Kehidupan Lebih Pintar Dengan Galaxy Note10 Dan Ekosistem Samsung


Samsung telah pun menawarkan telefon pintar mercu mereka yang terbaru dan berkuasa, iaitu Galaxy Note10 dan Galaxy Note10+ di Malaysia sejak beberapa minggu ini. Ia hadir dengan penawaran yang sangat hebat dari segi spesfikasi, rekaan, malah kemampuan kamera yang mendahului pelbagai peranti lain di pasaran.
Menariknya, selain daripada hanya penawaran peranti berkenaan semata-mata, dengan memiliki Galaxy Note10, pengguna juga turut dapat menikmati pelbagai penawaran menarik yang ditawarkan oleh ekosistem pintar Samsung untuk pengguna mereka.

Pengalaman Kehidupan Berhubung Bersama Pelbagai Peranti PintarSamsung Galaxy Note10 boleh digunakan bersama pelbagai peranti berhubung lain, termasuk dari segi peranti boleh-pakai dan juga tablet. Dibawah ekosistem Samsung sendiri, mereka menawarkan Galaxy Watch Active, atau Galaxy Fit – sekaligus memantau aktiviti kecergasan anda, menjaga kesihatan, dan pada masa yang sama mengikuti pelbagai notifikasi dengan mudah.

Selain daripada itu, pengguna juga turut boleh menggunakan Galaxy Note10 anda untuk mengawal peralatan elektronik yang lain di rumah anda, termasuk seperti penghawa dingin, televisyen dan sebagainya. Dengan Galaxy Note10, ia menjadi tunjang utama dalam mengawal pelbagai peranti pintar di rumah anda.

Selain Galaxy Watch, anda juga turut boleh menggunakan Galaxy Buds dalam menghubungkan ia bersama ke telefon pintar, dan mengawal peranti dengan mudah melalui arahan Bixby.
Samsung Pay – Pembayaran Lebih Mudah, Ganjaran Lebih BanyakSamsung Pay hadir terbina bersama Galaxy Note10, dimana melaluinya ia memudahkan pengguna untuk membuat pembayaran dengan mudah dan pantas. Hal ini sekaligus membolehkan anda hanya memerlukan telefon pintar anda sahaja ketika keluar kemana-mana, dan boleh meninggalkan dompet anda.

Disamping memudahkan pembayaran, Samsung Pay turut menawarkan sejumlah ganjaran menarik – dimana anda boleh mendapatkan lebih banyak penawaran menarik dengan membuat pembayaran menggunakannya, selain turut menikmati diskaun-diskaun menarik apabila membayar menggunakan Samsung Pay.
Samsung Members – Nikmati Pelbagai Perkara Menarik Dibawah Ekosistem SamsungSamsung Members adalah aplikasi khusus yang ditawarkan untuk pengguna Samsung, dimana melaluinya anda akan ditawarkan dengan pelbagai ganjaran dan diskaun untuk perkhidmatan dan produk – seperti untuk Spotify, tiket wayang, dan sebagainya.

Selain daripada itu, ia juga merupakan aplikasi setempat yang membolehkan anda bertanyakan soalan dan tips berkaitan peranti anda. Anda turut boleh bertanyakan kepada khidmat pelanggan terus melalui aplikasi tersebut.
Samsung Members juga turut memberikan kemudahan untuk anda melakukan semakan keadaan semasa peranti – dan mengoptimasikannya supaya lebih baik lagi.
Bixby – Pembantu Maya Daripada SamsungTurut hadir terbina pada Samsung Galaxy Note10 adalah sokongan pembantu maya daripada Samsung tersendiri, iaitu Bixby.
Bixby mempelajari kaedah penggunaan anda, dan memudahkan lagi tugasan anda dari hari ke hari. Anda boleh memberikan pelbagai arahan berasaskan suara, dan Bixby akan melakukannya dengan pantas pada peranti anda. Arahan ini termasuk daripada menetapkan jam penggera, menguruskan jadual harian, malah bertanyakan beberapa soalan dan cadangan daripada Bixby.

Sekiranya anda mengintegrasikan peranti anda bersama peralatan lain, anda turut boleh mengawalnya melalui Bixby. Sebagai contoh, anda boleh meminta Bixby untuk memainkan media pada televisyen, memainkan lagu pada speaker dan sebagainya.
Disamping itu, Bixby juga merupakan salah satu pembantu yang sangat berguna ketika anda memandu, memandangkan anda boleh membuat kawalan seperti menjawab panggilan, membacakan mesej kepada anda, dan sebagainya.
Samsung Health – Ke Arah Kehidupan Lebih SihatDengan arena teknologi dan kehidupan masa kini, ramai yang sering terleka dan tidak begitu menjaga kesihatan diri. Melalui Samsung Health, pihak Samsung memudahkan lagi anda memantau kesihatan anda, termasuk dari segi aktiviti harian, nutrisi, data berkaitan tekanan, data gaya tidur, dan sebagainya.

Pelbagai data ini dihimpunkan dan dipaparkan dalam aplikasi yang mudah untuk anda gunakan. Anda turut boleh menetapkan sasaran harian, dan aplikasi berkenaan akan memudahkan anda untuk mencapainya.
Samsung Health turut membolehkan anda bersaing dengan rakan-rakan untuk sesuatu tujuan, sekaligus mencapai kehidupan lebih sihat bersama-sama.
Lain-LainBukan ini sahaja, malah Samsung turut menyertakan pelbagai penawaran menarik dibawah ekosistem mereka. Antaranya adalah Samsung Knox yang melindungi data anda, dan beberapa penawaran menarik yang lain.
Anda turut boleh menyertai ekosistem Samsung hari ini dengan mendapatkan telefon pintar Samsung, sekaligus menikmati pelbagai ciri-ciri dan penawaran menarik yang ditawarkan khusus untuk pengguna Samsung.
Di Malaysia, Galaxy Note10 dan Galaxy Note10+ telah pun mula ditawarkan pada harga bermula RM3699 – sekaligus memudahkan anda turut menikmati pelbagai kemudahan dan penawaran dibawah ekosistem Samsung ini, hari ini!
Beli: Samsung Galaxy Note10
Penafian: Advertorial Dari Samsung Malaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penlawak.blogspot.com/2019/09/kehidupan-lebih-pintar-dengan-galaxy.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Akhirnya Samsung Galaxy Fold Dirilis Untuk Publik

Akhirnya Samsung Galaxy Fold Dirilis Untuk Publik

papar berkaitan - pada 9/9/2019 - jumlah : 129 hits
Samsung secara resmi telah merilis Galaxy Fold untuk publik Smartphone layar lipat perdana Samsung ini pun dilaporkan laris manis setidaknya di Korea Selatan sebab produk ini memang baru tersedia di negara tersebut
Nyah Kotak Samsung Galaxy Note 10 Plus Malaysia

Nyah Kotak Samsung Galaxy Note 10 Plus Malaysia

papar berkaitan - pada 9/9/2019 - jumlah : 417 hits
Selepas seminggu lebih menggunakan peranti terbaharu daripada Samsung iaitu Galaxy Note 10 Plus 2 hari lepas baru saya ada kesempatan untuk memuatnaik video Nyahkotak Samsung Galaxy Note 10 Plus tersebut di Youtube Kesempatan ini saya umumk...
Pandang Pertama Samsung Galaxy Fold

Pandang Pertama Samsung Galaxy Fold

papar berkaitan - pada 7/9/2019 - jumlah : 176 hits
Samsung kini telah pun melancarkan kembali telefon dengan skrin boleh lipat daripada mereka iaitu Samsung Galaxy Fold Ia hadir dengan rekaan skrin boleh lipat dan digunakan sebagai telefon atau dibuka dan digunakan sebagai sebuah tablet Pad...
Samsung Officially Launches Galaxy A90 5g Network With Snapdragon 855

Samsung Officially Launches Galaxy A90 5g Network With Snapdragon 855

papar berkaitan - pada 5/9/2019 - jumlah : 299 hits
Galaxy A90 5G Technology Portfolio Net Samsung has officially added a 5G cell phone with the launch of the Galaxy A90 5G This phone is included in the upper middle segment given the specifications that are similar to the Galaxy S10 line The...
Samsung Galaxy Note 10 Luar Biasa

Samsung Galaxy Note 10 Luar Biasa

papar berkaitan - pada 4/9/2019 - jumlah : 236 hits
Samsung Galaxy Note 10 bakal dilancarkan pada bulan Ogos 2019 Menerusi gambar yang dikongsikan oleh OnLeaks ia sangat berbeza dengan peranti yang pernah Samsung perkenalkan sebelum ini kerana kedudukan lubang kamera Galaxy Note 10 dilihat d...
Inilah Alasan Mengapa Harus Memilih Harga Samsung Galaxy J6

Inilah Alasan Mengapa Harus Memilih Harga Samsung Galaxy J6

papar berkaitan - pada 5/9/2019 - jumlah : 276 hits
Samsung memang tak pernah lelah mengeluarkan seri terbaru ponsel dengan kualifikasi yang menarik Salah satunya Samsung Galaxy J6 yang hadir pada tahun 2018 lalu Harga Samsung Galaxy J6 ini berkisar 2 jutaan rupiah Ditinjau dari segi harga p...
Hadir Di Indonesia Ini Harga Samsung Galaxy A50s

Hadir Di Indonesia Ini Harga Samsung Galaxy A50s

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 162 hits
Akhir bulan lalu Samsung memperkenalkan model terbaru dari smartphone besutannya yakni Galaxy A50s Tak butuh waktu lama ponsel pintar ini pun dipastikan hadir untuk pasar Indonesia
Ratusan Aplikasi Telah Dioptimasikan Untuk Samsung Galaxy Fold

Ratusan Aplikasi Telah Dioptimasikan Untuk Samsung Galaxy Fold

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 241 hits
Samsung Galaxy Fold akhirnya akan mula dijual semula pada bulan ini selepas ditangguh kerana masalah pada skrin yang terlalu mudah mengalami kerosakan Bagi mereka yang mungkin berminat memiliki peranti skrin boleh lipat ini kerisauan pastin...
Samsung Galaxy A50s Berharga Rm1299 Di Malaysia Galaxy A30s Berharga Rm899

Samsung Galaxy A50s Berharga Rm1299 Di Malaysia Galaxy A30s Berharga Rm899

papar berkaitan - pada 17/9/2019 - jumlah : 354 hits
Samsung Malaysia hari ini telah mengumumkan penawaran dua telefon pintar baru dibawah siri Galaxy A untuk pasaran Malaysia iaitu Galaxy A50s dan juga Galaxy A30s Kedua dua telefon pintar ini hadir dengan penawaran skrin bersaiz 6 4 inci ber...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis