Kerja Dari Rumah Yang Boleh Dibuat Untuk Tahun 2020 Ini


Banyak kerja yang boleh dibuat dari rumah pada masa ini.2020 adalah tahun paling mencabar kerana covid-19...ramai yang terputus punca pendapatan terutama ..mereka yang bergantung sepenuhnya kepada pendapatan harian...seperti peniaga tepi jalan,peniaga pasar malam,pekerja kontract dan sebagainya.
Time PKP ni banyak perniagaan terpaksa ditutop dan ramai antara kita hilang punca pendapatan.Oleh itu kita terpaksa cari alternatif untuk cari atau tambah pendapatan tanpa perlu keluar dari rumah.Sebenarnya banyak kerja yang boleh kita buat dari rumah.
Dengan bantuan teknologi yang ada pada masa ini membolehkan kita bekerja dari mana sahaja asalkan ada akses ke internet.Jadi dalam artikel ni saya nak nak share antara kerja yang kita boleh buat dari rumah.
Apa yang penting adalah anda mempunyai akses ke internet.Sebab kerja ini memerlukan anda bururusniaga melalui internet.Namun ia bukanlah masalah utama kerana rata-rata tempat dah ada internet...jadi tak ade masalah.Saya doakan semoga perkongsia ini memberi anda idea bagaimana yang boleh anda buat untuk tambah pendapatan.
Keperluan asas untuk bekerja dari rumah. Cadangan ini sesuai jika kawasan rumah anda mempunyai akses kepada Internet.Tak semesinya anda mempunyai laptop atau PC...Sekadar HP yang anda boleh whatsapp pun dah memadai.
Berkenaan modal pula bergantung kepada kemampuan anda.Boleh aje bermula dengan tanpa modal.Modal terbesar ialah komitmen anda sendiri untuk fokus terhadap kerja anda.Jom kita tengok ape yang kita boleh buat kat rumah...?
Menjual Dari Rumah. Jika sebelum ini anda berniaga di pasar malam atau tepi jalan,Anda boleh menjual hanya dari rumah dengan masak dan upah runner hantarkan kepada pelanggan.Boleh buat promosi di facebook dan whatsapp grop atau mana sahaja medium setempat.
Anda boleh samaada guna khidmat runner sendiri atau food panda dan sebagainya.Masah mengikut tempahan sahaja.Jadi sedikit sebanyak dapat sumber income.
Klik Disini Untuk Belajar Buat Bisnes makan Dilivery Gunakan Kemahiran Yang Anda Ada Jika anda ada kemahiran memasak,boleh buat kursus memasak.Jika ada kemahiran buat grafik...boleh ambil upah buat grafik...Jika ada kemahiran menulis...boleh buat blog atau buat ebook sendiri dan di jual.
Antara tempat yang anda boleh promosi  servis anda untuk ambil upah buat servis ialah laman web Fiver.Boleh explore sendiri ikut kemahiran anda.Dan yang best ianya percuma sahaja.
Buat Dropshipping Dropship ialah anda menjadi ejen untuk menjual barang orang lain.Anda mengambil untung melalui harga jualan berbanding harga dari pembekal.Senang cerita tolong menjual barang orang lain.Harga jualan anda yang tentukan.Anda bayar harga modal sahaja sebaik berjaya buat jualan.
Terdapat banyak laman web dropshiping yang bekalkan barang untuk anda jual.Seperti Alibaba,aliexpress dan banyak lagi.
Anda boleh list kat Shopee atau Lazada,Bila ada tempahan ...buat order dan hantar terus kepada pelanggan.Anda tak perlu pack dan pos barang pun.Pembekal akan buat untuk anda.Boleh baca cara buat Bisnes shopee kalau nak tahu tahu caranya atau artikel ini jika nak list kat lazada.
Buat Affiliates Jika Dropship untuk barang fizikal...Affiliates pula untuk produk digital.Sama seperti dropship anda hanya perlu promosi sahaja produk...Pemilik produk akan bayar komisen setelah anda berjaya menjual barang mereka.
Afiiliate lebih mudah kerana anda hanya perlu promosi sahaja.Tak perlu pening nak fikir urus order,hantar stock kerana semuanya pemilik produk yang akan buat.
Apa yang perlu lakukan hanyalah promosi link anda setelah daftar sebagai affiliate produk itu.
Jika anda serius nak buat affiliate bolehlah belajar dengan saudara Rahman Basri. Beliau telah sediakan panduan step by step cara buat affiliate yang diberi nama "Sistem Jualan Pro".
The post Kerja dari rumah yang boleh dibuat untuk tahun 2020 ini. appeared first on My Klik.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://my-klik.com/kerja-dari-rumah-2020/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Penjawat Awam Boleh Kerja Dari Rumah Waktu Fleksi Ketika Pkpb

Penjawat Awam Boleh Kerja Dari Rumah Waktu Fleksi Ketika Pkpb

papar berkaitan - pada 4/5/2020 - jumlah : 409 hits
Ketua jabatan boleh mempertimbang dan memberi kelonggaran kepada sebahagian pegawai awam untuk menggunakan waktu kerja fleksi manakala sebahagian lagi bekerja di rumah semasa tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat bermula esok Ketua P...
Guru Dan Orang Tua Harus Siap Belajar Di Rumah Bakal Diperpanjang Hingga Akhir Tahun 2020 Ini

Guru Dan Orang Tua Harus Siap Belajar Di Rumah Bakal Diperpanjang Hingga Akhir Tahun 2020 Ini

papar berkaitan - pada 4/5/2020 - jumlah : 690 hits
Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan tengah menyiapkan skenario belajar dari rumah hingga 2020 sebagai antisipasi andai wabah virus corona masih belum berakhir di Indonesia hingga akhir tahun 2020 ini Kita sedang siapkan kalau nanti belaja...
Resmi Jadi Mualaf 5 Sosok Ini Jalani Puasa Ramadan Perdana Di Tahun 2020 Semoga Berkah

Resmi Jadi Mualaf 5 Sosok Ini Jalani Puasa Ramadan Perdana Di Tahun 2020 Semoga Berkah

papar berkaitan - pada 25/4/2020 - jumlah : 382 hits
Semoga pengalaman pertama menahan lapar dan hawa nafsu ini semakin membuat mereka dekat dengan Allah SWT ya Aamiin
Tutorial Teknik Menjawab Soalan Upsr Penulisan Yang Tak Diadakan Tahun 2020

Tutorial Teknik Menjawab Soalan Upsr Penulisan Yang Tak Diadakan Tahun 2020

papar berkaitan - pada 11/5/2020 - jumlah : 314 hits
Jom sapa sap yang nak jawab soalan UPSR Bahasa Melayu 2020 Opsss rupanya UPSR 2020 dibatalkan akibat wabak Covid19 Namun begitu saya ada sediakan video tutorial untuk anak anak yang nak abil ujian seiras UPSR Tak apalah bak kata Ustaz Ebit ...
Bantuan Khas Aidilfitri Tahun 2020 Dibayar 20 Mei 2020 Penjawat Awam Pesara Kerajaan

Bantuan Khas Aidilfitri Tahun 2020 Dibayar 20 Mei 2020 Penjawat Awam Pesara Kerajaan

papar berkaitan - pada 11/5/2020 - jumlah : 715 hits
Bantuan Khas Aidilfitri Tahun 2020 Dibayar 20 Mei 2020 Penjawat Awam Pesara Kerajaan Bila dekat raya memang tak sah kalau penjawat awam tak dapat duit raya Saban tahun mesti ada Banyak ke sedikit ke yang penting dapat duit raya Penjawat awa...
1 200 Bencana Landa Indonesia Sejak Awal Tahun Hingga 7 Mei 2020

1 200 Bencana Landa Indonesia Sejak Awal Tahun Hingga 7 Mei 2020

papar berkaitan - pada 9/5/2020 - jumlah : 320 hits
Kepala Pusat Data Informasi dan Komunikasi Kebencanaan BNPB Raditya Jati mengaku pihaknya telah mengidentifikasi bahwa lebih dari 99 persen kejadian bencana merupakan bencana hidrometeorologi
Tidak Boleh Panggil Penggunting Rambut Ke Rumah Pejabat

Tidak Boleh Panggil Penggunting Rambut Ke Rumah Pejabat

papar berkaitan - pada 13/5/2020 - jumlah : 323 hits
Sektor kedai gunting rambut masih dalam senarai larangan bawah PKP PUTRAJAYA Orang ramai tidak boleh memanggil penggunting rambut ke rumah atau pejabat dalam tempoh perintah kawalan pergerakan Ini kerana sektor kedai gunting rambut masih da...
Tak Dapat Berbuka Di Buffet Ramadan Bgr 2020 Iftar Dengan Bangi Golf Resort Di Rumah Sahaja

Tak Dapat Berbuka Di Buffet Ramadan Bgr 2020 Iftar Dengan Bangi Golf Resort Di Rumah Sahaja

papar berkaitan - pada 3/5/2020 - jumlah : 491 hits
BERBUKA PUASA IFTAR DENGAN BANGI GOLF RESORT BGR MEAL PRO SET B Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua Alhamdulillah syukur bulan puasa Ramadan kali ini mummy dapat menghabiskan masa di rumah tidak seperti tahun sesebelum ini Bulan Rama...
Hari Pertama Ramadan Bagi Tahun 2020

Hari Pertama Ramadan Bagi Tahun 2020

papar berkaitan - pada 25/4/2020 - jumlah : 385 hits
DAY 38 Sambungan kisah semalam di Ibu dalam bilik tu Nuha punya kan ibu Bukanlah itu orang lain punya Alah Nuha tahulah itu Nuha punya Hadiah dari mak saudara dia a k a mama1 Ramadan 1441 HijrahSalam Ramadan buat semua Cabaran Ramadan buat ...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp

Wee Barking Up The Wrong Tree