Majlis Farewell Sebelum Melangkah Keluar Dari Kkr


Macam yang korang sedia maklum, k.fiezz dah bertukar ke Jabatan Penerangan sekarang ni. So sebelum k.fiezz secara rasmi keluar dari Kementerian Kerja Raya, ada 3 majlis perpisahan yang dibuat untuk sis. 2 majlis oleh kelab PA KKR & Cawangan yang k.fiezz bertugas. 1 lagi bahagian yang buat. Untuk bahagian ni sekali meraikan 4 orang pegawai yang bertukar keluar, pencen & sambung belajar. K.fiezz masuk dalam kategori bertukar keluar. 
Wah kemain kan. Macam glamour je sis ni. Hehe. Tak minta pun diraikan dalam majlis macam ni, bagi hadiah/cenderahati pun dah cukup. hehe. Tapi dah orang nak raikan, ribuan terima kasih je yang mampu sis ucapkan. 
Ikutkan sis tak berapa selesa bila buat majlis macam ni sebab kena bagi ucapan. Sis tak reti lah nak bagi ucapan bagai. Adeh. Tapi bila kita diraikan dalam majlis perpisahan yang dibuat untuk kita, kena juga lah kan bagi ucapan. So sis bagi ucapan yang simple je. Tak pandai lah nak bagi ucapan depan public walaupun depan kawan-kawan pejabat yang jumpa hari-hari. Dulu masa belajar, part public speaking yang failed. 
Joms check it out sikit majlis-majlis farewell yang dibuat sebelum sis melangkah keluar dari KKR.


Majlis Farewell by Kelab PA KKRNi majlis pertama yang dianjurkan oleh Kelab PA KKR untuk k.fiezz. Terkejut sebab diaorang anjurkan juga sebab untuk bulan Ogos, k.fiezz je PA yang keluar dari KKR. Kalau bulan Julai ada 3 orang PA keluar. Logik lah juga nak buat majlis farewell. Ni sis seorang je. Adeh..Malu..Sis dah lah pemalu orangnya tau. Tapi diaorang buat juga. Tima kasih. Rasanya yang lead majlis ni, 2 orang PA dari bahagian k.fiezz. Tima kaseh Zana & Qilah..
Tema majlis hijau..

Tima kaseh korang...Sis touching...Sedihnya kena keluar dari KKR tapi apa nak buat, arahan dari JPA dah diterima. Terpaksa lah #pasrah..


Tima kaseh yang sudi datang..


PA @ KKR..Terima kasih selalu bagi kerjasama..


Mungkin ada yang selalu bekerjasama, ada yang tak pernah tapi apapun terima kasih atas segala bantuan dan memberi kerjasama sepanjang sis di KKR...Terutama untuk Zana, PA yang satu bahagian dengan k.fiezz. Terima kasih untuk semua kerjasama/bantuan & kadang-kadang ada juga berkongsi rahsia..hehe.



Menu of the day, potluck dari kawan-kawan PA..Menu utama, Nasi Lemak & Bihun Sup (lupa ambil gambar). Ni pun gambar dari dalam group..


Part ni sis suka..hehe..Yeayy dapat hadiah dari Kelab PA KKR..Tq Ina [PA TKSU (DP)], Zana [PA SUB (DA)] & Qilah [PA (TSUB -D) DA]
Untuk Zana, haritu lupa nak wish sebab nervous sangat masa bagi ucapan..hehe
Terima kasih juga selalu share info & bagi kerjasama yang baik sepanjang kita bekerja di bawah satu bumbung di BDA. You're the best...Seorang yang senang bekerjasama & tak kedekut kalau ada apa-apa maklumat...
Apa hadiah yang dapat dari Kelab PA KKR ni, sis reveal entry lain yea..hehe..


Majlis Farewell by Cawangan Dasar Strategik & Hal Ehwal Antarabangsa (team 13)Majlis yang ni dibuat oleh cawangan tempat k.fiezz bertugas. Majlis ni memang tak sangka pun diaorang akan buat. Masa hari kejadian baru sis tahu ada majlis rupanya untuk sis. Pandai bos, pegawai & kawan-kawan k.fiezz yang menjayakan majlis ni cover dari terbocor rahsia. Masa hari kejadian ni, k.fiezz & 2 orang pegawai kat dalam bilik perbincangan tengah buat replika untuk sambutan hari kebangsaan. Masa duk tengah buat, tetiba salah seorang pegawai k.fiezz tutup pintu. Ingatkan dia saja tutup pintu tak nak orang lain nampak apa group kitaorang buat. Rupanya dia tutup pintu sebab dah berpakat dengan pegawai yang lead untuk buat majlis ni. Diaorang nak keluar masuk untuk bawa barang-barang ke pantry sebab bilik perbincangan dengan pintu keluar masuk dekat je. Jadi nak elakkan k.fiezz nampak diaorang tengah buat persiapan majlis, itu yang pegawai tu tutup pintu bilik perbincangan. K.fiezz ni memang tak syak apa lah..

Salah seorang pegawai yang ditugaskan untuk lead majlis ni cakap kat k.fiezz, bila masuk jumpa bos slow je tone suara dia bila berbincang sebab takut k.fiezz terdengar. Serius memang k.fiezz tak syak apa pun bila pegawai tu masuk jumpa bos. Kadang biasa lah diaorang berbincang kejap suara kuat, kejap suara perlahan. Ingatkan pasal kerja..Tak sangka pula bos suruh pegawai ni buat majlis untuk k.fiezz. Terima kasih bos & semua team 13. Sis touching..


Menu of the day - Pizza (bos sponsor)...Menu lain potluck dari pegawai & kakitangan team 13..Terima kasih korang..


Ucapan dari bos sis.


Halah kena bercakap bagi ucapan pula..Pendek & ringkas je..Sis sogann..haha...Tapi masa ni sebab pendek sangat bagi ucapan, kena interview dengan salah seorang officer cerita pasal pengalaman sepanjang bertugas di KKR..So sis cerita lah sikit-sikit apa yang teringat.


Pegawai & staff team 13 yang ada..


Pegawai & staff team 13 yang ada..


Meraikan sekali birthday untuk baby Ogos & sis yang bertukar keluar..


Tima kasih bos untuk hadiah ni. Saya suka..Hadiah apa, nanti sis reveal kat next entry..Tapi hadiah ni sis bawa hari-hari sekarang gi kerja..Berguna sangat...Pandai bos pilih hadiah..


Majlis Farewell by BahagianMajlis ni dianjurkan oleh bahagian k.fiezz bertugas. Sekali dengan sambutan kemerdekaan dan majlis perpisahan untuk pegawai-pegawai dan kakitangan yang bertukar keluar, pencen & sambung belajar. 
Majlis ni baru lagi 15hb, hari Jumaat yang lepas.. Ikutkan tak nak hadir sebab tak suka nak bagi ucapan tapi dari hari Isnin & minggu sebelum tu ada pegawai dan kawan yang dah ingatkan. Jadi hadir juga. hehe..Dah set sepanjang minggu bagi ucapan simple je masa majlis ni sebab kalau panjang benor, sat gi pakej air hujan sekali keluar..haha..


Dapat lepas rindu kejap dengan member k.fiezz yang rapat kat sini. Depan sekali & pakai baju bunga-bunga tu..Sebelah k.fiezz yang pakai tudung coklat tu, PA yang menggantikan tempat k.fiezz. Kitaorang bertukar tempat. Dia datang ke KKR & k.fiezz ke Jab. Penerangan..Jadi agak senang nak rujuk apa-apa sebab kitaorang boleh contact antara satu sama lain..


Kan dah cakap kena bagi ucapan. Tangan tu tak mau duk diam masa ni. haha. K.fiezz bagi ucapan pun ringkas je..Koser nak panjang-panjang..Tak tau nak cakap apa...Cakap terima kasih je pada semua sepanjang sis kat bahagian ni dari 2014 sampai Ogos 2023..


Hat ni sis suka..Dapat hadiah..Yeay..Hadiah apa ni..Nanti reveal next entry..Sekali dengan hadiah-hadiah lain yang k.fiezz dapat dari kawan & pegawai-pegawai kat sini.. Terharu sangat. Tak sangka pula ada yang nak bagi hadiah, belanja makan. Serius rasa touching sangat tau..Tima kaseh korang..Sayang korang. Korang akan selalu di hati...Muah muah...Baju yang k.fiezz pakai kat majlis ni salah satu hadiah dari officer team 13...Officer tu bagi 2 helai ni salah satu.

