Manjakan Diri Di Eco Wellness Sanctuary


Manjakan Diri Di Eco Wellness Sanctuary Pulau PinangHai semua. Rasa sangat seronok dan lega apabila dapat manjakan diri  di Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa di tengah bandar yang sibuk dan moden Pulau Pinang. Sebagai wanita, kesihatan menyeluruh tidak kira luaran atau dalaman harus di jaga. Walau sibuk sangat sekalipun curi sedikit masa untuk diri sendiri. Jadi tidak salah kiranya anda singgah di Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa untuk menyegarkan kembali tubuh yang lesu dan penat akibat tuntutan tugas harian.
Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spaakan membawa anda ke sesi terapi urutan eksklusif di mana produk apa yang digunakan dapat membantu membina semula sel-sel kulit anda serta jiwa dan minda anda akan berasa lebih tenang dan tenteram.  Anda boleh memilih samada untuk mengurut badan, wajah ,terapi sauna wajah atau apa sahaja pakej yang diseiakan oleh pihak EcoWellness Sanctuary sesuai dengan kehendak masing-masing. 


Eco Wellness Sanctuary meletakkan kepercayaa terhadap kuasa penyembuhan secara semulajadi itu mampu membangkitkan kebahagian, kegembiraan, kepuasan serta tubuh yang sihat, minda positif.Untuk tujuan itu, pihak Eco Wellness Sanctuary telah menyediakan satu tempat yang mewah bagi keselesaan pelanggan serta gaya yang moden mengikut gaya hidup masa kini.


Ecowell Organics dan Dr. Förster telah begabung untuk menjadi kan spa ini lebih eksklusif dari segi kesucian dan kerohaniannya. Pada masa kini ianya masih belum dapat ditandingi oleh mana-mana pihak lagi. Produk yang terhasil dari gabungan bahan bumi dan luat ini secara semulajdi telah membuahkan kejayaan untuk menghasilkan semual sel sel kulit yang tidka bermaya dan memberi semangat serta keyakinan dalam diri dan akal fikiran.Produk yang dihasilkan sama sekali tidak mengandungi bahan kimia yang mana ianya masih lagi menjaga nilai kesuciannya, keaslian, pemulihan dan khasiat yang sempurna . Janganberlengah lagi untuk singgah ke SanctuaryEco Wellness bagi mendapatkan rawatan yang terbaik untuk mnajakan diri anda supaya kelihatan segar dan lebih sihat.



Ecowell Organics merupakan rangkaian penjagaan kulit secara organik yang mendapat pengiktirafan premium Swiss dimana bahan-bahan yang digunakan diperoleh daripada sumber yang terbaik ciptaan alam bagi proses pemulihan dan penyembuhan kulit. Gabungan menggunakan penapis air dan mikrobiologi, pati minyak Ecowell melalui proses yang sangat rumit ini telah berjaya mengekalkan sifatnya.Minyak jojoba Organik dan juga Wijen Organik merupakan bahan asas yang digunakan semasa sesi mengurut yang mana ia nya mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan apa-apa kesan pun. 


Minyak asas yang mewah ini terpilih kerana ianya begitu kaya dengan nutrien khas nya untuk kulit di mana ia dapat melancarkan peredraan darah untuk menjadikan kulit lebih cantik dan sihat.Ecowell merupakan salah satu daripada beberapa jenama mewah menggunakan bahan organik telah disahkan organik oleh badan pensijilan bebas yang berpengkalan Itali – ICEA, konsortium yang diiktiraf di peringkat antarabangsa bersama dengan Persijilan Bio-Cosmetics Eropah.
Bahan-bahan berasaskan tumbuhan yang disahkan:-
Dermatologically Tested ICEA-Certified Tidak Bahan Bahaya Kimia sintetik Tiada Allergen Scents Tiada silikon Tiada Parabens Tiada SLS Dan SLES Tiada Pewarna tiruanTiada Cecair Parafin Tiada Ujian Haiwan Tiada bahan Kimia Berasaskan Petroleum Sijil Halal.
Ecowell teleh diketahui sememangnya menggunakan Formula Semulajadi - Terapi Penyembuhan dan Pelembab. Jadi manjakan diri anda dengan singgah sebentar ke Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa. Sesekali berbelanja tiada salahnya kan.



Ok apabila anda dah sampai ke Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa, mula-mula anda akan di panggil ke tempat untuk cuci kaki dulu. Seronok sangat sebab memang wanita suka di manjakan begitu kan. Guna air suam dan sabun yang memang khas di sediakan untuk pengguna.




Selepas itu maka bermula lah sesi scrub, urutan badan dan wajah. Sangat tenang dan nyaman. Suasana spa yang memang boleh buat orang tidor lama kan. Bahan scrub adalah terdiri dari garam laut mati yang di terbangkan jauh dari Jerman. Terasa sangat kulit jadi lebih lembut dan anjal macam bayi. Lama sangat tak scrub sampai teruja pula bila sentuh kulit sendiri.



Selepas selesai bersihkan diri dan cuci scrub sebentar tadi, maka sesi urutan pun bermula. Punya kuat tenaga si tukang urut Joey sampai ketap bibir tahan sakit bila kena point yang ada masalah. Sesi berlanjutan sehingga 30 minit.

Selesai sesi urutan badan, beralih ke wajah pula. Sangat seronok dan rasa terbelai-belai gitu. Untuk wajah banyak bahan produk yang di gunakan. Bermula dengan mencuci wajah,makeup cleanser milk. Terasa halus bahan-bahan yang digunakan di wajah. 

Kemudian bersihkan wajah dengan menggunakan kapas khas yang disediakkan oleh pihak Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa. Buang segala kotoran diwajah dengan begitu teliliti sekali.


Kemudian, wajah di sembur dengan face tonic menggunakan alat khas. Semburan di ratakan seluruh wajah. Terasa terbuai sebab seperti kena udara yang sejuk macam buka peti pintu ais. 


Ini adalah kain kapas yang disediakan oleh pihak Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa untuk mencuci keseluruhan wajah. Terasa sangat lembut dan selesa apabila Joey membersihkan wajah.



Bermula dengan penggunakan produk yang ke 5, selepas mencuci akan di selang dengan penggunaa face tonic sehingga habis. Selang seli. Sebab itu rasa kulit wajah semakin lama semakin ringan dan licin. 



Selesai urutan wajah selama hampir 45 minit. Sangat selesa dan wajah seperti tegang kembali. Liang-liang pori juga tidak kelihatan. Kulit wajah menjadi selembut kulit bayi dan dilihat wajah berseri-seri. Seronok kan. Seperti biasa, setelah selesai ke semua sesi, maka anda akan dihidangkan dengan ginger hot tea. Ini adalah penamat yang paling mantap dan padu kerana ia dapat membangkit kan rasa kesegaran dan membuat kan tubuh dan wajah anda bertenaga.


Wajah kegembiraan setelah selesai ke semuanya. Ini lah joey yang sangat kuat orangnya yang menjayakan seluruh sesi pada hari kejadian. Pertama kali suka akan wajah sendiri walaupun tanpa makeup sebab rasa nampak ada keserian di situ serta kulit pun kelihatan lebih anjal.

Jadi selepas selesai, mari lah kita pulang ke pangkal jalan. Balik ye. Kepada anda yang ingin merasai suasana spa yang keseluruhannya menggunakan bahan organik, baunya juga organik, perasaan tenang jiwa dan minda yang organik bebas dari kesibukan kota, datang lah ke Eco Wellness Sanctuary Organic Family Wellness Spa pulau pinang untuk bersama-sama mengembara ke alam yang di kelilingan dengan aura yang positif dan damai.
Untuk maklumat lanjut, dapatkan info di sini :-
 Website :ecowellness Facebook :ecowellnesssanctuary Instagram : ecowellnesssanctuary
OPEN Sunday - Saturday11.30am - 11.30pm

Jalan Magazine | No.197 & 199 M Summit, George Town, Penang Island 10300, Malaysia+604-3713689

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.khatyaiman.com/2018/10/manjakan-diri-di-eco-wellness-sanctuary.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Manjakan Diri Hujung Minggu Di Diva Balinesse Spa Murah Ampang

Manjakan Diri Hujung Minggu Di Diva Balinesse Spa Murah Ampang

papar berkaitan - pada 22/10/2018 - jumlah : 384 hits
Letihnya Badan Ya Ampun Baru harini lah dapat tengok blog sendiri selepas bertunang haritu Letih badan terasa sampai harini cuma kesempatan nak update tu baru nak menaip dua tiga patah perkataan terus masuk draf Letihnya tuhan jerlah yang t...
Cabar Diri Anda

Cabar Diri Anda

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 320 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Abam cabar diri anda semua untuk menjawab soalan ini Ini cabaran saja saja lain kali abam buat kuiz Ini kerana kebanyakkan yang cuba menjawab adalah salah Jika anda menjawab salah dan anda masih pelajar t...
Bob Serah Diri Di Ipd Tapah

Bob Serah Diri Di Ipd Tapah

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 454 hits
Lelaki yang terlibat dalam kejadian membelasah seorang pekerja Stesen Minyak Petronas Sungkai pada 6 Oktober lalu telah ditahan sebaik saja menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Tapah semalam lapor Sinar Harian Ketua Polis Daerah Tapah ...
Menyelamatkan Diri Harta Dari Malapetaka

Menyelamatkan Diri Harta Dari Malapetaka

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 222 hits
Diriwayatkan di dalam kitab Ibn al Sunni daripada Thalq Bin Hubaib dia berkata seorang lelaki datang kepada Abu Darda seraya berkata Wahai Abu Darda Rumahmu terbakar Jawab Abu Darda Apakah yang terbakar Allah tidak akan berbuat demikian ker...
Selamat Hari Jadi Kepada Diri Sendiri

Selamat Hari Jadi Kepada Diri Sendiri

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 893 hits
Saya ingin mengucapkan selamat hari jadi kepada diri saya sendiri terima kasih kepada Allah swt diatas semua kurniaanya rezeki ini keluarga dan rakan rakan serta kenalan yang baik Terima kasih juga kepada semua yang memberi ucapan selamat h...
Tanda Tanda Sakit Pada Diri Kita

Tanda Tanda Sakit Pada Diri Kita

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 235 hits
Tanda Tanda Sakit Pada Diri Kita INFO BERGUNA Sakit di bahagian bahu Menandakan saluran darah telah menjadi keras dan fungsi metabolisme tidak seimbang KEBAS TANGAN Pengaliran darah di bahagian atas badan tidak lancar KEBAS TANGAN KIRI DAN ...
Surah Al Kautsar Penarik Rezeki Dan Pendinding Diri

Surah Al Kautsar Penarik Rezeki Dan Pendinding Diri

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 377 hits
Surah Al Kautsar surah paling pendek dalam Al Qur an hanya mengandungi tiga ayat diturunkan di Mekah dan disifatkan sebagai surah penghibur Nabi Muhammad SAW kerana diturunkan sewaktu Baginda bersedih dengan kematian dua orang yang disayang...
Menghindar Diri Dari Menjadi Ahli Golongan Yang Merugi Di Akhirat Kelak Allahu Akbar 8466

Menghindar Diri Dari Menjadi Ahli Golongan Yang Merugi Di Akhirat Kelak Allahu Akbar 8466

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 237 hits
Subhanallah guruh dan kilat juga bertasbih memuji Allah Subhanahu Wa ta ala Pernahkah kita berfikir bagaimana guntur sebagai salah satu peristiwa atmosfera terhebat yang Allah ciptakan itu terbentuk Dan bagaimana pula guntur mampu melepaska...
Pentas Pemuda Wadah Anak Muda Dengan Izin Allah S W T Saya Muhammad Faiz Mahayudin Menawarkan Diri Exco Pemuda Malaysia

Pentas Pemuda Wadah Anak Muda Dengan Izin Allah S W T Saya Muhammad Faiz Mahayudin Menawarkan Diri Exco Pemuda Malaysia

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 554 hits
Salam Saudara yang BudimanSaya selaku anak muda yang sedia ikhlas berjuang demi Agama Bangsa Dan Tanah Air mengharapkan sokongan padu saudara demi sebuah Negara yang berdaulat berinspirasikan sebuah parti keramat berikrar untuk terus bangki...
Pet Expo Midvalley 2024

All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Speed Read Rsd S Nitrous Fueled Bmw R18 Drag Bike And More

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia

Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Iranian President Raisi Feared Dead As Helicopter Wreckage Found



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Transit Aliran Automatik Di Putrajaya Percuma Selama Tiga Bulan

Rumah Terbuka Wld Raya 2024

Ayam Masak Merah Untuk Tetamu

Beyond Lettuce Wraps Unleash The Power Of Low Carb Bread

Pengadu Terima Panggilan Pertama Ebit Pada 3 40 Pagi Mahkamah Diberitahu

Seorang Lelaki Ditemui Rentung Atas Katil Selepas Apartmen Terbakar