Jawatan Kosong Oldtown White Coffee Di 166 Cawangan Seluruh Malaysia


Peluang kerjaya di buka untuk jawatan kosong Oldtown White Coffee bagi kemasukan segera. Umum mengetahui, rangkaian terbesar kedai kopi ini menjadi popular kerana kopi putihnya yang mempunyai citarasa yang menarik dan tersendiri.
Ramai pengunjung hadir untuk menikmati hidangan sarapan pagi, tengahhari dan makan malam. Pembawakan yang dibawa oleh Oldtown White Coffee juga menambat hati pelanggan yang datang dengan rekaan restoran yang menarik, aroma kopi yang berbeza dan lain-lain. Ikuti penerangan maklumat jawatan kosong Oldtown White Coffee yang admin sediakan.
Telegram Mohon Kerja Swasta dan Kerajaan Malaysia Info Kekosongan Jawatan di Oldtown White Coffee Pengenalan Oldtown White Coffee Syarikat ini bermula di Ipoh sejak tahun 1930 oleh orang hainan yang mencipta aroma kopi putih ini. Dengan pelbagai resepi pembuatan kopi ‘magis’ yang menarik minat ramai membuatkan pengilangan produk kopi mereka dieksport ke 21 negara dengan membawa harum nama negara.
Kini, syarikat ini dalam misi yang sama untuk terus berkembang dan menjadi ‘rantaian kedai kopi terpantas’ di Malaysia. Dengan kini berjaya membuka 166 cawangan berdasarkan laman web rasmi mereka.
Senarai Jawatan Kosong yang Dibuka Terdapat beberapa jawatan kosong penting yang dibuka oleh syarikat ini untuk rakyat Malaysia. Berikut adalah jawatan kosong Oldtown White Coffee yang dibuka:
RESTAURANT CREW KITCHEN CREW ASSISTANT RESTAURANT MANAGER MANAGEMENT TRAINEE SUPERVISOR PARTIMER Etika Pemakaian Kerja di Oldtown White Coffee Jawatan Kosong Oldtown White Coffee Diwajibkan untuk setiap pekerja mengenakan pakain seragam semasa waktu bekerja. Untuk mengelkalkan identiti syarikat, pekerja akan dibekalkan uniform khusus untuk bekerja dan melakukan tugas semasa waktu kerja.
Spesifikasi pakain pekerja syarikat Oldtown White Coffee:
Warna Hitam Jenis Baju T-shirt Berkolar Berkasut Hitam Pemakaian Topi Apron Tawaran Kerja Part Time dan Fulltime Bagi mereka yang berminat untuk bekerja sebagai sambilan atau part time di Oldtown White Coffee adalah dialu-alukan untuk membuat permohonan kerja segera. Kebiasaannya pihak syarikat dan cawangan membuka peluang kerja part time untuk jawatan kru restoren,kru dapur dan lain-lain.
Bagi membuat sebarang permohonan berkait kerja part time Oldtown White Coffe anda boleh rujuk senarai lokasi dan mendapatkan makluamat nombor telefon atau email bagi mengemukakan permohonan jawatan kosong kerja part time.
Lokasi Seluruh cawangan Oldtime White Coffee Sebanyak 166 cawangan semasa oldtime White Cofffe yang dibuka di seluruh Malaysia. Ia adalah merupakan angka yang besar bagi sebuah rantaian kedai kopi.
Berikut adalah senarai cawangan lokasi Oldtime White Coffe yang anda boleh ‘klik’ gambar bagi dapatkan maklumat lebih lanjut dan mohon jawatan kosong part time atau full time:
Panduan Mohon Jawatan Kosong Oldtown White Coffee Cara Mohon Jawatan Kosong Oldtown White Coffee Contoh iklan Jawatan Kosong Oldtown White Coffee yang dibuka kepada umum Bagi para calon yang berminat mengemukakan permohonan jawatan kosong adalah boleh membuat permohonan dengan kadar segera. Untuk memohon, berikut adalah senarai kerja kosong yang anda perlu kenalpasti terlebih dahulu:
RESTAURANT CREW (Pelayan) KITCHEN CREW (Tukang masak) ASSISTANT RESTAURANT MANAGER MANAGEMENT TRAINEE SUPERVISOR Dengan berdasarkan kerja kosong diatas, berikut adalah cara-cara mohon kerja di Oldtown White Coffee:
Rujuk laman Facebook (Cari Oldtown white Coffee ‘Cawangan pilihan”) atau senarai lokasi cawangan yang anda ingin mohon kerja. Boleh datang secara walk in atau hubungi nombor yang tertera untuk setiap lokasi carian yang tersedia. Sekiranya boleh menghubungi melalui talian whataspp, adalah lebih baik. Buat persediaan untuk permohonan kerja dengan resume, maklumat butiran diri dan beberapa dokumen yang berkait tersedia rapi. Hubungi dan nyatakan urusan anda untuk ‘mohon jawatan kosong’. Mestilah menghubungi dengan cara yang formal. Sekiranya anda dilayan, hedanklah anda bersedia dengan pihak majikan sekiranya ditanya apa-apa soalan. Bagi permohonan kerja secara atas talian, kebiasaannya pihak majikan akan memanggil anda untuk hadir ke kedai bagi urusan temuduga. Oleh itu, anda boleh membuat persiapa yang rapi untuk berhadapan dengan bakal majikan.
Kelebihan Bekerja di Oldtown White Coffee Bekerja dibawah syarikat yang kukuh akan memberi anda pengalaman yang berharga. Disamping itu, terdapat beberapa kelebihan yang anda boleh dapat sekiranya terpilih untuk menjadi sebahagian syarikat.
Berikut adalah beberapa kelebihan bekerja di Oldtown White Coffee:
Caruman KWSP dan SOCSO Elaun makan Kemudahan cuti OT disedia Perkembangan kerjaya Demikianlah maklumat mengenai jawatan kosong Oldtown White Coffe yang anda boleh mohon. Permohonan kerja adalah layak untuk semua warga Malaysia dan hendaklah dimohon mengikut kelayakan yang sesuai. Selamat maju jaya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/12/jawatan-kosong-oldtown-white-coffee.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Ipgm Ambilan Fasa 2 Seluruh Malaysia

Jawatan Kosong Ipgm Ambilan Fasa 2 Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 21/11/2023 - jumlah : 136 hits
Pengambilan jawatan kosong ipgm bagi 2023 2024 telah kembali dibuka kepada semua orang Malaysia yang berkelayakan dengan ciri ciri berkeyakinan kreatif komited dan mampu memikul tugas seorang pekerja yang berjaya Kepada para pemohon yang cu...
Jawatan Kosong Pnmb Bulan Disember 2023

Jawatan Kosong Pnmb Bulan Disember 2023

papar berkaitan - pada 29/11/2023 - jumlah : 159 hits
Peluang mohon jawatan kosong PNMB bulan Disember 2023 telah dibuka Perkara ini makluman baharu dan penting untuk para calon yang berminat dan berusaha membina di bawah sektor kerajaan Malaysia Dalam pada itu para calon boleh meneliti dan me...
Jawatan Kosong Jais November 2023 Kelayakan Spm Dan Diploma

Jawatan Kosong Jais November 2023 Kelayakan Spm Dan Diploma

papar berkaitan - pada 19/11/2023 - jumlah : 180 hits
Jawatan kosong JAIS telah dibuka untuk bulan November 2023 Jaiz adalah merupakan Jabatan agama Islam Selangor sangat memainkan peranan dalam pengurusan yang melibatkan hal ehwal masyarakat Islam di dalam negeri Selangor Sebagai pihak yang b...
Pengambilan Pengawal Keselamatan Kerajaan Malaysia Secara Besar Besaran Seluruh Malaysia Bagi Bulan 11

Pengambilan Pengawal Keselamatan Kerajaan Malaysia Secara Besar Besaran Seluruh Malaysia Bagi Bulan 11

papar berkaitan - pada 3/12/2023 - jumlah : 296 hits
Pengambilan Pengawal Keselamatan Kerajaan Malaysia Secara Besar besaran Seluruh Malaysia Bagi Bulan 11 5 Makluman terkini dari pihak kerajaan pengambilan pengawal keselamatan kerajaan Malaysia secara besar besaran bagi kemasukan bulan Novem...
3 Jawatan Kosong Seda Bulan November Dibuka Untuk Semua

3 Jawatan Kosong Seda Bulan November Dibuka Untuk Semua

papar berkaitan - pada 21/11/2023 - jumlah : 108 hits
Bagi mereka yang mencari jawatan kosong SEDA kini adalah dibuka peluang kerjaya untuk menjadi sebahagian daripada Pihak Berkuasa Pembangunan Tenaga Lestari Malaysia yang akan memberi pengalaman baru serta pengetahuan semasa menjadi pekerja ...
Jawatan Kosong Prasarana Disember 2023 Yang Menawarkan 6 Kerja

Jawatan Kosong Prasarana Disember 2023 Yang Menawarkan 6 Kerja

papar berkaitan - pada 30/11/2023 - jumlah : 194 hits
Sukacita diumumkan berkenaan berita jawatan kosong Prasarana disember 2023 dibuka untuk semua warga negara Malaysia Kerja ini terdapat 6 jenis yang dibuka oleh pihak Prasarana Selaku syarikat yang menyediakan perkhidmatan pengankutan adalah...
Old Town White Coffee Kuah Langkawi

Old Town White Coffee Kuah Langkawi

papar berkaitan - pada 17/11/2023 - jumlah : 355 hits
Old Town White Coffee Kuah LangkawiSaja jer nak bagitau korang aku makan di Old Town Coffee di Pekan Kuah Langkawi Aku takda nak review sangat Old Town White Coffee ni sebab standard je mana mana restoran ni kat mana pun Sistem sama menu sa...
Jawatan Kosong Di Agro Stock Ketengah Terengganu

Jawatan Kosong Di Agro Stock Ketengah Terengganu

papar berkaitan - pada 5/12/2023 - jumlah : 125 hits
jawatan kosong di KetengahWarganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa bagi mengisi jawatan kosong seperti berikut dan keutamaan diberikan kepada Rakyat Negeri Terengganu Darul Iman 1 a Nama Jawatan b Taraf Jawatan Kontrak c Syara...
Rakyat Malaysia Akan Nikmati Visa Free Ke Negara China

Rakyat Malaysia Akan Nikmati Visa Free Ke Negara China

papar berkaitan - pada 27/11/2023 - jumlah : 198 hits
Setelah menunggu bertahun tahun akhirnya rakyat Malaysia yang melancong ke China boleh menikmati perjalanan tanpa visa sehingga 15 hari bermula 1 Dis Kedutaan China di Malaysia hari ini mengumumkan bahawa polisi bebas visa 15 hari akan berk...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst

Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Sambutan Ulang Tahun Vivo Malaysia Yang Ke 10 Dan Berpeluang Untuk Menang Perjalanan Ke Shenzhen China

Tahniah Izzat Upkk

Lawrence Wong Mengangkat Sumpah Sebagai Perdana Menteri Keempat Singapura

Kangen Band Setengah Mati Mengejar Dia Chord

Airasia Santan Menu Baru Harga

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp