Khai Bahar Jatuh Cinta Diam Diam



Khai Bahar jatuh cinta diam-diam
SIAPA yang tidak ingin hidup berpasangan dan membina keluarga?
Namun, kadangkala dalam kesibukan merencana kerjaya atau mahu memberikan perhatian terhadap ibu bapa yang semakin berusia membuatkan ada antara kita terlepas pandang soal jodoh.
Penyanyi Khai Bahar yang bakal menginjak 28 tahun pada 28 Februari juga mengakui sesekali turut berasa sunyi.
Dia ingin berteman apatah lagi selepas melihat ramai rakan sebaya sudah memasuki alam rumah tangga.
Begitupun, pemilik nama sebenar Muhammad Khairul Baharuddin itu enggan tergesa-gesa atau sekadar mengikut orang, ia meletakkan sasaran dua tahun lagi untuk berkahwin.
Baginya, tanggungjawab sebagai suami bukan sekadar menyediakan cukup makan pakai untuk suri hati, tetapi perlu mempunyai kehidupan lebih stabil sama ada dari segi kerjaya mahu pun kehidupan peribadi.
“Sejujurnya siapa yang tak ingin bahagia? Tengok kawan-kawan sudah ada kekasih atau isteri memang terbit rasa cemburu. Namun, saya ada perkara lain yang perlu didahulukan.
“Boleh dikatakan saya juga belum bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai suami buat masa ini.
“Mungkin lagi dua tahun ketika saya sudah berumur 30 tahun atau lebih?
“Keluarga terutama ibu bapa pun tak pernah buka topik jodoh sebab mereka faham situasi saya. Tiada tekanan,” katanya ketika ditemui ketika pelancaran Konsert Nafas Cinta Khai Bahar, baru-baru ini.
Ada ‘crush’
Sedikit malu-malu saat diminta mengulas lanjut mengenai gadis pilihan, katanya status sama ada artis atau tidak bukan perkara pokok.
Baginya, perkara tersebut subjektif mengikut pandangan setiap individu.
Pada masa sama, Khai secara terbuka mengakui pernah meminati seseorang secara diam-diam dengan hanya mengikuti perkembangan ‘si dia’ menerusi laman sosial tanpa berterus terang.
Enggan mendedahkan identiti si pencuri hati, kata Khai, wanita tersebut bagaimanapun sudah mendirikan rumah tangga tanpa mengetahui mempunyai pemuja rahsia.
“Sepanjang enam tahun ini saya memang ada ‘crush’ (sukakan) seseorang. Tapi sekadar tengok laman sosialnya, tak luahkan pun. Rasanya dia pun tak tahu yang saya meminatinya.
“Sekarang dia sudah berkahwin. Saya yang terlambat, tak mengapalah.
“Cuma siapa si dia, biarlah saya simpan sendiri dan tak perlu didedahkan identitinya,” luah penyanyi Rahsia Kita itu.
Sebelum ini, selebriti yang digelar King of Smule itu pernah dikaitkan intim dengan teman seperjuangan duet dengannya, termasuk Siti Nordiana atau Nana dan Aina Abdul.
Isu dengan Nana?
Ditanya lagi mengenai desas-desus persahabatan dengan Nana, teman duet bagi lagu Satukan Rasa sebelum digandingkan dalam drama berjudul sama, Khai menegaskan mereka tetap berkawan seperti dahulu.
Tiada sebarang isu membabitkan mereka, malah perkara yang dibangkitkan kononnya bergaduh dengan Nana disebabkan peminat hanyalah tanggapan segelintir pihak.
“Kami okey saja. Sepanjang fasa PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) masing-masing sibuk dengan kerja. Begitu juga dengan rakan artis lain, susah nak jumpa kalau tiada projek bersama,” ulas anak jati Perlis itu.
Tumpuan utamanya kini adalah Konsert Nafas Cinta Khai Bahar yang dijadualkan berlangsung di Petaling Jaya Performing Arts Centre (PJ Pac) pada 12 Februari ini.
Fokus konsert
“Masih ada untuk buat persiapan. Sekarang kami sudah ada pilihan lagu yang bakal didendangkan dan pada masa sama saya turut meminta peminat menyenaraikan seleksi pilihan masing-masing untuk dipertimbangkan.
“Hakikatnya, memang rasa teruja dan gementar bercampur baur apatah lagi sebelum ini peminat yang ternantikan perkembangan perancangan konsert terawal dahulu kecewa selepas terpaksa dibatalkan.
“Apabila rezeki ini datang, saya anggap sebagai pembuka tirai 2022 yang manis. Seperti mereka, saya juga tidak sabar beraksi secara langsung di hadapan penonton selepas sekian lama ‘berehat’ berikutan fasa PKP.
“Konsert yang dipancarkan secara virtual ini juga diharap dapat memenuhi kepuasan ramai yang sudah tertunggu-tunggu sekian lama. Acara menjadi lebih bermakna dengan penyertaan penyanyi jemputan seperti Aina Abdul dan Adira Suhaimi,” katanya lagi.
Terdahulu, selepas perancangan tampil menerusi konsert pertama bawah penganjur lain dibatalkan tahun lalu.
Lantas, lamaran Nova Music dianggap pengubat rasa kecewa peminat tegar yang ternantikan persembahan berskala besar daripada Khai.
Bikin album
Dalam perkembangan lain, Khai sedang dalam proses pembikinan album terbaharu yang bakal memuatkan enam lagu dengan tiga daripadanya penerbitan baharu, selain bakinya adalah dendangan terdahulu.
Kata Khai, lapangan nyanyian tetap menjadi fokus utama berbanding cabang seni lain, malah dalam kesibukan membilang hari menuju konsert, dia mengambil peluang mengasah kembali vokal dengan bimbingan guru vokal. K Online
Khai Bahar jatuh cinta diam-diam
Baca Artikel Menarik:
Fatin penyelam komersial yang ‘rare’, pendapatan lumayan Bapa bonceng jenazah anak 70 KM, tak mampu bayar ambulans Perogol tertangkap selepas pesan kebab Tiada istilah payung emas, ia hadis palsu Anak Shuib jawab mengenai ibu tiri Fakta Perceraian Siti Saleha dan Ahmad Lutfi Lelaki ditahan rogol adik kandung Digelar itik patah kaki? PAS boleh ‘pergi lebih jauh’ – Azan Bagaimana TMJ boleh tahu cerita dalam kelambu? Sekolah Cina tolak 1,208 guru BM KPM, diganti calon ‘walk in’? Ini sebab mengapa Anwar elak menggunakan logo PH dalam PRN Johor Layari Laman Facebook MYKMU.NET
Norjuma Habib bakal dikeluarkan waran tangkap

Bila kita tekan butang, dia marah

‘Kalau kena dengan TMJ senyap pula…’

The post Khai Bahar jatuh cinta diam-diam appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2022/02/03/khai-bahar-jatuh-cinta-diam-diam/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lirik Sedang Jatuh Cinta Sandy Canester

Lirik Sedang Jatuh Cinta Sandy Canester

papar berkaitan - pada 30/1/2022 - jumlah : 143 hits
katanyacinta itu indahseindah pelangi yang berwarna warnikatanyacinta itu manissemanis wajahmu menawan hatikuitu yang kurasa ku ingin kau juga merasakan ku sedang jatuh cintajatuh cinta kepadamurasanya ingin terbang melayang ke awanindahnya...
Lirik Lagu Khai Bahar Damba

Lirik Lagu Khai Bahar Damba

papar berkaitan - pada 8/2/2022 - jumlah : 210 hits
Lirik Lagu Khai Bahar Damba Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Entri kali ini Momi nak kongsi kepada anda sebuah lagu dari Khai Bahar yang berjudul Damba Lagu ini adalah hasil ciptaan oleh Iqie Hugh Omar K dan dikeluarkan oleh Seventeen E...
Takdir Cinta Dhia

Takdir Cinta Dhia

papar berkaitan - pada 29/1/2022 - jumlah : 414 hits
Akan datang di astro prima Macam tak percaya shah jazle kurus balik Aaron aziz pun ada
Pelakon Bollywood Salman Khan Takut Cinta Ditolak Punca Masih Membujang Di Usia 56 Tahun

Pelakon Bollywood Salman Khan Takut Cinta Ditolak Punca Masih Membujang Di Usia 56 Tahun

papar berkaitan - pada 30/1/2022 - jumlah : 171 hits
Pelakon Bollywood Salman Khan Takut Cinta Ditolak Punca Masih Membujang Di Usia 56 Tahun KISAH peribadi pelakon terkenal Bollywood Salman Khan sering menjadi perhatian peminat dan netizen di laman sosial Rata ratanya tertarik untuk mengetah...
Lirik Cinta Alani Tiktok Nabasa Trio

Lirik Cinta Alani Tiktok Nabasa Trio

papar berkaitan - pada 26/1/2022 - jumlah : 157 hits
dang percuma hata saonari onbahasa gaul di zaman nowmolo do hubereng ho di sosmed igabe tarjolma ala ni bagakmicinta cinta ala ni tiktokgoyang kiri goyang ke kananwajah senyummu menggoda tergila gilabodi bagai gitar spanyolamambaen ahu ritt...
Lirik Ku Harap Cinta Nowseeheart

Lirik Ku Harap Cinta Nowseeheart

papar berkaitan - pada 26/1/2022 - jumlah : 112 hits
kuharap kau cuba memahamiluahan hati iniyang ingin dicintaikuharap kau dapat menghayatisentuhan jiwa iniyang ingin disayangi tiada balasanyang ada hanyalah alasantiada jawabanyang ada hanyalah persoalan di manakah kejujurandi manakah ketulu...
Lirik Acah Acah Cinta Duerra Mitilda

Lirik Acah Acah Cinta Duerra Mitilda

papar berkaitan - pada 29/1/2022 - jumlah : 293 hits
terkenang masa dulu ketika kau berjalan pegang tangan kuaku malu pada dirimu kerna aku pemalubersungguhnya diri kamumencuba dan terus mencuba dekati akutak putus putus asa kamu prechoruswalau kau tahu kita ini masih setahun jagung lagikau t...
Lirik Beban Cinta 2 Ressa

Lirik Beban Cinta 2 Ressa

papar berkaitan - pada 31/1/2022 - jumlah : 209 hits
ingin ku menjerit pada mataharimelengking sampai membisingkan duniaperbedaan kita semakin masalahinilah beban cintaingin ku berlari ke ujung lautantak tau pasti terdamparnya dimanabagai bumi dan langit cintanya kitainilah beban cintaderita ...
Bab 2 Februari 2022 Bulan Cinta

Bab 2 Februari 2022 Bulan Cinta

papar berkaitan - pada 1/2/2022 - jumlah : 170 hits
Berakhir sudah Buka muka surat baru Bab 2 Februari 2022 Bulan Cinta Kenapa bulan cinta Bukan sebab hari yang bertarikh 14haribulan tu Tapi sebab bulan Februari ni ramai ahli keluarga yang sambut birthday Birthday saya 7hb ye jangan lupa Sam...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Unlock Level 99 Chinese Mastery Gamifying Hanzi With On Screen Adventures

Resepi Sambal Ikan

Sambal Bilis Tempoyak Travel Pack

Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu