Liza Hanim Dan Jamal Abdillah Di Malam Amal Tabung Pahlawan 2024


Dua bintang tersohor negara iaitu Datuk Jamal Abdillah dan Liza Hanim bakal menghiburkan dan menyantuni para veteran ATM dengan alunan merdu vokal mereka di Malam Amal Tabung Pahlawan 2024.
Majlis Malam Amal Tabung Pahlawan 2024 yang mengangkat tema Meraikan Bintang, Metamorfosis Hadapan sekali lagi akan menjadi medan buat jasa, pengorbanan dan bakti para veteran ATM yang pernah menjaga keamanan serta kemakmuran negara diraikan.


"Tentu saja saya dengan senang hati bersetuju untuk melakukan persembahan Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang 2024.
"Mereka adalah bintang yang tidak akan pernah terpadam sinarnya kerana jasa, bakti serta pengorbanan yang diberikan kepada negara juga tidak akan terpadam.
"Untuk itu saya sangat berbesar hati menghiburkan para veteran ATM yang akan menghadiri majlis makan malam ini nanti.
"Harapan saya juga agar pihak penganjur meneruskan inisiatif serta usaha murni ini demi menjaga dan prihatin terhadap kelangsungan hidup para pejuang negara ini," ujar Liza Hanim.




MALAM MAKAN AMAL MERAIKAN BINTANG 2024 DIADAKAN 24 SEPTEMBER BUKTI JABATAN HAL EHWAL VETERAN ATM SENTIASA PRIHATIN AKAN KEBAJIKAN HIDUP WIRA NEGARA


Iktikad untuk terus menjadi sebuah Jabatan Hal Ehwal Veteran ATM (JHEV ATM) melalui Yayasan Veteran ATM yang sentiasa ada menghulur bantuan buat para wira dan wirawati negara sesai slogan yang dipegang selama ini, Memperkasa Veteran Tanggungjawab Bersama, JHEV ATM & Yayasan Veteran ATM kembali dengan acara tahunan mereka.





Mejar Jeneral Dato' Zambery Jefry bin Haji Darus Ketua Pengarah JHEV
Majlis Makan Malam Amal ini turut disulami dengan Pelancaran Kad Veteran Digital yang akan dirasmikan oleh YABhg Dato' Seri Dr. Wan Azizah binti Dr. Wan Ismail, selaras dengan era transformasi digital dan kesedaran mengenai kepentingan pembudayaan pendigitalan dalam memacu ke arah organisasi berprestasi tinggi, JHEV ATM berhasrat untuk melaksanakan transformasi kad veteran ATM manual (kad plastik) kepada Kad Veteran Digital dengan pelbagai fungsi yang memberikan kebaikan dan faedah kepada keseluruhan warga veteran ATM.
Inisiatif ini masih dalam proses pembangunan dan dijangka akan diperkenalkan kepada para veteran ATM pada pelancaran Majlis Malam Amal Kempen Tabung Pahlawan (KTP) pada 24 September 2024. Kad veteran digital akan dipaparkan dalam aplikasi mudah alih Veteran Integrated Benefit System (VIBES) 2.0. "JHEV ATM & Yayasan Veteran ATM sangat berbesar hati kerana sekali lagi dapat melaksanakan penganjuran tahunan kami iaitu Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang.
"Majlis ini bertujuan bukan hanya untuk menyampaikan sumbangan dan menghargai pengorbanan serta bakti para Veteran ATM tetapi akan menjadi medan merapatkan silaturahim semua wira dan wirawati yang pernah berjuang mempertahankan negara dan mencapai keamanan yang kita nikmati sekarang.
"Semua sumbangan yang diperoleh akan diagihkan kepada veteran AliM yang memerukan sekaligus membantu mereka berjuang meneruskan kelangsungan hidup," kata Mejar Jeneral Dato' Zambery Jefry bin Haji Darus Ketua Pengarah JHEV

Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang pada 24 September 2024
Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang bakal diadakan pada 24 September 2024 di Dewan Perkasa Wisma Perwira ATM bermula pukul 8 sehingga 10.30 malam.
Objektif Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang 2024 mash sama seperti penganjuran tahun-tahun sebelumnya iaitu menyalur serta menyampaikan sumbangan kepada yang layak serta diraikan dalam suasana hangat apabila penyanyi jemputan menghiburkan tetamu yang dihormati.
Bersama sumbangan yang akan disalurkan, pihak JHEV ATM & Yayasan Veteran ATM juga menyuntik suasana makan malam dengan sedikit hiburan demi meraikan sekitar 700 tetamu yang diundang.
Sepanjang penubuhan, JHEV ATM & Yayasan Veteran ATM aktif mengumpul dana untuk tabung kecemasan bagi menyantuni para pejuang yang memerlukan yang mungkin tidak mendapat bantuan kerajaan dalam keadaan tertentu.
Antara initiatif Kutipan Tabung Pahlawan yang dilaksanakan adalah melalui surat-surat yang dihantar kepada syarikat dan rakan strategik, program-program Kempen Tabung Pahlawan, tabung yang diletakan di beberapa BHPetrol dan Jabatan/Kementerian dan juga sumbangan atas talian serta beberapa initiatif lain.
Harga Meja Majlis Makan Malam Amal Pahlawan ATM
Untuk Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang 2024 yang bakal berlangsung pada 24 September 2024 ini, sebanyak tiga jenis kategori meja dijual.
Kategori meja yang dijual adalah 10 Perkasa bernilai RM50,000, 20 Perwira (RM20,000) dan 20 Pahlawan berharga RM10,000.
Kami berharap agar lebih banyak dermawan yang menghulurkan sumbangan kepada Kempen Tabung Pahlawan ini supaya lebih besar jalur bantuan yang boleh diberikan kepada Veteran ATM yang memerlukan serta serba kekurangan. Veteran ATM adalah permata Malaysia yang telah memerah keringat demi mencapai kemerdekaan dan keselesaan yang kita nikmati sekarang. Sumbang sedikit tanda ingat, sumbang lebin tanda mampu.
Sebarang keterangan lanjut hubungi pihak sekreteriat Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang 2024 di talian 019 6576 127 (Adawiyah), 012 7398586 (Nur Indra Dini) atau emel ke [email protected]

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2024/08/liza-hanim-dan-jamal-abdillah-di-malam.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang 2024 Bagi Menghargai Veteran Atm

Majlis Makan Malam Amal Meraikan Bintang 2024 Bagi Menghargai Veteran Atm

papar berkaitan - pada 8/8/2024 - jumlah : 131 hits
Hi Korang Jabatan Hal Ehwal Veteran ATM melalui Yayasan Veteran ATM sentiasa komited dalam menghulurkan bantuan kepada para wira dan wirawati negara Ini adalah selaras dengan slogan yang didukung selama ini iaitu Memperkasa Veteran Tanggung...
Sultan Nazrin Berangkat Ke Sambutan Hari Pahlawan 2024 Negeri Perak

Sultan Nazrin Berangkat Ke Sambutan Hari Pahlawan 2024 Negeri Perak

papar berkaitan - pada 31/7/2024 - jumlah : 94 hits
IPOH Sultan Perak Sultan Nazrin Shah berkenan berangkat ke Sambutan Hari Pahlawan Negeri Perak Darul Ridzuan Tahun 2024 di Dataran Bangunan Perak Darul Ridzuan di sini hari ini Turut berangkat Raja Muda Perak Raja Jaafar Raja Muda Musa dan ...
Pasar Malam Kl 2024 Lokasi Dan Hari Dibuka

Pasar Malam Kl 2024 Lokasi Dan Hari Dibuka

papar berkaitan - pada 31/7/2024 - jumlah : 118 hits
Sekiranya anda mencari pelbagai juadah menarik untuk makan malam sekitar Kuala Lumpur pasar malam merupakan antara lokasi menarik yang boleh anda pergi kerana disinilah terdapat banyak juadah yang dijual pada harga yang berpatutan Pasar mal...
Liga Super 2024 Sabah Fc Tumbangkan Skuad Tok Gajah 3 2 Di Stadium Temerloh Malam Tadi

Liga Super 2024 Sabah Fc Tumbangkan Skuad Tok Gajah 3 2 Di Stadium Temerloh Malam Tadi

papar berkaitan - pada 10/8/2024 - jumlah : 75 hits
KUANTAN Sabah FC meneruskan momentum pemburuan kelompok dua terbaik Liga Super apabila mengalahkan Sri Pahang FC 3 2 dalam perlawanan di Stadium Temerloh pada Jumaat Kemenangan keempat liga anak buah Datuk Ong Kim Swee merupakan tonik mujar...
Jamal Abdillah Pelik Zaki Yamani Rahsiakan Keputusan Spm Tetap Membisu Tak Nak Beritahu

Jamal Abdillah Pelik Zaki Yamani Rahsiakan Keputusan Spm Tetap Membisu Tak Nak Beritahu

papar berkaitan - pada 3/8/2024 - jumlah : 71 hits
Penyanyi Datuk Jamal Abdillah pelik Zaki Yamani rahsiakan keputusan nbsp Sijil Pelajaran Malaysia diperoleh Mei lalu sehingga menimbulkan tanda tanya Sebagai bapa Jamal Abdillah berkata dia masih belum mengetahui keputusan SPM anak keduanya...
Cancer Monthly Horoscope For August 2024 Predicts New Projects And Challenges

Cancer Monthly Horoscope For August 2024 Predicts New Projects And Challenges

papar berkaitan - pada 1/8/2024 - jumlah : 124 hits
August brings growth and transformation Embrace changes enhance relationships and advance professionally This month is all about transformation and growth for Cancer Changes in various areas of your life may feel overwhelming initially but ...
Olimpik Paris 2024 Atlet Triatlon Muntah Berkali Kali Selepas Terpaksa Berenang Di Sungai Seine Yang Tercemar

Olimpik Paris 2024 Atlet Triatlon Muntah Berkali Kali Selepas Terpaksa Berenang Di Sungai Seine Yang Tercemar

papar berkaitan - pada 1/8/2024 - jumlah : 87 hits
Atlet triatlon dari Kanada Tyler Mislawchuk muntah teruk selepas terpaksa berenang di dalam Sungai Seine yang tercemar selepas selesai perlumbaan di Olimpik Paris Menurut media antarabangsa insiden muntah tersebut dapat dilihat di kaca tele...
1 Ogos 2024

1 Ogos 2024

papar berkaitan - pada 2/8/2024 - jumlah : 110 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Dah bulan 8 yer which 4 bulan lagi dah nak tamat tahun 2024 Begitulah kitaran hidup kita Semakin hari semakin ke depan pandang ke depan dengan helaian muka surat baru tinggalkan helaian belakang sebagai k...
Senarai Bantuan Anak Sabah 2024

Senarai Bantuan Anak Sabah 2024

papar berkaitan - pada 1/8/2024 - jumlah : 84 hits
Anak anak Negeri Sabah yang memerlukan bantuan pendidikan berikut adalah senarai Bantuan Anak Sabah 2024 Bantuan ini ditawarkan kepada anak Sabah menerusi pelbagai agensi dan badan kerajaan di negeri tersebut Oleh itu anak sabah yang layak ...
Speed Read A Bonkers 1 700 Cc Single Cylinder Chopper And More

Bian Gindas Cinta Biru Chord

Tuntutan Palesu Sprm Siasat Tuntutan Banyak Sangat Palesu Zaman Din Ni

Hilton Honors Rolls Out Exclusive Dining Offers Across Malaysia

Isu Gisb Biar Kerajaan Tentukan

Permohonan Bantuan Budi Ipt Sabah One Off Rm1500 Rm2000

Pensyarah Dihargai

Cheah Liek Hou Pemenang Pingat Emas Badminton Para 2024


echo '';
10 Fakta Biodata Reedzwann Penyanyi Lagu Tercipta Satu Senyuman Cinta Pandang Pertama Yang Terpalit Kemalangan

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Uncle Bos Mama Slot Megadrama Astro Ria

Hamba Laut Masalah Perhambaan Asia Tenggara Yang Meruncing

Biodata Bella Khan Bella Khann Personaliti TikTok Founder Produk Vigorous Hair Tonic

Bagaimana Perkongsian Ilmiah Media Sosial Buatkan Kita Semakin Kurang Cerdik


Benarkah Daun Sirih Bagus Untuk Mengatasi Masalah Keputihan

Moving To A New Home In Chicago Here S Why Bernard Movers Should Be Your First Call

Budak 14 Tahun Rebah Maut Ketika Main Bola Sepak

Doorgift Kenduri Mini Pouch Bag

Akmal Jawab Dap Malulah Anak Jantan Kalau Orang Jual Kita Tidak Beli

Gerakan At Crossroads