Kita Berkata Aye Aye Captain Kepada Koleksi Edisi Terhad Spongebob Squarepants Oleh Hass




Spongebob SquarePants kini sudah genap berumur 25 tahun, dan apa lagi cara yang lebih baik untuk meraikan siri animasi yang menakjubkan ini selain dengan gelombang jam tangan yang mengagumkan yang menampilkan penduduk Bikini Bottom kegemaran anda?
Dihasilkan dengan kerjasama dengan jenama jam tangan British, Spinnaker, ciptaan edisi terhad ini menggamit nostalgia nautikal anda dan akan membawa anda ke dalam pengembaraan bawah air seperti yang belum pernah anda alami sebelum ini. Koleksi ini mempunyai empat variasi yang menarik – semua dibangunkan pada jam tangan automatik Hass tanda tangan jenama untuk ketahanan yang belum pernah terjadi sebelum ini dan ketepatan waktu yang tinggi.
Bermula dengan muka jam tangan, setiap varian dial mempunyai skema warna dan wajah watak yang berbeza: Kuning Spongebob, Pink Patrick, Hijau Squidward, dan Merah Mr. Krabs. Namun, bukan hanya sekadar hiasan, dial ini datang dalam reka bentuk yang berbilang lapisan yang menampilkan aksen bercahaya yang terdapat pada nombor, indeks, dan juga ciri-ciri watak.
Sebuah petikan Spongebob yang menyentuh hati boleh ditemui pada bezel dalam, yang mengatakan, “Anda tidak akan benar-benar tahu nilai sebenar satu saat sehingga ia menjadi kenangan.”
Setiap jam tangan dihasilkan dengan teliti dan mewakili dedikasi Spinnaker kepada kualiti. Jam tangan ini, dengan reka bentuk yang sempurna dan kualiti yang tahan lama, adalah bukti komitmen Spinnaker untuk mencipta instrumen yang seunik dan kuat seperti watak-watak yang mereka menghormati.
Lebar kes kesemua model ini adalah 43mm, dan semua versi jam tangan mempunyai bezel yang boleh dipusing dua tona unidireksional. Kes itu dibuat daripada keluli tahan karat 316L gred tentera dan boleh menahan 30 ATM di bawah air, yang adalah spesifikasi yang sesuai mengingatkan bahawa ia terinspirasi oleh kartun nautikal. Case keluli memaparkan logo Spinnaker dan SpongeBob SquarePants sebagai bukti usaha bersama mereka.
Semua versi model SP-5138 Hass Automatik Spongebob Squarepants 25th Limited Edition dilengkapi dengan tali getah dua tona yang sepadan dan gelang keluli tahan karat, semuanya disimpan dalam kotak peralatan keras kuning dengan grafik SpongeBob SquarePants di seluruhnya.
Setiap koleksi Hass Automatik SpongeBob SquarePants 25th Limited Edition ini dijual dengan harga US$445 (~RM2,083) dan akan tersedia di laman web rasmi Spinnaker mulai 26 Julai. Ikuti kami di Instagram, Facebook atau Telegram untuk mendapatkan lebih kemas kini dan berita terkini.



Source link
The post Kita Berkata “Aye Aye Captain” Kepada Koleksi Edisi Terhad SpongeBob SquarePants oleh Hass appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/kita-berkata-aye-aye-captain-kepada-koleksi-edisi-terhad-spongebob-squarepants-oleh-hass/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Be Paris Tingkatkan Gaya Aktif Bersama Koleksi Edisi Terhad Elle

Be Paris Tingkatkan Gaya Aktif Bersama Koleksi Edisi Terhad Elle

papar berkaitan - pada 21/7/2024 - jumlah : 96 hits
Koleksi edisi terhad ELLE 8216 Be Paris 8217 bernadikan gaya aktif berpadanan dengan helaian baju sepatu dan beg menjadi sentuhan terbaik untuk gaya anda untuk tampil dalam nuansa lebih segar dan bertenaga Sempena sukan Olimpik musim panas ...
10 Ragam Oleh Oleh Khas Surabaya Dari Yang Hits Sampai Klasik Bikin Pengen Balik

10 Ragam Oleh Oleh Khas Surabaya Dari Yang Hits Sampai Klasik Bikin Pengen Balik

papar berkaitan - pada 17/7/2024 - jumlah : 113 hits
Kalau sedang jalan jalan ke kota pahlawan jangan lupa bawa pulang oleh oleh khas Surabaya ini Sebagai salah satu kota yang berjasa besar dalam kemerdekaan Indonesia ada beragam destinasi wisata di Surabaya yang menarik misalnya Taman Mundu ...
Senarai Garis Panduan Beri Nama Anak Oleh Jpn

Senarai Garis Panduan Beri Nama Anak Oleh Jpn

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 99 hits
Senarai Garis Panduan Beri Nama Anak Oleh JPN Senarai Garis Panduan Beri Nama Anak Oleh JPN Pemberian nama kepada anak adalah satu tanggungjawab yang penting bagi setiap ibu bapa Nama bukan sahaja menjadi identiti tetapi juga membawa makna ...
Dia Memiliki Dinding Nipis Sehingga Dapat Mendengar Segala Yang Dilakukan Oleh Jiran Sebelahnya

Dia Memiliki Dinding Nipis Sehingga Dapat Mendengar Segala Yang Dilakukan Oleh Jiran Sebelahnya

papar berkaitan - pada 15/7/2024 - jumlah : 115 hits
Dia punya nipis dinding tu sampaikan semua benda yang jiran sebelah buat boleh dengar MY WORST NEIGHBOR Mengisahkan tentang seorang lelaki yang tengah struggle mengejar impiannya untuk menjadi penyanyi terkenal nekad berpindah ke rumah baru...
Video Momen Prabowo Cium Alquran Dan Didoakan Ini Oleh Imam Besar Mesir

Video Momen Prabowo Cium Alquran Dan Didoakan Ini Oleh Imam Besar Mesir

papar berkaitan - pada 12/7/2024 - jumlah : 97 hits
Menteri Pertahanan Prabowo Subianto menerima kunjungan imam besar Al Azhar Mesir
Filem Reeza Gtr

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur

Demam Denggi Demam Panas Yang Tiba Tiba

Kl Bird Park

4 Resipi Sarapan Mudah Boleh Masak Guna Air Fryer Je

Zus Coffee With Ceo Latte

Generate Unique Brand Names


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Cengkih Rempah Berharga Dengan Manfaat Kesihatan

Novendy Chen Sosok Anak Siantan Pontianak Yang Menjadi Co Founder Olsera

How Precision Mold Components Improve Manufacturing Accuracy In The Electronics Industry

Dua Anggota Polis Digantung Kerja Berkaitan Kes Ketum Dadah

Ni Namanya Hate Stalking

Pendakwaan Sangat Bergantung Pada Keterangan Dengar Cakap Kata Peguam Najib