Meriah Habis Santai Hi Tea Bersama Penerima Anugerah Jenama Pilihan Pa Ma 2021


Santai Hi-Tea bersama penerima Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 telah berlangsung dengan jayanya selama dua hari pada 29 dan 30 November bertempat di Gula Cakery Cafe Shah Alam dan Mc. Qanteens Tea Seksyen 13, Shah Alam.
Majlis pembukaan Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 21 di Mc. Qanteens Tea Shah Alam Majlis ini menghimpunkan 15 jenama dibawah kategori produk anak dan produk ibu bagi penerima Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 dan lebih 40 tetamu yang hadir memeriahkan Santai Hi-Tea ini.
Sekitar kemeriahan Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma di Gula Cakery Cafe, Shah Alam
Acara kemuncak bagi Santai Hi-Tea ini dimeriahkan dengan penyerahan plug Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 oleh Puan Wan Erni Liza Md Izatzi selaku Editor Pengurusan Family & Parenting kepada wakil jenama.

Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 ini adakan untuk meraikan ulang tahun Pa&Ma yang ke-21, pada tahun ini. Jenama Pilihan Pa&Ma merupakan pengiktirafan daripada Pa&Ma kepada semua jenama-jenama berkualiti dan diyakini.

Pa&Ma sempat menemu ramah wakil penerima Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2021:
Medina Brand “Ribuan terima kasih kepada Pa&Ma kerana menerima kami sebagai produk anak 2021. Kami juga berbesar hati untuk terus bekerjasama bersama Pa&Ma pada masa akan datang untuk mengetengahkan lagi produk-produk Medina”
Coconut Shake 336 “Kami sangat consistent dalam menyediakan produk yang terbaik untuk seisi keluarga dan coconut shake adalah produk utama dan digemari ramai”
ARLEY “Saya mewakili team Arley mengucapkan terima kasih kepada Pa&Ma. Arley dicipta untuk mudah digunakan dan dengan harga yang berpatutan. Kami juga berharap produk ini bukan hanya sebagai produk kebangaan Malaysia but at the same time lebih banyak negara lain yang mengenali produk ini”
Ardora Natural “Ribuan terima kasih kepada Pa&Ma atas penganugerahan Jenama Pilihan 2021. Semoga lebih ramai mommies di luar sana tahu berkenaan Ardora dan diharapkan Audora dapat membantu menyelesaikan masalah kulit serta rambut yang dialami”
Novakid “Saya berharap Novakid lebih dikenali di kalangan ibu bapa untuk membantu anak belajar dalam bahasa Inggeris dengan lebih seronok dan berkembang maju”
Groomy Malaysia “Selepas menerima Anugerah Jenama Pilihan 2021, kami berharap jenama kami lebih dikenali di pasaran makanan bayi dan juga kami harap semoga produk kami boleh menambah kepercayaan pengguna-pengguna Grommy Malaysia di luar sana”
Harrogate Sulphur Soap “Kami menjual Harrogate Sulphur Soap sejak 1981. Buat masa ini kami akan cuba untuk memasuki pasaran cina dan juga kami ingin lebih ramai ibu bapa kepada anak-anak yang mempunyai masalah kulit untuk tahu mengenai kami. Dengan penganugerahan ini, ibu bapa di luar sana lebih mengenai kami”
Milk Planet “Kami sudah establish dari tahu 2018 dan saya amat bangga dengan penganugerahan dari Pa&Ma dan terus memberikan servis terbaik buat ibu bapa di luar sana”
Hooneymommy “Selaku founder Hooneymommy, saya sangat bangga setelah Hooneymommy dinobatkan sebagai Jenama Pilihan Pa&Ma. Thank You Pa&Ma”
Humaira Baby Store “Thank you Pa&Ma sebab bagi peluang lagi sekali untuk Humaira Baby Store sebagai Jenama Pilihan produk Anak 2021”
NUFIYA “Saya selaku founder Nufiya sangat berbesar hati dan tak sangka Nufiya terpilih sebagai Jenama Pilihan Pa&Ma. InsyaAllah, Nufiya akan buat yang lebih baik untuk bantu ibu-ibu di luar sana menyusu anak selama 2 tahun”
Zikir Pillow Baby Pian “Kalau anda tengok kami di sosial media, kita di kenali sebagai Zikir Pillow by Baby Pian. So far, kita dah berada di pasaran tak sampai 2 tahun tapi kita dapat sambutan yang luar biasa! Terima Kasih Pa&Ma kerana memilih Zikir Pillow Baby Pian sebagai Jenama Pilihan 2021”
MAHTIKA “Kita nak bantu lebih ramai wanita berpantang dengan smooth dan selamat bersama dengan tungku elektrik Mahtika. InsyaAllah Mahtika akan mengeluarkan produk baru yang akan lebih memudahkan para ibu berpantang menggunakan tungku Mahtika. Terima Kasih Pa&Ma atas Anugerah ini”
LISTRA “Terima kasih banyak-banyak kepada Pa&Ma kerana pilih brand Listra sebagai penerima Anugerah bagi kategori produk ibu. Kami harap dengan pemberian award ini, lebih ramai wanita yang nampak brand ini”
Diharapkan dengan penganugerahan ini, ibu bapa dapat memilih produk-produk dibawah Jenama Pilihan Pa&Ma dengan lebih mudah! Tahniah sekali lagi kepada semua penerima Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2021.
_
(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti or event dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)

