Jawatan Kosong Ukm April 2024 Kini Dibuka


UKM kini sedang membuka jawatan kosong UKM April 2024 untuk permohonan oleh para calon yang berminat. Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) adalah merupakan sebuah Universiti yang berprestasi tinggi dengan kedudukannya juga tinggi persada dunia.
Dengan pengumuman jawatan kosong UKM April 2024 ini akan memberi peluang yang terbaik kepada para calon untuk memulakan kerjaya dibawah Universiti yang terkenal dalam Malaysia. Calon juga dapat menimba pengalaman berharga sekiranya diterima permohonan. Rujuk beberapa maklumat lengkap berkenaan syarat-syarat, iklan jawatan kosong dan cara membuat permohonan.
Berkenaan Jawatan Kosong UKM April 2024 Jawatan Kosong UKM April 2024 Kini Dibuka 23 Pusat Pengurusan Penjanaan UKM (JANA@UKM) kini mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan, komited dan berdedikasi untuk berkhidmat di JANA@UKM bagi jawatan berikut:
PEGAWAI TADBIR N41 (Kontrak) Berikut adalah merupakan maklumat dan keperluan jawatan dalam bentuk jadual seperti dibawah:
PerkaraMaklumatGajiMinimum – RM 2,094.00
Maksimum – RM 9,585.00ElaunImbuhan Tetap Perumahan (ITP) – RM 300.00
Imbuhan Tetap Khidmat Awam (ITIKA) – RM 300.00
Bayaran Imbuhan Sara Hidup (BISH) – RM 300.00Kenaikan gaji tahunanRM225.00Taraf Jawatan Kontrak
Lokasi dan KekosonganPusat Pengurusan Penjanaan UKM (JANA@UKM)-1 Kekosongan Tempoh Permohonan Jawatan Kosong UKM April 2024 Untuk makluman kepada para calon, permohonan adalah dibuka bermula hari ini iaitu 3 April 2024 dan permohonan akan ditutup secara rasminya pada 17 April 2024. Oleh itu, diminta kepada para calon untuk segera membuat permohonan dan mengikuti kaedah permohonan yang betul.
Sila ambil cakna juga berkenaan deskripsi tugas dan syarat kelayakan permohonan yang ditetapkan oleh pihak UKM.
Senarai Deskripsi Tugas Berikut adalah merupakan senarai tugas kerja untuk jawatan Pegawai Tadbir N41 di UKM bagi jawatan kosong UKM April 2024 :
Mengurus, merancang, menyelaras projek-projek pembangunan dan hartanah Mahir dalam analisa dan menyediakan unjuran aliran tunai; Bertanggungjawab melaksanakan projek-projek sedia ada dan projek penjanaan baharu Menyedia kertas kerja dan laporan berkaitan projek 5. Mahir bertutur dan menulis dalam Bahasa Inggeris; Berurusan dengan pihak luar dan pihak kerajaan, dan Tugas-tugas lain yang diarahkan oleh pihak pengurusan JANA@UKM dan semasa ke semasa. Senarai tugas ini telah ditetapkan oleh pihak UKM sendiri. Oleh itu, para calon perlu peka dengan tugasan kerja yang diberikan.
Syarat Kelayakan Permohonan Jawatan UKM Bagi para pemohon yang berminat untuk mengemukakan permohonan jawatan kosong UKM April 2024, anda perlu memenuhi beberapa syarat kelayakan permohonan seperti dibawah:
Warganegara Malaysia: Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan Ijazah Sarjana Muda dengan kepujian dalam bidang Pengurusan Hartanah / Pengurusan Projek / Pengurusan Pembinaan / Seni Bina / Ukur Bahan / Kejuruteraan Awam yang diktiraf oleh kerajaan Malaysia daripada institut-institut pengajian tinggi tempatan atau luar negara atau kelayakan yang diktiraf setaraf dengannya. Kepujian Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diktiraf setaraf dengan oleh kerajaan. Keutamaan Lantikan Calon Jawatan Kosong UKM April 2024 Kini Dibuka 24 Pihak UKM telah menggariskan beberapa keutmana bagi calon latikan jawatan Pegawai Tadbir N41 seperti berikut:
Memperolehi ljazah Sarjana Muda dengan kepujian (sekurang-kurangnya PNGK 3.0 ke atas) dalam bidang Pengurusan Hartanah / Pengurusan Projek / Pengurusan Pembinaan / Seni Bina / Ukur Bahan / Kejuruteraan Awam daripada institut-institut pengajian tinggi tempatan atau luar negara atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. Mempunyai pengalaman dalam bidang pengurusan projek hartanah / pembangunan hartanah / pembinaan bangunan atau berkaitan dengan hartanah dan tempoh pengalaman sekurang- kurangnya satu (1) tahun dan fasih berbahasa Melayu dan Inggeris (bertutur dan menulis). Panduan Permohonan Jawatan Kosong UKM Diminta para calon untuk ikuti beberapa langkah permohonan seperti dibawah:
Permohon yang berminat dan memenuhi kriteria layak memohon boleh hantar dokumen lengkap Resume / Sijil Akademik / Kad Pengenalan di alamat e-mel [email protected]. Dokumen yang tidak lengkap tidak akan diproses. Hanya calon yang disenarai pendek sahaja yang akan dipanggil menghadiri temu duga; Calon yang tidak menerima apa-apa jawapan dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap TIDAK BERJAYA Sebarang pertanyaan lanjut boleh menghubungi Cik Dayang Nuraini Rosli di talian 03-8921 5025.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/04/jawatan-kosong-ukm-april-2024.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Jpnin Mac 2024 Penolong Guru Tabika Perpaduan N11

Jawatan Kosong Jpnin Mac 2024 Penolong Guru Tabika Perpaduan N11

papar berkaitan - pada 25/3/2024 - jumlah : 101 hits
Berita mengenai tawaran jawatan kosong JPNIN Mac 2024 untuk pengetahuan semua para calon Peluang kerjaya dibawah Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional ini adalah sememangnya ditunggu tunggu oleh bakal pemohon Ketahui maklumat lebi...
Pengambilan Jawatan Kpdn April 2024

Pengambilan Jawatan Kpdn April 2024

papar berkaitan - pada 31/3/2024 - jumlah : 119 hits
Makluman mengenai pengambilan jawatan KPDN April 2024 yang telah dibuka untuk bulan 4 Mohon para pemohon ambil cakna dan ambil inisiatif untuk ketahui lebih lanjut sebelum membuat permohonan jawatan kosong terbaru ini Pihak Kementerian Perd...
Ada Supermoon 9 April 2024 Waspada Potensi Banjir Rob Di Beberapa Wilayah

Ada Supermoon 9 April 2024 Waspada Potensi Banjir Rob Di Beberapa Wilayah

papar berkaitan - pada 2/4/2024 - jumlah : 55 hits
Dwikorita menjelaskan banjir rob periode Lebaran diprediksi terjadi pada 1 13 April di beberapa wilayah pesisir Indonesia
Pembatasan Arus Lalulintas Di Jalan Tol Mulai 5 April 2024

Pembatasan Arus Lalulintas Di Jalan Tol Mulai 5 April 2024

papar berkaitan - pada 2/4/2024 - jumlah : 73 hits
One way itu akan diberlakukan di KM 72 Cipali sampai KM 414 Tol Semarang Batang
Analisis Teknikal Pergerakan Harga Harian Aset Komoditi Minyak Mentah Selasa 02 April 2024

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Harian Aset Komoditi Minyak Mentah Selasa 02 April 2024

papar berkaitan - pada 2/4/2024 - jumlah : 81 hits
Berdasarkan kepada apa yang kita lihat pada carta harian aset komoditi Minyak Mentah nampaknya pergerakan harga yang bergerak di atas MA 20 MA 200 serta di dalam Equisidant Channel yang mempunyai kecerunan menaik sehingga berdasarkan fakta ...
Pelanggan Baru Time Fibre Home Juga Boleh Meningkatkan Kelajuan Sehingga Akhir April 2024

Pelanggan Baru Time Fibre Home Juga Boleh Meningkatkan Kelajuan Sehingga Akhir April 2024

papar berkaitan - pada 3/4/2024 - jumlah : 74 hits
TIME melalui kenyataan akhbar yang dikeluarkan hari ini telah mengesahkan bahawa ia sedang menjalankan peningkatan kelajuan Speed Boost untuk pelanggan sedia ada pada pelan Rumah Fibre 100Mbps 300Mbps dan 500Mbps Seperti yang dilaporkan seb...
4 April 2024 Ulang Tahun Pkr Ke 25

4 April 2024 Ulang Tahun Pkr Ke 25

papar berkaitan - pada 4/4/2024 - jumlah : 104 hits
4 April 2024 ulang tahun PKR ke 25 ARVE Error src mismatch provider youtube url https youtu be 4fbNCVg0HfA src in org https www youtube com embed 4fbNCVg0HfA wmode transparent rel 0 feature oembed src in mod https www youtube com embed 4fbN...
Dji Mengumumkan Pelancaran Produk Pada 11 April 2024

Dji Mengumumkan Pelancaran Produk Pada 11 April 2024

papar berkaitan - pada 4/4/2024 - jumlah : 88 hits
DJI baru baru ini mengumumkan bahawa ia akan mengadakan pelancaran produk minggu depan pada 11 April 2024 Berdasarkan video teaser ringkas yang dikongsi di laman web rasmi dan saluran media sosialnya peranti tersebut kelihatan seperti sebua...
Airasia Santan Menu Baru Harga

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp

Muslims Rebuke Rais Yatim S No No To Sarawak S Proposal Of Conducting Friday Sermons In English

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Isu Isteri Cikgu Buang Hadiah Rm2 Pemberian Murid

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Pet Expo Midvalley 2024

Drama Lara Kasih

Goh Sze Fei Naib Juara Kejohanan Asia 2024

Luvia Band Lelah Dan Kalah Chord

Berkuasa Di Dunia Kuasai Pertambangan By Dr Haji Mura Riau Dosen Adi

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia