Irisa Cosmetics Raikan Ulang Tahun Pertama Dengan 5 Rona Terkini Matte Lip



IRISA COSMETICS : RAIKAN ULANG TAHUN PERTAMA DENGAN 5 RONA TERKINI MATTE LIP


Walaupun baru berusia setahun namun Irisa Cosmetics mula mendapat tempat dan perhatian. Malahan AlongMurni (AM)sendiri gemar dan selesa sebagai salah seorang pengguna produk Irisa Cosmetics.

Baru-baru ini AM berkesempatan untuk sama-sama hadir bagi meraikan ulangtahun pertama Irisa Cosmetics. Dalam tempoh setahun bertapak dalam industri , Irisa cosmetics telah menghasilkan 4 produk dan produk ke empat ini turut sama diperkenalkan semasa majlis sambutan ulangtahun pertama Irisa Cosmetics.



Produk ke 4 ini adalah pewarna bibir yang mempunyai lima pilihan pigmen rona yang mampu memberi kelembapan selama 24 jam berkenaan iaitu terdiri daripada pilihan dasar warna berani lagi menyerlah iaitu merah cili, merah bandung dan koral.



Di formulasi jauh dari Itali,  kandungan tekstur gincu bibir IrisA Cosmetics serasi dengan kulit bibir dan mengandungi bahan-bahan semulajadi seperti cocoa butter dan minyak bungaan yang pasti memberikan kesan kelembapan dan matte di bibir si pemakai.



Sesuai dengan kematangan usia, variasi gincu bibir IrisA Cosmetics diabadikan di dalam bekas pewarna bibir yang lebih praktikal dan glam chic dengan menggunakan nama-nama filem Hollywood terkenal seperti Mean Girls, Bring It On, Legally Blonde, Hairspray dan Clueless dengan tema OUR LIPS DON’T LIE.

MEAN GIRLS – KEMASAN MATTE
Kecapi keriangan kehidupan dengan pewarna bibir Mean Girls. Tidak ambil peduli akan realiti dunia, si pemakai Pewarna Bibir Means Grils merupakan seorang gadis yang berani dan optimis. Pewarna bibir ini menjadikan si pemakai lebih berkeyakinan. Rona: Pink Mauve.

BRING IT ON – KEMASAN MATTE
Si Pemakai pewarna bibir ini bijak dan tidak gentar adalah sikap dirinya. Bring It On – Kehidupan pastinya penuh dengan cabaran, hadapinya dengan penuh kepercayaan dan yakin diri. Cabar diri menggunakan pewarna bibir ini untuk lebih kuat. Rona: Warm Pinky Nude. 

LEGALLY BLONDE – KEMASAN MATTE
Si pemakai ini merupakan seorang yang seksi, lucu tetapi berdedikasi dan Legally Blonde. Definisi primadona sebenar adalah dirinya sendiri. Si Pemakai ini adalah bintang. Cabar diri anda untuk lebih glamor. Rona: Reddish Taupe.  

HAIRSPRAY –  KEMASAN MATTE
Yakin dengan diri sendiri, si pemakai adalah letusan tenaga dan warna. Usah risau dengan rambut yang tidak kemas, Hairspray kan ada. Cabar diri anda untuk lebih positif. Rona: Deep Plummy Beige. 

CLUELESS – KEMASAN MATTE
Si pemakai pewarna bibir ini tidak pernah Clueless dengan apa yang dia mahukan dan terus mengejar impiannya. Dia gadis yang ceria menyinari kegembiraan di setiap langkahnya. Cabar diri anda untuk lebih teruja. Rona: Firebrick Red

Semua 5 variasi pewarna bibir IrisA Cosmetics telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan pastinya dijamin Halal.



Bagi meraikan ulang tahun pertama IrisA Cosmetics, jenama itu telah mengundang jurusolek professional pilihan wanita urban masa kini, Nad Ismail atau lebih dikenali dengan @NVDISM.
Nad Ismail telah menunjukkan tutorial solekan yang sempurna untuk sang gadis mahupun wanita bekerjaya dengan menggunakan 5 rona piilihan IrisA Cosmetics di hadapan rakan media dan tetamu undangan majlis berkenaan.


Penyanyi Nourul turut menggunakan Produk Irisa CosmeticsAcara penuh ekslusif dan lebih mesra ini turut menampilkan wajah-wajah popular di platform digital antaranya penyanyi Nourul Depp (@nouruldepp), pelawak terkenal Viviana Abdullah (@vivianaabdullah) dan bintang-bintang sosial media cantik menawan Myra Muzaffar (@myramuzaffar), Erysha (@eryshaemyra), Rafidah (@rafidaaaaaaaah) dan Nigeena (@nigeena)




Iman dan Irisa (Pengasas Produk Irisa Cosmetics)
IrisA Cosmetics diasaskan oleh 2 adik-beradik muda bergaya iaitu Iman, 18 dan Irisa, 16 dalam meneruskan legasi perniagaan milik kedua-dua ibu bapanya menerusi Serasi Global Sdn Bhd yang cukup dikenali dengan produk penjagaan kulit wajah dari bahan semulajadi dan organik, Serasi Handmade




IrisA Cosmetics telah dilancarkan pada Oktober 2018 dan membawa misi untuk memperkembangkan formulasi produk kecantikan berasaskan bahan-bahan semulajadi dan dari tumbuh-tumbuhan, bebas paraben dan tidak diuji pada haiwan.


“Kami mahu menyemarakkan rovolusi dikalangan generasi muda untuk lebih berkeyakinan dan sentiasa percaya dengan kecantikan tanpa menjejaskan kualiti, etika dan nilai kehidupan sebenar.“IrisA adalah glamor, berkuasa, berani, berdaya saing, berkeyakinan dan sentiasa meraikan silaturahim, cinta dan juga kehidupan,” kata dua beradik berkenaan.

AM bersama dengan pengasas Produk Irisa Cosmetics iaitu Iman dan Irisa 

Kemunculan IrisA Cosmetics juga diharap dapat melahirkan lebih banyak produk kecantikan sesuai untuk wanita yang mempunyai kulit sensitive tetapi tetap trendy selain mudah dibawa meskipun di dalam poket yang kecil.

Di awal kemunculan, IrisA Cosmetics telah hadir bersama 5 pewarna bibir Flux Matte Lip Cream, diikuti dengan pembayang mata Pressed Powder Eye Shadow dan diikuti Pressed Powder Highlighter.




Kesemua produk Irisa Cosmetics boleh didapati dalam harga mampu milik iaitu bermula dari RM33 sehingga RM188 .

KATA ALONGMURNI
AM SANGAT MENYUKAI PRODUK IRISA COSMETICS. DENGAN PENGHASILAN PRODUK KE 4 IAITU PEWARNA BIBIR YANG BEGITU MENARIK DAN MUDAH DIBAWA DI DALAM POKET KECIL. KELIMA-LIMA PEWARNA BIBIR INI AMAT MUDAH DISESUAI DAN DIGAYAKAN OLEH AM UNTUK KE MAJLIS, ACARA TERTENTU MALAHAN KE PEJABAT. ❤❤❤


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://alongmurni.blogspot.com/2019/11/irisa-cosmetics-raikan-ulang-tahun-pertama.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Potret Serunya Perayaan Ulang Tahun Pertama Putra Rini Yulianti Jalani Prosesi Doljabi

10 Potret Serunya Perayaan Ulang Tahun Pertama Putra Rini Yulianti Jalani Prosesi Doljabi

papar berkaitan - pada 12/11/2019 - jumlah : 206 hits
Melalui upacara tradisional Korea kira kira barang apa nih yang dipilih Xavier untuk menggambarkan masa depannya
Ulang Tahun Pertama Upbit Indonesia Kasih Diskon Biaya Trading Aset Kripto

Ulang Tahun Pertama Upbit Indonesia Kasih Diskon Biaya Trading Aset Kripto

papar berkaitan - pada 6/11/2019 - jumlah : 195 hits
Merayakan satu tahun peluncuran di Indonesia Upbit memberikan program khusus bagi seluruh pengguna Upbit Indonesia Jadi pengguna Upbit dapat menikmati Payback Biaya Maker 110 persen dan Biaya Taker 0 1 persen Program ini berlaku untuk semua...
Vivo Menyambut Ulang Tahun Ke 80 Batman Dengan Melancarkan Iqoo Pro 5g Edisi Batman

Vivo Menyambut Ulang Tahun Ke 80 Batman Dengan Melancarkan Iqoo Pro 5g Edisi Batman

papar berkaitan - pada 7/11/2019 - jumlah : 271 hits
iQOO adalah sub jenama Vivo yang memfokuskan peranti gaming Ia hadir dengan spesifikasi yang hebat dan menjualnya pada harga yang amat berbaloi untuk dimiliki Salah satu peranti paling premium iQOO adalah iQOO Pro 5G Sempena ulang tahun Bat...
Megawati Wapres Ma Ruf Amin Hingga Ahy Hadiri Ulang Tahun Ke 8 Nasdem

Megawati Wapres Ma Ruf Amin Hingga Ahy Hadiri Ulang Tahun Ke 8 Nasdem

papar berkaitan - pada 12/11/2019 - jumlah : 165 hits
Megawati terlihat mengenakan baju warna merah cerah dengan dikalungkan selendang warna hitam Saat ini Megawati beserta rombongan sudah memasuki lokasi acara yang bertempat di Ballroom JI Expo Kemayoran Jakarta
Fara Fauzana Akui 5 Tahun Pertama Bertugas Tak Pernah Solat Subuh

Fara Fauzana Akui 5 Tahun Pertama Bertugas Tak Pernah Solat Subuh

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 396 hits
Sebut saja nama Fara Fauzana bekas penyampai radio ini sentiasa menceriakan pendengarnya seawal 6 pagi lagi Malah ramai yang meluahkan rasa sedih apabila Fara membuat keputusan untuk mengundurkan diri pada 2016 untuk mendekatkan diri dengan...
Sampaikan Pesan Manis Di Ulang Tahun Ashanty Azriel Kehadiran Bunda Adalah Hal Terbaik Di Hidupku

Sampaikan Pesan Manis Di Ulang Tahun Ashanty Azriel Kehadiran Bunda Adalah Hal Terbaik Di Hidupku

papar berkaitan - pada 6/11/2019 - jumlah : 211 hits
Meski bukan ibu kandungnya tapi sosok Ashanty tetap menjadi hal terbaik yang pernah ada di hidup Azriel sejak 8 tahun lalu
Ashanty Ulang Tahun Azriel Hermansyah Tulis Ucapan Bikin Haru

Ashanty Ulang Tahun Azriel Hermansyah Tulis Ucapan Bikin Haru

papar berkaitan - pada 4/11/2019 - jumlah : 157 hits
Datangnya bunda dalam hidup jiel adalah hal terbaik yang pernah jiel raih
5451 Aktiviti Jemputan Majlis Sambutan Ulang Tahun Ke 19 Ppibch Maulidur Rasul Ppim 02 11 2019

5451 Aktiviti Jemputan Majlis Sambutan Ulang Tahun Ke 19 Ppibch Maulidur Rasul Ppim 02 11 2019

papar berkaitan - pada 4/11/2019 - jumlah : 448 hits
Toqqi sebagai tetamu khas menghadiri majlis Sambutan Ulang tahun ke 19 Pusat Perniagaan Ikhwan Bandar Country Homes dan Maulidur Rasul yang dianjurkan oleh Global Ikhwan Sdn Bhd Holdings di PPIBCH Rawang
Pria 70 Tahun Nikahi Wanita 20 Tahun Baru Pertama Kali Menikah Dan Beri Mahar Rp 9 3 Milyar

Pria 70 Tahun Nikahi Wanita 20 Tahun Baru Pertama Kali Menikah Dan Beri Mahar Rp 9 3 Milyar

papar berkaitan - pada 20/11/2019 - jumlah : 270 hits
Pria 70 tahun yang menikahi wanita usia 20 tahun viral media sosial Pernikahan tersebut merupakan pernikahan pertama sang pria dengan mahar Rp 9 3 Milyar Dilansir Oriental Daily viralnya pernikahan itu bermula dari unggahan halaman Facebook...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran