Lebih Selesa Bernafas Dengan Lunavie Antibacterial Air Face Mask 3 Layer Waterproof Washable


Lebih Selesa Bernafas Dengan Lunavie Antibacterial Air Face Mask 3 Layer Waterproof Washable  |  Kalau dulu pemakaian face mask ni selalunya berlaku atau dapat dilihat hanya di hospital sahaja.. Tetapi sekarang, pemakaian mask telah menjadi satu kemestian bagi kita terutamanya di tempat-tempat awam.. Ianya dah pun menjadi norma baru dalam kehidupan kita seharian.. Ini adalah disebabkan virus Covid-19 yang melanda dunia dimana sehingga kini masih belum menemui titik akhir.. Insyaallah moga ianya cepat berakhir.. Oh ya, bukan sahaja pemakaian mask diharuskan ye, penjarakan sosial juga jangan dilupakan.. Hehe..


Di pasaran sekarang pelbagai jenis face mask ada dijual.. Ada yang jenis disposable dan ada juga yang jenis washable.. Selamat ke? Mungkin ada dikalangan kita menjadikan pemakaian mask ini sebagai salah satu trend.. Tidak salah, tetapi pastikan mask yang kita pakai itu selamat untuk kita pakai.. Bukan hanya untuk bergaya sahaja.. Tak nak cakap banyak, aku nak kenalkan kat korang face mask yang lebih selesa bernafas dengan Lunavie Antibacterial Air Face Mask 3 Layer Waterproof Washable.. Hah tu dia! Hehe..

Lunavie Antibacterial Air Face Mask 3 Layer Waterproof Washable


Kalau sebelum ni aku pakai mask yang jenis pakai buang, sekarang aku lebih selesa dengan Lunavie face mask ni... Bukan untuk aku sahaja malah untuk anak-anak aku juga.. Apa yang bagusnya dengan Lunavie mask ni, ianya 3 layer tau.. Biasanya kite dengar yang 3 layer nilah mask yang terbaik untuk digunakan.. Ya betul tu.. Tetapi kita kena ambil tahu juga, apakah jenis lapisan untuk 3 layer tersebut...

Untuk Lunavie Air Face Mask ni, untuk lapisan pertama merupakan 100% Polyester dengan kalis air, lapisan kedua pula adalah lapisan non woven fabric manakala lapisan ketiga pula merupakan cotton dengan anti-bakteria..


Apa yang istimewanya lagi dengan topeng muka Lunavie ni adalah ia mempunyai sistem injap yang membolehkan kita bernafas dengan lebih mudah.. So, tak de la korang rasa lemas sangat bila guna Lunavie face mask ni sebabnya pengudaraannya sangat baik dengan adanya sistem injap ni untuk mengeluarkan karbon dioksida dan kelembapan dari kita bernafas.. Serius terbaik wei!


Bagi aku dengan memakai mask yang macam ni yang boleh dicuci dan dipakai semula lebih menjimatkan.. Sungguhpun begitu kenalah cari yang betul-betul selamat untuk digunakan.. Jangan asal nampak cantik je, korang terpengaruh dan terus beli seterusnya pakai.. Sedangkan, mask yang dibeli tu tahap selamatnya belum tentu lagi.. Bahaya oiii..

Aku suka dengan Lunavie Anti-bakteria face mask ni sebab ianya washable and reusable.. Dah guna boleh basuh dan guna balik.. Tak de la rasa membazir sangat.. Cumanya nak pesan, kalau korang pakai mask yang macam ni, jangan pulak korang pakai berminggu-minggu baru korang nak basuh.. Lagik parah, jenis yang pemalas berbulan-bulan pakai baru nak basuh.. Gile ape! Mask yang selamat pun jadi tak selamat.. huhu.. Jadi, lepas guna silalah cuci ye..

Kelebihan Topeng Muka Lunavie




Anti-bakteria - Alergen, bakteria dan perlindungan virusMudah dipakai - Direka khas dengan gegelung telinga yang boleh dilaras dan klip elastik untuk memastikan pemaiakan lebih mudah dan muatWaterproof - Kain Polyester kalis air yang berkesan untuk menghalang kemasukan titisan air dan debuMudah bernafas - Pengudaraan berkesan melalui reka bentuk sistem injap untuk mengeluarkan karbon dioksida dan kelembapan yang membolehkan kita bernafas dengan lebih mudah dan selesa3 Layer - struktur 3 lapisan untuk memastikan penapisan lebih baik dan berkualiti tinggi\Washable & Reusable - Boleh dicuci sekurang-kurangnya 30 kali dengan air dan pencuci neutral pada suhu 20 - 30 darjah celcius dan masih mengekalkan fungsi antibakterianya.




Lunavie Face Mask Sesuai Untuk Dewasa dan Kanak-Kanak

Ok, untuk saiz topeng muka Lunavie ni ada 2 saiz iaitu saiz untuk dewasa dan juga kanak-kanak.. Fungsinya tetap sama dan materialnya juga sama.. Apa yang membezakannya cumalah saiz sahaja.. hehe.. Kalau dah ada dewasa dan kanak-kanak, bolehlah beli untuk satu family kan.. Ada 2 warna iaitu hitam dan putih..



Lunavie Antibacterial Face Mask 3 Layer

Macam yang aku cerita pada awal tadi, mask ni ada 3 lapisan.. Dah cerita tapi nak jugak cerita lagi bagi puashati.. Haha.. Bukan apa, supaya kita sentiasa ingat bahawasanya topeng muka dari Lunavie ni sangatlah bagusnya.. Hiks..

Reka bentuk struktur dengan 3 lapisan

Lapisan pertama - 100% Polyester dengan kalis airLapisan ke-2 - Materialnya kain bukan tenunanLapisan ke-3 - Kapas dengan ciri anti-bakteria dengan Rawatan Ultra-Segar yang menghalang pertumbuhan 99.9% bakteria..
Cara Memakai Topeng Muka Lunavie Dengan Betul


Kat sini aku nak coretkan cara yang betul menggunakan topeng muka Lunavie ini.. Nampak simple, tapi ikutlah cara yang betul ye..
Pastikan muka sentiasa kering dan bersihkan tangan sebelum memegang topeng mukaLetakkan gegelung/tali elastik di kedua-dua belah telingaKemaskan topeng muka sehingga menutup mulut, hidung dan dagu sepenuhnya.Pastikan tiada jurang antara wajah dan topeng mukaTarik klip untuk laraskan tali sepadan dengan mukaSiap!
Arahan penjagaan
Topeng muka Lunavie ini perlu dicuci dengan tangan SAHAJA ya.. Dah cuci, bolehlah keringkan di tempat yang sejuk/kering
Perhatian!Tidak disyorkan untuk digunakan oleh bayi dibawah usia 3 tahun kerana risiko mati lemasTopeng ini adalah barang peribadi. Jangan berkongsi dengan orang lain.Berhenti menggunakan topeng muka ini jika ia merosakkan atau menghalang pernafasanTopeng muka ini direka untuk perlindungan umum. Selain memakai topeng muka, sila jaga kebersihan diri.. Itu juga salah satu perkara yang penting dalam mencegah virus.

Oklah, setakat ini jelah cerita aku tentang Lunavie face mask ni.. Aku suka guna topeng muka ni sebabnya lebih mudah bernafas dan tak terasa lemas walau aku memakainya dalam jangka masa yang panjang.. Sangat berbeza dengan face mask yang lain yang pernah aku pakai..

Kalau korang nak tau info lanjut atau nak dapatkan Lunavie Face Mask ni, boleh layari :-

💬 Website : https://www.lunavie.com/
💬 Facebook : https://www.facebook.com/mylunavie/
💬 Instagram : https://www.instagram.com/mylunavie/





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.leaazleeya.com/2020/08/lebih-selesa-bernafas-dengan-lunavie-antibacterial-face-mask-3-layer-washable.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Ada Yang Mengharapkan Kami Kembali Bersama Noor Nabila Kini Lebih Selesa Bergelar Ibu Tunggal

Hiburan Ada Yang Mengharapkan Kami Kembali Bersama Noor Nabila Kini Lebih Selesa Bergelar Ibu Tunggal

papar berkaitan - pada 8/8/2020 - jumlah : 408 hits
Kakak kepada selebriti Neelofa Noor Nabila Mohd Noor mengakui lebih selesa dengan status dirinya kini sebagai ibu tunggal Bekas isteri kepada Sharnaaz Ahmad ini menjelaskan dia masih mengekalkan hubungan baik dengan bekas suaminya itu Dalam...
Pharmaceutical Societies Urge More Engagements On New Face Mask Ceiling Price

Pharmaceutical Societies Urge More Engagements On New Face Mask Ceiling Price

papar berkaitan - pada 14/8/2020 - jumlah : 224 hits
Several pharmaceutical societies across the country have urged the government to have more engagements with stakeholders before announcing a new ceiling price for face masks While we laud the government s efforts in trying to make face mask...
No Compulsory Face Mask For Students Yet Due To Cost Factor Says Minister

No Compulsory Face Mask For Students Yet Due To Cost Factor Says Minister

papar berkaitan - pada 7/8/2020 - jumlah : 311 hits
The government has yet to make it mandatory for school students to wear face masks during classes due to the financial burden on those who cannot afford them says Defence Minister Ismail Sabri Yaakob This was also because schools had been d...
127 Arrested On First Day Of Mandatory Face Mask Rule

127 Arrested On First Day Of Mandatory Face Mask Rule

papar berkaitan - pada 3/8/2020 - jumlah : 234 hits
CORONAVIRUS The authorities arrested 127 people for not wearing face masks yesterday as the mandatory face mask rule came into effect Senior Minister Ismail Sabri Yaakob said a total of 315 people were arrested yesterday for various violati...
Police To Revoke Fines Issued For Not Wearing Face Mask In Private Vehicles

Police To Revoke Fines Issued For Not Wearing Face Mask In Private Vehicles

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 243 hits
The police will revoke fines that were issued to those found not wearing face masks in private vehicles said Defence Minister Ismail Sabri Yaakob in a media conference today Yesterday there were fines issued against those in private vehicle...
Lower Face Mask Ceiling Price To 80 Sen Says Ex Deputy Minister

Lower Face Mask Ceiling Price To 80 Sen Says Ex Deputy Minister

papar berkaitan - pada 5/8/2020 - jumlah : 242 hits
Chong Chieng Jen says the poor and those with large families will have higher expenses if the ceiling price of a face mask is fixed at RM1 20 PETALING JAYA Former domestic trade and consumer affairs deputy minister Chong Chieng Jen has call...
Waterproof Bilik Air Bocor Lapisan Epoxy Flake Penyelesaian Mudah

Waterproof Bilik Air Bocor Lapisan Epoxy Flake Penyelesaian Mudah

papar berkaitan - pada 13/8/2020 - jumlah : 476 hits
Bila lapisan waterproof rosak atau bocor banyak kerja dan kos perlu dilakukan Masalah ini kebiasaanya berlaku di dalam bilik air dan bumbung rata dari konkrit seperti di kawasan pakir kereta Cara baik pulih paling mudah dan murah adalah men...
Makan Nuget Berinti Face Mask

Makan Nuget Berinti Face Mask

papar berkaitan - pada 7/8/2020 - jumlah : 270 hits
Seorang ibu menemui serpihan topeng muka dalam nuget ayam yang dibeli di sebuah restoran makanan segera Ia menyebabkan anak perempuannya tersedak ketika makan Mirror UK melaporkan Laura Aber menemukan topeng muka di dalam sekurang kurangnya...
Kena Angkut Pergi Balai Polis Seekor Kambing Ditahan Kerana Tak Pakai Face Mask

Kena Angkut Pergi Balai Polis Seekor Kambing Ditahan Kerana Tak Pakai Face Mask

papar berkaitan - pada 28/7/2020 - jumlah : 544 hits
Mungkin agak pelik namun kejadian ini benar benar berlaku di India Seekor kambing dipercayai telah ditangkap oleh pihak polis di kawasan Beconganj kerana berkeliaran tanpa memakai pelitup muka lapor Mumbai Mirror Kejadian yang dipercayai be...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

Ains Nilam Kpm Advance Integrated Nilam System

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Naik Lrt Mrt Kl Central Ke Star Hill Pavilion 2024

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Lelaki Itu Slot Samarinda TV3

Beli Dulu Fikir Kemudian Shopee Perkenal Ciri Baru Sempena Raya 15 Hari Pemulangan Percuma Tanpa Soal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu


Early Bird Special Honor Magic6 Pro Habis Terjual Hari Ini

Dok Tunggu Lama Daaaah

Mga Rush Gaming

Stokin Tertera Kalimah Allah Pula Hina Islam

Kuih Sagu Merah Tanpa Kukus Yang Terpaling Sedap

Egoisme Dalam Beribadah Sekelumit Kisah Dari Tanah Suci