Kerja Kosong Di Petrosains Kuala Lumpur Bagi Bulan Oktober 2023


Berikut kami kongsikan maklumat kerja kosong terbaru kepada semua rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon kerja di Petrosains. Portal kami menyediakan info terkini yang melibatkan tawaran yang dibuka oleh majikan terlibat agar dapat memudahkan anda memohon jawatan yang dibuka ini.
Sesiapa yang berminat untuk ketahui lebih lanjut mengenai jawatan kosong terbaru di sektor kerajaan dan swasta, anda boleh tekan button dibawah untuk join:
TELEGRAM JAWATAN KOSONG Maklumat Penuh Kerja Kosong di Petrosains Kuala Lumpur Maklumat Ringkas Jawatan Disini kami sediakan maklumat ringkas berkaitan iklan yang dibuka oleh majikan yang terlibat iaitu Petrosains. Jawatan yang dibuka oleh pihak petrosains adalah Executive, Change Management & Communications bagi mengisi kekosongan yang diperlukan oleh pihak petrosains.
Senarai Jawatan JawatanLokasiExecutive, Change Management & CommunicationsKuala Lumpur Lokasi Jawatan yang ditawarkan Para calon mestilah ketahui terlebih dahulu lokasi atau tempat dimana berada Petrosains yang merupakan majikan anda jika anda mahu memohon jawatan diatas. Sebagaimana kita ketahui pejabat Petrosains berada di bandar Kuala Lumpur di Selangor.
Syarat-syarat dan Kelayakan Penuh Bagi jawatan yang dibuka ini disediakan beberapa syarat kelayakan para pemohon perlu ketahui sebelum anda mohon. Jika kelayakan anda sudah tidak menepati permohonan anda akan ditolak serta merta.
Ijazah Sarjana Muda Perakaunan/ Perniagaan/ Pengurusan/ Sumber Manusia atau setaraf dengannya. Pengalaman 3-5 tahun dalam inisiatif perubahan perniagaan, sebaik-baiknya berkaitan dengan transformasi perniagaan atau transformasi digital. Kemahiran komunikasi yang sangat baik, kebolehan pengurusan projek dan kemahiran analisis yang kuat. Pakar dalam videografi dan pembentangan akan menjadi kelebihan. Deskripsi Skop Tugas Jawatan Petrosains Ringkasan Tugas ExecutiveMelaksanakan dan menyelaraskan strategi dan rancangan pengurusan perubahan untuk memaksimumkan penggunaan pekerja ke arah perubahan organisasi dan meminimumkan rintangan dengan memastikan projek mengenai inisiatif perubahan memenuhi objektif tepat pada masanya termasuk perubahan kepada proses perniagaan, sistem dan teknologi, peranan kerja dan struktur organisasi untuk memberikan hasil yang berimpak tinggi yang sejajar dengan aspirasi Petrosains. Perkembangan Kerjaya Jika Anda Bersama Petrosains Perkuatkan Komunikasi dalam Hubungan Kukuhkan komunikasi yang efektif dalam menjalin dan memelihara hubungan kerja dengan pihak berkuasa kerajaan, perniagaan, institusi pengurusan, entiti negara, pemain utama dalam industri, dan penyedia perkhidmatan. Tujuannya adalah untuk mengikuti perkembangan terkini, meraih peluang perniagaan baru, serta mengurangkan pembiayaan bersih.
Praktik Tadbir Urus yang Baik dan Integriti Jalankan pengurusan syarikat dengan tinggi integriti, menguatkuasakan pelaksanaan prosedur dan panduan yang ditetapkan oleh PETRONAS, dan memastikan pematuhan kepada keperluan undang-undang serta peraturan untuk menjaga kepentingan, imej, dan reputasi PETRONAS.
Pematuhan terhadap Kod Tingkah Laku dan Etika Perniagaan (COBE) serta Dasar Kesihatan, Keselamatan, dan Alam Sekitar (HSE) Berinteraksi, menafsirkan, dan mempromosikan pelaksanaan objektif dan ketentuan Dasar Kesihatan, Keselamatan, dan Alam Sekitar (HSE) dan Kod Tingkah Laku dan Etika Perniagaan (COBE). Selain itu, laksanakan program mitigasi dan intervensi yang sesuai untuk melindungi operasi perniagaan, menjaga disiplin tinggi dalam kalangan kakitangan, dan mencapai keharmonian dalam industri.
