Janna Nick Tak Sabar Nak Kahwin



Janna Nick tak sabar nak kahwin
Setiap wanita yang mahu bergelar “raja sehari” pastinya sudah memiliki penampilan idaman yang sentiasa terpahat iaitu menjadi gambaran indah buatnya untuk digayakan ketika majlis penyatuan dua jiwa menjadi saksi.
Baik daripada segi busana yang ingin digayakan, mestilah sesuatu yang mahu menarik perhatian apatah lagi dek status individu sebagai seorang selebriti, daripada rambut hinggalah ke hujung kaki, seboleh-bolehnya tidak mahu ada yang cacat cela.
Malah setiap bakal pengantin sudah tentu mahukan penampilan yang sempurna pada hari bersejarah mereka, apatah lagi bagi mempelai perempuan, pastinya hiasan atau dandanan rambut menjadi topik yang harus diberikan perhatian.
Mengetahui hal itu, pelakon terkenal Janna Nick yang sering tampil dengan imej berambut pendek ala boy cut itu juga mahu menyimpan hasrat untuk menggayakan rambut panjangnya yang ikal mayang kelak sebagai penampilannya nanti ketika mengecapi hari bahagia.
Memuat naik hantaran di laman Instagram, Janna menjawab persoaalan yang ditanya mengenai rambutnya yang semakin tumbuh panjang dengan sihat itu, bahkan dia menjelaskan bahawa dirinya mahu menampilkan gaya berbeza persis gambaran penampilan pengantin seperti yang dikongsi.
Selebriti jelita ini sememangnya sudah biasa tampil dengan gaya rambut yang bersahaja, apatah lagi jika mendapat karakter lakonan yang lasak di mana memerlukan dia menggayakan rambut pendek.
Namun, kali ini Janna seolah-olah telah memberi hint bahawa dia mungkin mahu mendandankan rambut ala-ala kepuk pada hari pertunangan atau perkahwinannya untuk kelihatan lebih cantik, anggun dan sempurna.
“Sebab kahwin nak rambut cam gini
Meskipun majlis yang di idam-idamkan itu menjadi waktu yang belum pasti, namun sudah menjadi lumrah bagi bakal mempelai wanita untuk kelihatan cukup jelita dengan dandanan rambut seperti apa yang sudah dibayangkan.
Tidak salah untuk berangan terlebih awal, kerana angan-angan itu mampu direalisasikan dengan jayanya jika segala perancangan disiapkan secara rapi.
Hal yang demikian kerana terdapat pelbagai jenis dandanan yang boleh dilakukan sama ada dengan gaya untuk melepaskan rambut atau membuat sanggul.
Pastinya, wajah bakal pengantin bertambah berseri dengan dandanan yang secocok bersama baju pengantin, kekemasan dan kesungguhan dalam membentuk helaian demi helaian rambut menjadi sanggul atau sebagainya berserta keunikan pelbagai motif corak hiasan, sudah cukup dapat menaikkan seri wajah pengantin perempuan.
Mengenali pelakon wanita popular iaitu Nurul Jannah Muner atau lebih dikenali sebagai Janna yang kini sedang hangat dilamun cinta setelah menemui pasangannya iaitu pelakon Dini Azan Schatzmann, ternyata menjadi antara selebriti couple yang secocok dan paling dinanti-nantikan untuk disatukan sebagai pasangan hidup kelak.
Wah! Tak sabar pula rasanya nak melihat Janna tampil berseri-seri sewaktu hari-hari bahagianya nanti, mesti cantik kan?
Hotfm
Janna Nick tak sabar nak kahwin
Baca Artikel Menarik :
Polis terima laporan berhubung surat palsu Hishammuddin RESEPI KUIH LAPIS BERGEDIK SUKATAN CAWAN Terkhilaf keluar Amanah, Hasnul minta maaf RM20,000 sehari jual durian waktu PKP JKom dibayar lawan pembangkang, bukan saya – Najib Siti Elizad mandul? Kau cuit salah orang Layari Laman Facebook MYKMU
Aliff Syukri derita rindu berbelanja di Pavillion

The post Janna Nick tak sabar nak kahwin appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/06/25/janna-nick-tak-sabar-nak-kahwin/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Mahu Rambut Panjang Ketika Kahwin Janna Nick Dah Bagi Hint Nak Jadi Isteri

Hiburan Mahu Rambut Panjang Ketika Kahwin Janna Nick Dah Bagi Hint Nak Jadi Isteri

papar berkaitan - pada 25/6/2021 - jumlah : 308 hits
Pelakon dan juga personaliti TV Janna Nick baru baru ini ada meluahkan hasrat untuk menyimpan rambut panjang ikal mayang sebagai penampilan barunya ketika di hari bahagia kelak Dia yang sering tampil dengan rambut pendek ala ala lelaki itu ...
Tak Perlu Nak Pujuk Janna Nick Dini Schatzman

Tak Perlu Nak Pujuk Janna Nick Dini Schatzman

papar berkaitan - pada 30/6/2021 - jumlah : 165 hits
Tak perlu nak pujuk Janna Nick Dini Schatzman Pelakon Dini Schatzmann merungkaikan salah faham netizen berhubung gurauan kekasihnya Janna Nick yang disangka naik hantu dek penampilannya seperti wanita baru baru ini Katanya Janna sedia maklu...
Yong Yeop Tak Sabar Nak Jumpa Adik Lisa Yusri Sudah Ada Nama Panggilan Untuk Baby

Yong Yeop Tak Sabar Nak Jumpa Adik Lisa Yusri Sudah Ada Nama Panggilan Untuk Baby

papar berkaitan - pada 16/6/2021 - jumlah : 214 hits
Semalam menerusi Instagrm milik Yusri pengarah dan pelakon terkenal itu menyampaikan perkhabaran paling gembira selepas isterinya Lisa Surihani selamat melahirkan bayi ketiga mereka Wajib baca Malah kata Yusri Lisa dan anak lelaki mereka be...
Rimas Disoal Bila Nak Kahwin

Rimas Disoal Bila Nak Kahwin

papar berkaitan - pada 26/6/2021 - jumlah : 199 hits
Tak lama lagi seluruh umat Islam akan meraikan Hari Raya Aidilfitri setelah 30 hari kita berpuasa di siang hari dan melantak makan ketika berbuka Harapan kita semasa berpuasa ni harapnya dapatlah turun 3 5 kilogram tapi 3 5 kilo lak yang na...
Hiburan 2 Minggu Tak Keluar Langsung Janna Nick Harap Kes Harian Menurun

Hiburan 2 Minggu Tak Keluar Langsung Janna Nick Harap Kes Harian Menurun

papar berkaitan - pada 14/6/2021 - jumlah : 206 hits
Setelah hampir 2 minggu menjalani Perintah Kawalan Pergerakan pihak kerajaan memutuskan untuk menyambung lagi 2 minggu pelaksanaan PKP secara penuh di seluruh kawasan sehingga 28 Jun AdvertisementMelalui berita tersebut pelakon popular Jann...
Hiburan Terlihat Susut Dalam Gambar Baru Netizen Risau Kondisi Kesihatan Janna Nick

Hiburan Terlihat Susut Dalam Gambar Baru Netizen Risau Kondisi Kesihatan Janna Nick

papar berkaitan - pada 12/6/2021 - jumlah : 269 hits
Gambar yang baru dimuatnaik oleh pengacara dan pelakon Janna Nick di akaun Instagramnya menarik perhatian orang ramai kerana dirinya yang mengenakan pakaian serba hitam kelihatan kurus di dalam gambar tersebut AdvertisementMemandangkan Jann...
Susu Makin Kurang Nak Tau Tip Macam Mana Nak Meriahkan Susu Ibu Jom Baca Ni

Susu Makin Kurang Nak Tau Tip Macam Mana Nak Meriahkan Susu Ibu Jom Baca Ni

papar berkaitan - pada 17/6/2021 - jumlah : 219 hits
SUSU MAKIN KURANG NAK TAU TIP MACAM MANA NAK MERIAHKAN SUSU IBU JOM BACA NI Ada ibu yang mempunyai masalah kurang susu badan Anak pulak kuat menyusu Sampai sakit miss B si ibu Kesian mak Jadinya nak kata petua nak tambahkan susu ibu ni mema...
Mama Ambil Kayu Hoki Nak Pukul Saya Anak Usahawan Kosmetik Dedah Cerita Sebenar Dipukul

Mama Ambil Kayu Hoki Nak Pukul Saya Anak Usahawan Kosmetik Dedah Cerita Sebenar Dipukul

papar berkaitan - pada 17/6/2021 - jumlah : 787 hits
Kisah seorang gadis yang didakwa telah dikasari oleh ibu serta bapa tirinya menjadi perbualan hangat para netizen pada hari ini Punca pergaduhan berlaku dikatakan disebabkan dia memuat naik status WhatsApp mengenai harta Sebelum ini ibunya ...
Cara Memasarkan Homestay Anda

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional