Lisa Blackpink Kongsi Kelemahan Tonjol Sisi Baik Sebagai Senior


Apabila bercakap mengenai menjadi pelatih K-Pop, ia adalah satu dunia yang jauh daripada pengalaman jangkaan umum apabila melihatnya melalui dasar mata kasar. Baru-baru ini, idola pujaan ramai, Lisa BLACKPINK tampil dalam sesi temu bual bersama majalah terkenal ROLLING STONE dan berkongsi beberapa hal mengenai dirinya.
Berkongsi perihal pengalaman sewaktu menjadi ‘trainee’ adalah satu kebiasaan bagi idola untuk berterus terang kerana mereka adalah susuk tubuh yang betul-betul tahu bagaimana rasanya menjalani latihan selama bertahun-tahun.
Terbaru, BLACKPINK mencipta sejarah apabila muncul di muka hadapan majalah Rolling Stone. Sudah tentu, mereka kelihatan sempurna. Pihak penerbitan baru-baru ini menyiarkan editorial solo Lisa, dan idola itu kelihatan glamor dalam syot tersebut.
Sebelum berborak lebih panjang, Lisa ditanya mengenai satu hal yang dia tidak boleh lakukan dek kerana dia dilihat sangat berkebolehan dalam banyak perkara. Kemudian Lisa terus menjawab,
Sesi temu bual! Sangat sukar untuk mengekspresikan diri saya melalui bahasa. Walaupun dalam bahasa Thai. Contohnya, apabila saya ditanya, “Adakah anda mempunyai apa-apa untuk dikatakan kepada peminat anda?”
Dalam kepala saya, terdapat begitu banyak perkara, tetapi saya tidak tahu perkataan mana yang hendak digunakan.
Lisa turut menambah bahawa dia sangat yakin berada di atas pentas kerana boleh mengekspresikan dirinya melalui pergerakan badan, namun dia kurang keyakinan jika berada dalam sesi temu bual.
Dalam pada itu, Lisa turut berkongsi mengenai kepayahan​ yang dialaminya sebagai pelatih. Lisa menjelaskan bahawa semua yang mereka lakukan adalah untuk mendorong mereka debut, dan dia menambah,
Debut, debut, debut, itulah satu-satunya perkara dalam fikiran kami.
Dengan ujian bulanan, persembahan solo dan pasukan, bersama dengan pelajaran untuk meningkatkan kemahiran mereka, Lisa berkongsi pandangan jujurnya tentang pengalaman itu, terutamanya sebagai seseorang yang berada jauh dari rumah.
Bilakah ini akan berakhir? Seperti, bila? Adakah kita perlu diuji setiap bulan. Saya akan menelefon ibu saya di Thailand dan memberitahunya saya mahu berhenti, dan dia akan memberitahu saya untuk bertahan setahun lagi, tunggu sahaja.
Khususnya, ia amat sukar bagi Lisa, yang telah meninggalkan rumah dan keluarganya di Thailand, untuk mencapai impiannya. Namun, selepas debut, Lisa telah menjadi inspirasi kepada ramai idola yang bercita-cita tinggi dan menerusi temu bual itu, Lisa berkongsi bagaimana rasanya menjadi seorang ‘sunbaenim’ di YG Entertainment.
Seperti yang dijangka, BLACKPINK dilayan dengan sangat hormat oleh para pelatih tersebut, dan Lisa menambah,
Mereka tunduk, seperti, 90 darjah, “Annyeonghaseyo!” 
Namun, walaupun Lisa sangat berjaya, itu tidak bermakna dia tidak mempunyai masa untuk pelatih. Khususnya, dalam sesi temu bual, Lisa mempamerkan keperibadiannya yang sebenar apabila menjelaskan bahawa ada seorang pelatih yang agak rapat dengannya.

Walaupun kebanyakan artis senior akan memberi nasihat kepada junior mereka dan latihan tersebut, bagi Lisa, ia lebih penting daripada itu. Lisa seolah-olah menjadi figura ‘kakak’ kepada pelatih, memastikan dia menjaga mereka dari segi emosi.
Ia bukanlah hanya sekadar memberi nasihat. Kita makan sama-sama, pergi membeli-belah. Dia berumur 17 tahun dan telah berada di sini selama hampir dua tahun.
Lisa mungkin menjaga pelatih dengan makanan dan pergi membeli-belah, tetapi ini tidak bermakna idola itu tidak menjaga dari segi sokongan. Sebagai seorang yang telah melalui proses yang memenatkan, Lisa adalah orang yang sesuai untuk memberi nasihat.
Saya pernah bertanya kepadanya, “Ada apa-apa yang anda sedang lalui?”
Dan dia mula menangis. “Saya mahu menari seperti awak unnie, tetapi saya sangat teruk, dan saya sangat sedih mengenai itu.”
Saya hanya memberitahunya, “Teruskan berlatih.”
Ini bukan kali pertama Lisa menunjukkan dedikasinya untuk membantu pelatih-pelatih baru. Sewaktu dia menjadi mentor dalam “Youth With You 3”, Lisa, mempamerkan lebih daripada sekadar kemahirannya dalam menari, malah turut menunjukkan betapa baiknya dia sebagai mentor kepada pelatihnya.
Sebagai seseorang yang telah melalui proses itu, Lisa adalah orang yang sempurna untuk membimbing bakat-bakat baru K-Pop. Hakikat bahawa, walaupun kemasyhuran dan jadualnya yang padat, dia masih meluangkan masa untuk mereka yang mana menunjukkan betapa baik dan prihatinnya dia.
Baik kan Lisa ni! Memang layak jadi seorang idola.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/lisa-blackpink-kongsi-kelemahan-tonjol-sisi-baik-sebagai-senior/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Saya Akan Kembali Dengan Berita Baik Lee Mijoo Akan Debut Sebagai Penyanyi Solo

Saya Akan Kembali Dengan Berita Baik Lee Mijoo Akan Debut Sebagai Penyanyi Solo

papar berkaitan - pada 18/5/2022 - jumlah : 140 hits
Sedang sibuk dalam dunia rancangan hiburan kini namun pasti ada peminat yang menantikan kemunculan Mi joo sebagai penyanyi ARTIKEL BERKAITAN Pada episod 17 Mei program radio Cultwo Show Lee Mi joo telah tampil sebagai tetamu Semasa berborak...
5 Potret Nia Ramadhani Liburan Di Amerika Gayanya Kece Disebut Mirip Lisa Blackpink

5 Potret Nia Ramadhani Liburan Di Amerika Gayanya Kece Disebut Mirip Lisa Blackpink

papar berkaitan - pada 17/5/2022 - jumlah : 108 hits
Usai bebas setelah menjalani masa rehabilitasi di FAN Campus Cisarua Jawa Barat Nia Ramadhani dan Ardie Bakrie menikmati liburan bersama keluarga di Amerika Sederet foto foto liburan Nia mencuri perhatian Penampilannya amat cantik dan dinil...
Cikgu Kongsi Idea Menarik Jadikan Sampul Duit Raya Sebagai Bahan Pembelajaran Murid Khas

Cikgu Kongsi Idea Menarik Jadikan Sampul Duit Raya Sebagai Bahan Pembelajaran Murid Khas

papar berkaitan - pada 15/5/2022 - jumlah : 195 hits
Mendidik anak anak dengan keperluan khas memerlukan kesabaran dan kreativiti daripada tenaga pengajar Tidak kira sama ada kanak kanak berkeperluan khas atau normal keduanya sangat teruja untuk belajar apabila teknik pembelajaran yang diguna...
Bukankah Blackpink Akan Bertahan 10 Tahun Lagi Lisa Ulas Masa Depan Kumpulan

Bukankah Blackpink Akan Bertahan 10 Tahun Lagi Lisa Ulas Masa Depan Kumpulan

papar berkaitan - pada 24/5/2022 - jumlah : 152 hits
Kerjasama antara BLACKPINK dan majalah popular Rolling Stone pastinya menjadi sesuatu yang menggembirakan peminat kan ARTIKEL BERKAITAN Untuk pengetahuan BLACKPINK telah mencipta satu lagi sejarah sebagai kumpulan gadis K pop pertama yang d...
Jauhi Lelaki Suka Melepak Dr Say Pesan Wanita Agar Pilih Suami Yang Baik Tak Lebihkan Kawan Dari Isteri

Jauhi Lelaki Suka Melepak Dr Say Pesan Wanita Agar Pilih Suami Yang Baik Tak Lebihkan Kawan Dari Isteri

papar berkaitan - pada 20/5/2022 - jumlah : 180 hits
Doktor selebriti dan juga personaliti TV Dr Say Shazril ada menitipkan pesanan ikhlas kepada para wanita yang mencari bakal suami agar tidak tersilap pilih pasangan di Instagram miliknya baru baru ini Pesanan itu merupakan respon kepada sat...
Berbuat Baik Kepada Jiran

Berbuat Baik Kepada Jiran

papar berkaitan - pada 20/5/2022 - jumlah : 132 hits
Assalamaualaikum semua salam hari Jumaat yang penuh keberkatan Di bulan Syawal ni tentu masing masing sibuk dengan open house dan dijemput jiran jiran kan Harini mama nak share tentang Berbuat Baik Kepada Jiran Mari sama sama kita baca untu...
Ajar Anak Makan Telur Hari Hari Pun Tak Apa Paling Baik Untuk Semua

Ajar Anak Makan Telur Hari Hari Pun Tak Apa Paling Baik Untuk Semua

papar berkaitan - pada 21/5/2022 - jumlah : 152 hits
Ada waktunya kita marah bila mana anak asyik minta telur setiap kali makan Jangan dilarang kerana nasi berlaukkan telur ini cukup baik untuk anak Wajib makan setiap hari Telur mempunyai begitu banyak khasiatnya malah amat disyorkan sebagai ...
Ketua Serikat Buruh Rakyat Ketika Turun Ke Jalan Berarti Ada Kondisi Tidak Baik

Ketua Serikat Buruh Rakyat Ketika Turun Ke Jalan Berarti Ada Kondisi Tidak Baik

papar berkaitan - pada 22/5/2022 - jumlah : 178 hits
Rakyat yang turun ke jalan pasti punya alasan KASBI mengkritik kekuasaan semakin tidak berpihak kepada rakyat
Airpods 3 Lebih Baik Dari Yang Lama Tapi Ada Kurangnya

Airpods 3 Lebih Baik Dari Yang Lama Tapi Ada Kurangnya

papar berkaitan - pada 24/5/2022 - jumlah : 122 hits
Sebut sahaja tentang fon telinga tanpa wayar pasti akan terfikir tentang AirPods dari Apple nbsp AirPods 3 atau generasi ketiga merupakan fon telinga baharu yang telah direka bentuk semula untuk menyerupai model Pro dengan tangkai yang lebi...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Mesothelioma Attorney Assistance A Beacon Of Hope For Victims Of Asbestos Exposure



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri

Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq