Kena Datang Sini Pengalaman Jadi Gamer Di Bilik Hotel Cetusan Adrenalin Seisi Keluarga


Sesuai sangatlah kalau papa dan anak yang berkongsi minat bermain game untuk bercuti ke SEM9 Esports Hotel! Terletak di Senai, Johor hotel ini sangat sesuai dijadikan destinasi percutian sekeluarga kerana ia terletak lebih kurang 9km dari Johor Premium Outlets (JPO) dan 32km dari LEGOLAND Theme Park. Selain papa boleh main game di dalam bilik hotel, boleh juga bawa isteri shopping dan anak-anak bergembira di taman tema. Adil kan?

Selain dekorasi moden dan futuristik, hotel ini menawarkan pengalaman percutian yang menarik bukan sahaja untuk papa yang gemarkan game, tetapi juga mama yang suka ber’OOTD’. Anda boleh memilih sama ada mahukan bilik biasa atau berkonsepkan gaming room. Tak kisahlah bilik mana yang menjadi pilihan kerana yang pasti ia tetap selesa untuk percutian anda.

Kemudahan Yang Lengkap
1. Kafe SEM9 Esports Hotel
Sebuah percutian di hotel akan lebih menyeronokkan apabila kemudahan yang disediakan lengkap buat penginap. Kalau tiba-tiba anak mengadu lapar, tak perlu susah hati. Mama papa boleh bawa saja mereka menikmati menu istimewa di kafe SEM9 Esports Hotel.
Di sini mereka menawarkan pelbagai pilihan sarapan pagi dan makan tengah hari yang diinspirasikan dari hidangan autentik Malaysia. Berbanding hotel lain, satu kelainan menu di sini kerana dinamakan sempena tajuk game popular!
2. Akses Internet 
Salah satu kemudahan penting di sesebuah hotel adalah akses internet. Jangan susah hati kerana anda boleh enjoy bermain game dengan liputan internet yang bagus di hotel ini. Kemudahan Wifi yang ada pastinya akan membuatkan masa untuk enjoygame tanpa gangguan. Tak adalah ‘sangkut-sangkut’!
3. Tempat Parkir Kenderaan
Selain itu, anda tak perlu risau tentang tempat parkir kenderaan kerana di sini anda boleh meletakkan kenderaan di ruang yang disediakan dengan mudah.
4. Merchandise Zone
Kalau ke SEM9 Esports Hotel, rugilah kalau tak singgah ke Merchandise Zone mereka. Untuk melengkapkan penampilan seorang gamer, sesuai sangatlah kalau anda dapatkan baju di sini. Dengan kualiti fabrik yang baik, pilihan baju yang ada juga pastinya akan buat anda rambang mata! Pelbagai rekaan topi menarik pun ada, smart habis!
Pilihan Bilik Yang Menarik!
Terdapat pelbagai jenis bilik yang boleh dipilih. Untuk bilik yang lebih luas, anda boleh memilih S9 Deluxe. Ia direka untuk anda yang mahukan bilik untuk bersama ahli keluarga atau rakan-rakan untuk bermain sebagai satu skuad. Boleh menempatkan sehingga 4 orang tetamu dalam satu bilik, ia dilengkapi empat buah komputer gaming dengan kelajuan internet yang terbaik.

Untuk bermain game dalam suasana yang lebih relaks, anda boleh memilih S9 Cozy. Dilengkapi dengan sofa yang selesa beserta bean bags serta set PlayStation5 dengan pelbagai pilihan genre game yang boleh anda pilih. Lebih sesuai untuk keluarga kecil.

Untuk anda yang mahukan komputer dengan spesifikasi yang tinggi dan ruang yang luas untuk bermain game, pilihlah S9 Executive. Pencahayaan dalam bilik yang cool dan dilengkapi dengan dua komputer serta ruang tamu yang bersambung!

Untuk mama papa yang tidak mahu bilik berkonsepkan dunia gamer, bolehlah memilih S9 Classic Triple. Bukan sahaja akses internet bagus, tetapi turut dilengkapi dengan TV untuk tontonan anak-anak. Boleh memuatkan sehingga tiga orang dewasa, tempahan bilik ini juga didatangkan dengan sarapan pagi.

Untuk bilik yang lebih besar, S9 Classic Deluxe adalah yang terbaik kerana ruangnya lebih luas dan selesa untuk mama papa yang menginginkan keselesaan untuk anak-anak. Antara bilik-bilik lain yang terdapat di hotel ini adalah seperti S9 Triple, S9 Classic King, S9 Classic Twin, S9 Classic dan banyak lagi!
Untuk mama papa yang mahu bercuti di Johor, bolehlah pilih untuk menginap di SEM9 Esports Hotel. Untuk maklumat lanjut tentang hotel ini, klik SINI

Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!
The post Kena Datang Sini! Pengalaman Jadi ‘Gamer’ Di Bilik Hotel, Cetusan Adrenalin Seisi Keluarga appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/kena-datang-sini-pengalaman-jadi-gamer-di-bilik-hotel-cetusan-adrenalin-seisi-keluarga/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pelakon Risteena Munim Luah Syukur Ruhainies Sponsor Seisi Keluarga Lembu Korban

