Instarobot Bot Pembantu Pengurusan Akaun Instagram Anda Post Ditaja


Untuk artikel kali ini, mamu akan mengulas satu aplikasi untuk hangpa yang menggunakan Instagram sebagai platform perniagaan hangpa. Aplikasi Instarobot ini membantu hangpa follow akaun Instagram yang tulen dari dalam Malaysia. Senang kerja hangpa tak perlu nak tekan butang follow  tetiap akaun yang hangpa nak.
Aplikasi ini pun boleh auto like,comment dan view stories  akaun yang hangpa dah follow. Bagi mamu fungsi boleh lancarkan 5 akaun Instagram hangpa serentak menyenangkan kerja hangpa tanpa perlu pening nak tukar akaun dari dalam telefon hangpa.
Mari kita lihat paparan antaramuka aplikasi bermula dari paparan pertama hangpa akan tengok masa mula-mula hangpa lancarkan aplikasi ini.
Paparan Antaramuka

Dari paparan ini, hangpa kena tambah akaun Instagram hangpa dulu sebelum boleh guna. Hangpa boleh tambah,edit akaun atau buang akaun yang dah dimasukkan. Proses disini sekejap sahaja melainkan hangpa lupa kata laluan Instagram hangpa, tu lain cerita pula kan.
Paparan Utama Aplikasi

Lepas hangpa dah login, ini paparan yang hangpa akan lihat. Dari sini ada 7 tetapan yang hangpa boleh gunakan untuk dapatkan followers baru. Kita akan dive in tetapan yang ada dalam aplikasi ini.
Tetapan Utama

Dari sini,hangpa boleh tetapkan jenis pengguna yang hangpa nak follow, tetapan untuk like and comment gambar sahaja, gunakan pelayar lain selain dari built in punya. Hangpa dah guna nanti, hangpa tau la mana tetapan sesuai untuk pengguna hangpa.
Filters

Kat sini, hangpa boleh tetapkan dengan lebih tepat jenis akaun yang hangpa nak follow. Hangpa boleh tetapkan akaun jenis followers ramai ka, jenis post banyak ka, terpulang pada strategi hangpa sendiri.
Time Delay

Bagi mamu, tetapan kat sini paling penting pasai kalo time interval terlalu pendek, Instagram boleh block akaun hangpa sementara waktu. Tetapan sesuai yang mamu dapat biarkan time interval dia tinggi sikit supaya ada masa rehat antara setiap arahan aplikasi ini buat. Selama mamu pakai, belum lagi hadapi masalah kena block.
Proxy

Hat ni tetapan untuk hangpa yang level leet. Mamu biarkan seadanya pasai takdak masalah nak hubungkan aplikasi ni dengan akaun.
Tag Search

Kita berbalik ke antaramuka utama. Tetapan pertama yang perlu hangpa buat adalah buat pencarian tag bersesuaian. Macam mamu gunakan tag pakejperkahwinan sebagai contoh. Bila hangpa mulakan carian, dia amik masa sikit bergantung berapa ramai pengguna menggunakan tag tersebut. Dalam carian mamu, jumlah pengguna menggunakan tag tersebut dalam 15k pengguna. Dah selesai kat sini, kita pi ke langkah seterusnya.
Auto Follow

Kat sini semua pengguna yang hangpa dah kumpul tadi boleh follow secara automatik. Kat sini amik masa untuk aplikasi ini nak auto follow pasai mamu tetapkan untuk  follow sebanyak 25 akaun dan time interval yang dah disarankan supaya tak kena block. Proses mengambil masa dalam lebih kurang 30 minit.
Auto Unfollow

Tetapan kat sini agak self explanatory. Akaun hat mana tak follow hangpa atau hangpa nak unfollow akaun yang hang dah follow menggunakan aplikasi nih, hangpa boleh tetapkan kat sini.
Auto Like

Penat nak like gambar satu persatu dengan akaun yang hangpa follow dekat beribu tu? Haa kat sini hangpa boleh buat tu semua secara automatik dan hangpa boleh tumpukan main PUBG takpun COD Mobile.
Auto Comment

Kat tetapan sini, hangpa boleh set komen apa hangpa nak letak kat gambar akaun yang hangpa follow tu. Komen biar hat suci murni. Toksah dok komen spam. Kang kena block toksah mai keriau kat mamu pula.
Auto View Story

Nak tengok story akaun yang hangpa ikut tu ka? Jangan risau,kat sini boleh tetapkan akaun yang aktif dan aplikasi nih akan jalankan arahan tu secara automatik tanpa perlu pening kepala nak tengok satu persatu.
Auto Accept

Benda nih paling penting untuk akaun yang ditetapkan private. Tetapan nih membolehkan hangpa auto approve akaun yang nak follow akaun hangpa. Kena plak hangpa nih Instaselebriti, takkan nak tekan satu persatu kan.
Fullscreen Layout

Kalo hangpa jenis nak tengok paparan penuh, ini adalah bagaimana aplikasi nih jalan serentak dengan akaun Instagram hangpa tu. Sambil tunggu aplikasi tu siap jalankan program dia, hangpa boleh la tengok akaun lain kat Instagram.
Resizer

Bagi mamu, tetapan nih antara paling penting. Kerja nak ubahsuai saiz gambar untuk akaun hangpa lebih mudah tanpa perlu aplikasi lain. Tetapan ni dah terbina dalam aplikasi nih. Ini banyak membantu kalo hangpa ada banyak gambar nak diubahsuai untuk akaun Instagram hangpa.
Secara keseluruhan, aplikasi InstaRobot dapat membantu hangpa mencari dan ikut akaun yang organik secara automatik. Ini dapat menjimatkan masa hangpa dari nak mencari satu persatu akaun yang bersesuaian untuk bisnes atau minat hangpa.
Untuk info lebih lanjut, hangpa boleh layari saluran telegram InstaRobot di https://t.me/rahsiaebiz. Kat situ ada pelbagai informasi lain untuk hangpa guna untuk akaun Instagram hangpa.
Bagi hangpa yang berminat dengan robot Insta ni dan teringin nak mendapatkannya,
bolehlah join channel Telegram ni: https://t.me/rahsiaebiz
Sekian dulu ulasan dari mamu. Hingga kita ketemu lagi di artikel akan datang.
*Nota: Pos ini adalah iklan. Kandungan di dalam tidak mewakili pandangan atau pendapat OMG Hackers.
Post seperti ini membiayai semua barangan yang anda lihat di OMG Hackers, dan anda boleh membantu kami lebih lanjut dengan menyemak produk atau perkhidmatan yang dipaparkan di halaman ini.
Berminat dalam pos tajaan atau pilihan pengiklanan yang lain? Isikan borang ini.
**Anda juga boleh klik gambar ini untuk ke channel Telegram tersebut.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/instarobot-bot-pembantu-pengurusan-akaun-instagram-anda-post-ditaja/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Akaun Instagram Punya Pengikut Tertinggi 2019

10 Akaun Instagram Punya Pengikut Tertinggi 2019

papar berkaitan - pada 24/1/2020 - jumlah : 306 hits
10 Akaun Instagram Punya Pengikut Tertinggi 2019 Carta 10 Pengikut Instagram Tertinggi Di Malaysia 2019 Instagram adalah salah satu platform media sosial yang paling popular di dunia 10 Akaun Instagram Punya Pengikut Tertinggi 2019 Media so...
Permohonan Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran Pembantu Pengurusan Murid N19 Diterima

Permohonan Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran Pembantu Pengurusan Murid N19 Diterima

papar berkaitan - pada 26/1/2020 - jumlah : 505 hits
AssalamualaikumBismillahSejak belakangan ini banyak benda aku mahu kongsi terutama sekali berkenaan dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran Pernah dengar tak tentang Pembantu Pengurusan Murid Pasal benda nie lah aku nak kongsi dengan kora...
Zarina Berang Pengikut Dm Minta Jual Akaun Instagram Sebab Nak Tanda Biru Verified

Zarina Berang Pengikut Dm Minta Jual Akaun Instagram Sebab Nak Tanda Biru Verified

papar berkaitan - pada 18/1/2020 - jumlah : 355 hits
Seorang pelakon yang dikatakan baru nak up telah meminta Sharifah Zarina menjual akaun Instagram kepadanya semata kerana menginginkan verified badge Perbuatan tersebut disifatkan tidak sopan kerana kerana menurut penyanyi Langit Ketujuh itu...
Cristiano Ronaldo Menjadi Manusia Pertama Dengan 200 Juta Pengikut Di Instagram

Cristiano Ronaldo Menjadi Manusia Pertama Dengan 200 Juta Pengikut Di Instagram

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 245 hits
Siapa sangka di sebalik kehadiran pelbagai selebriti popular dunia Cristiano Ronaldo selaku pemain bola sepak berjaya muncul sebagai manusia pertama dengan jumlah pengikut di Instagram sebanyak 200 juta Jumlah pengikut yang baru sahaja dica...
Misi Mengosongkan Stor Di Instagram

Misi Mengosongkan Stor Di Instagram

papar berkaitan - pada 31/1/2020 - jumlah : 242 hits
Assalamualaikum dan hai Saya ada masukkan Misi mengosongkan stor dalam saya minggu ini Bolehlah jenguk jenguk ya Buat setakat ini baru masukkan buku buku Barang barang lain akan menyusul Saya memang pening tengok stor rumah ni Mahu sahaja d...
Unggah Foto Lawas Di Instagram Warganet Sebut Gaya Rambut Sule Mirip Siwon Suju

Unggah Foto Lawas Di Instagram Warganet Sebut Gaya Rambut Sule Mirip Siwon Suju

papar berkaitan - pada 29/1/2020 - jumlah : 356 hits
Komedian Sule kembali mencuri perhatian publik di dunia maya Hal ini terkait postingan terbarunya di instagram
Google Duo Memperkenalkan Note Fungsi Tulis Lukis Seakan Mod Create Pada Instagram

Google Duo Memperkenalkan Note Fungsi Tulis Lukis Seakan Mod Create Pada Instagram

papar berkaitan - pada 29/1/2020 - jumlah : 278 hits
Google Duo adalah aplikasi panggilan video yang paling Google fokus terhadap pembangunannya Terdapat banyak fungsi dan ciri menarik hadir pada aplikasi ini Malah Google Duo juga hadir dengan sokongan panggilan video melalui web bagi memudah...
How To Make Your Own Ar Filters For Instagram

How To Make Your Own Ar Filters For Instagram

papar berkaitan - pada 28/1/2020 - jumlah : 377 hits
div emailPreHeader display none important What emoji are you PRE HEADER TEXT PRE HEADER TEXT OUTER if endif BACKGROUND BACKGROUND INNER TABLE if
10 Potret Kocak Chef Renatta Yang Jarang Terlihat Di Instagram Pribadinya Kocak

10 Potret Kocak Chef Renatta Yang Jarang Terlihat Di Instagram Pribadinya Kocak

papar berkaitan - pada 2/2/2020 - jumlah : 215 hits
Di balik muka juteknya yang ngangenin ada banyak pose pose absurd yang justru bikin geli
Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Kuih Lopes

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

Panduan Menjalankan Sujud Sahwi Dalam Solat Dan Sebab Sebab Perlu Sujud Sahwi

April 18 2024 Pesan Orang Alim

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven