Malay Islam Di Malaysia 9999



Mereka kebanyakannya bukan Melayu Elit, Mereka juga Bukan Melayu Feudal, Kebanyakan mereka adalah Bukan Melayu Game/Gang Politik, Mereka Bukan Melayu yang menjadi Pengkhianat dan Penipu bangsa dan agama sendiri, Mereka Bukan Melayu yang kaya raya atau juta-juta-jutawan. 
Bekas PM Australia dedah sikap sebenar bangsa china
Di barisan hadapan Negaraku Malaysia sekarang:

Foodpanda = Melayu
Nurse doktor= Melayu
Polis = Melayu
Cashier = Melayu
Askar = Melayu
Poslaju = Melayu

Bangsa yg slalu berkorban utk semua bangsa.
Slalu dihina.dikutuk.dicaci.
Hari ni bangsa ini berada di barisan hadapan menjaga negara utk semua bangsa dalam Malaysia.

Bangsa yg selalu DIPANDANG RENDAH oleh bangsa bukan Melayu kerana Melayu MALAS.

Bangsa yg dipandang rendah kerana bermacam2 lagi. Hari ini satu negara memerlukan mereka.iaitu Bangsa Melayu.

Bayangkan mereka ini boikot utk bekerja?

Bangsa yg selalu DIPANDANG RENDAH oleh bangsa bukan Melayu kerana tidak pandai mentadbir negara.

Terima Kasih Bangsa Melayu.
Terima kasih juga kepada BANGSA LAIN yg turut serta di bahagian hadapan.

Berhentila merendah2kan bangsa ini

Org yg bangga dgn bangsanya shj akan share post ini.Yg takut di cop racist.dia tak akan share.

Kimslam kat doktor jogging!! hahaha

Kredit : TERIMA KASIH BANGSAKU MELAYU ISLAM...KALIAN SUNGGUH HEBAT..

Utama & Sensasi Repatriasi: Singapura Zahir Penghargaan Kepada Malaysia Repatriasi: Singapura Zahir Penghargaan Kepada Malaysia Mar 22, 2020 
SINGAPURA –  Kerajaan Singapura hari ini menzahirkan penghargaan kepada Malaysia dan Kedutaan Malaysia di Tehran kerana menerima permohonannya untuk membantu repatriasi warga Singapura dari Iran, menurut Kementerian Luar republik itu. 
Jurucakap kementerian itu berkata lapan warganegara Singapura selamat tiba di Kuala Lumpur dari Tehran selepas menaiki penerbangan repatriasi yang diatur oleh kerajaan Malaysia untuk rakyatnya.
“Rakyat Singapura akan menjalani proses kuarantin selama 14 hari di Kuala Lumpur, seperti yang dikehendaki pihak berkuasa kesihatan Malaysia sebelum pulang ke Singapura,” menurut jurucakap itu dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini.
Menurut Agensi Pengurusan Bencana Negara Malaysia, pesawat khas misi itu yang berlepas dari Tehran selamat mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada 6.35 pagi membawa 46 rakyat Malaysia, lapan warganegara Singapura dan seorang rakyat Indonesia.
Sementara itu, Menteri Luar Dr. Vivian Balakrishnan melalui laman Facebooknya turut mengucapkan penghargaan kepada Wisma Putra dan Kedutaan Malaysia di Tehran “kerana telah menjalankan tanggungjawab di luar tugas demi menerbangkan lapan warganegara Singapura di Iran ke Kuala Lumpur. “Kerjasama antarabangsa dan hubungan dua hala ini tidak pernah menjadi lebih penting daripada keadaan yang tidak menentu sekarang. Kami sangat menghargai bantuan negara jiran kami atas bantuan mereka,” catat beliau.Sumber:

Repatriasi: Singapura Zahir Penghargaan Kepada Malaysia - MYNEWSHUB

Surendher: Niat saya hanya nak sedarkan Muslim kewujudan video jijik hina Melayu, Islam
March 22, 2020 4:03 am 
Satu keputusan bersama dibuat untuk mengadu kepada pihak polis berkenaan klip video yang agama Islam, masyarakat Islam dan kelompok tabligh dengan kata-kata kesat dan lucah. Sumber (gambar): Naharnet 
سورينضير: نية ساي هاڽ نق سدركن مسلم كوجودن ۏيدياو جيجيق هينا اسلام، ملايو
Pengguna Facebook Surendher Suren sebentar tadi menghubungi TTF dan menjelaskan niat sebenar beliau memuat naik dan berkongsi sebuah klip video yang menghina agama Islam, masyarakat Islam dan kelompok tabligh dengan kata-kata kesat dan lucah.
Dalam klip video yang berdurasi 2 minit 20 saat itu, seorang individu yang memakai topeng dan cermin mata gelap dilihat mengeluarkan kata-kata jijik, antaranya:
“Kumpulan-kumpulan penunggang agama tersial, tabligh konon, tabligh lubang pu**mak kau…aku nak maki ni, puak-puak sempudal, melayu-melayu babi…”
Menurut Surendher, yang sudahpun menambah kapsyen di atas klip video berkenaan bagi menjelaskan niat beliau, dia hanya ingin membawa kepada perhatian masyarakat Islam akan kewujudan video berkenaan agar tindakan yang sewajarnya boleh diambil.
Justeru, kami membuat keputusan untuk membuat laporan polis bersama berhubung video berkenaan bagi meminta pihak polis menyiasat siapakah dalangnya agar kebenaran dapat ditegakkan. SUBANG JAYA: Pengguna Facebook Surendher Suren sebentar tadi menghubungi TTF dan menjelaskan niat sebenar beliau memuat naik dan berkongsi sebuah klip video yang menghina agama Islam, masyarakat Islam dan kelompok tabligh dengan kata-kata kesat dan lucah.
Dalam klip video yang berdurasi 2 minit 20 saat itu, seorang individu yang memakai topeng dan cermin mata gelap dilihat mengeluarkan kata-kata jijik, antaranya:
“Kumpulan-kumpulan penunggang agama tersial, tabligh konon, tabligh lubang pu**mak kau…aku nak maki ni, puak-puak sempudal, melayu-melayu babi…”
Semalam, Surendher bertindak berkongsi video ini di kumpulan-kumpulan Facebook lain.
Ini menyebabkan beberapa individu yang tidak berpuas hati memaklumkan kepada TTF bahawa tindakan beliau sungguh tidak bertanggungjawab.
Justeru, saya mengambil keputusan untuk membuat laporan polis atas beberapa sebab, termasuk keselamatan Surendher sendiri dan bagi membenarkan pihak polis menyiasat motif beliau, dan membuat satu kenyataan di TTF berkenaan hajat saya itu.
Tetapi setelah mendapat penjelasan secara peribadi daripada Surendher, yang turut beragama Islam, saya menasihatinya untuk meletakkan satu kapsyen di atas video yang dimuat naiknya bagi menjelaskan niat sebenar beliau membuat posting berkenaan.
Menurut Surendher, yang sudahpun menambah kapsyen tersebut, dia hanya ingin membawa kepada perhatian masyarakat Islam akan kewujudan video berkenaan agar tindakan yang sewajarnya boleh diambil.
Justeru, kami membuat keputusan untuk membuat laporan polis bersama berhubung video berkenaan bagi meminta pihak polis menyiasat siapakah dalangnya agar kebenaran dapat ditegakkan.
Saya turut membatalkan hajat saya untuk membuat laporan polis terhadap Surendher dan akan berganding bahu dengan beliau untuk menyiasat perkara ini.
RJ RITHAUDEENSumber: 

Surendher: Niat saya hanya nak sedarkan Muslim kewujudan video jijik hina Melayu, Islam – The Third Force



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://peceq.blogspot.com/2020/03/malay-islam-di-malaysia-9999.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jakim Ajak Umat Islam Satu Malaysia Baca Al Quran 20 Mac Dari 12pm Hingga 1pm

Jakim Ajak Umat Islam Satu Malaysia Baca Al Quran 20 Mac Dari 12pm Hingga 1pm

papar berkaitan - pada 20/3/2020 - jumlah : 340 hits
qEKORAN penularan wabak COVID 19 yang semakin membimbangkan kini sehingga dikuatkuasakan Perintah Kawalan Pergerakan adalah lebih baik jika bagi yang beragama Islam untuk mengisi waktu kuarantin ini dengan amalan ibadah Justeru Jabatan Kema...
Marah Betul Gereja Kristian Luar Negara Bila Malaysia Kembali Di Perintah Oleh Majoriti Pemimpin Islam

Marah Betul Gereja Kristian Luar Negara Bila Malaysia Kembali Di Perintah Oleh Majoriti Pemimpin Islam

papar berkaitan - pada 11/3/2020 - jumlah : 1140 hits
Mereka yang kapir marah apabila Malaysia kini di perintah oleh majoriti pemimpin Islam Gereja mereka mengukutk Malaysia Di Malaysia ada kumpulan Melayu Islam marah juga dengan Perikatan Nasional memerintah Di Malaysia ini kumpulan AMANAH da...
Seruan Solat Hajat Kepada Umat Islam Malaysia Sama Sama Berdoa Agar Segera Reda Ujian Ini

Seruan Solat Hajat Kepada Umat Islam Malaysia Sama Sama Berdoa Agar Segera Reda Ujian Ini

papar berkaitan - pada 25/3/2020 - jumlah : 537 hits
Sebuah kenyataan media telah dikeluarkan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang menyeru agar rakyat Malaysia beragama Islam untuk mendirikan solat hajat khusus untuk menolak wabak COVID 19 yang sedang menular hari ini ini yang telah d...
Barisan Hadapan Malaysia Yang Kebanyakannya Malay Allah Memuji Penyelamat Nyawa 10007

Barisan Hadapan Malaysia Yang Kebanyakannya Malay Allah Memuji Penyelamat Nyawa 10007

papar berkaitan - pada 23/3/2020 - jumlah : 421 hits
admin 1 hour ago1 SAYA tidak dapat bayangkan betapa tingginya pahala petugas kesihatan dan pengawal keselamatan negara yang berusaha menyelamatkan nyawa manusia Dalam al Quran Allah berfirman Dan barangsiapa yang menghidupkan nyawa maka seu...
Five Petrol Station Opens In Malaysia

Five Petrol Station Opens In Malaysia

papar berkaitan - pada 19/3/2020 - jumlah : 246 hits
SHAH ALAM FIVE Petroleum Malaysia Sdn Bhd a newly licensed and homegrown petrol company in Malaysia has officially launched and its first station is opening in March 2020 at Kalumpang Selangor Petronas is its fuel supplier and the company i...
There Will Not Be A Global Recession Do Not Panic But Malaysia Is A Different Story

There Will Not Be A Global Recession Do Not Panic But Malaysia Is A Different Story

papar berkaitan - pada 19/3/2020 - jumlah : 238 hits
Here are the latest oil prices West Texas is at US 26 per barrel and the champagne brand Brent is at US 28 per barrel Both have slipped below US 30 per barrel This is fantastic news for the world economy Can you imagine the amount of saving...
Stay At Home Tolong Sila Duduk Di Rumah Malaysia Poster Quotes

Stay At Home Tolong Sila Duduk Di Rumah Malaysia Poster Quotes

papar berkaitan - pada 19/3/2020 - jumlah : 1090 hits
Stay At Home Tolong Sila Duduk Di RumahStay At Home Tolong Sila Duduk Di Rumah Malaysia Poster Quotes Selama tempoh dua minggu ini saudara saudari dan anak anak hanya perlu berada di dalam rumah Itu pesanan YAB TAN SRI MUHYIDDIN HJ MOHD YAS...
Saya Minta Tolong Untuk Tempoh Dua Minggu Ini Sahaja Perdana Menteri Rayu Rakyat Malaysia Kekal Dirumah

Saya Minta Tolong Untuk Tempoh Dua Minggu Ini Sahaja Perdana Menteri Rayu Rakyat Malaysia Kekal Dirumah

papar berkaitan - pada 19/3/2020 - jumlah : 476 hits
Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta rakyat Malaysia supaya berada di rumah masing masing selama tempoh dua minggu pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Tegas beliau dengan cara itu rakyat akan terhindar daripada jangkitan COV...
Telekom Malaysia Menawarkan Semua Saluran Unifi Tv Secara Percuma Sehingga 31 Mac 2020

Telekom Malaysia Menawarkan Semua Saluran Unifi Tv Secara Percuma Sehingga 31 Mac 2020

papar berkaitan - pada 19/3/2020 - jumlah : 362 hits
Selain Astro hari ini Telekom Malaysia turut mengumumkan mereka menawarkan akses kepada semua saluran Unifi TV secara percuma bagi pelanggan Unifi seluruh negara Akses percuma ini ditawarkan daripada 19 Mac sehingga 31 Mac 2020 ini selari d...
8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Nostalgia Bedak Sejuk



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional