Mark Wood Dari Inggris Bertujuan Untuk Melepaskan Lebih Banyak Petir Ashes Vs Australia Di Old Trafford Berita Kriket


Mark Wood yang cepat dari Inggris sangat ingin memukul Australia dengan lebih banyak “petir” di Manchester minggu depan dan bertujuan untuk membuktikan “penyambar kilat dua kali” setelah kepahlawanannya di Headingley.
Wood menandai kembalinya dia ke kriket Ashes dengan pertunjukan pemain terbaik di Leeds, mengambil angka pertandingan 7-100 dan melakukan 40 pukulan penting dari hanya 16 pengiriman.
Usahanya membantu mengubah nada seri, membawa Inggris ke papan atas setelah kekalahan beruntun dan membiarkan jalan terbuka bagi tuan rumah untuk merebut kembali guci melawan segala rintangan.
Kecepatan mentah Wood memberikan faktor X yang tidak ada di Edgbaston dan Lord’s, dengan bola pertamanya di pertandingan menjadi yang tercepat di Inggris musim panas.
Harap gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Tonton lima gawang Mark Wood sekembalinya ke tim Inggris pada hari pertama Ashes Test ketiga

Dia terus mengayunkannya dalam tamasya bola merah pertamanya selama tujuh bulan, pada satu tahap mencapai 96,5 mph selama mantra pembukaan yang ganas, dan pukulan Australia tampak kurang meyakinkan karena hanya kehadirannya di taman.
Wood mengungkapkan kapten Inggrisnya dan rekan setimnya di Durham Ben Stokes telah memberinya satu instruksi sederhana ketika dia melepaskannya.
“Ben baru saja bertanya kepada saya, ‘Apakah kamu siap? Apakah kamu siap untuk melontarkan petir?’ Saya menjawab ya dan itu saja,” katanya.
“Dia siap melepaskan saya. Saya mengenalnya dengan baik dan dia mengenal saya dengan baik. Memiliki hubungan dengan seseorang membuatnya lebih mudah.”
Harap gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Mark Wood dari Inggris mengakui lega bisa membuat timnya melewati batas dan menjaga seri The Ashes tetap hidup dengan kemenangan di Headingley

Ditanya apakah dia siap untuk melakukan hal yang sama di Emirates Old Trafford Rabu depan, Wood menjawab sambil menyeringai: “Tentu saja. Petir menyambar dua kali, eh?”
Wood bisa dibilang pemain bowling cepat paling konsisten yang pernah bermain untuk Inggris, mahkota yang kemungkinan besar tidak dia miliki hanya karena tidak adanya data historis yang akurat.
Tetapi upaya fisik yang dilakukan pemain berusia 33 tahun itu berarti dia harus bertahan lama di luar lapangan.
Sejak memulai debutnya pada tahun 2015, dia hanya bermain 29 dari 109 Tes Inggris, melewatkan banyak di antaranya karena cedera, namun Wood telah mengarahkan pandangannya untuk menyelesaikan musim panas ini dengan kuat.
Hanya ada tiga hari antara game keempat dan kelima dari seri tersebut, tetapi, dengan satu minggu untuk mempersiapkan dirinya, dia sepenuhnya berniat untuk berparade untuk keduanya.
“Saya melakukan empat kali di Australia terakhir kali dan tiga di antaranya berturut-turut. Ini permintaan besar, tapi satu yang pernah saya lakukan sebelumnya dan saya akan mengandalkan pengalaman itu untuk mencoba melakukannya lagi,” katanya.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Pat Cummins memasukkan bola cepat dari Mark Wood ke tangan Jonny Bairstow saat Australia kehilangan gawang babak pertama kedelapan mereka di Headingley

“Saya akan berbicara dengan fisio, tetapi saya membayangkan saya akan melempar satu atau dua kali, melakukan beberapa sesi gym, mungkin berlari, tetapi itu tidak akan terlalu drastis. Saya harus membiarkan tubuh pulih.
“Ini adalah pertandingan pertama saya dalam waktu yang sangat, sangat lama, terutama di Tes kriket. Saya akan membiarkan tubuh pulih, menempatkan diri saya di tempat yang baik, membiarkan luka pulih dan bangkit untuk pertandingan berikutnya.”
Wood memakai hati di dalam dan di luar lapangan dan tidak bisa menyembunyikan kepuasannya mengambil peran utama di tengah-tengah kontes yang telah menangkap imajinasi publik.
“Ini membuat saya sangat bangga untuk mengatakan bahwa saya bisa melakukannya dengan baik melawan Australia. Ini menantang karena mereka adalah tim papan atas,” katanya.
“Itu salah satu perasaan terbaik yang saya miliki. Lihatlah menghadapi Pat Cummins dan Mitchell Starc. Satu, itu tidak mudah. ​​Dua, itu sangat mengintimidasi.
“Mereka bermain bowling dengan cepat, mereka mendapatkan pantulan yang bagus dan lebih sering daripada tidak mereka keluar sebagai pemenang. Untungnya kali ini adalah satu dari 100 yang berhasil saya lewati.
“The Ashes 2005 adalah puncak mutlak bagi saya – saya berada di usia yang luar biasa, seorang remaja, dan pahlawan kampung halaman saya (Steve Harmison) sedang bermain.
“Saya tidak merasa sebesar itu, tetapi senang mendapat dukungan, yang luar biasa di mana pun kami berada. Anda merasakannya di jalan berjalan-jalan, orang-orang mengirimi Anda pesan. Sungguh menakjubkan sebagai bangsa yang kami dapat membawa beban dukungan ini bersama kami.”


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.beritaviralterkini.com/mark-wood-dari-inggris-bertujuan-untuk-melepaskan-lebih-banyak-petir-ashes-vs-australia-di-old-trafford-berita-kriket/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perdagangan Australia Dan Asean Lebih Besar Dibanding Jepang Hingga As

Perdagangan Australia Dan Asean Lebih Besar Dibanding Jepang Hingga As

papar berkaitan - pada 4/7/2023 - jumlah : 143 hits
Ketua ASEAN Business Advisory Council Arsjad Rasjid mengatakan Australia merupakan mitra strategis ASEAN di bidang perdagangan dan investasi untuk mendorong pertumbuhan ekonomi kawasan
Trailer Kedua Blue Beetle Memaparkan Lebih Banyak Rakaman Baharu Adiwira Utama

Trailer Kedua Blue Beetle Memaparkan Lebih Banyak Rakaman Baharu Adiwira Utama

papar berkaitan - pada 13/7/2023 - jumlah : 123 hits
DC Studios telah mengeluarkan trailer kedua filem adiwira terbaru mereka Blue Beetle yang akan ditayangkan pada 18 Ogos ini Seorang graduan kolej Jaime Reyes pulang ke tanah air dengan penuh aspirasi untuk masa depannya hanya untuk mendapat...
Elon Musk Dan Mark Zuckerberg Siapa Yang Lebih Kaya

Elon Musk Dan Mark Zuckerberg Siapa Yang Lebih Kaya

papar berkaitan - pada 4/7/2023 - jumlah : 172 hits
Dua miliarder dunia CEO Tesla Elon Musk dan CEO Meta Mark Zuckerberg dikabarkan akan melakukan pertandingan di Colosseum Roma Italia Hal tersebut lantaran karena rencana Mark ingin membuat aplikasi serupa seperti Twitter
Dia Banyak Tolong Jungkook Akui Bergantung Pada Han Sohee Ketika Penggambaran Mv Seven

Dia Banyak Tolong Jungkook Akui Bergantung Pada Han Sohee Ketika Penggambaran Mv Seven

papar berkaitan - pada 15/7/2023 - jumlah : 176 hits
Mesti ramai kan yang dah tengok muzik video Jung kook Seven ARTIKEL BERKAITAN Bagi yang belum tahu Jung kook BTS telah melancarkan lagu solonya Seven dan turut menampilkan pelakon Han So hee sebagai watak utama wanita dalam muzik video ters...
Banyak Perkara Saya Tak Boleh Buat Sebab Saya Idola K Pop Jennie Blackpink

Banyak Perkara Saya Tak Boleh Buat Sebab Saya Idola K Pop Jennie Blackpink

papar berkaitan - pada 16/7/2023 - jumlah : 220 hits
Bukan senang tau nak jadi idola K Pop ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini Jennie BLACKPINK telah tampil berkongsi mengenai pelbagai perkara menerusi rancangan podcast Dua Lipa At Your Service Dalam podcast itu menceritakan tentang kerjayanya se...
Apa Kebaikan Yogurt Dan Berapa Banyak Ambil Yogurt Dalam Sehari

Apa Kebaikan Yogurt Dan Berapa Banyak Ambil Yogurt Dalam Sehari

papar berkaitan - pada 18/7/2023 - jumlah : 301 hits
1 Pengambilan yogurt tanpa gula dan tanpa perasa sewaktu berbuka puasa atau waktu makan ketika melakukan diet Intermittent Fasting adalah digalakkan 2 Ini akan mengurangkan rasa cepat lapar dengan meningkatkan pengambilan protein dan kalsiu...
Banyak Pengundi Cina Sokong Dap Mat Maslan Jawab Sokongan Umno Kepada Dap

Banyak Pengundi Cina Sokong Dap Mat Maslan Jawab Sokongan Umno Kepada Dap

papar berkaitan - pada 18/7/2023 - jumlah : 96 hits
agendaily com18 07 2023Datuk Seri Ahmad MaslanDatuk Seri Ahmad Maslan mempertahankan kerjasama antara UMNO dengan DAP dalam kerajaan campuran ketika ini Ahli Majlis Tertinggi UMNO itu berkata DAP memenangi banyak kerusi berbanding MCA dan G...
Banyak Akal Sambil Menyusu Ada Kerja Lain Paling Gerun Bila Anak Dah Tumbuh Gigi

Banyak Akal Sambil Menyusu Ada Kerja Lain Paling Gerun Bila Anak Dah Tumbuh Gigi

papar berkaitan - pada 14/7/2023 - jumlah : 148 hits
Ketika gigi bayi mulai tumbuh biasanya mereka cenderung untuk mengalami rasa gatal pada gusi Jadi mereka cenderung untuk menggigit benda lembut untuk melegakan kegatalan gusi itu Salah satu daripadanya adalah payudara ibu Mungkin ada sesete...
10 Entri Dari Aynorablogs Dot Com Yang Paling Banyak Dikongsikan Di Media Sosial

10 Entri Dari Aynorablogs Dot Com Yang Paling Banyak Dikongsikan Di Media Sosial

papar berkaitan - pada 11/7/2023 - jumlah : 258 hits
10 Entri Dari Aynorablogs Dot Com Yang Paling Banyak Dikongsikan Di Media Sosial Kali ini kami siarkan screen shot entri yang paling banyak di kongsikan di media sosial untuk tatapan anda Juga sebagai satu motivasi kepada blogger di luar sa...
How To Assuage Public Fury Social Unrest Over Targeted Fuel Subsidies

Rm370bil Unseen Cost Of Women S Unpaid Work At Home

Bongkar Pokok Ubi Kayu Di Raised Bed

Dua Penumpang Meninggal Dunia Bas Bawa Pelancong China Terbalik Di Genting Highlands

Kisah Di Hujung Minggu

Menjamu Selera Di Village Cafe

Lima Askar Maut Ketika Latihan Kereta Kebal Seberang Sungai

2 Pelancong China Maut Dalam Nahas Bas Genting Highlands



5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok

Bagaimana Ikan Minum Air Bila Dahaga

Biodata Arfie Shah Adwafri Shah Pelakon Drama Berepisod Nuh Dan Nayla TV3 X Change Astro

5 Sebab Kenapa Sikap Golongan B40 Mampu Menyakitkan Hati Orang Ramai

8 Fakta Biodata Jazmy Juma Khan Hero Remaja Pelakon Drama Berepisod Nuh Dan Nayla TV3 Gandingan Scha Elinnea


Versi Ini Cintaku Yang Pertama Chord

Thomas Arya Feat Elsa Pitaloka Berjanjilah Untuk Setia Chord

Sarawak Id Login Daftar Akaun Portal Kerajaan Sarawak

Sukan Sea 2025 Tarikh Penganjuran Senarai Sukan Logo

Sarapan Di Perak Lunch Di Penang Dinner Di Kedah

Akaun Media Sosial Rasmi Pejabat Sultan Pahang Hanya Di Bawah Nama Kesultanan Pahang