Pelakon Risteena Munim Luah Syukur Ruhainies Sponsor Seisi Keluarga Lembu Korban

papar berkaitan - pada 11/7/2022 - jumlah : 171 hits
Ibadah qurban sememangnya merupakan antara yang dilakukan semasa hari raya Aidiladha Biasanya selepas solat sunat Aidiladha kariah masjid akan melakukan ibadah tersebut beramai ramai Seperti kebiasaan setiap kali tibanya Aidiladha ramai tid...
Hiburan Tak Sangka Mereka Percaya Fitnah Mak Wan Latah Dedah Kini Dibenci Dipinggir Keluarga Sendiri

Hiburan Tak Sangka Mereka Percaya Fitnah Mak Wan Latah Dedah Kini Dibenci Dipinggir Keluarga Sendiri

papar berkaitan - pada 15/7/2022 - jumlah : 209 hits
Disebabkan kisah penceraian serta konflik yang melibatkan bekas pembantu peribadi mendakwa Mak Wan Latah membuat perbuatan syirik telah menyebabkan dirinya dipinggirkan oleh keluarga Melalui temubual bersama pihak mStar Mak Wan atau nama se...
T22f22 Merisik Hotel Kucing Singgah Di Car Boot Sale Warisan Kip Sentral

T22f22 Merisik Hotel Kucing Singgah Di Car Boot Sale Warisan Kip Sentral

papar berkaitan - pada 25/6/2022 - jumlah : 198 hits
Singgah di JS Pet Shop Kota Warisan untuk risik harga hotel kucing RM 25 satu malam untuk 2 ekor anak kucing tidak termasuk makanan Hajatnya nak cari tempat di mana Black dan Tiger boleh bermalam sementara kami sekeluarga bercuti raya haji ...
Uniknya Hotel Bintang Nol Beratap Langit Di Swiss

Uniknya Hotel Bintang Nol Beratap Langit Di Swiss

papar berkaitan - pada 26/6/2022 - jumlah : 113 hits
Uniknya Hotel Bintang Nol Beratap Langit di Swiss Hotel Bintang Nol karya Riklin bersaudara ini mengusung konsep terbuka Tak ada dinding langit langit atau pintu yang memberikan ruang privasi untuk para tamu Melalui hotel terbuka ini para t...
Komnas Ham Buka Peluang Minta Keterangan Kadiv Propam Dan Keluarga Brigadir J

Komnas Ham Buka Peluang Minta Keterangan Kadiv Propam Dan Keluarga Brigadir J

papar berkaitan - pada 14/7/2022 - jumlah : 96 hits
Dimana bisa saja proses ini dilakukan melalui pemanggilan atau mendatangi pihak pihak yang dimaksud
Deretan Momen Keluarga Gen Halilintar Bertemu Baby Ameena Pertama Kali Bikin Terharu

Deretan Momen Keluarga Gen Halilintar Bertemu Baby Ameena Pertama Kali Bikin Terharu

papar berkaitan - pada 13/7/2022 - jumlah : 153 hits
Perasaan bahagia sedang dirasakan keluarga Gen Halilintar Geni Faruk dan Halilintar Anofial Asmid bersama 11 anaknya bisa kembali berkumpul di Indonesia Kebahagiaan semakin bertambah karena kini kehadiran cucu pertama Baby Ameena yang merup...
Selamat Hari Raya Aidiladha Dari Suriaamanda Keluarga

Selamat Hari Raya Aidiladha Dari Suriaamanda Keluarga

papar berkaitan - pada 10/7/2022 - jumlah : 200 hits
Assalamualaikum Selamat Hari Raya Aidiladha Baru berkesempatan nak buat entry sibuk sangat SA dari semalam uruskan mak yg x sihat masak juadah raya sikit x buat banyak asal ada je mulanya ingat x nak buat pape tp last minit adik adik peremp...
5 Keadaan Ahli Keluarga Yang Sering Bergaduh Disebabkan Pembahagian Harta Pusaka

5 Keadaan Ahli Keluarga Yang Sering Bergaduh Disebabkan Pembahagian Harta Pusaka

papar berkaitan - pada 11/7/2022 - jumlah : 217 hits
Kenapa Ia Berlaku Berdasarkan pengalaman kebanyakan kes perbalahan Harta Pusaka sesama adik beradik dan ahli keluarga ni fakta dan ceritanya lebih kurang sama sahaja Antaranya keadaan yang sering berlaku yang mengakibatkan perbalahan Kisah ...
Bayi 47 Hari Terperangkap Dalam Kereta Keluarga Alami Detik Cemas

Bayi 47 Hari Terperangkap Dalam Kereta Keluarga Alami Detik Cemas

papar berkaitan - pada 12/7/2022 - jumlah : 132 hits
Hilang kata kata apabila seorang bayi perempuan berusia 47 hari terperangkap dalam sebuah kereta Perodua Viva di kawasan Alor Merah Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Alor Setar Timbalan Penguasa Bomba II Ahmad Naufal Abdullah berkata pihakny...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Apa Itu Berkat

Mesothelioma Attorney Assistance A Beacon Of Hope For Victims Of Asbestos Exposure

Cara Tambah Akaun Admin Page Facebook 2024

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia