Kdrama Mr Queen


 TVN mengumumkan drama Korea baru “Mr. Queen” atau dikenal juga dengan “Queen Cheorin“.
KDrama ini tayang di tvN dan VIU mulai 12 Disember 2020 tahun lalu. Mr. Queen bergenre komedi, history, dan fantasi.
Diarahkan oleh Pengarah Yoon Sung Shik dari drama “Tower of Babel” dan “Hwarang“. Untuk jalan cerita ditulis oleh penulis Park Kye-Ok.
Drama Mr. Queen dibintangi oleh Shin Hye Sun yang terakhir bermain di “Angel’s Last Mission: Love” dan Kim Jung Hyun yang berjaya mencuri perhatian melalui siri drama “Crash Landing on You“.
Keduanya akan tampil sebagai Raja Joseon yang memiliki dua sisi dan seorang Ratu yang sebenarnya jiwanya telah dimasuki oleh seorang pria masa kini.
Detail Tentang Drama

Judul: Mr. Queen / Queen Cheorin / No Touch PrincessJudul Korea: 철인왕후 / CheorinwanghooGenre: Drama, Historis, Romantis, Fantasi, KomediNegara: Korea SelatanSutradara: Yun Seong-SikPenulis Skenario: Park Kye-Ok, Choi A-IlProduksi: Studio Dragon, Crave Works, YG STUDIOPLEXJumlah Episode: 20 EpisodeStasiun TV: tvN, VIUMasa Tayang: 12 Disember 2020 – 14 Februari 2021Jadual Tayang: Sabtu dan Minggu, Pukul 21:00 KST

Sinopsis Drama Mr. Queen
“Queen Cheorin” merupakan kisah drama tentang seorang pria dari zaman moden yang masuk ke dalam tubuh seorang ratu di era Joseon.
Di masa moden, Jang Bong-Hwan (Cha Jin Hyuk) adalah seorang tukang masak di Istana Negara. Dia adalah orang yang memiliki jiwa bebas, entah bagaimana jiwanya masuk ke dalam tubuh Ratu Kim So-Yong di era Joseon.
Kim So-Young (Shin Hye-Sun) adalah seorang seorang ratu dari Istana Joseon yang jiwanya telah dimasuki oleh seorang pria.
Dia nampak wanita Ratu dari luar, namun sebenarnya jiwa seorang pria terperangkap dalam tubuhnya.
Raja Chul Jong (Kim Jung-Hyun) adalah seorang Raja Dinasti Joseon yang memiliki karakter ganda dan banyak rahsia.
Dari luar Ia terlihat seperti orang naif yang mudah ditipu, namun sebenarnya memiliki sisi lain yakni sifat yang memiliki kepribadian psikopat.
Chul Jung takut akan menjadi raja yang tidak berguna layaknya raja boneka tepat seperti yang mereka semua inginkan. Mati tanpa dapat melakukan dan berjasa apa pun untuk istana.
Tetapi suatu hari, Dia ingin menjalankan mimpinya untuk mempersiapkan sebuah reformasi.
Sementara itu, Ratu Sunwon (Bae Jong-Ok) adalah istri dari mendiang Raja Sunjo. Ratu Sunwon adalah wanita dari pemegang kekuasaan negara yang sebenarnya.
Kim Jwa-Geun (Kim Tae-Woo) adalah adik dari Ratu Sunwon yang sangat bercita-cita tinggi.
Barisan Pelakon Mr. Queen
Shin Hye-Sun sebagai Kim So-YongKim Jung-Hyun sebagai Raja Cheol JongBae Jong-Ok sebagai Ratu SunwonKim Tae-Woo sebagai Kim Jwa-GeunSeol In-Ah sebagai Jo Hee-Jin, Cinta pertama dan selirnya Raja Cheol JongPelakon Pembantu
Yoo Min-Kyu sebagai Prince YoungpyeongNa In-Woo sebagai Kim Byeong-InKim In-Kwon sebagai Man-BokJo Sun-Joo sebagai Daebi JoCha Chung-Hwa sebagai Court Lady ChoiSon So-Mang sebagai Court Lady KangYoo Young-Jae sebagai Kim HwanKim Ju-Young sebagai Oh-WolLee Tae Geom sebagai Kasim KimChae Seo Eun sebagai Hong YeonKim Kwang Shik sebagai Lee Jo SeonKo In-Beom sebagai Penasihat Negara Kanan Jo Man-HongJeon Bae-Su sebagai Kim Moon-GeunSon Kwang-Eop sebagai Menteri Perang Kim Chang-HyukYoon Ki Won sebagai Tabib kerajaanSong Min-Hyung sebagai Kepala Anggota Dewan Negara Kim Byung-HakJo Yeon-Hee sebagai Daebi JoChae Seo-Eun sebagai Hong-YeonLee Jae-Won sebagai Byulgam HongOh Ah YeonCha Jin Hyuk sebagai Jang Bong Hwan (Penampilan Spesial)





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://eryati.blogspot.com/2021/02/Kdrama-mrquueen-sinopsis.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sudah Lama Tamat Queen Of Tears Terus Cipta Rekod Baru

Sudah Lama Tamat Queen Of Tears Terus Cipta Rekod Baru

papar berkaitan - pada 28/5/2024 - jumlah : 60 hits
Nampaknya Queen Of Tears masih lagi hangat di pasaran Artikel Berkaitan Terbaru drama itu disahkan menduduki tempat pertama selama tiga bulan berturut turut dalam tinjauan Program TV Kegemaran Rakyat Korea Gallup Korea menjalankan tinjauan ...
Primary School Teacher Crowned Kaamatan Queen

Primary School Teacher Crowned Kaamatan Queen

papar berkaitan - pada 1/6/2024 - jumlah : 145 hits
Unduk Ngadau Kaamatan winner Hyellene Danius flanked by Elldiwirna Saimen and Monicka Majin PETALING JAYA Primary school teacher Hyellene Danius has been crowned as the winner of the 2024 National Unduk Ngadau Kaamatan pageant She beat 50 o...
The Celebrity Legs And Feet In Tights 2024 Pantyhose Queen Poll Quarterly Update 2

The Celebrity Legs And Feet In Tights 2024 Pantyhose Queen Poll Quarterly Update 2

papar berkaitan - pada 2/6/2024 - jumlah : 159 hits
We have 22 of the 44 women who will be vying for the title of 2024 Pantyhose Queen Here is the current list of ladies who have qualified for a shot at the crown in December and as always anyone with an asterisk next to her name will be in t...
Content Is King Experience Is Queen Nh S Holistic Marketing Strategy

Content Is King Experience Is Queen Nh S Holistic Marketing Strategy

papar berkaitan - pada 7/6/2024 - jumlah : 66 hits
Are you overwhelmed by the constantly changing online marketing environment Small business owners in New Hampshire understand how important it is to connect with their ideal customers However understanding the complexity and complexities of...
Kdrama Flower Of Evil

Kdrama Flower Of Evil

papar berkaitan - pada 6/6/2024 - jumlah : 51 hits
Flower of Evil yang dibintangi Lee Joon Gi dan Moon Chae Won menjadi sorotan di kalangan pencinta Drama Korea Drama dengan genre melodrama thriller dan suspense ini tayang di TvN sebanyak 16 episode Berikut Sinopsis Flower of Evil Episode T...
Asm Dividend 2024 Payout Date Amanah Saham Malaysia History

Xiaomi Tv Box S 2nd Gen

Bila Perempuan Nak Lelaki Tanggung Semua Benda

Bermalam Di Hotel Legend Inn Taiping

Ww Tapau Jer

Lays Squid Got Chili

Typhoid Breaks Out In Kota Bharu School Five Cases Confirmed

Supplement Yang Nieyl Makan Sekarang



Berapakah Tahap Kepanasan Suhu Api Dapur Gas Anda

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok


Hari Khamis Mendung Dan Hujan

Pesta Buku Jejak Buku Kopi

Ucop Habibae Chord

Tips Dan Cara Beli Tiket Flight Murah Dengan 7 Cara

Ayat Ayat Motivasi Untuk Hidup Lebih Positif Dan Ceria

Doa Terbangun Tengah Malam