Jana Pendapatan Tambahan Ketika Rm0 Dan Pkp Melalui Affiliate Marketing


 Bila kita dalam perintah kawalan pergerakan di musim virus covid menyerang negara,Ramai yang diberhentikan kerja atau disuruh cuti tanpa gaji.Bagi yang bekerja sendiri juga,mungkin ketika ini cabaran untuk mengurus kewangan begitu terasa.Walaupun kerajaan menyalurkan pelbagai bantuan dan kemudahan tetap kerisauan tentang kewangan pasti ada.Jadi langkah berjimat -cermat adalah yang terbaik buat masa ini.




Namun selain  kita juga mestilah kreatif untuk menambah pendapatan.Namun bagaimana hendak kita bermula?Berniaga?Pengalaman tiada,modal jauh lah lagi.Pasti kita menemui jalan buntu akhirnya.

 Malam ini saya ingin mengajak anda semua sahabat pembaca untuk menjana pendapatan hanya dari rumah.Jangan risau ini bukan skim cepat kaya, atau skim judi online(Nauzubillah).Dalam keadaan perintah kawalan pergerakan,kita kena ubah strategi business dan cara kita menjana pendapatan iaitu hanya dengan menjadi marketer di atas talian.(Affiliate marketing)

Caranya hanya daftar dengan program affiliate InvolveAsia.

Ia tak perlukan modal,tak perlukan kita buka syarikat.Hanya sedikit kekreatidan kita dalam berkongsi di website/blog.Kalau tiada website media sosial seperti Facebook,Facebookpage,instagram dan twitter pun boleh anda jadikan medan menjana pendapatan.Jadi anda bukanlah tulis status percuma ,setiap status anda nanti boleh dijadikan bahan untuk menambah pendapatan.

Perkongsian di whatsapp dan telegram pun boleh tau.Hanya perlu share link .Link promosi akan anda dapat lepas mendaftar disini : InvolveAsia

Kenapa saya ingin aktif di InvolveAsia?
Sebenarnya saya sudah pernah menggunakan platform InvolveAsia 2-3 tahun lepas .Ketika itu semangat saya berkobar-kobar untuk menjana pendapatan melalui online marketing.Cita-cita untuk memperoleh pendapatan 5 figure dari blog tu sangat besar namun usaha saya kecil sahaja.Saya sibuk dan terabailah blog saya.Lama kelamaan InvolveAsia saya juga terabai.

InvolAsia ni platform affiliate percuma ya kawan-kawan.Tiada bayaran apa-apa.Saya tidak suka sangat platform affiliate yang berbayar.Walaupun yuran itu seumur hidup,namun bagi saya ia adalah usaha kita memasarkan produk anda,kenapa saya harus bayar pula kan?Sepatutnya saya yang harus dibayar.


Ini commision pertama saya 2-3 tahun lepas sebelum saya krik-krik promosi.No akaun yang saya letak di account setting sudah lama tidak aktif.Inilah commission pertama saya.Ya cuma RM201.10

Walaupun sedikit sahaja,tapi bagi saya ia sudah dapat membayar bil elekrik,bil air ,dan ada baki lagi tu boleh buat belanja dapur untuk 2-3 hari.Saya sahaja yang tidak terfikir ketika itu.Dilanda kesibukan sebenarnya.

Hari ini bila waktu di rumah lebih lama kerana PKP,kebosanan  membuat saya tercari-cari lagi cara marketing melalui e-commerce.Jadi saya rasa affliate adalah yang terbaik.
Apalgi saya melihat sejarah sifu saya iaitu Tuan elijapahar (Blog :https://www.elihjapahar.net/)


Lihat sahaja pendapatan sifu saya bersama affiliate InvolveAsia.Besar bukan?..Ia bukanlah hasil kerja sehari dua,pasti sifu saya Elih sudah meletakkan fokus,disiplin dan  berkerja keras sehingga memperoleh pendapatan sebanyak itu.Lebih daripada 20k!Ia sungguh memotivasikan saya.

Walaupun saya tiada loan apa-apa lagi,ibarat saya sekarang sangat freedom income,tiada loan kereta,tiada loan rumah,credit card pun sentiasa zerorise.Namun saya tetap ingin menambah pendapatan untuk memberikan keselesaan buat anak-anak saya dan ibubapa saya.Moga bila saya ingin aktif semula dalam digital marketer dan ecommerce harapnya cita-cita saya tercapai.

Apa lagi kelebihan InvolveAsia.?
Tahun 2020 ,saya ada bertanya beberapa pendapat tentang InvolveAsia.Terbaca juga kekecewaan beberapa orang blogger yang bayaran mereka gagal diterima oleh company Involveasia disebabkan client pending payment. Ada juga saya terbaca forum yang melarang influencer terlibat dengan InvolveAsia kerana sentiasa pending bayaran .Ada juga kes tiba-tiba amount yang terkumpul hilang begitu sahaja dari sistem.
Tetapi saya akan tekad akan terus menggunakan InvolveAsia  kerana:
1.Terlalu banyak pilihan merchant yang boleh saya promosikan dalam content saya.Jadi saya tidak perlu pergi ke setiap company,di InvolveAsia semuanya ada tinggal saya pilih sahaja mana yang sesuai dengan artikel saya.Walaupun mungkin dari segi percentage commisioan akan berkurangan sedikit berbanding saya affiliate dengan direct advertiser,tetapi satu kerja pula saya nak cari-cari mana-mana advertiser perlukan khidmat content marketer.

Jadi di InvolveAsia semua sudah tersedia,malah siap update kita kalau ada campaign terbaru oleh advertiser.Jadi mudahlah kita nak up content dengan cepat.

2.Saya pernah feel dan terima  payment commision dari InvolveAsia.Sistem pembayarannya mudah,terus masuk akaun bank.Report juga details,jadi saya boleh tahu merchant mana yang telah di clicks dan menghasilkan jualan.Jadi saya masih percayakan InvolveAsia.Harap kepercayaan akan terus berkekalan.

Baca:Commission pertama dari affiliate Involve Asia

3.Saya pernah berjumpa dengan PR InvolveAsia ketika jamuan berbuka puasa di Saloma Bistro beberapa tahun yang lalu.InvolveAsia mengumpulkan ramai blogger untuk berbuka bersama dengan staff InvolveAsia.Rindu pula suasana tu.Ternyata InvolveAsia bukanlah scam,tetapi sebuah syarikat yang berdaftar.

Baca :Involve Asia Open House di Saloma Theatre Restaurant

Jika saya semak CTOS ,ini info yang saya temui.

Company Name           : InvolveAsia Technologies Sdn.Bhd
Company Register  No: 1017157v
Nature of Business      :E commerce Traing and other related services
Date of registraion       :14.09.2012
State                             :Selangor


Jadi,jelaslah ia sebuah syarikat yang wujud dan berdaftar ya kawan-kawan.

Jadi tiadalah keraguan lagi untuk saya menjana pendapatan tambahan ketika RM0 dan PKP melalui affiliate marketing bersama InvolveAsia.Pendapatan tambahan yang dijana dari rumah dan hanya menggunakan content marketer moga berhasil hendaknya.

InsyaALLAH,bukankah siapa yang bersungguh-sungguh akan mencapai kejayaan.Kita kena double triple kan usaha,apalagi kerja duduk rumah sahaja sekarang.Takkan asyik nak ke dapur,ke ruang tamu dan tidur sahaja kan.Marilah kita sama-sama penuhkan masa -masa lapang ini dengan menjadi affiliate marketer.

Pendaftaran percuma ya kawan-kawan.Boleh daftar melalui link ini ya:Daftar InvolveAsia.

Kemudian dah daftar,boleh lah promosikan apa-apa jua yang anda suka dalam tu.Semua jenama ada,dalam dan luar negara.Fashion,food,toys,kitchen dan banyak lagi.Mulakan sekarang ya,jangan tangguh-tangguh.

Sekali lagi,daftar disini ya :Daftar InvolveAsia

Terima kasih










Appreciate your time reading this entry.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://irdagarmin.blogspot.com/2020/04/jana-pendapatan-tambahan-ketika-rm0-dan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cpg Bantu Jana Pendapatan Waktu Pkp

Cpg Bantu Jana Pendapatan Waktu Pkp

papar berkaitan - pada 5/4/2020 - jumlah : 546 hits
Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan dilaksanakan ramai orang yang terjejas dari segi aktiviti harian terutama sekali dari segi punca pendapatan dan sumber rezeki Terutama sekali golongan yang berniaga di pasar pasar atau di gerai tepi jala...
9 Sektor Tambahan Perlu Dapat Kelulusan Miti Sebelum Mula Operasi Ketika Pkp

9 Sektor Tambahan Perlu Dapat Kelulusan Miti Sebelum Mula Operasi Ketika Pkp

papar berkaitan - pada 12/4/2020 - jumlah : 373 hits
Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri mengingatkan semua syarikat dalam sektor tambahan yang dibenar meneruskan operasi supaya mendapatkan kelulusan terlebih dahulu sebelum memulakan perniagaan mereka Miti berkata semua syarikat...
Rahsia Jana Pendapatan Melalui Blog

Rahsia Jana Pendapatan Melalui Blog

papar berkaitan - pada 31/3/2020 - jumlah : 270 hits
Assalamualaikum w b tRahsia Jana Pendapatan Melalui Blog Blog antara medium yang mampu digunakan untuk mendapatkan income secara sambilan mahupun sepenuh masa Berikut aku kongsikan pengalaman aku membuat passive income melalui blog Tonton v...
Product Links Program Affiliate Membantu Youtubers Jana Pendapatan Sampingan

Product Links Program Affiliate Membantu Youtubers Jana Pendapatan Sampingan

papar berkaitan - pada 13/4/2020 - jumlah : 330 hits
Salam to all readers Tadi pagi aku sempat baca entry Diary Mama yang share pasal program Affiliate Product Links Lama rasanya tak main Affiliate program ini Kena banyak study balik Waktu paling sesuai nak study balik adalah time PKP ini mas...
Tiada Bil Bercetak Dikeluarkan Ketika Pkp Boleh Semak Guna Aplikasi Dan Web Tnb

Tiada Bil Bercetak Dikeluarkan Ketika Pkp Boleh Semak Guna Aplikasi Dan Web Tnb

papar berkaitan - pada 1/4/2020 - jumlah : 489 hits
Hari ini merupakan hari ke 14 Perintah Kawalan Pergerakan berlangsung dan ia masih berbaki lagi 2 minggu menerusi lanjutan yang diumumkan tempoh hari Ekoran daripada larangan keluar rumah tersebut sebahagian besar perkhidmatan hanya dijalan...
5 Lelaki Ditahan Gara Gara Bermain Mahjong Secara Sembunyi Ketika Pkp

5 Lelaki Ditahan Gara Gara Bermain Mahjong Secara Sembunyi Ketika Pkp

papar berkaitan - pada 1/4/2020 - jumlah : 176 hits
SIBU Lima lelaki telah ditahan oleh pihak polis di sebuah rumah gara gara bermain mahjong secara sembunyi ketika Perintah Kawalan Pergerakan dilaksanakan di seluruh negara Menurut laporan sewaktu kelima lima lelaki ini diserbu di dalam ruma...
Sorok Isteri Dalam But Kereta Ketika Pkp

Sorok Isteri Dalam But Kereta Ketika Pkp

papar berkaitan - pada 31/3/2020 - jumlah : 165 hits
PELAKSANAAN perintah kawalan pergerakan di beberapa negara dalam usaha memutuskan rantaian penyebaran Covid 19 menyaksikan pelbagai gelagat dan reaksi rakyat yang masih berdegil dengan arahan itu Selain memberikan alasan yang tidak masuk ak...
Hakim Syariah Saran Pasangan Bercerai Bertolak Ansur Jaga Anak Ketika Pkp

Hakim Syariah Saran Pasangan Bercerai Bertolak Ansur Jaga Anak Ketika Pkp

papar berkaitan - pada 15/4/2020 - jumlah : 240 hits
Sikap bertolak ansur pasangan bercerai dalam penggiliran anak akan menyelamatkan mereka daripada wabak Covid 19 KUALA LUMPUR Pasangan yang bercerai perlu lebih bertolak ansur dalam melaksanakan hak jagaan dan hak penggiliran jagaan anak ter...
Samsung Malaysia Melanjutkan Jaminan Selama 30 Hari Untuk Peranti Yang Tamat Tempoh Jaminan Ketika Pkp

Samsung Malaysia Melanjutkan Jaminan Selama 30 Hari Untuk Peranti Yang Tamat Tempoh Jaminan Ketika Pkp

papar berkaitan - pada 15/4/2020 - jumlah : 395 hits
Samsung Malaysia kini telah mengumumkan mereka akan melanjutkan tempoh jaminan untuk produk dibawah mereka selama 30 hari Lanjutan tempoh penggunaan ini adalah untuk peranti peranti yang tamat tempoh jaminan mereka ketika Perintah Kawalan P...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte