Ketahui Rahsia Bina Business Berjaya Sewaktu Pandemik


Ketahui Rahsia Bina Business Berjaya Sewaktu Pandemik

You Are The Next Millionaire! Apa perasaan kita bila ada orang cakap macam ni dekat kita? Mesti berbunga-bunga hati kan? Orang business mesti boleh relate dengan menjadi “The Next Millionaire” sebab masing-masing mesti dah tanam cita-cita masa mula berniaga dulu.


Memang menjadi impian setiap orang yang berniaga nak jadi Millionaire, sebab apa tau dengan menjadi kaya dapat membantu orang lain (terutamanya orang Islam) dengan cara menunaikan zakat dan juga sedekah.

Tapi nak menjadi The Next Millionaire pun kena ada ilmu, circle, network dan juga mentor untuk bimbing kita untuk berjaya. Zaman buat business sekarang sangat berbeza jika dibandingkan waktu business tanpa pandemik dulu. Lebih sukar, lebih mencabar jika tiada pengalaman serta ilmu.




RichWorks Nak Bantu Lebih Ramai Orang Terkesan Pandemik

Zaman sekarang lebih mencabar, banyak halangan dan kita boleh tengok sendiri berapa banyak syarikat besar yang terpaksa gulung tikar disebabkan tak mampu bertahan. Kalau syarikat ‘jerung’ pun gulung tikar, macamana syarikat kecil nak terus bertahan?

Atas alasan itu dan berbekalkan semangat nak bantu orang ramai termasuk Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) yang terkesan dengan pandemik untuk kembali bangkit dan menyaksikan perubahan yang lebih baik lagi.

Aku sendiri dah pernah menghadiri program Nak Ubah Hidup 2020. Banyak ilmu yang dapat aku dapat, dan begitu banyak semangat yang dapat aku serap. Boleh baca perkongsian aku menghadiri Program NUH

Menurut Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks, Radz Mohd berkata, sebagai sebuah syarikat latihan dan bimbingan terbesar di negara pihaknya percaya sedikit sebanyak dapat menyumbang kepada negara dan rakyat berdasarkan pengalaman hampir 13 tahun dalam membantu bangsa usahawan bina bisnes yang berjaya.

Katanya, lebih 1.1 juta orang telah dibantu RichWorks yang bukan saja menyaksikan perubahan dalam bisnes malah kehidupan yang lebih baik.




Program Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma "RichWorks bersama Pengasas dan MenThor, Datuk Wira Dr Azizan Osman ingin membantu dan bimbing lebih ramai orang terutama bangsa usahawan untuk berdepan dengan cabaran dan kesusahan dihadapi ketika pandemik ini.

"Sebab itu, kami akan mengadakan sebuah program Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup pada 26 hingga 28 Mac ini secara percuma yang mana telah bantu ubah malah tambah baik kehidupan ramai orang," katanya kepada Kosmo!/Utusan Malaysia hari ini.

Sepanjang pandemik melanda negara, RichWorks telah membantu lebih 400,000 peserta melalui program-program virtual yang diadakan bagi memberikan sokongan dan bimbingan kepada orang ramai.



Tambah beliau, inilah perjuangan RichWorks dengan memberikan inspirasi, bimbingan dan menambah nilai kepada orang ramai terutama bangsa usahawan.

"Program Nak Ubah Hidup ini datangnya daripada pengalaman Datuk Wira Dr Azizan Osman, bagaimana beliau dari keluarga biasa saja dapat bangkit dalam bisnes walaupun beberapa tahun alami kegagalan pelbagai bisnes dilakukan pada peringkat awal.

"Melalui perjalanan bisnesnya, ilmu dan bimbingan diberikan dalam melahirkan ramai usahawan jutawan dijadikan pembelajaran dengan langkah-langkah terbukti berjaya yang orang ramai boleh guna pakai bagi menyaksikan perubahan dalam hidup mereka nanti," jelasnya.

Senarai anak didik Datuk Wira DrAzizan Osman yang berjaya!

Sehubungan itu, Suley memberitahu, program ini dapat menjadi platform dan titik tolak untuk orang ramai mendapatkan kembali semangat dan ilmu penting untuk mereka dapat mulakan langkah pertama untuk keluar daripada situasi dihadapi sekarang.

"Bagi mereka yang ada kemahuan untuk hidup yang lebih baik, nak tingkatkan kewangan diri dan keluarga, suri rumah yang nak jana pendapatan bantu keluarga, usahawan yang serius nak berjaya dan sebagainya patut hadir dalam program ini.

"Tiada sesiapa dapat memaksa untuk berubah jika diri kita sendiri tidak mahu mungkin disebabkan selesa dengan kehidupan sekarang dan tidak kesah dengan keadaan waktu ini," ujarnya.

Jadi aku seru sangat kepada anda yang nak berjaya, yang baru-baru nak cuba, yang masih kabur ke mana harus dituju dalam business, lapangkan dada dan kosongkan diri untuk sedut ilmu percuma yang Datuk Wira Dr Azizan Osman nak bagi.

Kena pasak dalam otak, bahawa tiada siapa yang mampu bantu kecuali dengan kesedaran diri sendiri. Anggaplah sesi percuma yang ditawarkan ini adalah sebagai suis untuk menghidupkan diri business yang tertidur dalam diri kita.

Beri peluang kepada diri dan selebihnya kita mohon pada Tuhan supaya dipermudahkan urusan untuk kita capai cita-cita kita. In sha Allah. Please jangan lepaskan peluang ya.

Bagi mereka yang nak mendapatkan keterangan lanjut dan Daftar Program boleh layari laman web Bina Busines Berjaya!




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rodiahamir.com/2021/03/ketahui-rahsia-bina-business-berjaya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bagaimana Bina Bisnes Berjaya Walaupun Dalam Pandemik Covid 19 Bersama Richworks

Bagaimana Bina Bisnes Berjaya Walaupun Dalam Pandemik Covid 19 Bersama Richworks

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 304 hits
Bagaimana Bina Bisnes Berjaya Walaupun Dalam Pandemik Covid 19 Bersama Richworks Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semasa isu pandemik covid 19 menyerang negara kita Malaysia ramai usahawan terasa terkesan akibat tidak dapat menjalankan b...
Program Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma Dari Richworks

Program Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma Dari Richworks

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 282 hits
Hi Korang Siapa tak kenal dengan Datuk Wira Dr Azizan Osman kan PAKAR Pemasaran No 1 Asia dan Mentor Keusahawanan Dr Azizan Osman yang merupakan anak Melayu tempatan sulung yang mendapat anugerah global Top 50 Marketing and Advertising Lead...
Cara Ubah Hidup Dengan Bina Bisnes Berjaya Virtual Online

Cara Ubah Hidup Dengan Bina Bisnes Berjaya Virtual Online

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 286 hits
Cara Ubah Hidup Dengan Bina Bisnes Berjaya Virtual Online Perintah Kawalan Pergerakan pertama yang dilalui oleh semua rakyat Malaysia adalah pada 18 Mac 2020 Sekarang ini dah masuk bulan Mac tahun 2021 Sudah lebih setahun kita berperang den...
Susah Bina Otot Badan Ini Rahsia Song Joongki Tampil Sado Dalam Vincenzo

Susah Bina Otot Badan Ini Rahsia Song Joongki Tampil Sado Dalam Vincenzo

papar berkaitan - pada 22/3/2021 - jumlah : 568 hits
Sesiapa yang mengenali Song Joong ki daripada awal karier lakonannya pasti mengetahui bahawa pelakon lelaki itu tidak mempunyai jenis tubuh badan yang sasa Jadinya ramai yang terpempan melihat transformasi badan Song Joong ki di dalam Vince...
4 Tips Berjaya Dalam Business

4 Tips Berjaya Dalam Business

papar berkaitan - pada 18/3/2021 - jumlah : 273 hits
Lumrah sebagai manusia yang buat business mana mungkin tak pernah sekali rasa down Rasa down sebab kena reject sales menurun menyebabkan anda rasa nak give up Apa apa pun selalu kita dengar orang business ni mentaliti kena STRONG 1 Ada Visi...
Wanita Berjaya Adalah Wanita Yang Berduit Simpan Harta Sendiri Sebelum Kahwin

Wanita Berjaya Adalah Wanita Yang Berduit Simpan Harta Sendiri Sebelum Kahwin

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 234 hits
Dulu wanita boleh hidup bersenang lenang di rumah kerjanya jaga anak masak dan buatkan susu Semua keperluan rumah suami tercinta yang tanggung Yang berpenat lelah mencari duit semuanya adalah tugas lelaki Namun tuntutan hidup masa kini meme...
10 Tanda Tanda Anda Akan Menjadi Seorang Yang Berjaya

10 Tanda Tanda Anda Akan Menjadi Seorang Yang Berjaya

papar berkaitan - pada 16/3/2021 - jumlah : 368 hits
Roda hidup seringkali berputar kadang kala kita di atas kadang kala kita di bawah Begitu juga kejayaan adakalanya berjaya adakalanya gagal Namun apa yang membuat seseorang itu berjaya atau gagal Berikut adalah senarai tanda tanda anda akan ...
Tiga Suspek Langgar Pukul Seorang Lelaki Berjaya Ditahan Pihak Polis

Tiga Suspek Langgar Pukul Seorang Lelaki Berjaya Ditahan Pihak Polis

papar berkaitan - pada 15/3/2021 - jumlah : 229 hits
1 203 total views 1 203 views today Baru baru ini tular satu video yang memaparkan seorang lelaki dilanggar dan dipukul oleh beberapa individu Kejadian dipercayai berlaku di sekitar Simpang Renggam dan Benut Pontian Menurut Sinar Harian pol...
Lee Zii Jia Berjaya Mara Ke Perlawanan Akhir Kejohanan Badminton Seluruh England Hari Ini

Lee Zii Jia Berjaya Mara Ke Perlawanan Akhir Kejohanan Badminton Seluruh England Hari Ini

papar berkaitan - pada 21/3/2021 - jumlah : 341 hits
KUALA LUMPUR Selepas kandas di separuh akhir tahun lalu lalu Lee Zii Jia menebus kehampaan dengan melangkah ke final badminton All England di Birmingham sebentar tadi Menang mudah di set pembukaan perseorangan lelaki nombor satu negara itu ...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Tinta Bernoktah

Peluang Bisnis Digital Apa Yang Bagus Tahun 2024

The Hardest Singing Show

Dato Azizul Khamis Feat Alyah Joget Celoteh Raya Chord

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta