Makan Sambil Berkongsi Rezeki Dengan Lapowey


Assallammualaikum ❤️
Pejam celik pejam celik kita telah menghampiri bulan yang mulia iaitu bulan ramadhan. Bagaimana dengan persiapan korang untuk bertemu dengan bulan ramadhan kali ini? Macam Shailla agak teruja kerana tahun ini Shailla dapat sambut ramadhan dirumah sendiri. Macamana agaknya nanti yer.. Hihihi. 


Baru-baru ini, Shailla dapat merasa dua menu dari Lapowey. Memandangkan hari khamis lepas giliran Shailla berkerja jadi makan tenghari Shailla rancang untuk tempah sahaja. Bukan tidak boleh makan di kedai bawah, tetapi bila makan sorang-sorang ini ibarat macam putus cinta pula jadi Shailla terus tempah makanan di Lapowey. Menu yang Shailla ambil adalah nasi putih bersama ikan masam manis dan briani ayam merah. Asal Shailla ingat nak makan sorang sahaja, tetapi tukar fikiran untuk bawa ke rumah untuk makan bersama keluarga.
Antara dua menu yang Shailla cuba adalah nasi putih bersama ikan masam manis dan briani ayam masak merah.

Shailla memilih nasi putih bersama ikan masam manis dengan gabungan sayur brocoli yang menjadi kesukaan Shailla semestinya memenuhi citrasa Shailla. Kurma dia juga sedap. Bila makan sahaja kurma terus merindui suasana saat berbuka puasa bersama keluarga. 

Manakala suami Shailla pula memilih nasi briani bersama ayam masak merah dan jelatah memang menambat rasa. Shailla dan suami bertukar-tukar merasa kedua-dua menu. Bagi Shailla untuk set makan dia agak banyak dan mengenyangkan. Walaupun kami suami isteri berkongsi dan bertukar-tukar makanan, masih juga tidak berjaya menghabiskanya kerana kekenyangan.
Apa yang Shailla suka tentang tentang Lapowey adalah korang akan mendapat air mineral serta kurma secara PERCUMA. Selain itu, penghantaran juga adalah percuma PERCUMA untuk kawasan sekitar Lembah Klang Sahaja. 
Memandangkan bulan Ramadhan yang akan tiba ini juga, elok jika dapat berkongsi rezeki dengan insan-insan dalam kesusahan atau memerlukan. Amalan bersedekah ini bukan hanya terbatas kepada wang ringgit malah ia meliputi makanan seperti kuih-muih dan juga hidangan makanan kepada orang ramai yang pahalanya sangat besar di sisi Allah SWT.




Bagaimana Cara Untuk Infaq Dengan Lapowey
Kalau korang nak tahu,korang boleh membeli makanan di Lapowey dan menginfaqkan kepada orang-orang yang lebih memerlukan. Memandangkan sekarang negara kita dilanda Covid19, pasti ramai yang punca pendapatannya terjejas. Jika ada badan koperat atau individu yang ingin berkongsi rezeki bersama dengan mereka yang memerlukan boleh menggunakan perkhidmatan dari Lapowey.
Korang sebagai pihak peng’Infaq atau penderma hanya perlu membuat tempahan kepada pihak Lapowey mengikut menu yang korang pilih serta kuantiti pax yang diperlukan.Terdapat 6 menu pilihan yang yang boleh korang pilih seperti dibawah ini:

Minima untuk setiap tempahan adalah sebanyak 100 pax. Setiap set menu datang dengan sebotol air mineral dan kurma yang berkualiti. Dengan harga set makanan korang boleh dapatkan bermula dari serendah Rm8. Adalah lebih baik sekiranya korang dapat membuat tempahan lebih awal bagi memudahkan pihak korang dan juga Lapowey

Sebaik sahaja tempahan disahkan, pihak dapur Lapowey  akan masak mengikut menu yang korang pilih untuk menghantar kepada rumah-rumah kebajikan terpilih atau yang di pilih oleh para penginfaq atau penderma itu sendiri.

Penghantaran makanan adalah PERCUMA untuk kawasan sekitar Lembah Klang Sahaja. Untuk urusan penghantaran di luar Lembah Klang pula pihak peng’infaq atau penderma boleh berbincang lanjut dengan pihak pengurusan Lapowey.

Pihak Lapowey juga akan memuat naik bukti kepada pihak penderma dan media sosial (tanpa mendedahkan maklumat penderma) bahawa infaq makanan telah selesai disampaikan bagi pihak penderma.
Untuk sebarang pertanyaan mengenai Infaq Ramadhan Lapowey sila hubungi nombor-nombr yang tertera dibawah

Website : https://www.lapowey.com/Facebook : Lapo WeyInstagram : https://instagram.com/lapo_weyOffice : 03-77341278Call/Wasap Person Incharge :http://www.wasap.my/60126098484/infaq (Za’ba)http://www.wasap.my/60176762067/infaq (Fahmi)http://www.wasap.my/60198834745/infaq (Mala)http://www.wasap.my/60172996004/infaq (Irwan)
#LapoweyXkbba9 #ProjekInfaqRamadhan2021 #JalanKeSyurga #MurahMeriah #SaidilaLifestyle
#kbba9 #kelabbloggerbenashaari
Sekian Terima Kasih


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.shazillahsani.com/2021/03/makan-sambil-berkongsi-rezeki-dengan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lapowey Murah Rezeki Bersama Berinfaq Makanan

Lapowey Murah Rezeki Bersama Berinfaq Makanan

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 385 hits
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Alhamdulillah sekejap je kita dah nak sambut bulan Ramadhan bulan yg dimana setiap amalan akan digandakan Aku dengan kawan ada terlibat dengan satu projek Infaq makanan Dengan team Lapowey untuk orang yg...
Tak Sangka Niat Berkongsi Rezeki Bersama Petugas Barisan Hadapan Disalah Erti Ini Komen Padu Dari Siti Sarah Sendiri

Tak Sangka Niat Berkongsi Rezeki Bersama Petugas Barisan Hadapan Disalah Erti Ini Komen Padu Dari Siti Sarah Sendiri

papar berkaitan - pada 5/3/2021 - jumlah : 467 hits
Siti Sarah luah rasa kesal selepas niatnya berkongsi rezeki bersama petugas barisan hadapan disalah erti Siti Sarah membuat perkongsian itu di akaun IGnya Dia juga ada memuat naik gambar foto paparan skrin mesej yang dihantar secara peribad...
Jom Sertai Infaq Ramadhan Lapowey 2021 Berkongsi Menu Sedap

Jom Sertai Infaq Ramadhan Lapowey 2021 Berkongsi Menu Sedap

papar berkaitan - pada 18/3/2021 - jumlah : 578 hits
Pejam celik pejam celik dah nak puasa semula dah kita ye sekejap je rasa masa berlalu Dulu kalau bukan kerana Covid19 meriah kita nak sambut puasa kan masak masak makan makan berkumpul ramai ramai keluarg Tak kurang juga majlis majlis merai...
Meat Cartel Bbq Wangsamaju Makan Sambil Mengalir Air Mata

Meat Cartel Bbq Wangsamaju Makan Sambil Mengalir Air Mata

papar berkaitan - pada 17/3/2021 - jumlah : 850 hits
Meat Cartel BBQ Wangsamaju Makan Sambil Mengalir Air Mata Sabtu lepas kami sekeluarga ke restoran Meat Cartel American BBQ cawangan WangsaMaju Kami pilih sebab tekak teringin nak makan daging Aku dapat tahu tentang restoran Meat Cartel ni d...
Bapa Meninggal Tiba2 Pelajar Ralat Hasrat Belanja Makan Tak Kesampaian

Bapa Meninggal Tiba2 Pelajar Ralat Hasrat Belanja Makan Tak Kesampaian

papar berkaitan - pada 4/3/2021 - jumlah : 256 hits
Kehilangan orang tersayang merupakan antara mimpi ngeri yang pastinya tidak dapat dilupakan sampai bila bila Lebih lebih lagi ia melibatkan orang tua kita yang meninggal dunia tanpa menunjukkan sebarang tanda ingin pergi selamanya Menerusi ...
Dadih Fresh Milk Rasa Manis Lembut Nikmatnya Makan Waktu Sejuk

Dadih Fresh Milk Rasa Manis Lembut Nikmatnya Makan Waktu Sejuk

papar berkaitan - pada 4/3/2021 - jumlah : 265 hits
Ada anak anak kita yang tidak minum susu setiap hari Apa kata sediakan dadih susu ini buat anak anak menikmati khasiatnya Resipinya cukup mudah malah sedap dan manis berlemak Malah langkah demi langkahnya juga cukup mudah hanya satukan kese...
Tersandar Lepas Makan Mee Maggi

Tersandar Lepas Makan Mee Maggi

papar berkaitan - pada 5/3/2021 - jumlah : 173 hits
Assalamualaikum MENTANG malam ni babah tak ada kemahen dua beranak balun maggi ya
Buat Tortilla Chips Guna Wrap Tak Jemu Makan Tak Henti

Buat Tortilla Chips Guna Wrap Tak Jemu Makan Tak Henti

papar berkaitan - pada 4/3/2021 - jumlah : 244 hits
Bosan makan wrap dengan inti di dalamnya Jadi kita olah cara lain yang lebih enak dan berselera Tukarkan wrap menjadi tortilla chips Nampak sedapkan Boleh buat untuk makan malam nanti Bahan bahan Telur hancur 4 biji telurSetengah cawan susu...
Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

This Five Cylinder Puch Proves There S No Replacement For Displacement

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Apa Motif Majlis Peguam Kenapa Kerajaan Takut Bertindak

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Semakan Subsidi Tiket Penerbangan Pelajar Ipt Flysiswa

Rukun Islam Jangan Ditambahkurangi Itu Namanya Dholalah Finnar

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Mata Wang Kripto Doge Jumaat 3 Mei 2024