Kahwin Biarlah Saya Ada Duit Datuk Vida


Oleh SITI ATHIRAH DZULKIFLY

KUALA LUMPUR : Selebriti dan usahawan popular tanah air, Datuk Seri Vida, 50, mendedahkan, dia tidak kisah andai orang bertanya mengenai hasratnya untuk berkahwin sekali lagi, tetapi jangan sehingga pertanyaan itu memakan diri.
Mengaku sering kali ditanya dengan soalan seperti itu, sebagai seorang wanita dan manusia biasa, dia tidak mampu menepis perasaan tersinggung walaupun niat orang tersebut berbentuk gurauan.
“Serabut juga bila ada yang tanya tak nak kahwin lagi ke? Dia ingat soal nikah kahwin ini senang ke? Kalau jodoh tak serasi, tak akan nak ulangi sejarah kahwin cerai dalam hidup? Benda ini sensitif tahu tak.
“Ada antaranya mungkin sekadar bertanya gurau-gurau. Sekurang-kurangnya saya ini pernah lah juga berkahwin. Bayangkan kalau orang yang bujang ataupun wanita bergelar anak dara tua di luar sana ditanya soalan macam itu? Mesti mereka juga terasa,”katanya.
Datuk Seri Vida berkata demikian ketika dihubungi Utusan Malaysia bagi mengulas sebuah video Tik Tok oleh warganet yang memaparkan Vida menegur secara sindiran segelelintir pihak yang bertanya perihal kahwin kepadanya yang telah lama berstatus janda.
Menurut Vida, dia tidak menolak ramai lelaki cuba untuk mendekati, mengenali mahupun mengajaknya berkahwin, tetapi untuk kembali bergelar isteri bukanlah hasratnya pada waktu ini.
“Ada saja yang ajak saya kahwin, bagi ayat-ayat manis, mengurat, bosanlah! Kalau tunjukkan usaha atau mereka serius nak kahwin pun saya tak mahu.
“Cukuplah saya ini cantik dan ada duit, yang lain-lain tak payah tanya. Kalau iya pun saya gatal nak kahwin lagi, biarlah! Saya ada duit dan boleh sahaja nak pilih calon suami.
“Itu kalau saya betul nak kahwinlah. Sekarang ini dalam diri saya ini masih ada rasa terkesan dengan pengalaman lama, jadi memang tidaklah,”katanya.
Selain itu, dalam perkembangan kerjaya seni, Vida memberitahu kini sedang dalam proses untuk menghasilkan single terbaru bernunsa cinta dalam masa terdekat.
Setakat ini telah didatangi empat komposer terkenal tanah air, Vida bagaimanapun masih lagi memilih genre untuk lagu yang lirik ditulis oleh dirinya itu sebelum dilancarkan.
“Ada yang telah saya rakam, tetapi masih belum rasa puas hati. Lagu tentang cinta itu saya buat khusus buat semua wanita yang sama seperti saya, sunyi tanpa pasangan hidup.
“Mungkin juga saya nak lagu itu dalam bentuk balada sebab tak pernah lagi muncul dengan genre sebegitu. Tengoklah nanti macam mana,”kata ibu kepada penyanyi dan pelakon Cik B ini.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://dialograkyat.blogspot.com/2021/03/kahwin-biarlah-saya-ada-duit-datuk-vida.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tips Mudah Kumpul Duit Deposit Rumah

Tips Mudah Kumpul Duit Deposit Rumah

papar berkaitan - pada 18/3/2021 - jumlah : 364 hits
Tips Menabung Deposit Wang Pendahuluan Rumah AhlanWahsahlan teman teman Postingan gue kali ini ingin ngeshare berkenaan cara aku menabung duit untuk deposit rumah Nak beli rumah kenalah sediakan wang untuk bayaran pendahuluan 10 rumah Apa B...
Hiburan Hidung Kembang Semacam Banyak Job La Tu Fad Bocey Beri Tips Cara Kenal Artis Banyak Duit

Hiburan Hidung Kembang Semacam Banyak Job La Tu Fad Bocey Beri Tips Cara Kenal Artis Banyak Duit

papar berkaitan - pada 17/3/2021 - jumlah : 254 hits
Pelawak terkenal Fad Bocey menerusi ruangan Instagramnya telah mendedahkan cara untuk mengenal pasti artis yang banyak duit kepada peminat serta pengikut media sosialnya Sumber Instagram Fad Bocey Menurut Fad antara caranya adalah dengan me...
Tinggal Jenazah Cari Duit

Tinggal Jenazah Cari Duit

papar berkaitan - pada 18/3/2021 - jumlah : 253 hits
Jakarta Hanya kerana tidak cukup wang seorang lelaki terpaksa meninggalkan jenazah isterinya selama hampir 24 jam sebelum jasad wanita itu dikebumikan Dalam tempoh itu Dedy terpaksa meminta jirannya menjaga jenazah isterinya Indah Kusaeni 3...
Setia Sampai Ke Tua Selama Tiga Puluh Tahun Suami Kumpul Duit Demi Pergi Naik Haji Bersama

Setia Sampai Ke Tua Selama Tiga Puluh Tahun Suami Kumpul Duit Demi Pergi Naik Haji Bersama

papar berkaitan - pada 18/3/2021 - jumlah : 406 hits
Haji adalah impian setiap muslim Tidak kira kaya atau miskin tua atau muda Namun untuk mewujudkannya memerlukan keinginan yang kuat Bila ada keinginan semuanya nampak dimudahkan oleh ilahi Juga dengan Ahmadi seorang pesara berusia 91 tahun ...
Keluar Duit Kwsp Kena Temujanji

Keluar Duit Kwsp Kena Temujanji

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 264 hits
Keluar duit sendiri pun kene temujanji Hari ini bantu klien saya ke sini Tujuan nak bawa keluar sebahagian wang persaraan untuk dilaburkan Untuk makluman sekarang semua urusan dengan kwsp kena buat temujanji secara online ya Slot available ...
Tak Sia Siakan Hobi Duit Poket Jualan Hotwheels Dorong Remaja Bantu Ibu Bapa

Tak Sia Siakan Hobi Duit Poket Jualan Hotwheels Dorong Remaja Bantu Ibu Bapa

papar berkaitan - pada 15/3/2021 - jumlah : 299 hits
Tak sia siakan hobi duit poket jualan hotwheels dorong remaja bantu ibu bapa Wak Doyok pun tempah Saya tak lokek nak kongsi ilmu Isnin 15 Mac 2021 7 00 AMOleh mstarAmirul menyerahkan hotwheel yang dibuat khas untuk Wak Doyok MASIH bergelar ...
Tips Atasi Malas Berblogging Ingat Jana Duit

Tips Atasi Malas Berblogging Ingat Jana Duit

papar berkaitan - pada 15/3/2021 - jumlah : 283 hits
Tips atasi perasaan MALAS Berblogging dan Jana Duit Aku akui aku blog ini adalah untuk huhu Pendapatan kedua aku Hidup ni kena banyak income bang Jadi aku kena rajin update blog Memang berbaloi kalau korang jenis suka berblogging and sharin...
Datuk Direman Luluskan Pinjaman Projek Hantu Rm400 Juta

Datuk Direman Luluskan Pinjaman Projek Hantu Rm400 Juta

papar berkaitan - pada 1/4/2021 - jumlah : 366 hits
PUTRAJAYA Empat individu termasuk seorang bekas Presiden merangkap Pengarah Urusan sebuah bank bergelar Datuk ditahan reman semalam bagi membantu siasatan kes menerima suapan bagi meluluskan pinjaman kewangan berjumlah RM400 juta kepada seb...
Economists Tout Entrepreneurship As Panacea For Poverty

Teroka Pemikiran Baharu Bina Ekosistem Teknologi Ai

Maksud All Eyes On Rafah

Majlis Rumah Terbuka Koperasi Norras Berhad

Savour Malaysia Tour Packages Provided By Malaysian Aviation Group

3 Top Rated Things To Do In Jakarta

Jengah Kebun Melihat Tanaman

Vivo Unveils The Perfect Night Party 2024 At Zepp Kuala Lumpur



Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra


Bezakan Diri Anda Dari Pesaing Dengan Kotak Dan Sticker Yang Unik

Penjawat Awam Ditahan Salah Guna Jawatan Luluskan Rm12 000 Untuk Kegunaan Diri

Berkait Rasuah Di Perlis Sprm Cadangkan Seorang Suspek Didakwa

Beware Misplaced Trust In Pseudo Intellectuals

Menu Tengahari Sup Ayam Ala Thai Kobis Goreng

Undang Luak Rembau Selamat Dikebumikan