Jake Paul Saya Akan Menjadi Juara Dunia Itu Seperti Mengatakan Babi Akan Terbang Jawab Tommy Fury Berita Tinju




Untuk seorang Youtuber yang berubah menjadi petarung, Jake Paul memiliki ambisi yang tidak terduga. Dia ingin menjadi juara dunia dan dia yakin itu akan terjadi dalam dua atau tiga tahun ke depan.
“Saya ingin menjadi juara dunia. Saya akan menjadi juara dunia dan pertarungan ini hanyalah batu loncatan untuk sampai ke sana. Saya perlahan membaik,” kata Paul Berita Olahraga Langit.
“Saya telah bertanding melawan juara dunia dan tampil fenomenal melawan mereka, jadi siapa yang tahu apa yang bisa terjadi dalam dua hingga tiga tahun dari sekarang ketika saya memasuki masa puncak atletik saya? Saya mulai benar-benar memahami olahraga ini dan semua aspeknya.” dia.
Gambar:
Paul merayakan setelah mengalahkan Anderson Silva

“Benar-benar menakutkan apa yang mungkin terjadi. Saya pikir saya tidak hanya akan menjadi juara dunia, saya pikir saya akan menjadi juara dunia yang dominan dan mengalahkan seseorang untuk memperebutkan sabuk.”
Paul tidak terkalahkan 6-0 sebagai petinju profesional, meskipun sejauh ini kemenangannya datang melawan berbagai olahragawan cross-over lainnya.
Pertandingan tinjunya termasuk kemenangan atas mantan seniman bela diri campuran, termasuk legenda UFC Anderson Silva. Tommy Fury yang akan melawan Paul pada 26 Februari di Arab Saudi, akan menjadi lawan pertamanya yang berasal dari latar belakang tinju.
“Kamu bisa mengharapkan Fury tertelungkup di atas kanvas, tidak sadarkan diri dan itu akan terjadi dengan cepat. Ambil popcornmu tapi jangan berkedip,” kata Paul.
“Mereka benci saya mengalahkan Tyron Woodley, mereka benci saya mengalahkan Anderson Silva, tidak mengerti bahwa mereka berdua petinju 10 kali lebih baik daripada Tommy Fury.
“Jadi para kritikus dan domba-domba yang percaya bahwa Jake Paul tidak bertarung dengan petinju sungguhan, seseorang seusianya, secara teknis mereka benar dan ini membuktikannya. Jadi akan menyenangkan untuk membungkam orang-orang itu.
Anak itu bagus tapi dia tidak hebat dan dia tidak pernah berada di sana dengan seseorang yang menginginkannya lebih dari dia.
“Saya sangat kompetitif dan saya ingin menjadi yang terbaik dalam apa pun yang saya lakukan. Jadi saya merasa seluruh hidup saya telah membawa saya ke momen ini dan datang dengan narasi yang berbeda, melalui Youtube dan Disney Channel dan untuk mengubah olahraga tinju, bagaimana promosi dilakukan, bagaimana para petarung dibayar, bagaimana penampilan acaranya, yang bagi saya menggairahkan saya, untuk berinovasi dalam olahraga ini yang telah membutuhkannya selama sekitar satu dekade terakhir.
“Saya senang membantu olahraga ini.”
Pertarungan Fury dengan Paul telah gagal dua kali sebelumnya karena cedera dan kemudian masalah visa.
“Karena ketika Anda sepenuhnya yakin dengan pikiran Anda sendiri bahwa Anda dapat membongkar orang ini dan dua kali sebelum hal-hal di luar kendali Anda terus bermunculan, itu sulit,” kata Fury. Berita Olahraga Langit.
Gambar:
Fury memang memiliki lebih banyak pengalaman tinju

“Dia memiliki dua keberuntungan lolos dari pertarungan sebelumnya dan dia seharusnya mengambilnya.
“Berhati-hatilah dengan apa yang kamu minta.”
Dia mencemooh mimpi juara dunia Paul. “Itu seperti mengatakan babi akan terbang. Saya akan memberi Jake Paul pelajaran pada 26 Februari. Saya akan menunjukkan bahwa dia tidak bisa begitu saja mengambil sepasang sarung tangan kapan pun Anda mau dan berkata, ‘Oh Saya akan menjadi juara dunia’,” kata Fury.
Juara dunia ditakdirkan dan juara dunia lahir dan dia jelas bukan juara dunia. Dia bukan juara atau semacamnya dalam tinju dan dia akan mengetahuinya pada 26 Februari.
“Dia melawan pria tua. 50 tahun, 40 tahun, pegulat, bintang NBA. Dia mungkin akan melawan Tiger Woods setelah saya,” tambah Fury. “Apa yang bisa kamu lakukan untuk itu?
“Aku yang pertama [boxing] pria yang dia hadapi dan dia bisa mengambil tugas yang sedikit lebih mudah untuk dirinya sendiri.
“Aku akan menjatuhkan Jake Paul, sangat awal.”


Source link


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.beritaviralterkini.com/jake-paul-saya-akan-menjadi-juara-dunia-itu-seperti-mengatakan-babi-akan-terbang-jawab-tommy-fury-berita-tinju/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tak Boleh Move On Puteri Sarah Disakiti Vida Akui Jadi Janda Itu Nikmat

Tak Boleh Move On Puteri Sarah Disakiti Vida Akui Jadi Janda Itu Nikmat

papar berkaitan - pada 22/1/2023 - jumlah : 227 hits
Sebelum ini usahawan kontroversi Dato Seri Vida meluahkan rasa tidak pus hati apabila pengarah popular Syamsul Yusof dikatakan tidak pandai menghargai serta menilai kecantikan yang dimiliki oleh isteri pertamanya Puteri Sarah Bukan itu saha...
Dapat Angpao Itu Nggak Segampang Kelihatannya Pejuang Amplop Merah Pasti Relate

Dapat Angpao Itu Nggak Segampang Kelihatannya Pejuang Amplop Merah Pasti Relate

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 71 hits
Coba mana yang lebih nunggu bagi bagi angpao daripada momen kumpul keluarga cerita bareng sini
Pmx Sedekah Amal Jariah Okey Tapi Sedekah Untuk Undi Itu Korupsi

Pmx Sedekah Amal Jariah Okey Tapi Sedekah Untuk Undi Itu Korupsi

papar berkaitan - pada 24/1/2023 - jumlah : 95 hits
MalaysiakiniMalaysia berpotensi untuk diangkat sebagai sebuah negara maju di rantau ini dengan syarat amalan merompak kekayaan negara melalui gejala rasuah dihentikan sama sekali kata Datuk Seri Anwar Ibrahim Perdana menteri berkata pimpina...
Mama Betul Ke Ayah Kahwin Lain Puteri Sarah Terkedu Tak Sangka Itu Soalan Syaikhul

Mama Betul Ke Ayah Kahwin Lain Puteri Sarah Terkedu Tak Sangka Itu Soalan Syaikhul

papar berkaitan - pada 24/1/2023 - jumlah : 144 hits
Setelah sekian lama melalui fasa sedih akhirnya Puteri Sarah berkongsi anak sulungnya Syaikhul Islam bertanya soalan yang benar baenar buatkan dirinya terkedu mengenai Syamsul Yusof Berkongsi perkara tersebut di instastory Puteri Sarah 38 t...
Apa Itu Online Travel Agency

Apa Itu Online Travel Agency

papar berkaitan - pada 25/1/2023 - jumlah : 211 hits
Online Travel Agency atau singkatannya OTA memainkan peranan yang sangat penting dalam merancakkan lagi industri pelancongan bukan sahaja di negara kita malah diseluruh dunia Saban hari semakin ramai pengendali dan pengusaha bisnes berasask...
Syamsul Kongsi Perkembangan Terbaru Filem Originalgangster Sekali Ira Kazar Masuk Komen Ini Yg Syamsul Buat Selepas Itu

Syamsul Kongsi Perkembangan Terbaru Filem Originalgangster Sekali Ira Kazar Masuk Komen Ini Yg Syamsul Buat Selepas Itu

papar berkaitan - pada 24/1/2023 - jumlah : 187 hits
Tidak dapat dinafikan sejak kebelakangan ini nama pengarah popular Syamsul Yusof sering menjadi tumpuan di media sosial mengenai kemelut rumah tangga yang berlaku pada ketika ini bersama dengan pelakon Puteri Sarah selepas bernikah dengan s...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Resepi Char Kuew Teow Udang

Kuih Lopes

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

Panduan Menjalankan Sujud Sahwi Dalam Solat Dan Sebab Sebab Perlu Sujud Sahwi

April 18 2024 Pesan Orang Alim