Master Filem Tamil Baru 2021 Thalapathy Vijay


Siapa peminat Thalapathy Vijay kat sini? Siapa hantu cerita Tamil mesti kenal kan aktor Vijay ni. Dari zaman dulu sampai sekarang setiap filem dia mesti tonton. Kali ini filem terbarunya bertajuk Master. Selain Thalapthu Vijay, seorang lagi aktor tersohor yang membintangi filem ini ialah Vijay Sethupathi. Walaupun tersohor, zaza kurang kenal sebenarnya dengan Vijay Sethupathi ni..
Zaza memang peminat cerita Tamil tapi kurang tahu dengan nama. Just kenal rupa je.. Dalam filem ini,Thalapathy Vijay mememang watak sebagai JD dan  Vijay Sethupathi sebagai Bhavani.
Masa mula-mula tengok memang kelakar dan bila dah mula part sedih tu..memang sedih sungguh. Serius korang kena tengok cerita ni.
SinopsisJD, seorang professor sebuah kolej. Dia seorang kaki minum dan suatu hari berlaku insiden yang menimbulkan konflik antara pelajar sehingga dia dituduh sebagai penyebab lalu dipecat. JD kemudian bekerja sebagai pengajar dirumah anak yatim dan menyedari bahawa anak-anak disitu terlibat dengan dadah. Vijay membuat keputusan untuk menyiasat perkara tersebut dan mencari siapa dalangnya.
***
Kejadian bermula apabila Bhavani, ketika remaja melihat rumah dan ibu bapa mati dibakar oleh sekumpulan orang jahat. ( ibu bapanya ketua persatuan pemandu lori ). Bhavani hanya mampu menangis dan apabila sekumpulan orang jahat melihatnya, orang jahat tersebut telah memaksanya mengaku bahawa kebakaran itu disebabkan oleh letupan gas. Kemudian orang jahat tersebut telah membawa Bhavani dan menjadikan Bhavani sebagai bersalah kerana mencuri duit tabung persatuan.
Bhavani dibawa ke sebuah penjara juvana dan disitu Bhavani telah disiksa seperti dipukul. Sehingga Bhavani melepaskan perasaannya dengan menumbuk tangan ke dinding. Lama kelamaan, Bhavani menjadi orang yang gagah dan berjaya melepaskan diri dari penjara tersebut.
Bhavani meminta tempoh masa seminggu untuk membawa duit pengeras. Kemudian telah membuat perancangan untuk menyeludup dadah dan arak dengan lori. Jadi dia mendapatkan slip permit supaya lori menghantar barang tersebut dapat melepasi pos kawalan dengan bantuan rakan-rakannya. 
***
Bhavani telah dewasa  dan telah menjadi orang paling kuat. Dia bertemu dengan beberapa orang yang membunuh keluarganya dan membalas dendam.

Bhavani


***
JD ditugaskan untuk mengajar di sebuah kolej. JD seorang yang kaki minum dan suka mabuk. Sehinggalah terjadi insiden pergaduhan teruk antara pelajar dan JD dipecat.
JD kemudian ditugaskan untuk mengajar di Pusat Pemulihan anak yatim. Disana, pelajar-pelajar tidak mempunyai disiplin dan melanggar peraturan seperti melakukan jenayah.
Sebaik tiba di sana, JD mengelarkan diri sebagai Master dan disitulah ada ketua dikalangan pelajar tersebut bernama Das.
JD / Master
DasNak tahu Das tu siapa dan apa dia buat kena tengok ok..
Part best bila JD/Master menyanyikan lagu Kutti Story. Best gila kalau dengar. Lagu ni ada makna dan rasa nak menari ikut rentak je.
***
Suatu hari terdapat dua budak disitu ( adik beradik ) ingin mengadu tentang apa yang berlaku di pusat pemulihan tersebut kepada Master.
Mereka datang kepada Master tetapi ketika itu Master sedang tidur akibat mabuk dan tak sedar akan kehadiran adik beradik tersebut. Adik beradik itu kemudian menyelitkan nota didalam poket Master dan segera berlari pergi.
Malam tiba dan adik beradik tersebut cuba menghubungi Master namun gagal. Sehinggalah kantoi dengan orang yang menjaga kawasan pemulihan tersebut.
Adik beradik itu kemudian telah ditangkap dan dibawa menghadap Bhavani. Siapa sangka, itulah nyawa terakhir mereka.
Keesokannya gempar dengan penemuan mayat dua beradik itu yang telah digantung. Part ni memang sedih gila..zaza pun nangis ok...memang kesian sangat.
Dua beradikMaster telah dipersalahkan dan telah dipenjara. Semasa dalam penjara, Master menangis mengingatkan apa yang berlaku dan ketika itulah dia menemui nota dalam poketnya. Nota dari dua beradik yang telah mati itu.
Nak tahu nota apa..kena tengok ok..
***
Sejak peristiwa itu, Master menyedari punca berlaku kerana dirinya yang sering mabuk dan tidak menyedari keadaan sekeliling.
Master nekad untuk bertanggungjawab atas apa yang terjadi dan mencari dalang disebalik kejadian tersebut.
Suatu hari berlaku peristiwa menyebabkan ramai orang kesayangan Master mati dibunuh oleh orang-orang Bhavani.
Master begitu sedih dan menjerit sekuat hati sebaik mendengarnya.
Dan disinilah Master bangkit membalas segala kejahatan yang dilakukan oleh Bhavani. Korang tengoklah sendiri bagaimana Master berdepan dengan Bhavani nanti.
Trailer
Lagu Kutti Story







