Johor Darul Takzim Sambar Julian Johan Bechler


Fasiliti Bertaraf Antarabangsa Sebab Utama Ibu Julian Johan Bechler Pilih JDT .Julian disambar JDTIII
Julian Johan Bechler, nama yang secara tiba-tiba menjadi tular ketika ini selepas berjaya disambar Johor Darul Ta’zim (JDT) dan dijangkakan akan mula beraksi bersama JDT III pada Jun depan. Pemain berusia 17 tahun itu merupakan pemain berdarah kacukan Malaysia-Jerman yang kini menetap di Frankfurt dan ketika ini sedang beraksi bersama skuad B-19 kelab Tus Hornau.


Ibu Julian, Datuk Nooraini Anne Bechler adalah rakyat Malaysia dan ini melayakkannya pemain yang beraksi di posisi penjaga gol itu secara automatik untuk menyarung jersi skuad kebangsaan.

Berita penghijrahan pemain tersebut telah disambut dengan pelbagai reaksi di laman sosial terutamanya di laman Facebook Berita Harian Online yang akhirnya telah menjadi ‘medan perang’ kepada komentar-komentar para pembaca.

Menariknya, kelihatan ibunya turut sama-sama menyertai ‘perang’ di kalangan para pembaca di ruangan komen posting berkenaan.

Menurut Nooraini, berdasarkan pengalamannya sepanjang merantau di luar negara, JDT adalah sebuah kelab bertaraf antarabangsa di mana fasilitinya setaraf ataupun lebih baik berbanding akademi-akademi di Eropah mahupun Amerika.

“Julian pernah berlatih dan bermain di Queens Park Rangers (QPR), Eintracht Frankfurt, Sunderland dan banyak lagi kelab, tetapi JDT menyediakan fasiliti yang jauh lebih baik.

“Sebagai rakyat Malaysia yang sudah lebih 20 tahun duduk di luar negara, saya sangat berbangga dan percaya, Julian berada di bawah satu kelab yang mampu membawa bola sepak Malaysia ke taraf yang lebih tinggi di mata dunia,” jelas Nooraini.

Selain itu, Nooraini dilihat turut berkongsi beberapa fakta menarik mengenai anaknya itu antaranya, Julian telah dibesarkan di tiga buah negara iaitu Iran, Dubai dan Jerman. Selain itu, setiap tahun, mereka sekeluarga akan pulang meluangkan masa di Malaysia.

“5 dari 47 sepupu Julian adalah anak Johor. 40 orang lagi adalah campuran Kedah, Pulau Pinang, Perak, Pahang, Melaka, Terengganu, Negeri Sembilan, Kuala Lumpur dan Selangor. 2 lagi orang Jerman,” tambah Nooraini lagi dalam komentarnya.

Di akhir komentarnya, Nooraini memohon supaya rakyat Malaysia terutamanya agar dapat menerima dan memberi peluang buat Julian serta turut sama memberi sokongan kepadanya.


Julian pernah menyertai latihan skuad B-19 negara di bawah kendalian Bojan Hodak tahun lalu, namun tidak dapat bermain akibat masih tidak memiliki kad pengenalan Malaysia.

Urusan dokumentasi dan lain-lain urusan dijangka akan selesai sebelum Julian dibenarkan beraksi bersama JDT III pada Jun depan.

“Sebagai orang Malaysia, saya sangat bangga bila anak saya bercadang untuk duduk di Malaysia.

“Bukan senang saya hendak melepaskannya duduk seorang di sana,” ujarnya sebelum menutup bicara.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://obsesbola.blogspot.com/2019/07/johor-darul-takzim-sambar-julian-johan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jom Travel 4 Tempat Anda Wajib Jejak Di Johor

Jom Travel 4 Tempat Anda Wajib Jejak Di Johor

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 412 hits
1 Johor Premium Outlets Sudah semestinya bagi orang yang suka shopping tempat ini bakal menjadi syurga anda Haha JPO ini terletak bersebelahan lebuhraya Utara Selatan Pelbagai barang berjenama seperti Gucci Coach LV dan sebagainya yang bole...
Perhimpunan Bulanan Bil 6 2019 Jamuan Aidilfitri Jpn Johor

Perhimpunan Bulanan Bil 6 2019 Jamuan Aidilfitri Jpn Johor

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 218 hits
Perhimpunan Bulanan Bil 6 2019 Jamuan Aidilfitri JPN Johor Meriah majlis yang diurusetiakan oleh KSK kali ni Sijil Guru juga turut disampaikan oleh pengarah sendiri Tengah harinya disambung dengan jamuan raya Siap ada pertandingan booth ter...
Permohonan Biasiswa Sultan Ibrahim Biasiswa Suka Atlet Johor 2019

Permohonan Biasiswa Sultan Ibrahim Biasiswa Suka Atlet Johor 2019

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 452 hits
YPJ Biasiswa PERMOHONAN BIASISWA SULTAN IBRAHIM BIASISWA SUKAN ATLET JOHOR 2019 Permohonan dibuka dari 7 Julai hingga 20 Julai 2019 Sila klik link berikut untuk membuat permohonan http portal ypj gov my Permohonan perlu diisi secara atas ta...
40 Tahun Masih Belia Di Johor Sehingga 2021 Kata Exco

40 Tahun Masih Belia Di Johor Sehingga 2021 Kata Exco

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 187 hits
Sheikh Umar Bagharib Ali berkata keputusan dibuat bagi memastikan kerajaan negeri mempunyai tempoh masa persediaan yang mencukupi Foto oleh Roysten RuebenJOHOR BARU 9 Julai Kerajaan negeri Johor mengekalkan had umur belia negeri kepada 40 t...
Mencari Hotel Mesra Keluarga Di Johor Bahru Mujur Ada Bagasi My

Mencari Hotel Mesra Keluarga Di Johor Bahru Mujur Ada Bagasi My

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 696 hits
hai assalammualaikumMencari Hotel Mesra Keluarga Di Johor Bahru Mujur Ada Bagasi my Sekarang kalau pergi bercuti nad mesti fikirkan tempat yang sesuai untuk seisi keluarga terutama untuk anak anak Yela kalau tempat tu membosankan anak anak ...
Johor Rangka Pelan Tangani Isu Pasir Gudang

Johor Rangka Pelan Tangani Isu Pasir Gudang

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 304 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Johor Selam Skuba Kali Kedua Kmj

Johor Selam Skuba Kali Kedua Kmj

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 233 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Jom Visit Johor Dengan Sm Transport

Jom Visit Johor Dengan Sm Transport

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 286 hits
Mustahil lah Johor takde apa apa Nah admin share kan 30 tempat korang wajib pergi bila korang ke Johor Jom Visit Johor dengan kereta sewa mewah SM Transport yang didatangkan juga dengan Chauffeur sekitar Johor Whatsapp kan terus ke http www...
Mukhriz Dan Tun M Disambut Meriah Di Rumah Terbuka Aidilfitri Bersatu Johor

Mukhriz Dan Tun M Disambut Meriah Di Rumah Terbuka Aidilfitri Bersatu Johor

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 245 hits
Rakaman menarik YAB Tun Dr Mahathir Mohamad dan YAB Dato Seri Hj Mukhriz Tun Dr Mahathir disambut meriah ketika hadir ke majlis Sambutan Rumah Terbuka Aidilfitri BERSATU negeri Johor yang diadakan baru baru ini di Dewan Serbaguna Johor Jaya...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Disappointed

Bertanya Soalan Yang Betul Sangat Membantu Untuk Anda Berjaya Dalam Perniagaan

Serangan Seksuel Tentera Israel Komen Pas

Ambil Ubat Di Hospital Lagi Mudah Dengan Aplikasi Myubat

Memahami Perbedaan Antara Jam Kerja Bobot Kerja Dan Beban Kerja

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter