Menjawab Fitnah Jahat Johar Ismail




MENJAWAB FITNAH JAHAT JOHAR ISMAIL

Fitnah tak habis habis manusia ni, haritu kamu Fitnah Dato Husam. Sekarang Dato Husam tarik diri dari tanding AJK AMANAH Nasional, kamu dah puas hati kah?

DS Wan Azizah datang Parlimen Rantau Panjang, saya Naib Ketua AMANAH Kawasan Rantau Panjang.

Waktu Kak Wan tiba, Dato Husam Pengerusi PH Kelantan dan Dr Shah Pengerusi Ph Rantau Panjang masih belum tiba.

Kami masuk dewan, pada waktu itu kami lihat kerusi untuk Dato Husam tidak di sediakan oleh Penganjur di sebelah Kak Wan, majlis tersebut dipengerusikan oleh DO Pasir Mas. Exco Kerajaan Negeri iaitu YB Mumtaz dan YB Zailah Mp Rantau Panjang berada disebelah Kak Wan. 

Protocol ini perlu Kerajaan Negeri dan agensi di bawah Kerajaan Negeri dan Persekutuan perlu betulkan, Dato Husam juga adalah Pengerusi KADA, Kawasan yang paling Banyak terjejas banjir adalah kawasan Padi Dan beliau ada jawatan persekutuan.

Saya melalui En Abdullah, memakluman kepada AJK kami @ Tok Ayah memaklumkan kepada Dato Husam untuk duduk depan di kerusi saya (sebelah sisi), ganti tempat saya. Dato Husam menolak kerana majlis sudah mula. Gambar saya tengah berdiri pun ada.

Majlis di teruskan; Taklimat diberikan, pada waktu itu saya bangkitkan berberapa perkara kerana saya sudah berhari-hari bersama dengan mangsa banjir, antaranya kekurangan bekalan partition, selimut, toto, tikar dll dan saya bangkitkan juga isu Tebatan Banjir Sungai Golok. 

Untuk makluman, isu Tebatan banjir Sg Golok ini saya dah handle sejak 2017 lagi bersama Masyarakat Siam Kg Teresek, apabila kuil mereka terlibat, harga rendah dan tiada tanah ganti Rizab Siam. Untuk info kini Wat berjaya di selamatkan dan saya juga telah bawa perkara itu hingga ke YB Tengku Zulpuri, Timbalan Menteri Air, Tanah dan Sumber Asli.

Masa Kak Wan bergerak keluar dalam dewan taklimat, saya iringi Kak Wan kerana pada waktu itu beliau ingin tanya detail berkaitan Tebatan Banjir Sg Golok, saya terangkan kepada beliau satu. Tiada siapa pun tegur saya, kerana waktu Itu permintaan Kak Wan. Tuduhan Suhaimi Ismail @ Johar Nyamuk adalah Fitnah!

Sampai ke tempat Kanak-Kanak Demam, waktu itu saya nampak Dato Husam Musa, Dr Shah, Lawyer Ridzuan tiada. Saya yang minta usher/polis bagi laluan kepada Dato Husam & Lawyer Wan, waktu tu tak jumpa Dr Shah. Dato Husam & Lawyer Ridzuan dapat duduk. Disertakan gambar dan video pun ada.

Bergerak ke tempat agihan Berangan Sumbangan, waktu itu saya ajak rapat Dato Husam berada disebelah Kak Wan. Boleh lihat gambar waktu bagi Sumbangan banjir.

Waktu Sidang Media, pada waktu itu saya berada selang seorang dengan Dato Husam, iaitu ada Body Guard Kak Wan di Tengah, saya sendiri tanya Dato Husam dan ajak beliau duduk depan, dia kata Syam duduk situ, dia stay tempat asal yang juga berada di belakang Kak Wan. Majlis berjalan terus.

Bergerak melawat tempat permainan kanak-kanak, waktu isu saya terus ke Dato Husam, minta Dato Husam iringi Kak Wan. Dato Husam sendiri jawab, “Syam kena follow”... pada masa tu beliau bersalam dengan orang kampung untuk gerak ke Kereta untuk ke Pasir Puteh. 

Bila jadi macam tu saya cari Dr Wan Shah Jihan, Pengerusi PH Kawasan Rantau Panjang. Beliau saya susun rapat dan sebelah Kak Wan, ada gambar siap keluar Berita di Harian Metro. 

Saya terbaca tulisan Suhaimi Ismail pagi ni, itu pun kawan saya hantar sebab saya dh tak minat nak baca tulisan merapu beliau. Tapi memandangkan ia tulisan Fitnah memasukkan gambar saya di FB dia, saya terpaksa jawab memandangkan Esok adalah Pemilihan AJK Pemuda AMANAH Nasional. Saya jangka tulisan itu pun bertujuan membuat serangan peribadi kepada saya. Perangai bunuh karektor orang ni budaya jahat, elok jangan buat lagi.

Haritu kamu Fitnah Dato Husam Musa ingin “menjatuhkan” Abg Mat Sabu di Facebook, tulisan kamu telah menyebabkan Dato Husam terguris hingga ramai kawan-kawan media anggap ia benar. Dato Husam terguris dengan berita Fitnah kamu, kini Dato Husam Tarik Diri dari bertanding AJK AMANAH Nasional.

Kamu Itu Fitnah untuk PECAH BELAHKAN PARTI? Saya tak tahulah macamana spesis ni boleh hidup dalam AMANAH.

Kerja asyik kutuk dan Fitnah orang sahaja, perasan dia sahaja betul, habis Menteri lain dan individu di kutuknya. Nak kata Facebooker, tulisan asyik Fitnah orang. Jauh benar lah, biar ada juga ilmiahnya, takda isi.

Parti sendiri di Besut, Terengganu tu kacau bilau tak hirau sangat. 

Haritu duk himpit KSU MOA, lepas Dato KSU MOA sudah berpindah kamu nak himpit siapa pula? Jangan jadi nyamuk penghisap darah! Nanti kena sumpah. 

Realitinya kamu tiada di hari kejadian, waktu Itu Tn Syed Shah Syed Othman ada disebelah saya dibelakang Kak Wan, dia tahu apa yang berlaku.

Syam Ghaz




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://wrlr.blogspot.com/2019/12/menjawab-fitnah-jahat-johar-ismail.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sering Dianggap Gulma Jahat Rumput Teki Ternyata Punya 6 Manfaat Sebagai Tanaman Obat

Sering Dianggap Gulma Jahat Rumput Teki Ternyata Punya 6 Manfaat Sebagai Tanaman Obat

papar berkaitan - pada 24/11/2019 - jumlah : 795 hits
Nggak se ambyar lagunya Didi Kempot rumput teki punya sederet manfaat alami untuk kesehatan
Kedaulatan Undang Undang Telah Mati Di Malaysia Ismail Sabri

Kedaulatan Undang Undang Telah Mati Di Malaysia Ismail Sabri

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 212 hits
Ismail Sabri KUALA LUMPUR Kedaulatan undang undang telah mati di Malaysia tegas Ketua Pembangkang Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob Beliau berkata demikian mengulas kes Akta Bank dan Institusi Institusi Kewangan melibatkan Naib Presiden Parti ...
Isu Jawi Desakan Dong Zong Jahat Tak Hormat Kementerian

Isu Jawi Desakan Dong Zong Jahat Tak Hormat Kementerian

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 316 hits
Desakan Persekutuan Persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia supaya lembaga sekolah dibenarkan membuat keputusan dalam isu pembelajaran tulisan jawi di sekolah vernakular disifatkan sangat jahat dan tidak menghormati Kementerian Pen...
Sotong Buncit Jahat Restoran Top D Gurun

Sotong Buncit Jahat Restoran Top D Gurun

papar berkaitan - pada 1/12/2019 - jumlah : 1280 hits
Restoran Top D Gurun terletak di Pekan Gurun Simpang 3 Guar Nanas 1 km dari Gunung Jerai Gurun Kedah 7 minit darit tol Gurun Restoran ini terkenal dengan menu istimewanya Sotong Buncit Jahat Memang jahat sotong ni buat perabih poket hehe Se...
Pakai Cape Kuning Melania Trump Berfesyen Seperti Wanita Jahat

Pakai Cape Kuning Melania Trump Berfesyen Seperti Wanita Jahat

papar berkaitan - pada 5/12/2019 - jumlah : 352 hits
Melania Trump cukup sinonim dengan dunia fesyen setiap busana yang di gayakannya membawa maksud yang tersirat dan membuatkan semua orang tertanya tanya erti fesyen yang di gayakannya itu Wanita pertama dan presiden Amerika Syarikat ini tiba...
Wan Ismail Wan Mahmud Passes Away

Wan Ismail Wan Mahmud Passes Away

papar berkaitan - pada 10/12/2019 - jumlah : 296 hits
Wan Ismail Wan Mahmood the father of Deputy Prime Minister Dr Wan Azizah Wan Ismail passed away at 2 30 am today The sad news was confirmed by a brief post on her official Facebook account this morning The late Wan Ismail s body will be bro...
Rihana Dikatakan Telah 2 Kali Tolak Ujian Dna Ismail Leon Hantar Lebih Gambar Serupa Sultan Muhammad Di Email

Rihana Dikatakan Telah 2 Kali Tolak Ujian Dna Ismail Leon Hantar Lebih Gambar Serupa Sultan Muhammad Di Email

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 1046 hits
Cerita diantara Sultan Kelantan Baginda Sultan Muhammad V dan model Russia Rihana Oksana Petra nampaknya masih belum ada kesudahannya Terbaru Rihana dikatakan telah didesak untuk menjalankan ujian DNA ke atas anaknya Ismail Leon Bagaimanapu...
Ismail Izzani Masuk Hospital Alamak

Ismail Izzani Masuk Hospital Alamak

papar berkaitan - pada 21/11/2019 - jumlah : 1095 hits
Baru baru ni Ismail Izzani memuatnaik beberapa gambar dan video di Instagram Story ismailizzani yang terlantar di atas katil hospital dengan memakai mask Alamak Sakit apa tu Mael For those yang tanya Mael masuk hospital sebab kena virus Inf...
Tajuddin Dan Ismail Berdamai Cium Pipi Di Parlimen

Tajuddin Dan Ismail Berdamai Cium Pipi Di Parlimen

papar berkaitan - pada 21/11/2019 - jumlah : 386 hits
Diterbitkan Hari ini 6 38 petangBERITAPergaduhan antara dua anggota Parlimen BN hari ini selesai apabila masing masing berdamai pada sebelah petang disulami dengan adengan cium pipi antara Tajuddin Abdul Rahman dan Ismail Mohamed Said Anggo...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Kempen Ramadan Dan Raya 2024 Kuskop Mari Beli Lokal Kembali Lagi

Sustainable And Ethical Practices

Aktiviti Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Yayasan Bekas Anggota Perisikan Tentera Malaysia 04 05 2024

Aktiviti Majlis Perasmian Richiamo Mart Dan Rumah Terbuka Aidilfitri Kumpulan Richiamo 2024 Ppim 05 05 2024

Suspek Simbah Asid Faisal Halim Ditahan Direman Hari Ini