Konsert Solo Pertama Taemin Di Malaysia Dipenuhi Tarian Gelak Tawa Momen Menyentuh Hati


Putera K-Pop, Taemin, memukau pentas semalam apabila jelajah dunia “Ephemeral Gaze” yang dinanti-nantikan tiba di Malaysia.

Artikel Berkaitan "Saya Hormat Budaya Sini" - Taemin SHINee Dipuji Elak Buka Baju Ketika Konsert Di Malaysia Diadakan di Stadium Tertutup Malawati di Shah Alam, Selangor, acara yang penuh tenaga itu menyaksikan peminat yang telah lama menantikan Taemin berkumpul untuk menikmati malam yang tidak dapat dilupakan penuh muzik dan tarian. Terkenal dengan koreografinya yang sempurna dan gelaran Dance Machine, Taemin memberikan persembahan bertenaga tinggi yang membuat penonton terpukau.
Taemin, yang memulakan debutnya pada tahun 2008 sebagai anggota SHINee, mengenang dengan mesra kunjungannya sebelum ini ke Malaysia. Pada tahun 2013, dia membuat persembahan bersama SHINee di Anugerah Golden Disk, dan pada tahun 2015, mereka menjadi tajuk utama di Formula One Petronas Malaysia Grand Prix. Malam tadi, ketika kembali ke Malaysia selepas 9 tahun, Taemin meluahkan betapa terharunya dia dengan cinta dan semangat yang berterusan daripada peminat Malaysia. Sebagai tanda penghargaan, dia menghiburkan penonton dengan menjerit dalam bahasa Melayu, “Saya rindu awak semua.”

Selepas menyampaikan set pembukaan tiga lagunya, Taemin meluangkan masa untuk berkongsi betapa bermaknanya konsert ini untuknya. Sebagai jelajah dunia solo pertamanya di bawah Big Planet Made Entertainment, dia menggambarkan ia sebagai hadiah istimewa untuk TAEMate yang disayanginya di seluruh dunia. Dia menekankan betapa kerasnya dia bekerja untuk menyempurnakan persembahannya, berazam untuk menampilkan yang terbaik dalam perjalanan baharunya ini.
Selaras dengan tema jelajah “Ephemeral Gaze”, Taemin dengan teliti menyusun jalan cerita konsert tersebut. “Setiap susunan lagu malam ini mempunyai makna”, jelasnya. “Tidak kira bila atau melalui lagu mana anda mengenali saya, Taemin yang anda lihat sekarang tetaplah Taemin yang sama.”
Konsert itu bukan sahaja mempamerkan keunggulan muzik tetapi juga satu pesta visual. Dari balada yang penuh emosi dalam hujan hingga latar futuristik yang melampaui masa, setiap elemen pentas menambah kepada suasana teater, membawa penonton semakin jauh ke dunia yang dicipta Taemin.

Walaupun muziknya yang kuat membawa penonton dalam perjalanan emosi, Taemin juga menyelitkan banyak interaksi dengan peminat semasa rehat. Dalam satu momen yang ringan, seorang peminat memanggilnya “comel”, lalu Taemin dengan main-main menjawab, “Awak tahu tak berapa umur saya? Saya tak boleh dipanggil comel lagi!” Gurauan itu membuatkan seluruh stadium ketawa.
Sebelum encore, skrin tiba-tiba memaparkan lirik lagu ‘Pansy’, sebuah lagu yang ditulis Taemin untuk meluahkan rasa terima kasih yang mendalam kepada peminatnya. Nyanyian bersama yang tidak dijangka itu bertukar menjadi satu momen kolektif yang indah, dengan peminat menyanyikan lagu tersebut serentak bersama Taemin.
Apabila laungan “Taemin!” memenuhi udara, dia kembali ke pentas untuk dua lagi persembahan, menyampaikan lagu baharunya yang penuh tenaga, ‘Crush’ dan ‘Say Less’. Sebelum pergi, Taemin mengambil gambar berkumpulan dengan semua peminatnya—sebuah kenangan indah malam tersebut.

Sebaik sahaja Taemin dan TAEMate mengambil gambar kumpulan, skrin besar menyala dengan video kejutan daripada SHINee World, fanbase Taemin yang setia. Taemin terkejut dengan video yang menyentuh hati ini dan meluahkan rasa terima kasihnya.
Selepas konsert, ketika hujan mula turun di luar, Taemin sekali lagi menunjukkan perhatiannya terhadap peminat dengan menyiarkan mesej penuh pemikiran di media sosial, mengingatkan mereka agar berhati-hati dalam perjalanan pulang—satu isyarat yang menghangatkan hati ramai.
Jelajah Dunia “Ephemeral Gaze” Taemin di Malaysia dianjurkan oleh MASA ENTERTAINMENT.
Untuk maklumat lanjut mengenai jelajah ini, sila layari Facebook dan Instagram.
The post Konsert Solo Pertama Taemin di Malaysia Dipenuhi Tarian, Gelak Tawa & Momen Menyentuh Hati first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/konsert-solo-pertama-taemin-di-malaysia-dipenuhi-tarian-gelak-tawa-momen-menyentuh-hati/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Saya Hormat Budaya Sini Taemin Shinee Dipuji Elak Buka Baju Ketika Konsert Di Malaysia

