Istanbul Aku Datang Dengan Singapore Airlines


Istanbul aku datang! Sebut ja Istanbul, terus teringat cerita romentik gandingan Lisa Surihani, Beto Khusyairi dan Tomok. Korang dah tengok belum? Tengoklah wei. Syokkk.



Dalam cerita tu, dia bukan cerita pasal kisah cinta romentik saja. Tapi dia banyak tunjukkan dekat penonton sekaligus macam bawa kita pergi tengok tempat-tempat yang best dekat Istanbul tu. Memang lawa gila walaupun cuma tengok dari kaca tivi.

Dan korang tau tak, Istanbul ni antara tempat fevret yang pelancong dari serata dunia nak datang melancong. Termasuk lahhhh kita kita ni. Haa nampak sangatlah Istanbul ni the most wanted place to go kan. Eee nak sangat jejakkan kaki dan tengok dengan mata kepala sendiri keindahan tempatnya. Barulah puas hati.


Nak tempah tiket ke sana takpayah nak serabutkan kepala sebab Traveloka ada nak senangkan kerja. Tap tap guna jari je done beli tiket. Yeayyy!

Macam aku sendiri, aku sangatlah pentingkan keselesaan sepanjang perjalanan untuk sampai destinasi. Kalau dekat perjalanan makan masa sejam je takpe. Boleh tahan lagi. Kalau dah berejam lepastu jauh-jauh pulak. Memang kena utamakan keselesaanlah.

Yang mana perangai sama sejibik sejebon macam aku tu, why not beli tiket melalui Singapore Airlines online booking! Singapore Airlines Limited ni ialah sebuah syarikat penerbangan kebangsaan Singapura. Singapore Airlines beroperasi di habnya iaitu di Lapangan Terbang Changi Singapura dan menghubungkan Singapura dan Asia Tenggara, Asia Timur, Asia Selatan, dan pasaran "Laluan Kangaroo"! Apa yang menarik, Singapore Airlines juga menawarkan penerbangan ke Istanbul!

Kabin pesawat Singapore Airlines ni boleh tahan luasnya ditambah lagi dengan pelbagai kemudahan yang bertaraf antarabangsa. Wuiii. Antarabangsa tu uolsss. Jangan main-main ye. Tak peliklah kan kalau setiap tahun Singapore Airlines ni dapat macam-macam anugerah dan pengiktirafan dari pelbagai agensi penerbangan dunia.


Untuk penerbangan jarak jauh macam nak ke Istanbul ni, Singapore Airlines adalah pilihan yang tepat dan padu. Sebab korang boleh pilih nak ambik kelas ekonomi, premium ekonomi, business class atau first class ikut kesesuaian korang.

Kalau ada budget lebih, apa kata cuba premium economy. Dia kira kelas antara business dan economy class dengan harga yang mampu milik lepastu dilengkapi pula dengan kemudahan yang cukup selesa sepanjang penerbangan korang ke Istanbul.

Apa yang menarik dengan premium ekonomi kelas ini adalah, korang akan dapat seat yang sedikit luas berbanding dengan kelas ekonomi. Jadi untuk penerbangan yang panjang ni, korang boleh lah nak regangkan kaki sebelum mendarat nanti. Ahhh lega sikit.

Selain tu, seat korang juga akan dilengkapi dengan kemudahan tambahan lain seperti USB port, lampu bacaan yang boleh dilaraskan, dan juga power port kalau korang nak charge gadget masa atas kapal nanti.

Dan yang best nya, korang boleh book siap-siap sehingga 24 jam sebelum mendarat apa yang korang nak makan atas flight nanti dengan kelas ni. Makan penting tuh. Nak topup tenaga.

Kelas premium ekonomi ni jugak menyediakan kemudahan hiburan atas flight yang lebih banyak serta layanan prioriti daripada urusan check-in, boarding sehinggalah tiba ke destinasi anda. Kira korang ni antara yang diutamakanlah masa urusan nanti.

Jadi nak tunggu apa lagi? Jom booking flights to Istanbul dengan Singapore Airline sekarang melalui Traveloka! Kemudahan dahlah tip top. Harga pula berpatutan. Mana nak cari airlines cenggini woii manaaa???

Ohye, yang mana taktau Traveloka tu apa. Meh nak bagitau. Traveloka ni adalah sebuah laman sesawang yang ditujukan khas terutamanya untuk pelancong luar dan dalam negara yang nak cari tiket kapal terbang dan juga hotel dengan cara yang sangat mudah.