Kepimpinan dan Pembangunan Keupayaan Mendorong perkembangan pasukan kerja yang mahir dalam meningkatkan dan mengekalkan keupayaan kakitangan agar dapat mencapai prestasi tinggi. Ini bertujuan untuk memastikan pemahaman yang betul tentang kepimpinan dan keupayaan dalam menjalankan tugas mereka.
Cara Permohonan Kerja di Petrosains Kepada calon yang berkelayakan bagi jawatan diatas dan berminat untuk membina karier bersama Petrosain, anda dikehendaki untuk mengikut langkah permohonan yang betul berdasarkan dinyatakan oleh majikan.
Prosedur Memohon Jawatan Executive • Permohonan anda mestilah secara online melalui portal permohonan kerja jobstreet.
• Maklumat pemohon mestilah terlebih dahulu untuk dafat masuk (login) bagi permohonan ini, jika anda belum mendaftar akaun jobstreet, anda dikehendaki daftar terlebih dahulu.
• Mohon lengkapkan borang permohonan anda secara online dengan maklumat yang betul dan tepat dan juga kritiria anda memenuhi syarat kelayakan (rujuk iklan) yang diberikan sebelum menghantar permohonan.
• Pastikan anda telah melengkapkan borang permohonan dengan maklumat yang betul dan juga mengikuti syarat yang diberikan sebelum menghantar permohonan.
• Permohonan hendaklah sampai kepada pihak mereka sebelum/pada tarikh tutup. Selepas dari tarikh tersebut permohonan anda tidak akan diterima.
• Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklum balas dari pihak majikan dalam tempoh 3 hingga 6 bulan. Permohonan bolehlah dianggap tidak berjaya.
Link Permohonan Berikut kami sediakan pautan permohonan secara online dibawah dan admin sekali lagi kami ingatkan bahawasanya anda perlu lihat betul-betul syarat dan kriteria yang diinginkan oleh majikan.
Mohon Disini Jawatan Executive Petrosains Layar Belakang Syarikat Petrosains Malumat Ringkas Petrosains Petrosains Sdn Bhd telah ditubuhkan dengan tujuan untuk menyambung komitmen PETRONAS sebagai sebuah entiti korporat yang mempunyai tanggungjawab sosial yang kuat. Matlamat utama mereka adalah untuk mencipta sebuah persekitaran yang penuh dengan peluang pembelajaran dan penuh dengan inspirasi, dengan niat untuk meningkatkan kesedaran dan pemahaman dalam kalangan rakyat Malaysia mengenai sains. Petrosains berfungsi sebagai Pusat Penemuan Sains yang menggabungkan unsur-unsur yang interaktif dan menarik bagi menyampaikan cerita sains dan teknologi industri petroleum. Walaupun fokus utama adalah pada sains petroleum, tetapi kandungan yang disediakan meliputi aspek sains secara keseluruhan.
Sejarah Pembinaan Petrosains Petrosains bermula sebagai wawasan sederhana untuk membina sebuah pusat penemuan sains bertaraf global yang dinamik di Menara Berkembar. Fokus utamanya adalah untuk membawa sains dan teknologi dalam industri minyak dan gas ke masyarakat sebagai pintu masuk kepada pemahaman tentang alam semula jadi dan teknologi. Pada 25 Mac 1999, Petrosains dibuka kepada orang awam dengan menyediakan ruang seluas 70,000 kaki persegi yang penuh dengan pengetahuan dan peluang untuk penemuan.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/10/kerja-kosong-di-petrosains.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Permohonan Kerja Dibawah Kolej Mara 2 Jawatan Ditawarkan Bagi Bulan Oktober 2023

Permohonan Kerja Dibawah Kolej Mara 2 Jawatan Ditawarkan Bagi Bulan Oktober 2023

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 153 hits
Dikhabarkan kepada kita semua bahawasanya Permohonan Kerja Dibawah Kolej MARA 2 Jawatan Ditawarkan Bagi Bulan Oktober 2023 telah diwar warkan secara terbuka kepada rakyat Malaysia Permohonan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan kosong ...
Kerja Kosong Spa Bagi Jawatan Pembantu Operasi Seluruh Malaysia 2023

Kerja Kosong Spa Bagi Jawatan Pembantu Operasi Seluruh Malaysia 2023

papar berkaitan - pada 1/10/2023 - jumlah : 177 hits
Kerja Kosong SPA Bagi Jawatan Pembantu Operasi Seluruh Malaysia 2023 7 Assalamualaikum wbt suka admin sharekan satu info kerjaya yang sepatutnya anda perlu cuba memohon kerana pekerjaan ini merupakan adalah pekerjaan di bawah sektor awam at...
Mohon Kerja Di Ypm Sah Sehingga 16 Oktober 2023

Mohon Kerja Di Ypm Sah Sehingga 16 Oktober 2023

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 117 hits
Mohon Kerja di YPM Sah Sehingga 16 Oktober 2023 12 Yayasan Pelajaran Mara mengalu alukan semua individu yang berminat untuk menyertai usaha dan menjayakan organisasi kerja dibawah yayasan Peluang kerjaya menarik bulan Oktober untuk anda ker...
Kerja Kosong Universiti Pahang 2023

Kerja Kosong Universiti Pahang 2023

papar berkaitan - pada 26/9/2023 - jumlah : 167 hits
Permohonan Kerja Kosong Universiti Pahang Kemasukan September 2023 Maklumat terkini UMP telah membuka peluang kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan Mohon untuk baca dan fahami dengan teliti kehendak baka...
Jawatan Kosong Ukm Dibuka Sehingga 15 Oktober 2023

Jawatan Kosong Ukm Dibuka Sehingga 15 Oktober 2023

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 124 hits
Jawatan Kosong UKM Dibuka Sehingga 15 Oktober 2023 19 Pengumuman penting bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan untuk bulan Oktober Universiti Kebangsaan Malaysia dengan sukacitanya mengumumkan bahawa terdapat pelbagai jawatan ko...
Senarai Drama Dan Filem Best Di Netflix Bulan Oktober 2023

Senarai Drama Dan Filem Best Di Netflix Bulan Oktober 2023

papar berkaitan - pada 29/9/2023 - jumlah : 196 hits
Senarai Drama Dan Filem Best Di Netflix Bulan Oktober 2023 Seperti biasa setiap bulan aku akan kongsikan dengan korang semua senarai drama dan filem yang ada di Netflix Malaysia Sekarang dah masuk bulan Oktober 2023 jom kita tengok drama da...
Senarai Jalan Ditutup Sempena Marathon Klscm 2023 Di Sekitar Kuala Lumpur

Senarai Jalan Ditutup Sempena Marathon Klscm 2023 Di Sekitar Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 28/9/2023 - jumlah : 245 hits
Info penting untuk anda yang bercadang untuk masuk ke ibu kota pada hujung minggu ini dimana pada waktu tersebut akan banyak perlu penutupan jalan sempena acara KLSCM 2023 yang berlangsung Kuala Lumpur Standard Chartered Marathon 2023 merup...
Kerja Kosong Di Jabatan Perkhidmatan Veterinar Permohonan Dibuka Sehingga 5 Oktober

Kerja Kosong Di Jabatan Perkhidmatan Veterinar Permohonan Dibuka Sehingga 5 Oktober

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 111 hits
Makluman terbaru berkenaan jawatan kosong yang dibuka oleh jabatan kerajaan Malaysia Kerja Kosong Di Jabatan Perkhidmatan Veterinar Permohonan Dibuka Sehingga 5 Oktober Jabatan Perkhidmatan Veterinar baru sahaja membuka peluang kerjaya diba...
Peluang Kerjaya Kpm Bulan Oktober Tahun 2023

Peluang Kerjaya Kpm Bulan Oktober Tahun 2023

papar berkaitan - pada 8/10/2023 - jumlah : 159 hits
Peluang Kerjaya KPM Bulan Oktober Tahun 2023 27 Peluang Kerjaya KPM kini kembali membuka peluang kepada individu yang berminat untuk bersama kementerian yang menguruskan perihal pendidikan Jika anda mencari peluang kerjaya yang menjanjikan ...
Lirik Lagu Takyah Sonaone

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Cabinet To Address Najib S House Arrest Bid With Transparency Urges Zaid

Mengenal 11 Istri Nabi Muhammad Sesuai Urutan Pernikahan

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Coklat Ketupat Matcha

Khai Bahar Bawa Hatiku Bersama Kamu Chord

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Bersatu To File Notice To Vacate Seats Of 6 Turncoat Mps

Employer To Face Court For Failing To Settle Wages For Bangladeshi Workers

8 New Accessibility Updates Across Lookout Google Maps And More