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.zazaiman.com/2021/02/master-filem-tamil-baru-2021-thalapathy.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Selamat Tahun Baru Cina 2021

Selamat Tahun Baru Cina 2021

papar berkaitan - pada 11/2/2021 - jumlah : 1451 hits
Selamat Tahun Baru Cina 2021 kepada semua pengunjung blog khususnya yang berbangsa cina terbaeekkk kipidap mknaceunlimited mknace blogger photography photoblog SJCAM SJ4000 J3 Samsung Fujifilm altek cubic love followme beautiful blogoftheda...
Filem Pendek Malaysia Ungguli Pertandingan Filem Pendek Tamil Antarabangsa Zee Reel

Filem Pendek Malaysia Ungguli Pertandingan Filem Pendek Tamil Antarabangsa Zee Reel

papar berkaitan - pada 27/1/2021 - jumlah : 172 hits
Filem pendek Tamil dari Malaysia Kaki Bangku mengungguli Pertandingan Filem Pendek Antarabangsa Zee REEL apabila terpilih untuk menduduki tempat pertama Pertandingan itu dianjurkan stesen penyiaran global Zee Tamil Asia Pasifik dengan sokon...
Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Tahun Baru Cina 2021

Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Tahun Baru Cina 2021

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 896 hits
Tarikh akhir pengeposan item Pos Laju sempena perayaan Tahun Baru Cina 2021 Pos Malaysia lazimnya mengeluarkan kenyataan tentang tarikh akhir perkhidmatan pengeposan dan permintaan pungutan Pos Laju sempena sambutan Tahun Baru Cina Chinese ...
13 02 2021 11am Rumah Terbuka Maya Keadilan Sempana Tahun Baru

13 02 2021 11am Rumah Terbuka Maya Keadilan Sempana Tahun Baru

papar berkaitan - pada 13/2/2021 - jumlah : 207 hits
Tarikh 13 02 2021 11AM Sabtu Kenyataan Media Parti Keadilan Rakyat Parti KEADILAN Rakyat akan mengadakan Rumah Terbuka Tahun Baru Cina secara maya pada 13 Feb iaitu hari kedua sambutan Tahun Baru Cina Biasanya Tahun Baru Cina adalah waktu r...
Filem The Yin Yang Master

Filem The Yin Yang Master

papar berkaitan - pada 14/2/2021 - jumlah : 288 hits
Filem The Yin Yang Master Assalamulaikum Hai baru baru ini Netflix telah melancarkan filem Cina terbarunya drama yang sarat dengan aksi dan elemen fantasi yang akan membuat kita terpukau dari awal hingga akhir cerita ini Sinopsis Filem The ...
Bpr 2021 Isi Rumah Semakan Permohonan Baru Kemaskini Rm500 Rm1800

Bpr 2021 Isi Rumah Semakan Permohonan Baru Kemaskini Rm500 Rm1800

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 489 hits
BPR 2021 ISI RUMAH SEMAKAN PERMOHONAN BARU KEMASKINI RM500 RM1800 Untuk anda yang ingin memohon BPR 2021 isi rumah terdapat beberapa maklumat penting yang perlu diketahui berkaitan proses permohonan baru syarat semakan dan kemaskini bagi is...
Template Blog Baru 2021 Semangat Baru

Template Blog Baru 2021 Semangat Baru

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 336 hits
Template Blog Baru 2021 Setelah sekian lama busyra tak ambil peduli pasal blog Ada satu masa tu rasa macam nak delete ja tapi bila difikir balik sayangnya tu eshhh Tuhan ja la yang tau haha yang ada blog saja memahami Busyra start blog sinc...
Honda X Adv 2021 Berwajah Baru

Honda X Adv 2021 Berwajah Baru

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 201 hits
Honda X Adv 2021 bakal menarik perhatian sekali lagi para peminat motosikal aventure and sport touring yang kini muncul dengan penambahbaikan dan kuasa Kuasa enjin kini ditingkatkan sebanyak 4 hp menjadi 57 8 hp pada 6 750 rpm dan 69 Nm tor...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City