Meski Popular 7 Pelakon Ini Jarang Pegang Watak Utama Dalam K Drama


Meskipun sudah lama berada dalam industri lakonan namun, beberapa pelakon ini jarang memainkan watak utama dalam sebuah drama.

ARTIKEL BERKAITAN "Visual Hebat!" - Ramai Teruja Lihat Interaksi Lisa BP & Lee Soohyuk Di Acara BVLGARI Bagi peminat setia K-Drama, korang mesti kenal dengan pelakon seperti Kwak Dong-yeon dan Lee Soo-hyuk, kan?
Kalau korang nak tahu, meskipun popular, mereka berdua dan beberapa lagi pelakon lain, jarang dilihat memainkan watak utama dalam sebuah drama. Agak-agaknya kenapa eh?
LEE SOOHYUK
Pertama sekali adalah Lee Soo-hyuk. Lee Soo-hyuk telah membuat debutnya sebagai pelakon pada 2010 menerusi filem “The Boy From Ipanema” dan muncul dalam pelbagai drama popular seperti “Tomorrow”, “Doom at Your Service” dan banyak lagi. Bagaimanapun, ramai penonton berharap agar pelakon itu akan terlibat dengan lebih banyak drama sebagai watak utama pada masa hadapan, dek lakonannya yang memuaskan.
AHN SOHEE
Seterusnya adalah Ahn So-hee. Bagi yang belum tahu, Ahn So-hee merupakan bekas ahli WONDER GIRLS, dan lebih aktif sebagai pelakon kini. Sudah membintangi lebih daripada 5 drama, pelakon dan penyanyi itu nampaknya jarang menemui penonton sebagai watak utama meskipun mempunyai bakat lakonan yang meyakinkan.
LEE KWANGSOO
Sebut saja nama Lee Kwang-soo, pasti ramai yang lebih mengenalinya sebagai seorang penghibur kan? Kalau anda nak tahu, Lee Kwang-soo juga merupakan seorang pelakon yang pernah membintangi banyak drama seperti “City Hunter”, “The Sound of Your Heart” dan pelbagai lagi. Bagaimanapun, peminat kurang dapat melihat selebriti itu memainkan watak utama dalam sebuah drama. Dengan personaliti dan lakonannya yang mencuit hati, Lee Kwang-soo sememangnya layak untuk lebih banyak lagi memegang watak utama.
KWAK DONGYEON
Bagi siapa yang sedang menonton drama “Gaus Electronics” kini, pastinya akan kenal dengan pelakon bernama Kwak Dong-yeon. Penonton nampaknya seronok melihat Kwak Dong-yeon memainkan watak utama dalam drama tersebut, memandangkan dia sering menemui penonton sebagai watak sampingan seperti dalam “Big Mouth”, “Vincenzo” dan banyak lagi.
YURA GIRLS’ DAY
Meraih populariti menerusi bekas kumpulannya iaitu GIRLS’ DAY, Yura juga merupakan pelakon yang pernah muncul dalam banyak drama. Namun begitu, selebriti itu hanya pernah sekali sahaja memegang watak utama iaitu dalam drama “School of Hip Hop” yang ditayangkan pada 2017 dahulu.
HWANG INYOUP
Semakin dikenali menerusi drama “True Beauty”, peminat pastinya ingin melihat Hwang In-youp dalam lebih banyak projek drama lagi pada masa hadapan, kan? Meskipun dia tidak memegang watak utama dalam siri berkenaan namun, Hwang In-youp nampaknya telah berjaya menarik perhatian penonton dek auranya yang luar biasa. Selepas ini, harapnya Hwang In-youp akan lebih banyak lagi menemui penonton sebagai bintang utama dalam drama!
KIM SEULGI
Kim Seul-gi yang pernah membintangi siri popular seperti “Oh My Ghost”, “Love in the Moonlight” dan banyak lagi, juga adalah pelakon yang banyak membuat kemunculan dalam sebuah drama namun, jarang-jarang dapat memegang watak utama. Dengan lakonannya yang memuaskan, pelakon itu layak untuk dapat menjadi fokus utama dalam sebuah drama.
Siapa lagi pelakon yang korang rasa layak dapat pegang watak utama?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/meski-popular-7-pelakon-ini-jarang-pegang-watak-utama-dalam-k-drama/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Filem Seperti Ini Jarang Dihasilkan Pelakon Ulas Mengenai Watak Dalam Filem Ditto

Filem Seperti Ini Jarang Dihasilkan Pelakon Ulas Mengenai Watak Dalam Filem Ditto

papar berkaitan - pada 19/10/2022 - jumlah : 138 hits
Para pelakon filem Ditto tampil dalam satu sesi sidang media dan berkongsi mengenai lakonan mereka ARTIKEL BERKAITAN Bagi yang belum tahu filem Ditto ini adalah mengenai kisah cinta dan persahabatan antara dua rakan kolej daripada dua jangk...
Namgoong Min Pelakon Popular One Dollar Lawyer Dipilih Drama Paling Trending Kini

Namgoong Min Pelakon Popular One Dollar Lawyer Dipilih Drama Paling Trending Kini

papar berkaitan - pada 18/10/2022 - jumlah : 166 hits
Untuk minggu ini Good Data Corperation telah berkongsi senarai pelakon dan K Drama trending kini Bagi kataegori drama drama One Dollar Lawyer pertama kali mencapai No 1 selepas kekal selesa di tempat kedua sebelum ini 1 SBS One Dollar Lawye...
Ini Watak Yang Saya Belum Pernah Feel Lee Sungkyung Kongsi Kehidupan Sebagai Pelakon Projek Akan Datang

Ini Watak Yang Saya Belum Pernah Feel Lee Sungkyung Kongsi Kehidupan Sebagai Pelakon Projek Akan Datang

papar berkaitan - pada 28/10/2022 - jumlah : 147 hits
Lee Sung kyung baru baru ini tampil bersama majalah ELLE KOREA untuk edisi terbaru ARTIKEL BERKAITAN Dalam satu sesi temu bual bersama ELLE KOREA Lee Sungkyung juga sempat berkongsi beberapa informasi mengenai dirinya Dia ditanya mengenai p...
Dari Goblin Hingga Little Women Netizen Perasan Drama Lakonan Kim Goeun Mesti Akan Popular

Dari Goblin Hingga Little Women Netizen Perasan Drama Lakonan Kim Goeun Mesti Akan Popular

papar berkaitan - pada 19/10/2022 - jumlah : 138 hits
Kim Go eun memang tidak dinafikan adalah salah seorang pelakon yang amat berbakat ARTIKEL BERKAITAN Untuk pengetahuan drama pertama lakonan Kim Go eun ialah Cheese in the Trap yang ditayangkan pada 2016 Menerusi drama pertamanya itu Kim Go ...
Semua Pasti Suka Pelakon Work Later Drink Now Ulas Watak Bagi Musim Kedua

Semua Pasti Suka Pelakon Work Later Drink Now Ulas Watak Bagi Musim Kedua

papar berkaitan - pada 15/10/2022 - jumlah : 124 hits
Yay Work Later Drink Now akan kembali ke musim kedua ARTIKEL BERKAITAN Tahun lalu satu siri hit TVING yang menampilkan Lee Sun bin Han Sun hwa Eun ji Apink dan Choi Si won SUPERJUNIOR berjaya menambat hati penonton Namun paling menarik seka...
24 Gaya Cosplay Menonjol Apabila Watak Kartun Popular Ditiru Semula Oleh Model Kelahiran Brazil Ini

24 Gaya Cosplay Menonjol Apabila Watak Kartun Popular Ditiru Semula Oleh Model Kelahiran Brazil Ini

papar berkaitan - pada 24/10/2022 - jumlah : 439 hits
The amazing cosplay of Maria Fernanda yang berasal dari Brazil ini begitu menonjol Bukan mudah untuk meniru cosplay kartun popular yang mana anda bukan sahaja memerlukan perhatian untuk perincian untuk menyalin subjek cosplay anda tetapi ju...
Pertama Kali Untuk Drama Ha Jungwoo Raih Anugerah Utama Di Anugerah Drama Korea 2022

Pertama Kali Untuk Drama Ha Jungwoo Raih Anugerah Utama Di Anugerah Drama Korea 2022

papar berkaitan - pada 9/10/2022 - jumlah : 174 hits
Tak sia sia Ha Jung woo kembali ke dunia K Drama buat Narco Saints apabila drama itu berjaya membawa kejayaan dalam karier lakonannya ARTIKEL BERKAITAN Pada hari ini telah berlangsung acara Anugerah Drama Korea 2022 di Pusat Kesenian dan Bu...
Kim Goeun Lee Seunggi Top 2 Ranking Reputasi Jenama Pelakon Drama Bagi Oktober

Kim Goeun Lee Seunggi Top 2 Ranking Reputasi Jenama Pelakon Drama Bagi Oktober

papar berkaitan - pada 10/10/2022 - jumlah : 162 hits
Baru baru ini Institut Penyelidikan Perniagaan Korea telah mendedahkan kedudukan reputasi jenama bulan ini bagi pelakon drama ARTIKEL BERKAITAN Untuk pengetahuan kedudukan tersebut ditentukan menerusi analisis data liputan media penyertaan ...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Tinta Bernoktah

Peluang Bisnis Digital Apa Yang Bagus Tahun 2024

The Hardest Singing Show

Dato Azizul Khamis Feat Alyah Joget Celoteh Raya Chord

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta