Jatuh Cinta Dengan Gold Nano Cc Cream Hansaegee Nature


JATUH CINTA DENGAN GOLD NANO CC CREAM HANSAEGEE NATUREAssalamualaikum ! Hye semua.. ingat lagi tak sebelum ni Lisa dah tulis tentang kali pertama menggunakan Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature review  . Impresion awal pon dah best , so kali ini Lisa nak share kan untuk penggunaan selepas sebulan pula . Baca sampai habis tau !  

Gold Nano CC Cream untuk Makeup Harian Gold Nano CC Cream ni produk dari Hansaegee Nature ,  CC Cream yang lebih ringan dari alas bedak , Gold Nano CC Cream ni memiliki tekstur krim lebih lembut yang sangat ringan dan halus , yang akan membantu korang untuk meratakan tona wajah yang tak sekata . CC Cream ni juga boleh dijadikan untuk makeup harian bahkan makeup primer tau ! wah banyak kelebihan bukan ?  
Tak terasa dah lebih dari sebulan Lisa pakai Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature .Best... sesuai digunakan untuk makeup daily, muka lebih hydrate , senang digunakan dan mudah dibawa kemana-mana je . Masuk beg pon tak makan space tau . Lisa bawa ke tempat kerja juga , kerja Lisa sampai malam dan kena berdepan dengan orang ni memang perlu jaga penampilan selalu . Sebab tu la Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature selalu ada dalam beg Lisa . 
Gold Nano CC Cream ni , dah jadi peneman rutin harian selama ni . Best dan senang dibawa kemana-mana . Biasanya Lisa tak kan bertahan lama dengan produk jenis CC Cream kerana tak sesuai dengan kulit wajah ,,, tapi Gold Nano CC Cream ni mengubah fikiran Lisa weih .. sekarang jadi jatuh cinta pula dah . Ibarat kata pepatah , "  Tak kenal Tak Cinta " . 
Cara Pemakaian Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature Sapukan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream dengan tangan / jari  , senang je bukan .. takaperlu gunakan berus atau span .
Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature , Pilihan Wajib Makeup Harian Lisa Lisa selalu bawa Gold Nano CC Cream ni dalam beg Lisa , biar senang nak pakai masa bercuti , atau bahkan untuk kerja harian Lisa .  Sebab kerja sampai malam , lepas solat kena la naikkan seri muka bagi tak pucat lesu . Penggunaan yang senang je sebelum tu jangan lupa apply step : pakai toner dan pelembab , juga sunscreen.
Langkah pertama : hanya perlu keluarkan  secukupnya Gold Nano CC Cream ini ke tangan . 

Langkah kedua : Kemudian sapu ke wajah dan ratakan keseluruh muka dengan jari korang . Mudah bukan ? tak perlu bawa span atau berus .  

View this post on Instagram


A post shared by Lisa Ciksepet (@mawar_biru89) on Jan 9, 2019 at 1:10am PST





Nampak kan perbezaan yang memakai Gold Nano CC Cream dan tanpa CC Cream , Warna lebih terserlah dan tahan lama berbanding yang tanpa menggunakan CC Cream . 


Warna yang tak putih sangat dan tak gelap sangat , sesuai untuk semua jenis warna kulit wajah . Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini akan meresap dan kemudian bertukar warna sesuai kulit korang agar nampak jadi bersinar dan cerah semula jadi . 

Gold Nano CC Cream ni mudah di bawa dalam beg tanpa memakan ruang . Memudahkan korang nak nampak sentiasa cantik tak kira masa dan tempat .

REVIEW LISA SELEPAS SEBULAN PENGGUNAAN Wajah Lisa dah selesa dengan Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature ni , sebab ia melembabkan kulit wajah dan juga boleh dijadikan makeup harian . Senang dibawa kemana-mana dan tekstur yang lembut dan ringan so tak rasa macam pakai topeng di wajah . CC Cream ni juga anti-wrinkle sekali , kerja seharian menghadap komputer dan juga semakin bertambah umur ni dah boleh cari produk yang mengandungi anti-wrinkle . Haa.. satu lagi nak bagi tau , Gold Nano CC Cream ni sesuai sangat dengan muka Lisa sebab dah lebih sebulan penggunaan tak muncul tanda-tanda ruam atau naik jerawat. Cubalah ! dan rasai perbedaan ini sendiri  ^^

Sekarang Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature keluar dengan packing baru . Lebih banyak iaitu hadir dalam 50ml dan juga SPF 50PA++ .  Harga untuk for packing baru Gold Nano CC Cream is  hanya RM128 + FREE postage + EXTRA FREE "Hansaegee Pen + Paper Bag + (1 Mirror or 2x Pouch)" , wah banyak yang dia bagi tu .. 

Cara nak order pun senang je , buka website www.hansaegee.com/shop then sign up ( u will get free 50 point) , then just klik product and add to cart , then checkout ! Mudah je yang bestnya 2019 ni siap dapat free gift set lagi . Terbaik !

Untuk pembelian Produk penjagaan kulit Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream , boleh korang dapatkan di detail bawah ini.  

. Detail selebihnya ada dibawah ini .  Hansaegee Nature Website : www.hansaegee.com/shopIG : www.instagram.com/hansaegeenature/FB Page : www.facebook.com/HansaegeeNatureYoutube Page : www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ciksepet.com/2019/01/jatuh-cinta-dengan-gold-nano-cc-cream.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Teruja Sangat Dengan Hansaegee Nature S Recover Gold Nano Cc Cream

Teruja Sangat Dengan Hansaegee Nature S Recover Gold Nano Cc Cream

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 430 hits
Teruja Sangat DenganHansaegee Nature S Recover Gold Nano CC CreamTB sebenarnya dah lama tau usha usha produk produk dari Hansaegee Nature ni semua gara gara suka tengok video makeup Blogger Fyna dan semua awek awek yang suka pakai produk da...
Kita Lebih Mudah Jatuh Cinta Amp Kahwin Dengan Orang Seiras Ibu Ayah Kita Kajian

Kita Lebih Mudah Jatuh Cinta Amp Kahwin Dengan Orang Seiras Ibu Ayah Kita Kajian

papar berkaitan - pada 22/1/2019 - jumlah : 331 hits
Ahli psikologi baru baru ini mengatakan kita mudah tertarik kepada individu yang mempunyai muka seiras dengan ibu ayah kita Sejauh mana anda bersetuju dengan pernyataan ini Tapi jangan hairan ya ini tidak bermakna kita mendapati ibu ayah ki...
9 Cara Membuat Pria Jatuh Cinta Dengan Cepat

9 Cara Membuat Pria Jatuh Cinta Dengan Cepat

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 347 hits
Bagi para wanita di Indonesia menyatakan cinta lebih dulu sepertinya bukan sesuatu yang normal terjadi Meski di zaman now sudah mulai berubah tetap tradisi tersebut masih cukup kuat melekat Lalu bagaimana caranya agar membuat pria jatuh cin...
5 Hint Lelaki Dah Jatuh Cinta Pada Anda Tapi Wanita Je Yang Tak Perasan

5 Hint Lelaki Dah Jatuh Cinta Pada Anda Tapi Wanita Je Yang Tak Perasan

papar berkaitan - pada 27/1/2019 - jumlah : 745 hits
5 HINT Lelaki Dah Jatuh Cinta Pada Anda Tapi Wanita Je Perasan Setiap orang mempunyai cara yang tersendiri untuk menunjukkan rasa sayang mereka terhadap seseorang Begitu juga dengan lelaki yang memiliki cara berbeza mengikut individu dan pe...
Hansaegee Nature Mudahnya Pembelian Produk Kecantikan Di Hansaegee Com

Hansaegee Nature Mudahnya Pembelian Produk Kecantikan Di Hansaegee Com

papar berkaitan - pada 30/1/2019 - jumlah : 390 hits
Assalamualaikum Holla gais korang lebih suka shopping secara online atau pun memang wajib kena pergi kat kedai mall dan sebagainya Bagi aku memang aku pilih shopping secara online sekarang sebab nya aku cepat letih nak berjalan haha dah tua...
Pemuda Ini Jatuh Cinta Dengan Lipas Dan Mahu Mengadakan Hubungan Kelamin Dengannya

Pemuda Ini Jatuh Cinta Dengan Lipas Dan Mahu Mengadakan Hubungan Kelamin Dengannya

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 367 hits
Bagi kebanyakan orang lipas merupakan serangga yang paling jijik dan seboleh bolehnya cuba mengelak dari bertembungnya Tetapi lelaki dari Jepun ini pula sebaliknya Dia sangat menggemari serangga itu dan jatuh cinta terhadap lipas selain per...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Pemberian Sempena Perayaan Songkran 2024

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Musim Panas Ini 10 Petua Hilangkan Sakit Tekak Yang Korang Boleh Cuba

Tremendous Diary 4 17

Cari Makan Lepas Berbuka

Spontaneous Thursday