak laki...
Minyak The Majlis Hero No 1 Dari Bahan Semulajadi Untuk Atasi Semua Masalah Kulit

Minyak The Majlis Hero No 1 Dari Bahan Semulajadi Untuk Atasi Semua Masalah Kulit

papar berkaitan - pada 21/3/2019 - jumlah : 323 hits
Assalamualaikum hi semua para ibu ayah seMalaysia Dari jauh ku doakan moga kalian semua happy di samping cahayamata tercinta Hari ni daku nak perkenalkan satu lagi produk yang bagi aku alhamdulillah sangat best dan berkesan Daku sendiri tak...
Apa Sahaja Demimu Rezfan Anak Derita 4 Penyakit Jantung Masalah Buang Air Besar Terus Berjuang

Apa Sahaja Demimu Rezfan Anak Derita 4 Penyakit Jantung Masalah Buang Air Besar Terus Berjuang

papar berkaitan - pada 27/3/2019 - jumlah : 249 hits
Ibu bapa mana yang dapat melihat anak menderita kesakitan Sanggup melakukan apa sahaja asalkan cahaya mata semakin baik sihat dan pulih Muhammad Rezfan 11 bulan mengalami 4 penyakit jantung dan tidak boleh membuang air besar secara normal A...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan