Janji Tak Akan Tinggalkan Running Man Sampai Bubar 6 Momen Lejen Lee Kwangsoo Buat Penonton Berdekah


Meskipun sudah lama memulakan kerjaya sebagai model dan pelakon tetapi Lee Kwang-soo berjaya mengecap populariti yang kaw-kaw apabila menyertai rancangan popular “Running Man” dan bertahan sehingga 10 tahun lamanya.
Mungkin disebabkan itu, ‘Putera Asia’ ini berjanji menerusi sebuah temu ramah baru-baru ini untuk terus menjalankan tanggungjawabnya sebagai ahli “Running Man” selamanya melainkan rancangan ini ditamatkan siarannya. Atas usahanya sendiri membina karakter yang lain daripada lain, lelaki ini berjaya membuatkan semua penonton gelak pecah perut pada saban episod.
3 kali berturut-turut dikhianati telur mentah [Episod 143]

Pertama kali Lee Kwang-soo diberi gelaran sebagai ‘Dewa Program Hiburan’ adalah semasa salah satu episod yang ditayangkan pada tahun 2013. Bagi salah satu misinya, setiap ahli dan tetamu perlu bergilir-gilir memilih daripada 30 biji telur dan perlu mengelak daripada memecahkan telur mentah di dahi masing-masing.
Bayangkan Lee Kwang-soo dengan bertuahnya telah memilih telur mentah sebanyak 3 kali berturut-turut walaupun kedudukan telur itu diubah setiap kali telur mentah dipecahkan. Disebabkan terkejut dengan situasi yang tidak dijangka itu, ramai yang syak lelaki itu tahu mengenai kedudukan telur mentah!
Si kupu-kupu bawa malang [Episod 169]

Ketika episod ‘Tangga Helmet Anda’, Lee Kwang-soo sekali lagi berjaya membuat ramai gelak tak berhenti kerana nasib malangnya. Ketika mereka sedang mendengarkan penjelasan pihak produksi, tanpa sengaja seekor kupu-kupu telah hinggap di atas helmet Kim Jong-kook dan ‘girafah’ itu mengambil peluang untuk memukul helmet lelaki berbadan sasa dengan kuat menggunakan alasan menghalau serangga tersebut. Pandai ehh…
Walaubagaimanapun, Kim Jong-kook tidak berdiam diri dan dah beri amaran kepada Lee Kwang-soo. ‘Cash’ sungguh balasan buat pelakon itu apabila seekor kupu-kupu telah terbang dan singgah di atas hidungnya. Belum sempat melakukan apa-apa, Kim Jong-kook dengan pantas menampar muka Lee Kwang-soo dengan sekuatnya!
Bola boling versi manusia [Episod 227]

Ingat tak apabila kesemua ahli “Running Man” perlu menjadi bola boling dan ‘slide’ di atas papan yang meletakkan pin boling gergasi di sebuah kolam renang? Ini juga merupakan episod di mana Lee Kwang-soo berjaya membuatkan ramai yang ketawa berdekah.
Tapi tulah, walaupun dipenuhi dengan semangat yang membuak-buak tetapi Lee Kwang-soo akhirnya ‘slide’ ke arah yang silap dan mukanya yang bertemu dengan air dulu!
Lee Kwang-soo akhirnya tersembam ke tanah [Episod 372]

Siapa peminat setia “Running Man” pasti tahu bahawa tetamu unggul iaitu Bo-mi daripada kumpulan APink mempunyai tendangan yang sangat menyaitkan dek pengalamannya yang lama dalam seni mempertahankan diri Taekwon-do.
Ketika satu episod pada tahun 2017 yang menampilkan Bo-mi sebagai tetamu, Yoo Jae-suk tak semena-mena meminta idola itu menunjukkan tendangannya dan menolak Lee Kwang-soo sebagai ‘mangsa’. Selepas kena sedas, kaki lelaki itu yang terus lemah kemudiannya melutur ke tanah.
Lee Kwang-soo botak [Episod 374]

Mengambil inspirasi filem popular “The Outlaws”, kesemua ahli “Running Man” telah mengambil serius menegnai tema tersebut dan berpakaian seperti gangster dan polis seperti dalam naskhah itu.
Meskipun semua berusaha keras dengan pakain masing-amsing tetapi Lee Kwang-soo sepertinya terperdaya apabila dia seorang sahaja yang sepertinya melampau berhias apabila tampil botak.
Lagi pula apabila mereka perlu melalui misi jentik dahi tapi perlu mengekalkan senyuman. Jun So-min yang geram apabila melihat senyum Lee Kwang-soo walaupun selepas dijentik terus menumbuk dahinya. Kelakatr betul kombinasi mereka ini!
Ikan pun dengki dengan Lee Kwang-soo [Episod 391]

Semasa misi ‘Random Tour’ pada tahun 2018, Lee Kwang-soo, Haha, Song Ji-hyo dan Lee Sang-yeob perlu memancing kesemua jenis ikan yang dijamah oleh mereka semasa makan malam. Selalunya malang tapi lelaki itu bertuah kerana Ikan Aji-aji yang dinantikan oleh mereka telah memakan umpannya.
Dek bahagia dengan hasil tangkapan itu, Lee Kwang-soo telah mengangkat kedua belah tangannya tapi tanpa disangka, ikan tersebut telah menampar muka pelakon itu dengan ekornya. Nasiblah ya!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/janji-tak-akan-tinggalkan-running-man-sampai-bubar-6-momen-lejen-lee-kwangsoo-buat-penonton-berdekah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tak Sabar Akhirnya Gary Bakal Muncul Dalam Program Realiti Selepas Running Man

Tak Sabar Akhirnya Gary Bakal Muncul Dalam Program Realiti Selepas Running Man

papar berkaitan - pada 29/7/2020 - jumlah : 218 hits
Hiburan Bekas anggota Running Man Gary akhirnya bakal muncul dalam program reality terbaharu berjudul Cash Back Menurut laporan TVDaily berita itu disahkan sendiri oleh pihak tvN dan dijadualkan bersiaran sekitar Ogos depan Selain Gary dua ...
Sudah 2 Tahun Bercinta Lee Kwangsoo Dedah Perjalanan Hubungan Dengan Lee Sunbin Kini

Sudah 2 Tahun Bercinta Lee Kwangsoo Dedah Perjalanan Hubungan Dengan Lee Sunbin Kini

papar berkaitan - pada 3/8/2020 - jumlah : 217 hits
Keputusan menyertai Running Man nyata seperti bulan jatuh ke riba buat Lee Kwang soo apabila dia kini dikenali ramai bukan sahaja di Korea bahkan serata Asia Memulakan kerjaya sebagai model sebelum melompat ke bidang lakonan lealki itu seme...
Kisah Sukses Lee So Man Sang Pendiri Sm Entertainment Bosnya Snsd Exo Sampai Red Velvet

Kisah Sukses Lee So Man Sang Pendiri Sm Entertainment Bosnya Snsd Exo Sampai Red Velvet

papar berkaitan - pada 31/7/2020 - jumlah : 273 hits
Tekad kuatnya membesarkan tren K Pop Korea bermula dari pengalamannya nonton Michael Jackson
Shafie Memilih Bubar Dun Minta Rakyat Sabah Putuskan Antara Dia Atau Musa

Shafie Memilih Bubar Dun Minta Rakyat Sabah Putuskan Antara Dia Atau Musa

papar berkaitan - pada 31/7/2020 - jumlah : 263 hits
Ketua Menteri Sabah mengumumkan Yang Di Pertua Negeri Juhar Mahiruddin telah berkenan untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri bagi membolehkan pilihan raya negeri diadakan Dalam sidang media hari ini Shafie berkata Juhar menyatakan perkenan...
Berpisah Sejak Bayi Pemuda Kongsi Momen Sebak Jumpa Family Kandung

Berpisah Sejak Bayi Pemuda Kongsi Momen Sebak Jumpa Family Kandung

papar berkaitan - pada 9/8/2020 - jumlah : 288 hits
Mengetahui diri sebagai seorang anak angkat pastinya bukan satu perkara yang mudah untuk diterima Namun sudah tentu rasa bersyukur tetap ada kerana keluarga yang menjaga sejak bayi menjaga dengan penuh sempurna Walau bagaimanapun keinginan ...
5 Menit Baru Paham 10 Foto Ini Perlu Kamu Amati Berkali Kali Untuk Temukan Momen Kocaknya

5 Menit Baru Paham 10 Foto Ini Perlu Kamu Amati Berkali Kali Untuk Temukan Momen Kocaknya

papar berkaitan - pada 10/8/2020 - jumlah : 392 hits
Gara gara dipotret dengan timing dan angle yang tepat terkadang foto bisa membingungkan orang yang melihatnya Untuk memahaminya pun membutuhkan sedikit waktu hingga menemukan kejanggalannya di mana Foto semacam itu juga terlihat di bawah in...
5 Momen Paling Sulit Dan Bikin Panik Sopir Pemula Rasa Rasanya Udah Di Neraka Banget Ini Mah

5 Momen Paling Sulit Dan Bikin Panik Sopir Pemula Rasa Rasanya Udah Di Neraka Banget Ini Mah

papar berkaitan - pada 6/8/2020 - jumlah : 151 hits
Belajar nyetir mobil itu tantangan dan ujiannya memang ada ada aja kamu juga pasti pernah mengalami hal hal resek ini
5 Tipe Orang Ini Pasti Selalu Ada Setelah Momen Hari Kurban Kamu Termasuk Yang Mana Nih

5 Tipe Orang Ini Pasti Selalu Ada Setelah Momen Hari Kurban Kamu Termasuk Yang Mana Nih

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 244 hits
Biasanya sih yang paling sering ditemui adalah golongan orang yang ngeluh karena perutnya buncit kolestrol naik hingga ibu ibu yang peralatan dapurnya pada hilang
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Buasir Otak Tv Main Teka Bendera Negara

3 Leather Sofas For Your Mid Century Modern Entertainment Room

Cost Effective Investments For Construction Projects