Kenapa Anda Wajib Tengok Filem Bikers Kental 2 Mesti Ramai Yang Tak Sabar Nak Tengok


Selepas mendapat sambutan hangat menerusi filem pertama pada tahun 2013, “Bikers Kental”. Sekali lagi, filem kisah dunia permotoran ditayangkan dalam filem Bikers Kental 2.
Filem ini bakal menggegarkan pawagam pada 14 Mac dengan arahan Helmi Yusof kali ini adalah sebuah filem yang dinanti-nantikan oleh peminat setia dunia permotoran.

Mengekalkan Penampilan Zizan Razak sebagai Pelakon Utama

Poster Bikers Kental 2 Yang Tular Di Internet

Gandingan pelakon hebat dalam filem ini ternyata akan memberikan anda gelak tawa sepanjang menonton filem ini nanti. Nak tahu kenapa? Ini antara 5 sebab yang bakal buat anda tidak bosan semasa dalam panggung sekaliigus menjadikan filem ini filem kegilaan ramai.
1. Jalan Cerita Yang Menarik

Antara aksi mendebarkan dalam filem ini.

Kali ini, Bikers Kental 2 merupakan kesinambungan kisah Bidin Al- Zaifa yang sudah mempunyai pernigaan sendiri dalam bidang permotoran, Bidin memulakan perniagaan dalam air brush dan sticker motor secara kecil–kecilan. Kisah bermula apabila Bidin mahu melamar kekasih hatinya, Cherry Porntit lakonan Meau Julallangtip dan berhasrat ke Hatyai untuk berkenalan dengan lebih dekat sebelum memperisterikan kekasih hatinya itu.

Cherry Porntit lakonan Meau Julallangtip.

Bidin secara solo menunggang motosikalnya, Aprilla RSV4 ke Thailand demi cinta sejatinya. Namun bagaimanapun, Bidin telah pun mempunyai musuh di negara seberang itu, , Pornthaliwat Thani (Bront Palarae) yang telah dipenjarakan selepas ditangkap. Dengan ini secara rasminya, Porthaliwat menyimpan dendam terhadap Bidin Al Zaifa.
Namun hasrat itu turut dihalang oleh seorang samseng yang kejam, Albuqueq (Amerul Affendi) dan abang kandung Cherry yang juga seorang juara Muay Thai, Ananda (Pont Cranium).
2. Para Pelakon Yang Mantap

Barisan dan gandingan pelakon yang mantap.

Filem yang dibintangi oleh Zizan Razak, pastinya mencuit hati anda dengan gelagatnya yang tidak henti-henti membuat lawak.
Zizan dengan lakonan tersendiri.

Nak-nak lagi digandingkan pula dengan Dato’ Awie, Bront Palarae, Amerul Affendi, Afdlin Shauki, dan juga seorang wanita jelita yang diterbangkan dari Thailand, Julangtip Sukkasem, yang sebelum ini pernah membintangi filem pertama Bikers Kental. 3. Keindahan Thailand

Gambar Hiasan – Salah satu destinasi pergambaran di Phuket

Jika sebelum ini, penonton sering di sajikan dengan suasana penggembaraan di Malaysia. Namun bagi filem Bikers Kental 2 ini menampilkan kelainan dengan mempromosikan keindahan di Thailand. Semasa penggambarann di Danok, Songkla, Hatyai, Trang dan Phuket, filem ini banyak memberi gambaran hampir 70% daripada keseluruhan lokasi filem ini, memang cantik!
4. Lakonan Hebatan Amerul Affendi

Watak Amerul Affendi yang menjadi.

Dalam banyak-banyak watak, watak lakonan Amerul Affendi sebagai Albuqueque antara yang menarik perhatian. Sepanjang filem ini, Amerul menggunakan bahasa Thailand sebagai bahasa bakunya yang memegang watak seorang penjahat warganegara Thailand yang juga pembantu kepada Bront Palarae.

Gandingan Bront Palarea dan Amerul Affendi.

Ternyata Amerul begitu menghayati watak sehinggakan setiap bait-bait kata yang dilontarkan seolah-oleh dia berasal dari sana. Walaupun sebelum Amerul sering membawa watak antagonis, namun karakternya dalam filem ini cukup menghiburkan! Rugi jika anda tidak menonton filem ini.
5. Lagu OST Nyanyian Faizal Tahir Dan Akim

Jika anda dapat lihat, selain daripada pelakon dan cerita yang ingin disampaikan lagu bagi sesebuah filem juga memainkan peranan penting bagi menarik penonton.
Ternyata kali ini filem Bikers Kental 2 mengambil penyanyi yang juga seorang Bikers Kental iaitu Akim yang digandingkan bersama Faizal Tahir.
Memang tidak dapat dinafikan lagi, gandingan hebat duo suara yang cukup serba serbi dari segi nyanyi bakal buatkan anda terikut-ikut lirik lagunya.
Persoalannya mampukah Bidin melarikan diri dari musuhnya? Siapakah Albuqueq dengan Bidin? Mampukah Bidin mengharugi perjalanannya ke Thailand yang penuh dengan cabaran itu seorang diri? Berjayakah Bidin melamar kekasih hatinya?
Semuanya bakal terjawab dalam Bikers Kental 2 yang bakal ditayangkan di pawagam tidak lama lagi. Jadi kepada geng-geng motosikal jangan lupa angkut geng untuk terjah pawagam.
Sekiranya anda berminat dengan artikel ini, sila LIKE dan SHARE ye..Terima Kasih!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rilekslah.my/kenapa-anda-wajib-tengok-filem-bikers-kental-2-mesti-ramai-yang-tak-sabar-nak-tengok/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sinopsis Filem Bikers Kental 2

Sinopsis Filem Bikers Kental 2

papar berkaitan - pada 19/3/2019 - jumlah : 715 hits
Sinopsis Filem Bikers Kental 2Filem Bikers Kental 2 telah pun diayangkan di pawagam bermula 14 Mac 2019 yang lalu dan filem ini adalah sambungan kepada filem Bikers Kental yang ditayangkan pada tahun 2013 Antara pelakon filem Bikers Kental ...
Lirik Lagu Bikers Kental Nyanyian Akim Ahmad Dan Faizal Tahir

Lirik Lagu Bikers Kental Nyanyian Akim Ahmad Dan Faizal Tahir

papar berkaitan - pada 18/3/2019 - jumlah : 886 hits
Lirik Lagu Bikers Kental Nyanyian Akim Ahmad dan Faizal TahirHati hati bila memandang dengan mata pandang sini takut hati nanti terlanggar jalan mati ada hikmah disebaliknya panas hujan tetap teruskan perjalanan walau bersama tetap berpisah...
Bikers Kental Akim Ahmad Faizal Tahir Lirik

Bikers Kental Akim Ahmad Faizal Tahir Lirik

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 493 hits
Hati hati bila memandang dengan mata Pandang sini takut nanti hati terlanggar Jalan mati ada hikmah disebaliknya Panas hujan tetap teruskan perjalananwalau bersama kita berpisahsemua ada cerita berbezasusah senang tetap saudaraKami bikers k...
Amalkan Formula 30 60 5 5 Gaji Cuma Rm2500 Tapi Boleh Simpan Rm750 Sebulan Ini Rahsianya Yang Ramai Mesti Nak Cuba

Amalkan Formula 30 60 5 5 Gaji Cuma Rm2500 Tapi Boleh Simpan Rm750 Sebulan Ini Rahsianya Yang Ramai Mesti Nak Cuba

papar berkaitan - pada 19/3/2019 - jumlah : 541 hits
Ramai mengeluh gaji sering takcukup Orang yang bergaji Rm2k 5k cakap tak cukup Gaji 10k pun cakap tak cukup Apa lagi yang gaji lagi rendah dari tu Tapi sebenarnya semua ini ada jalan penyelesaian dan kena guna formula yang betul Paling best...
Kalau Anak Sembelit Mesti Mak Mak Nak Tukar Susu Susu Tak Bersalah Kalau Anak Sembelit Tengok Punca Dari Pelbagai Sudut

Kalau Anak Sembelit Mesti Mak Mak Nak Tukar Susu Susu Tak Bersalah Kalau Anak Sembelit Tengok Punca Dari Pelbagai Sudut

papar berkaitan - pada 19/3/2019 - jumlah : 498 hits
Sembelit 70 disebabkan dari pemakanan anak yang kurang tepat Sembelit akibat susu adalah jarang sekali dan jika ya bukan disebabkan komposisi susu tersebut malah lebih kepada cara bancuhan susu yang kurang tepat Cuba baca dengan selanjutnya...
Baby Belanja Senyum Untuk Mama Dan Baba Izreen Tak Sabar Nak Jumpa Baby A

Baby Belanja Senyum Untuk Mama Dan Baba Izreen Tak Sabar Nak Jumpa Baby A

papar berkaitan - pada 16/3/2019 - jumlah : 205 hits
Biarpun sebelum ini Izreen Azminda dan suaminya Ude Wahid terpalit dengan pelbagai kontroversi namun mereka tidak menjadikan keadaan itu sesuatu yang sukar dalam perkahwinan Malah masing masing mengambil sikap profesional dan terkini nampak...
5 Sebab Bikers Kental 2 Bakal Pecah Panggung

5 Sebab Bikers Kental 2 Bakal Pecah Panggung

papar berkaitan - pada 14/3/2019 - jumlah : 239 hits
Sekali lagi kisah dunia permotoran ditayangkan dalam filem Bikers Kental 2 selepas mendapat sambutan hangat menerusi filem pertama pada tahun 2013 Filem The post appeared first on
Akim Ahmad Faizal Tahir Bikers Kental Ost Bikers Kental 2 Lirik Lagu Lengkap

Akim Ahmad Faizal Tahir Bikers Kental Ost Bikers Kental 2 Lirik Lagu Lengkap

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 1056 hits
Lirik Lagu Akim Ahmad Faizal Tahir Bikers Kental Terbaru dari OST Bikers Kental 2 What You kata you punya hati macam bantal Macam mana pulak tu Eh eh eh Abang Akim dan Faizal nak mengarut ke Tapi sedap betul bila korang nak nyanyi lagu ni B...
Akim Ahmad Feat Faizal Tahir Bikers Kental Chord

Akim Ahmad Feat Faizal Tahir Bikers Kental Chord

papar berkaitan - pada 14/3/2019 - jumlah : 943 hits
OST Bikers Kental 2 ChordAmHati hati bila Gmemandang dengan mata F mPandang sini F takut nanti hati terlanggar AmJalan mati ada Ghikmah disebaliknya F mPanas hujan tetap Fteruskan perjalananF G G walau bersama kita berpisahG Fsemua ada ceri...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malaysia Bersedih Kehilangan 10 Wira Negara



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Isteri Bersubahat Dengan Suami Melakukan Amang Seksual Terhadap Remaja 17 Tahun

Mb S Son Five Others Remanded In Rm600 000 False Claim Probe Under Macc

Dilema Calun Prk Kkb Melayu Atau Cina

Beli Rak Rempah 3 Tingkat