Terima kasih semua..Bagi mini love sikit..


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2023/09/Majlis-Farewell-Sebelum-Melangkah-Keluar-Dari-KKr.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Corat Coret Di Bda Kkr Sebelum Keluar

Corat Coret Di Bda Kkr Sebelum Keluar

papar berkaitan - pada 12/9/2023 - jumlah : 165 hits
Dah 2 minggu baru nak update story last day di KKR pada 1hb September lepas Akan rindu KKR sentiasa di hati sis Dari 1st posting masuk kerja kerajaan April 2007 penempatan sis kat KKR sampai Ogos 2023 Beberapa kali tukar bahagian 16 tahun b...
Berpantang Maut Sebelum Ajal Tayar Lori Kontena Terpelanting Hentam Honda Jururawat Nyaris Maut

Berpantang Maut Sebelum Ajal Tayar Lori Kontena Terpelanting Hentam Honda Jururawat Nyaris Maut

papar berkaitan - pada 5/9/2023 - jumlah : 76 hits
Seorang jururawat nyaris maut selepas tayar sebuah lori tangki tercabut dan terpelanting ke arah kereta Honda City dipandunya di Jalan Bahau Batu Kikir di sini pada Isnin Rakaman video kejadian itu yang berdurasi 37 saat turut tular di medi...
Olahan Dari Posting Sebelum Ini

Olahan Dari Posting Sebelum Ini

papar berkaitan - pada 5/9/2023 - jumlah : 148 hits
Olahan dari posting sebelum ini I need a long break from all this madness Pray for Malaysia people Untuk anak2 kita LM PRINSIPSelalu Taksuber akan gelar golongan atas pagar atau non partisan ini golongan tak berprinsip atau lalang Hujahnya ...
Persediaan Sebelum Mendaki Ke Bukit Tabur

Persediaan Sebelum Mendaki Ke Bukit Tabur

papar berkaitan - pada 6/9/2023 - jumlah : 208 hits
Persediaan Sebelum Mendaki ke Bukit Tabur l Dulu masa Juju menetap di Kuala Lumpur Juju ada juga dengar pasal Bukit Tabur ni Tapimasa tu entah kenapa Juju macam takda rasa nak hiking dekat situ Mungkin masa tu aktiviti hiking belum popular ...
Melangkah Untuk Alam Semula Jadi Mulakan Larian Rimbakita Dan Bantu Selamatkan Hutan

Melangkah Untuk Alam Semula Jadi Mulakan Larian Rimbakita Dan Bantu Selamatkan Hutan

papar berkaitan - pada 13/9/2023 - jumlah : 200 hits
Mulakan perjalanan transformatif dengan Larian RimbaKita Astro di mana berlari atau berjalan membawa tujuan yang lebih besar Bersiap sedia untuk melampaui sempadan anda dan kesan perubahan melalui acara dinamik ini yang direka untuk memupuk...
Pionir Pod Mod Voopoo Melangkah Lebih Maju

Pionir Pod Mod Voopoo Melangkah Lebih Maju

papar berkaitan - pada 12/9/2023 - jumlah : 181 hits
Pionir Pod Mod VOOPOO didirikan pada tahun 2017 tahun yang sama ketika VOOPOO membuat dirinya dikenal di seluruh dunia dengan peluncuran DRAG pertamanya Meskipun DRAG mendapatkan tanggapan yang sangat positif VOOPOO menemukan bahwa banyak v...
All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Iranian President Raisi Feared Dead As Helicopter Wreckage Found

Tutorial Cara Daftar Asb Online Dan Cara Semak Asb Guna Ic

Rumah Terbuka Wld Raya 2024

Biodata Shalin Zulkifli Ratu Boling Tenpin Negara



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Tengok Movie Godzilla X Kong The New Emipire

Manfaat Flyers Untuk Pemasaran Tempatan Yang Berkesan

Mengapa Memilih Bahan Percetakan Berkualiti Untuk Perniagaan Anda

Ucapan Kepada Saudara Dan Sahabat Yang Akan Pergi Menunaikan Haji

Apa Itu Wang What Is Money

Zamree Sendiri Kesepian Chord