Minuman Botani Lameeys Colla Genic With Pomegranate



Minuman Botani LAMEEYS Colla-genic With Pomegranate. | Assalammualaikum semua! Dah lama tak berkongsi cerita tentang minuman kesihatan berasaskan botani. Kebiasaannya minuman botani mesti dalam botol yang besar dan perlu diamalkan dengan menggunakan sudu. Teknologi perniagaan minuman botani semakin canggih, pada zaman ini lebih mudah untuk mengamalkan minuman sebegini dengan hanya membuka sachet kecil. Pada usia sudah 30-an, Ruby dapati kulit semakin matang iaitu kering, kasar, kedut dan kusam. Kemudian paling stress adalah kemunculan garis halus dan lipatan pada leher semakin kelihatan walaupun berleher jinjang. Ruby sentiasa amalkan regimen penjagaan kulit. Tetapi itu tidak mencukupi jika hanya menjaga luaran sahaja. Tambahan sekarang kita digalakkan memakai dua lapisan pelitup muka. Jerawat mula muncul! Adoiiiiii. 
Minuman Botani LAMEEYS Colla-genic With Pomegranate.
LAMEEYS telah melancarkan produk pertamanya bertekstur halus dalam bentuk Peptida Kolagen (Collagen Peptides) yang diiktiraf HALAL. Dinamakan Colla-genic with Pomegranate, ia diformulasikan dengan peptida kolagen marin yang sinonim atau cenderung menjadi pilihan pengguna sebagai penyelesaian semulajadi kepada masalah kulit dan kecantikan, bermula dari dalam

"Industri kecantikan kita telah mencapai piawaian yang terbukti hebat dalam menutupi kelemahan luaran wajah bermula dari concealer, bedak asas hingga pembayang mata. Ia membantu wanita untuk kelihatan lebih cantik dan berkeyakinan. Malangnya, menutupinya masih tidak dapat membantu wanita untuk mengatasi masalah kulit sedia ada,” ujar Pengurus Pembangunan Perniagaan LAMEEYS, Raja Marliza Safia. 
"Itulah sebabnya wanita masih tercari-cari produk kecantikan yang boleh membantu mereka kelihatan bersinar dari dalam, tanpa kesan sampingan. Oleh itu, kami telah mencipta Colla-genic with Pomegranate, untuk membantu wanita tampil yakin dengan kulit mereka sendiri dengan cara yang paling semulajadi."




6,000mg Marine Collagen Peptide
Didatangkan dalam bentuk sachet yang sedia diminum, setiap kotak mengandungi 15 paket yang senang dibawa dan diminum pada bila masa di mana sahaja. Pengguna dapat merasakan kesannya hanya dalam 7 hari dengan mengambil 2 sachet sehari, sebelum sarapan dan sebelum tidur secara konsisten selama 7 hari. Menariknya, setiap titisan Peptida Kolagen 6000mg dengan Jus Delima ini terbentuk hasil daripada elemen berikut:
✅ Teknologi termaju Korea 🇰🇷 – membantu menghidrolisis Kolagen menjadi molekul terkecil
✅ <1000 Dalton – semakin kecil molekulnya, semakin baik penyerapan kepada badan
✅ 6,000mg Peptida Kolagen – meningkatkan keberkesanan Kolagen
✅ Tambahan Peptida Sutera – memelihara kelembapan, melindungi kulit daripada kekeringan
✅ Ekstrak buah delima – kaya dengan antioksidan untuk mencegah kerosakan oksidatif kulit
✅ Tanpa bahan pengawet tambahan. Bebas warna tiruan



Perbezaan Kolagen Dan Peptida Kolagen
Kolagen merupakan blok binaan terpenting bagi kulit manusia. Protein kompleks ini membentuk hampir 80% kulit dan memberikan struktur, keanjalan, perlindungan, selain berfungsi membantu mengekalkan kelembapan dari lapisan kulit yang paling dalam. 
Namun, Kolagen sahaja, dalam bentuk memanjang dengan struktur molekul yang besar menyebabkan kadar serapannya agak perlahan. Sebaliknya, Peptida Kolagen yang terhasil melalui proses hidrolisis pula menghasilkan molekul lebih kecil dan lebih bersedia secara biologi untuk diserap dengan pantas ke dalam aliran darah kerana rantai asid aminonya lebih pendek. Peptida Kolagen mempunyai berat molekul yang jauh lebih rendah (1,000 Daltons). Semakin rendah berat molekul, semakin tinggi daya serapan yang dibenarkan oleh tubuh. 

Apa yang lebih penting ia dicipta untuk menangani lima masalah / isu umum kecantikan:
🌟 Kulit: Membaiki kolagen kulit & serat protein elastin untuk meningkatkan keanjalan, ketegangan dan penghidratan atau kelembapan kulit sehingga 91%

🌟 Penuaan: Mengurangkan penampilan garis halus dan kedutan, mencegah tanda penuaan

🌟 Regangan: Minuman kolagen telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan keanjalan kulit sehingga mengurangkan penampilan stretchmarks akibat bersalin

🌟 Rambut: Membantu melancarkan pertumbuhan semula sel-sel rambut dan memperbaiki penampilan dan kilauan rambut

🌟 Kuku: Membantu meningkatkan kualiti kuku dan kesihatan kuku

Semulajadi, Lembut & Halal.
LAMEEYS percaya bahawa kunci kepada kecantikan adalah dengan memastikan kesihatan tubuh dari dalam. Justeru, LAMEEYS menawarkan pelbagai produk penjagaan kesihatan & kecantikan yang diperakui bersih, selamat dan bebas daripada unsur-unsur yang membahayakan. LAMEEYS memastikan Ianya dicipta berasaskan sumber alami dan semulajadi, menepati maksudnya dalam bahasa Arab iaitu, lembut untuk disentuh. 

LAMEEYS juga percaya bohawa kecantikan dari dalam adalah hak milik setiap Insan, lelaki mahupun perempuan. Untuk itu, produk yang ditawarkan pastinya mampu milik dan mudah dicapai di pelbagai platform pemasaran. 
Produk ini tertakluk kepada Akta Makanan 1983. Maka ia bukan produk kawalan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang memerlukan Nombor Notifikasi National Pharmaceutical Regulatory Agency (NRPA). Produk ini tidak memilik unsur bahan-bahan seperti di dalam produk kosmetik dan ubat-ubatan suplimen. LAMEEYS telah menerima Sijil Analisis HALVEC melalui JAKIM Halal Panel Lab. Doakan pandemik COVID-19 nanti cepat-cepat pergi agar Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dapat melawat kilang LAMEEYS okay? 




2 Sachet, 2 Kali Sehari

Cadangan pengambilan LAMEEYS Colla-genic with Pomegranate ini sangat mudah. Untuk permulaan, 7 hari pertama amalkan 2 sachet  satu hari. 1 sachet sebelum sarapan dan 1 sachet sebelum tidur selama 7 hari berturut-turut

Pada hari ke lapan, anda boleh amalkan 1 sachet setiap hari iaitu sebelum sarapan pagi. Ketika perut kosong. Mudah kan? 
Pasti anda ingin tahu apa yang berlaku kepada Ruby setelah mengamalkan minuman botani ini. Ia adalah pengalaman yang menyeronokkan ketika Ruby merakam perjalanan perubahan ini. 7 hari sahaja telah menunjukkan perubahan ketara kepada wajah dan gaya hidup. Alhamdulillah. 
Hari Pertama >>

Orang kata, duduk rumah boleh bikin kulit cantik. Tapi, untuk Ruby macam banyak jerawat tumbuh. Jenis yang bulat ada isi tu. Susah nak picit. Sakit giler. Lokasi di pangkal hidung dan tepi mata paling kerap. Di dagu juga kerap muncul jerawat. Waktu usia 30-an pula banyak jerawat. Masa remaja dan 20-an tiada pun macam ni. Sedih betul. Perubahan hormon apakah ini. Sob sob sob. Kulit kering di tepi bibir dan hidung. Kalau tengok kat bibir tu, macam air liur basi kan? Sebenarnya bukan air liur basi. Oh ya masa ni juga ketumbit di mata belah kanan. Kahkahkah. Apalah nasib..

Hari Ketiga >>

Jerawat sebelum ni Ruby picit dan dah hilang kesannya. Tapi, ada satu lagi muncul kat mata tu. Eiii geram betoiiii. 
Hari Kelima >>

Selepas geram picit jerawat, kini tinggal ketumbit di mata kanan sahaja. Kulit kemerah-merahan tu memang tidak boleh buat apa-apa kot? Sebab itu spider veins. Zaman dulu suka pakai white head remover yang mask macam gam tu. Sakit giler! Bukan sekadar white head dan black head tercabut. Bulu roma pun sekali dicabutnya. Akibatnya, spider veins muncul. Kuikuikui

Hari Keenam >>

Jeng jeng jeng. Pakai tudung sarung pun chantique! Rasa kulit lebih sihat dan bermaya. Seri tu muncul! Hahaha. Syukur alhamdulillah! Cuma, ketumbit tu masih ada. Sabar-sabar. Hehehe. 
Hari Ketujuh
Tunggu..... 😆😆😆
Promosi Raya AidilAdha, 2 Kotak RM 158 Sahaja!
Pasti ramai ingin mengetahui harga minuman botani LAMEEYS Colla-genic With Pomegranate ini. Sekotak memiliki 15 sachet dan dijual pada harga asal RM 120, tetapi sekarang sedang berlangsung promosi pengenalan dan dijual pada harga RM 108. Jika anda beli dua kotak, ia menjadi RM 188. Sempena promosi pelancaran LAMEEYS Colla-genic With Pomegranate pada Khamis, 15 Julai 2021 jam 11 pagi secara dalam talian iaitu di Shopee dan Lazada, baucar RM 30 akan diberikan secara automatik dan menjadikan harga untuk dua kotak LAMEEYS Colla-genic With Pomegranate adalah RM 158 sahaja! Inilah peluang keemasan untuk anda mendapatkannya. Sangat menjimatkan


Shopee >> www.shopee.com.my/lameeys_my
Lazada >> www.lazada.com.my/shop/lameeys/
Instagram | Facebook 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/07/minuman-botani-lameeys-colla-genic-with-pomegranate.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lameeys Colla Genic Dengan Jus Delima Untuk Kecantikan Penghidaratan Tambahan Dan Kesihatan

Lameeys Colla Genic Dengan Jus Delima Untuk Kecantikan Penghidaratan Tambahan Dan Kesihatan

papar berkaitan - pada 16/7/2021 - jumlah : 136 hits
LAMEEYS Colla genic Dengan Jus Delima Untuk Kecantikan Penghidaratan Tambahan dan Kesihatan Assalamualaikum semua Sape sini yang nak cantik Haishh soalan ape la yang sis merepek ni Dah tentu tentu la semua nak cantik kan Rata rata para wani...
Hamzah Cops To Probe Kit Siang Statement On Islamic Countries Coping With Covid 19

Hamzah Cops To Probe Kit Siang Statement On Islamic Countries Coping With Covid 19

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 166 hits
The Royal Malaysian Police has been instructed to open an investigation into a statement issued by Iskandar Puteri MP Lim Kit Siang in rebutting claims by PAS president Abdul Hadi Awang Home Minister Hamzah Zainuddin whose Bersatu party is ...
Bugatti Rimac Launches With Help From Porsche Rimac Automobili

Bugatti Rimac Launches With Help From Porsche Rimac Automobili

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 96 hits
Porsche Rimac Automobili and Bugatti have finalized plans to establish a new joint venture called Bugatti Rimac CEOs Oliver Blume and Mate Rimac have signed all relevant and necessary contracts establishing the share split in Bugatti Rimac ...
2022 Porsche Cayenne Turbo Gt From The N Rburgring With Love

2022 Porsche Cayenne Turbo Gt From The N Rburgring With Love

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 118 hits
The 2022 Porsche Cayenne Turbo GT is arriving with a literal bang Fresh from breaking the N rburgring Nordschleife lap record for production SUVs in June 2021 Porsche s latest creation ran the entire 20 832 kilometer German proving ground i...
Lee Latest Cluster In Miri Nothing To Do With Shin Yang Plywood Sdn Bhd

Lee Latest Cluster In Miri Nothing To Do With Shin Yang Plywood Sdn Bhd

papar berkaitan - pada 8/7/2021 - jumlah : 120 hits
Lee Dr P Raviwharmman and others inspecting the observation room at PPVIN Emart Riam MIRI The Miri Division Disaster Management Committee has clarified that the latest Covid 19 cluster reported in the city
Umno Supreme Council To Meet On Wednesday To Decide Whether Party Stays With Perikatan

Umno Supreme Council To Meet On Wednesday To Decide Whether Party Stays With Perikatan

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 93 hits
PETALING JAYA Umno is expected to discuss withdrawing support or staying with the Perikatan Government at its supreme council meeting on Wednesday night According to a source who declined to be named the meeting will touch on several issues...
Najib S 1mdb Trial Put Off Again Due To Lawyer S Contact With Covid 19 Case

Najib S 1mdb Trial Put Off Again Due To Lawyer S Contact With Covid 19 Case

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 148 hits
Najib s 1MDB trial was last heard on May 27 and has been postpone several times due to the movement control order KUALA LUMPUR The trial of former prime minister Najib Razak s 1MDB case will resume at the High Court here on Aug 18 instead o...
Durian Farmers Including Teen Remanded Dap Reps Cross Swords With Cop

Durian Farmers Including Teen Remanded Dap Reps Cross Swords With Cop

papar berkaitan - pada 6/7/2021 - jumlah : 124 hits
Tempers flared when DAP representatives present at the Raub Magistrates Court in Pahang became embroiled in a heated argument with the police during a press conference Earlier the court had granted a two day remand order against 18 durian f...
Council Collaborates With Local Supermarkets To Give Food Aid

Council Collaborates With Local Supermarkets To Give Food Aid

papar berkaitan - pada 5/7/2021 - jumlah : 154 hits
Minos presents a food pack to a recipient at H amp L Aiman Mall KOTA SAMARAHAN Kota Samarahan Municipal Council is collaborating with eight supermarkets here for Community Pantry food aid to assist the needy MPKS chairman
Suami Cekup Isteri Bersekedudukan Bersama Lelaki Lain

Tunang Maut Kemalangan Dua Minggu Sebelum Tarikh Nikah

Home Elements To Include In A Rustic Style Decor

Senarai Peserta Program Mencari Sepahtu Yang Hilang 2021

Jdt Menangis

Asyik Berpolitik Boleh Sakit

Cpu Terbaru Snapdragon 2022 Snapdragon 8 Gen 1

Adakah Mereka Sudah Tidak Yakin Terhadap Anwar Dan Pkr



Adakah Pemain Bola Sepak Dibayar Untuk Menyertai Pasukan Kebangsaan

5 Program NASA Paling Mahal

Senarai Peserta Program Mencari Sepahtu Yang Hilang 2021 Astro Warna

Kenali Jenis Nama Dan Sifat Gigi Makrifat Gigi

Kenali Grandmaster Catur Paling Muda Dunia Rekod 2021


Stacy Bila Bila Chord

Wordless Thursday

Fedex Express Unveils White Paper On Digital Megatrends That Will Define What S Next In E Commerce

Allah Answered My Prayer Throwback Gambar Kahwin Nynaa Harizal Bersyukur Kembali Kepada Suami

Dah Dia G3ng Laki Aku Main Golf Panggilan Mail Dis4lah Tafsir Sharifah Shahirah Perjelas Perkara Sebenar

Royalti Minyak Bakal Ubah Politik Pantai Timur