Saya Hormat Budaya Sini Taemin Shinee Dipuji Elak Buka Baju Ketika Konsert Di Malaysia

papar berkaitan - pada 8/9/2024 - jumlah : 77 hits
Susah kan nak tengok ahli SHINee datang Malaysia Artikel Berkaitan Tapi tidak bagi ahli termudanya Taemin apabila dia membawa konsert jelajah solo Ephemeral Gaze IN KUALA LUMPUR di Stadium Malawati Shah Alam kelmarin Mempersembahkan pelbaga...
Infinix Memperkenalkan Siri Tablet Pertama Xpad 4g Di Malaysia

Infinix Memperkenalkan Siri Tablet Pertama Xpad 4g Di Malaysia

papar berkaitan - pada 19/9/2024 - jumlah : 26 hits
Infinix jenama berteknologi bergaya untuk pengguna muda secara rasminya telah melancarkan siri tabletnya yang dinanti nantikan XPAD 4G di Malaysia hari ini XPAD menampilkan skrin beresolusi tinggi yang bertenaga untuk tontonan yang jelas me...
Daddy Mummy Rindukan Gelak Tawa Mu Ibu Ayah Al Fateh Mahu Tuntut Bela

Daddy Mummy Rindukan Gelak Tawa Mu Ibu Ayah Al Fateh Mahu Tuntut Bela

papar berkaitan - pada 11/9/2024 - jumlah : 218 hits
Saya dan isteri akan menuntut bela diatas kematian anak syurga kami Ibu ayah Al Fateh bangkit tuntut bela kematian tragis pemata syurga mereka Sesungguhnya rindu yang paling sakit adalah rindu pada orang yang telah pergi buat selama lamanya...
Taeyang Bakal Lawat Malaysia Untuk Konsert The Light Year Pada Disember Nanti

Taeyang Bakal Lawat Malaysia Untuk Konsert The Light Year Pada Disember Nanti

papar berkaitan - pada 4/9/2024 - jumlah : 69 hits
Ada berita gembira buat V I P di Malaysia Artikel Berkaitan Terbaru Taeyang telah mengumumkan konsert jelajahnya The Light Year yang akan diadakan di Kuala Lumpur Menerusi poster yang dikongsi penyanyi itu akan melawat Malaysia pada 7 Disem...
Ceramah Maulid Nabi Rindu Yang Menyentuh Hati

Ceramah Maulid Nabi Rindu Yang Menyentuh Hati

papar berkaitan - pada 16/9/2024 - jumlah : 113 hits
Bulan Rabiul Awal adalah bulan maulid Nabi Sebab Rasulullah shallallahu alaihi wasallam lahir pada hari Senin tanggal 12 Rabiul Awal Mengambil momentum ini umat Islam biasanya kembali menguatkan kecintaan kepada beliau baik dengan ceramah m...
Memang Kitorang Takde Pun Dalam Peta Peminat Kesal 2ne1 Pulau Malaysia Untuk Konsert Jelajah Terbaru

Memang Kitorang Takde Pun Dalam Peta Peminat Kesal 2ne1 Pulau Malaysia Untuk Konsert Jelajah Terbaru

papar berkaitan - pada 13/9/2024 - jumlah : 84 hits
Pasti ramai yang teruja kan untuk menantikan reunion 2NE1 setelah sekian lama Artikel Berkaitan Sebelum ini YG Entertainment telah mengumumkan reunion 2NE1 menerusi konsert jelajah dunia yang akan berlangsung di banyak negara Bermula di Seo...
Malaysia Cawangan Mana Hang Ni Toyamatmin Betoi Puak Puak Ni

Malaysia Cawangan Mana Hang Ni Toyamatmin Betoi Puak Puak Ni

papar berkaitan - pada 2/9/2024 - jumlah : 89 hits
Apa logo merdeka dia lain Dia ni Malaysia cawangan mana Kalau logo tu lawa ok gak Ini Alahai Ini bolehlah kalau nak kata ni Hasut rakyat menentang kerajaan Jadi pembangkang tak bererti kena jadi pembangang Kau Bukannya dengan kerajaan Benci...
Liek Hou Grabs Malaysia S First Gold Medal At Paris Paralympics

Liek Hou Grabs Malaysia S First Gold Medal At Paris Paralympics

papar berkaitan - pada 3/9/2024 - jumlah : 65 hits
Cheah Liek Hou defeated Indonesia s Suryo Nugroh 21 13 21 15 in the SU5 men s singles final PETALING JAYA Malaysia won its first gold medal at the 2024 Paralympics when eight time world champion Cheah Liek Hou defended his gold medal in the...
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Wanita Kemboja Maut Dihempap Pokok Ketika Berniaga

Manfaat Susu Ikan Keajaiban Dari Laut Yang Mulai Dikenal

Sains Rangkaian Dan Penggunaannya Dalam Bidang Pertanian

Buat Buat Bodoh Lebih Senang Dapat Perhatian

Cops On Hunt For Inmate Who Fled Sungai Buloh Hospital

Self Love Learning To Value And Appreciate Yourself

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur


echo '';
Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral

Senarai Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna


Infinix Memperkenalkan Siri Tablet Pertama Xpad 4g Di Malaysia

Kl Bird Park

Welfare Future Prospects Of Rescued Children Discussed Dpm

Kesatuan Guru Minta Sistem Penilaian Tahun 6 Tingkatan 3 Dikekalkan

Bola Sepak Mssm 2024

Lirik Lagu Dusta Ukays