Dah masuk hujung tahun ni, biasanya mama papa pasti buat persediaan anak-anak masuk ke sekolah. Apa yang patut kita nak buat supaya anak-anak tak kekok dan teruja nak ke sekolah?
Jom ikuti perkongsian ilmu bermanfaat dari Dr Tengku Putri Zainab Ab Malek (Pakar Perunding Pediatrik), Pn Nurul Sheriena Musa (Konsultan Perkembangan Kanak-kanak & Terapis Cara Kerja) serta sharing dari selebriti Yana Samsudin bagaimana dia melatih anaknya untuk belajar tiga bahasa. Daftar di https://toko.ideaktiv.com/product/tip-a-z-anak-ready-ke-sekolah/
The post Meriah Habis! Santai Hi-Tea Bersama Penerima Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/meriah-habis-santai-hi-tea-bersama-penerima-anugerah-jenama-pilihan-pama-2021/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lantunan Menaik Pasangan Mata Wang Gbp Chf 23 November 2021

Lantunan Menaik Pasangan Mata Wang Gbp Chf 23 November 2021

papar berkaitan - pada 24/11/2021 - jumlah : 291 hits
Pasangan mata wang GBP CHF diniagakan dalam trend menaik dan ia berkemungkinan besar akan mengukuh dalam segi tiga Kami melihat potensi untuk pertumbuhan harga dari sokongan pertama kami yang terletak pada tahap 1 25191 selari dengan anjaka...
6069 Aktiviti Majlis Pelancaran Wagon Tea Amo Malaysia Ke 10 Ppim 03 12 2021

6069 Aktiviti Majlis Pelancaran Wagon Tea Amo Malaysia Ke 10 Ppim 03 12 2021

papar berkaitan - pada 4/12/2021 - jumlah : 286 hits
Ketua Aktivis PPIM Nadzim Johan toqqi menghadiri ke Majlis Pelancaran Wagon Tea Amo Malaysia Ke 10 di Shell Greenwood Gombak Turut hadir Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn Bhd Tuan Shairan Huzani Husain En Adzhar CEO Tea Amo Malaysi...
Song Joongki Jeon Yeobin Yoona Koo Kyohwan Raih Anugerah Populariti Di 2021 Blue Dragon Film Awards