Bila korang gunakan laman sesawang ni, korang juga akan dapat manfaat lain seperti tawaran tiket kapal terbang yang termurah. Haa termurah tau. Caranya mudah sangat. Apa yang korang cuma kena buat, bila dah masuk website Traveloka. Isi je maklumat dalam kotak pencarian yang disediakan. Maklumat tu macam destinasi tujuan mana korang nak pergi, tarikh penerbangan bila nak pergi dan juga bilangan penumpang berapa ramai yang nak pergi.

Kalau dah siap masukkan semua maklumat tu, tekan butang cari dan kemudian walla! Laman sesawang ini akan senaraikan harga tiket kapal terbang dari yang murah sampailah yang mahal untuk korang pilih.

Tapi kannn. Kalau nakkkkk lagi senang. Apakata install je apps Traveloka dekat phone korang tu. Lagi senang weii. Sekarang kan zaman apps. Apalagi, install lah sekarang


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://inikisahtia.blogspot.com/2019/05/istanbul-aku-datang-dengan-singapore.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Walau Demam Pun Saya Akan Datang Beri Kucing Anjing Jalanan Ini Makan

Walau Demam Pun Saya Akan Datang Beri Kucing Anjing Jalanan Ini Makan

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 242 hits
Viral di media sosial gambar seorang lelaki memberi makanan kepada sekumpulan kucing dan anjing liar membuatkan netizen rasa terharu dengan kebaikan yang dilakukannya itu nbsp Menurut Azman Ali yagn berkongsi gambar tersebut di Facebook ber...
Tak Datang Ke Acara Dinner Syahrini Ayu Dewi Dibilang Begini Oleh Warganet

Tak Datang Ke Acara Dinner Syahrini Ayu Dewi Dibilang Begini Oleh Warganet

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 210 hits
Syahrini dan Reino Barack menggelar acara makan malam bertajuk Dinner Silaturahmi Jumat malam Ayu Dewi menjadi salah satu tamu yang diundang Syahrini untuk hadir dalam acaranya
Syahrini Turut Undang Luna Maya Ke Acara Dinner Silaturahmi Namun Tidak Datang

Syahrini Turut Undang Luna Maya Ke Acara Dinner Silaturahmi Namun Tidak Datang

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 222 hits
Syahrini dan Reino Barack menggelar acara dinner silaturahmi pada Jumat malam Acara ini digelar dengan mengundang teman teman dekat Syahrini dan Reino yang tidak datang di acara resepsi pernikahan mereka di Tokyo akhir Februari lalu
Singapore Court Of Appeal To Hear Pannir S Stay Application Tomorrow

Singapore Court Of Appeal To Hear Pannir S Stay Application Tomorrow

papar berkaitan - pada 23/5/2019 - jumlah : 210 hits
Malaysian Pannir Selvam Pranthaman is scheduled to be executed at Changi prison on Friday SINGAPORE The Singapore Court of Appeal will hear tomorrow the application by Malaysian Pannir Selvam Pranthaman to stay his execution scheduled for F...
Ingatkan Siapa Yang Datang Wanita Terkejut Buaya Ketuk Pintu Rumah

Ingatkan Siapa Yang Datang Wanita Terkejut Buaya Ketuk Pintu Rumah

papar berkaitan - pada 5/5/2019 - jumlah : 489 hits
Siapa yang tidak terkejut apabila melihat seekor buaya seolah olah sedang berdiri mengetuk pintu rumah Pada mulanya pemilik rumah Karen Alfano ingatkan tetamu yang datang ke rumahnya di Pantai Myrtle selatan California itu Wanita tersebut s...
Beri Dukungan Eks Pesepakbola Era 80 An Datang Ke Sidang Joko Driyono

Beri Dukungan Eks Pesepakbola Era 80 An Datang Ke Sidang Joko Driyono

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 176 hits
David mengatakan Joko Driyono sangat dikenal dikalangan para mantan pemain Timnas Terutama yang tergabung dalam paguyuban bernama Indonesia Football Ambassador
Datang Ke Acara Pernikahan Syahrini Teuku Wisnu Malah Doakan Istrinya Kembali Hamil

Datang Ke Acara Pernikahan Syahrini Teuku Wisnu Malah Doakan Istrinya Kembali Hamil

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 257 hits
Datang ke pernikahan Syahrini dan Reino Barack Teuku Wisnu bukan hanya mendoakan pengantin baru untuk mendapat momongan Namun ia juga justru mendoakan istri nya bisa hamil kembali
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Gulai Udang Nenas

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Majlis Perkahwinan Anak Saudara

From Smoke To Pet Dander Bnx Filter Traps Microscopic Airborne Contaminants

Pas Dikecam Balun Polis Bukan Fahaman Ekstremis

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus

Lirik Luqman Faiz Bahagiamu Tujuanku