Song Joongki Jeon Yeobin Yoona Koo Kyohwan Raih Anugerah Populariti Di 2021 Blue Dragon Film Awards

papar berkaitan - pada 27/11/2021 - jumlah : 370 hits
Setelah setahun menanti akhirnya berlangsung kembali acara paling berprestij dalam industri lakonan Korea iaitu 2021 Blue Dragon Film Awards Berlangsung di Dewan KBS Hall di Yeouido Seoul pada malam ini ramai pelakon ternama yang dilihat me...
Top 10 Jenama Perfume Wanita Yang Menjadi Best Seller Pilihan Ramai

Top 10 Jenama Perfume Wanita Yang Menjadi Best Seller Pilihan Ramai

papar berkaitan - pada 18/11/2021 - jumlah : 365 hits
Girls Jom nak share TOP 10 perfume untuk korang pakai pergi date Yang ada husband tu boleh refer ya baru suami lebih sayang 10 Britney Midnight Fantasy Very young and playful perfume Opening dia bau plum sour cherry dry down dia mix wit van...
Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak Anak

Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 211 hits
Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak anak Kalau ikutkan umi tak lagi nak membeli kasut untuk si Awfiyah memandangkan kasut yang lama masih elok lagi Tetapi kasut yang lama pun dah tak muat dan perlu ke Sekolah semula jadi um...
6071 Lebih Banyak Tea Amo Di Stesen Minyak Shell Dalam Masa Terdekat Malakat Tribune 03 12 2021

6071 Lebih Banyak Tea Amo Di Stesen Minyak Shell Dalam Masa Terdekat Malakat Tribune 03 12 2021

papar berkaitan - pada 4/12/2021 - jumlah : 295 hits
GOMBAK Tea Amo Malaysia menyasarkan untuk membuka lebih banyak wagon Tea Amo di stesen minyak Shell di sekitar Lembah Klang dalam masa terdekat Ketua Pegawai Eksekutif Tea Amo Adzhar Mohd Noor berkata pembukaan Tea Amo di Shell Taman Greenw...
Dinobat Filem Terbaik Escape From Mogadishu Menang 5 Anugerah Di 2021 Blue Dragon Film Awards

Dinobat Filem Terbaik Escape From Mogadishu Menang 5 Anugerah Di 2021 Blue Dragon Film Awards

papar berkaitan - pada 27/11/2021 - jumlah : 344 hits
Setelah setahun menanti akhirnya berlangsung kembali acara paling berprestij dalam industri lakonan Korea iaitu 2021 Blue Dragon Film Awards Bagi para pelakon filem ini ialah merupakan hari yang ditunggu tunggu memandangkan ia menyambut nas...
Hiburan Robert Lewandowski Lebih Layak Ibrahimovic Tak Setuju Messi Menang Anugerah Ballon D Or 2021

Hiburan Robert Lewandowski Lebih Layak Ibrahimovic Tak Setuju Messi Menang Anugerah Ballon D Or 2021

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 212 hits
Pemain bola sepak terkenal Zlatan Ibrahimovic memaklumkan bahawa dia tidak bersetuju Lionel Messi diangkat sebagai pememang Ballon d Or 2021 yang diumumkan pada hari Isnin lalu seperti dilaporkan akhbar Messi memenangi anugerah Ballon d Or ...
Yuk Kenalan Dengan 3 Konten Kreator Terbaik Bulan Oktober 2021 Ini Cerita Mereka Begitu Memotivasi

Yuk Kenalan Dengan 3 Konten Kreator Terbaik Bulan Oktober 2021 Ini Cerita Mereka Begitu Memotivasi

papar berkaitan - pada 26/11/2021 - jumlah : 203 hits
Dengan tulisan yang kubagikan aku harap juga bisa menjadi perantara bagi pembaca untuk menemukan titik terang di persimpangan hidupnya
Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Baby Car Seat Malaysia Safety Standards What Parents Need To Know

Antara Momen Yang Umi Akan Rindu

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku