Inilah 16 Restoran Enak Dan Halal Di Osaka Yang Wajib Dicuba


Merupakan bandar kedua terbesar di Jepun dan boleh dikatakan sebagai salah satu bandar terbaik untuk makanan, Osaka adalah rumah bukan sahaja untuk kegemaran tempatan takoyaki dan okonomiyaki, tetapi juga masakan dari seluruh dunia! Dan ya, dengan pilihan halal untuk makan!
 
Masakan Jepun (pusat bandaraya Osaka):
Kepelbagaian Chibo Lama ditubuhkan sebagai rantai yang khusu dalam okonomiyaki (lekapan gurih Jepun), ini adalah outlet Chibo pertama di Jepun yang mempunyai menu yang mesra-Muslim!

Semasa berada di sini, anda perlu mencuba keistimewaan Osaka seperti okonomiyaki. Chiboyaki mempunyai daging lembu, udang, kerang dan cumi-cumi bercampur-campur bersama-sama menjadi pancake lembut. Atau anda juga boleh mencuba yakisoba – mi goreng dengan sos daging sapi, udang, sotong dan halal Otafuku. Yang lebih menyeronokkan lagi, anda boleh menonton makanan yang disediakan di atas kawah besi tepat sebelum mata anda!

Mereka yang ingin mencuba keistimewaan Jepun yang lain boleh menikmati halal Wagyu mereka, hotpot Nabe, sashimi, nasi kari omelet dan lebih banyak. Apa yang lebih baik ialah Chibo terletak betul-betul di tengah-tengah kawasan makanan utama Osaka di Dotonbori.
 
Status halal: Bahan-bahan yang diperakui halal dan perkakas yang digunakan, tiada alkohol yang dijual dalam premis, kemudahan ruang solat disediakan
Julat harga: JPY1280-10000
Alamat: 7F, 1-5-5 Dotonbori, Chuo-ku, Osaka
Waktu buka: 11: 00-10: 00 setiap hari
Hubungi No: +81 6-6575-7423
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Nippombashi (keluar B26)
Facebook | Instagram
 
Yakiniku Zerohachi Matsuyamachi Tiada lawatan ke Jepun yang lengkap tanpa merasakan halal yakiniku (BBQ Jepun)! Terletak di kawasan perumahan, Zerohachi Matsuyamachi adalah permata tersembunyi untuk daging barbeku halal di Osaka

Apa yang menakjubkan tentang tempat ini adalah bufet mereka semua-anda-boleh-makan yakiniku yang bermula dari hanya sekitar JPY3000 (kursus merah). Itu lebih murah daripada restoran yakiniku di Jepun! Dengan daging lembu mereka dihiris menjadi sempurna, anda akan menikmati rasa yang luar biasa daging barbeku. Pilih kursus hitam yang lebih mahal jika anda berada dalam kumpulan yang besar!

Dengan pemotongan daging lembu dan kambing yang berbeza dan juga ayam marinasi, anda pastinya akan memuaskan keinginan daging anda di sini. Mereka yang tidak berminat dengan daging barbeku boleh menikmati set shabu-shabu mereka yang juga berharga sekitar JPY2800.
 
Status halal: daging dan bahan yang diperakui halal yang digunakan, Alkohol dihidangkan dalam premis, jadi makan mengikut keinginan anda sendiri.
Harga: dari JPY3002 (set)
Alamat: 4-21, Matsuyamachisumyoshi, Chuo-ku, Osaka-shi APEKS pentas bandar
Waktu buka: Mon-Sat, 11.00 pagi-3 petang, 5 petang hingga 10 malam, Sun, 5 petang hingga 10 malam
Hubungi No: +81 6-6777-9529
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Matsuyamachi (keluar 1)
Facebook
 
Halal Kobe Beef Nagomi Sentiasa mahu menikmati daging lembu Kobe? Di sinilah anda boleh mendapatkan makanan premium ini. Makanan istimewa di Jepun, Kobe daging sapi adalah salah satu daripada beberapa baka Wagyu (atau ternakan Jepun) yang dibesarkan di wilayah Hyogo dan terkenal dengan rasa, kelembutannya dan juga sangat marbled dengan lemak. Walaupun terdapat desas-desus yang popular, lembu tidak biasanya diberi makan dengan bir!

Restoran ini menyajikan pelbagai potongan daging daripada sirloin kepada tulang rusuk dan tenderloin. Walaupun harga bermula mahal pada JPY24000, ini akan menjadi makanan yang patut diingati!

Kobe daging lembu akan cair secara langsung dalam mulut anda dan anda akan disajikan dengan hidangan pelbagai hidangan. Lebih-lebih lagi, hanya kira-kira 3 ekor lembu yang telah disahkan sebagai daging lembu Kobe halal, jadi ia benar-benar eksklusif! Menariknya restoran ini mempunyai susunan tradisional Jepun, memberikan pengalaman asli Jepun.
Tip: Sebagai restoran popular, buat tempahan terlebih dahulu. Anda juga boleh menunaikan solat anda di Nagomi – ruang solat lengkap dengan tikar solat(sejadah), pakaian, arah qibla dan bahkan memiliki ruangan wudhu!
 
Status halal: Halal yang disahkan (oleh Majlis Kyoto untuk Hal Ehwal Syariah dan Halal, Jepun), ruangan solat disediakan didalam premis.
Harga: JPY24000-72000
Alamat: 2-12-21, Nippombashi, Chuo-ku Osaka-shi, Osaka, 542-0073
Waktu buka: Sun-Thur, 12 pm-2pm, 5 petang hingga 10 malam (pesanan terakhir: 9 malam), ditutup pada Fri-Sat
Hubungi No: +81 6-6606-9278, E-mel [email protected]
Stesen kereta bawah tanah terdekat: Nippombashi
Laman web | Facebook | Instagram
 
Matsuri Sudah tentu, apabila anda berada di Osaka, anda tidak boleh ketinggalan mencuba takoyaki yang terkenal di dunia (bola gurita Jepun) dan anda akan gembira mengetahui Matsuri menjual barangan halal!

Pelbagai hidangan menarik menanti anda di Matsuri! Arah jarum jam dari kiri atas – burger beras, takoyaki, okonomiyaki makanan laut dan ramen.
Matsuri, yang bermaksud ‘perayaan’ dalam bahasa Jepun, menyajikan hidangan Jepun yang popular seperti takoyaki, okonomiyaki dan ramen pada harga mesra saku! Menariknya disini juga memberi peluang kepada anda untuk membuat sendiri takoyaki.

Lebih banyak hidangan dari menu! Arah jarum jam dari kiri atas – mangkuk sashimi, yakisoba makanan laut, dadar bergulung dengan bawang hijau dan sardin, goki ayam nikkoken dan karaage ayam.
Apa yang membezakan restoran ini ialah ia tidak menggunakan apa-apa barangan pra-sejuk atau pra-masak, ia adalah makanan segar dan lazat. Mereka juga mempunyai sudut mini-runcit di mana anda boleh membeli makanan makanan yang mesra Islam seperti bumbu dan ramen segera!

Samurai Ramen Umami adalah ramen segera yang dijual di restoran. Walaupun tidak diperakui halal, ia tidak mengandungi sebarang produk haiwan atau alkohol!
 
Perhatikan walaupun restoran belum lagi diperakui halal, penjagaan telah diambil untuk memastikan semua bahan yang masuk ke dalam hidangan adalah halal. Bagaimanapun, minuman beralkohol dihidangkan di restoran, jadi kami mencadangkan anda makan mengikut keinginan anda sendiri.
Tip: Ruang solat boleh didapati di restoran untuk pelawat Islam.
 
Status halal: Bahan-bahan halal yang digunakan, alkohol dihidangkan dalam premis, jadi makan mengikut keinginan anda sendiri. Ruang solat disediakan didalam premis.
Harga: JPY280-880
Alamat: 3-27-17 Yoshino, Fukushima-ku, Osaka-shi, Osaka 553-0006
Waktu Pembukaan: Mon-Sat, 11: 00-2: 00, 5: 00-11: 00, Sun, 11: 00-2: 00, 5: 00-12: 00
Hubungi No: +81 6-6940-6633
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Nodahanshin (keluar 7)
Laman web | Facebook | Instagram
 
Ramen Honolu Adakah anda suka ramen “extra” pedas? Anda tentu tidak akan kecewa dengan apa yang ditawarkan Ramen Honolu! Terletak di Namba, kami dengar ia adalah restoran halal ramen pertama yang pernah dibuka di Osaka.

Restoran menghidangkan mi ramen yang lazat yang berenang di dalam kicap ayam yang berasaskan asin atau kedelai. Serbuk yang tebal, dibuat oleh ayam halal mendidih selama lapan jam, maka percayalah apabila kami mengatakan bahawa sup itu hanya … umami kesempurnaan! Bahagian yang terbaik adalah anda juga boleh memilih tahap kepedasan anda, mulai dari ringan hingga pedas hingga “extra” pedas, jadi untuk pecinta cabai di luar sana, bergembira!

Sekiranya ramen dan beras sahaja tidak cukup buat anda, anda boleh memesan hidangan dari menu sebelah seperti gayoza Nikkoken yang disahkan halal terkenal, dan ayam panggang halal dengan nasi.
Tip: Ruang solat boleh didapati di restoran untuk pelanggan Islam.
 
Status halal: Bahan halal yang digunakan, ruang solat disediakan didalam premis
Harga: JPY980-1180
Alamat: 1F, 2-5-27 Motomachi, Naniwa-ku, Osaka-shi, Osaka 556-0016
Waktu Pembukaan: 11.30 pagi-2.30 petang, 5.30 petang-9.30 malam
Hubungi No: +81 6-6710-9604
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Osaka-Namba (keluar 32)
Laman web | Facebook | Instagram
 
Ayam-YA Namba Terletak berhampiran dengan tempat-tempat membeli-belah, Ayam-YA menghidangkan ramen berkuasa penuh dengan garam atau sup berasaskan soya. Cuba ‘sup kaya’ mereka, tambah beberapa telur dan sos pedas, dan anda mempunyai makanan yang benar-benar tidak dapat dilupakan!

Ramen bukan satu-satunya item makanan dalam menu mereka. Mereka juga mempunyai nasi! Ambil nasi char-siu berasaskan MSG-percuma ini.

Tip: Mereka mempunyai ruang sembahyang supaya anda boleh melakukan solat di sini sebelum / selepas makan!
 
Status halal: Sijil halal, ruang solat disediakan didalam premis
Harga: JPY780-950
Alamat: 1-10-7, Nippombashihigashi, Naniwa-ku Osaka-shi, Osaka 556-0006
Waktu Pembukaan: 11.30 pagi-2.30 petang, 6 malam hingga 9.30 malam, ditutup pada hari Selasa
Hubungi No: +81 50-1290-7105
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Namba (keluar E9)
Facebook | Instagram
 
Sheraton Miyako – Uemachi Jika anda sedang mencari sebuah hotel yang menyajikan makanan halal bento, jawapannya ialah Sheraton Miyako! Restoran hotel, Uemachi, mempunyai menu khas Muslim yang terdiri daripada pelbagai masakan Jepun dan tempura.

Apa yang hebat ialah set bento ini telah disahkan halal dan perkakas juga dipisahkan dari perkakas yang digunakan untuk makanan bukan halal. Buat tempahan anda sekurang-kurangnya 3 hari lebih awal dengan menghubungi + 81-6-6773-1253.
 
Status halal: Set bento bersertifikat halal, peralatan dipisahkan untuk makanan bukan halal. Oleh kerana restoran itu sendiri tidak disahkan sepenuhnya halal, makanlah di sini keinginan anda sendiri.
Harga: JPY3000-5500
Alamat: 6-1-55 Uehonmachi, Tennōji-ku, Osaka, 543-0001, Jepun
Waktu buka: 7 pagi hingga 10 pagi, 11.30 pagi-2.30 petang, 5 petang -9.30 malam
Hubungi No: +81 6-6773-1253
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Osaka-Uehommachi
Laman web
 
Tsuki no Odori Bergembiralah jika anda seorang pengemar ayam! Tsuki no Odori, yang terkenal dengan hidangan ayam mereka mempunyai menu halal. Mereka sangat berhati-hati untuk memastikan hidangan halal yang disajikan memenuhi standard dan harapan pengunjung.

Pot hot miso mereka dan periuk garam ayam panas dibuat untuk berkongsi dengan sekurang-kurangnya 2 orang, jadi ini adalah tempat yang sempurna untuk menghirup beberapa sup panas bersama teman-teman pengembara anda!

Pastikan untuk mencuba yakitori yang lezat! Dan jangan lupa untuk merasai aiskrim karamel untuk pencuci mulut.
Nota: Adalah lebih baik untuk membuat tempahan sebelum melawat terutamanya jika anda berada dalam kumpulan 4 atau lebih, kerana walaupun mereka mempunyai stock makanan halal di, bilangan hidangan adalah terhad.
 
Status halal: Bahan-bahan halal yang digunakan, alkohol dihidangkan dalam premis, jadi makan mengikut keinginan anda sendiri.
Harga: JPY2100-3500
Alamat: 2-26-13, Kujominami, Osaka Shi Nishi Ku, Osaka 550-0025
Waktu Pembukaan: 5.30 malam hingga 11 malam, ditutup pada hari Isnin
Hubungi No: +81 6-4393-0088 atau e-mel [email protected]
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Kujo
Facebook | Instagram
 
Naritaya Osaka Ramen halal yang terkenal sejak pembukaannya di Asakusa, Tokyo, Naritaya menawarkan ramen berkualiti dan keselesaan – tempat perlindungan selepas hari yang panjang menjelajahi jalan-jalan membeli-belah berdekatan Shinsaibashi. Jangan terlepas perisa yang berbeza dan lazat!

Selain ramen, menu mereka juga mempunyai masakan campuran yang akan membuatkan anda lebih suka juga! Cuba kari soupless kari mereka atau mi goreng goreng (gorogoro) untuk perubahan.

Bagi anda yang ingin menikmati, Naritaya juga mempunyai pilihan untuk Wagyu! Ambil pilihan dari mangkuk beras Wagyu Yakiniku, kari Wagyu, katsu Wagyu atau steak Wagyu mereka.
Tip: Jika anda mahukan makanan cepat di mana sahaja, Naritaya mempunyai set bento yang akan dihantar kepada anda!
 
Status halal: Bersertifikat halal (oleh Japan Islamic Trust), kemudahan solat dalam premis
Harga: JPY900-5000
Alamat: 1-7-23, Higashishinsaibashi, Chuo-ku Osaka-shi, Osaka 542-0083
Waktu Pembukaan: Isnin-Jumaat, 11 pagi hingga 3 malam, 5 petang hingga 10 malam, Sat-Sun, 12 malam hingga 10 malam
Hubungi No: +81 6-6281-0133
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Nagahoribashi
Laman web | Facebook | Instagram
 
3te Cafe Berikut adalah tempat lain di Osaka yang menawarkan daging lembu Kobe! Anda boleh menikmati steak bulat atau kursus steak yang dicincang di 3te Cafe, yang terletak betul-betul di tengah-tengah daerah beli-belah Shinsaibashi.

Sila ambil perhatian bahawa hanya stik yang dicincang boleh didapati semasa makan siang dan makan malam sementara steak bulat hanya disediakan semasa makan malam. Anda perlu membuat tempahan untuk menikmati daging halal Kobe mereka! Selain daging harum, anda juga boleh menikmati masakan Jepun yang lain seperti kari dan kari lembu..
 
Status halal: Bahan halal yang digunakan, ruangan solat didalam premis
Harga: JPY900-32000
Alamat: 1 Chome-10-17 Nishishinsaibashi, Chūō-ku, Ōsaka-shi, Ōsaka-fu 542-0086, Jepun
Waktu Pembukaan: Makan Tengahari: Isnin-Sun, 11.30 pagi-4 petang (Pesanan terakhir: 3 petang), Isnin-Sabtu, 6 malam hingga 10 malam (Urutan terakhir: 9 malam)
Hubungi No: +81 6-6243-5766 atau E-mel [email protected]
Stesen kereta bawah tanah terdekat: Shinsaibashi (keluar 8)
Laman web | Facebook | Instagram
 
Masakan Jepun (Lapangan Terbang Kansai):
Sojibo Mulailah memburu makanan halal anda dengan segera sebaik sahaja anda meninggalkan kapal terbang di Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai (KIX). Ia adalah rumah untuk tidak satu, bukan dua, tetapi TIGA restoran bersertifikat halal yang menyajikan makanan asli Jepun. Kami akan bermula dengan restoran bersertifikat halal pertama di sini – Sojibo!

Sojibo menyediakan pelbagai jenis buatan tangan soba nipis (soba) yang berkualiti yang boleh dipesan sama ada sejuk di atas dulang buluh dengan sos mencelup, atau dalam sup panas.
Anda boleh pilih untuk makan bersama dengan soba anda, seperti karami daikon parut panas, yam grated, sayur liar, telur, tempura udang atau itik dan rusa, antara lain. Bagi yang makan banyak, kami mencadangkan set yang dilengkapi dengan semangkuk tambahan beras yang dihiasi sama ada tempura udang atau potongan ayam!
 
Status halal: Bersertifikat halal
Harga: JPY320-1580
Alamat: Terminal 1, Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai Terminal 3F, 1-Naka, Senshu-kuko, Tajiri-cho, Sennan-gun, Osaka (sebelum kastam)
Waktu Pembukaan: 7 pagi hingga 10 malam (tempahan terakhir 9.30 malam)
Hubungi No: (+81) 72-456-6519 2
 
Oragasoba Oragasoba adalah restoran soba kedua di lapangan terbang oleh Gourmet Kineya sehingga anda tahu orang-orang di belakang syarikat itu mempunyai komitmen yang kuat terhadap makan halal Jepun! Kami hanya berfikir ia adalah idea yang baik kerana kami boleh dengan mudah menukar lokasi tempat makan jika ia terlalu ramai di restoran halal soba lain di T1!

Nota: Sila ambil perhatian bahawa minuman beralkohol dijual di sini jadi kami mencadangkan makan mengikut keinginan anda sendiri!
 
Status halal: Makanan bersertifikat halal, alkohol dijual didalam premis
Harga: JPY480-960
Alamat: Aeroplaza, Hotel Nikko, 3F, Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai, Senshukuko Kita1, Izumisano-shi, Osaka 549-0001 (sebelum kastam)
Waktu Pembukaan: 11 pagi hingga 10 malam (pesanan terakhir 9.30 petang)
Hubungi No: (+81) 07-2456-6046
 
13. U-Don
Seterusnya pada hari raya halal mi-mi kami di KIX ialah The U-Don! U-Don mempunyai Sanuki udon, sejenis mi tepung gandum tebal dari rantau Shikoku yang mudah dikenal pasti dengan bentuk segiempat dan pinggir rata.

Ia adalah konsep layan diri di The U-Don. Pertama, ambil dulang dan pilih jenis hidangan udon yang anda suka. Hidangan udon terdiri dari pilihan panas seperti udon hangat dalam sup shoyu ke hidangan yang lebih panas, zaru (dingin) udon. Seterusnya, beralih ke seksyen makanan yang hangat di mana anda boleh memilih pilihan tambahan seperti bola ikan, lobak rebus dan pelbagai tempura.
Muatkan dulang anda dengan lebih banyak makanan dari pemilihan seterusnya yang terdiri daripada camilan lain seperti inari (tauhu goreng beras) dan nigiri (nasi). Akhir sekali, bawa dulang sarat makanan kepada juruwang yang akan mengira bil anda. Senang kacang! Oh, dengan cara ini, anda juga dapat menikmati teh hijau panas atau sejuk secara “free-flow”!
Status halal: Bersertifikat halal
Harga: JPY420-710
Alamat: Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai Terminal 1 2F, 1 Senshukukoukita, Izumisano-shi, Osaka-fu 549-0001 (sebelum kastam)
Hubungi No: (+81) 07-2456-6515
Waktu Pembukaan: 7 pagi hingga 10 malam (tempahan terakhir 9.30 malam)
 
Masakan Antarabangsa
14. Restoran Halal Osaka (India & Pakistan)

Mengunjungi Osaka tidak akan lengkap tanpa berjalan ke Masjid Osaka! Dan di sekitar masjid pusat terletak sebuah restoran kuning dan hijau, anda dapat melihat dengan mudah dari jauh.

Memasuki tempat makan ini dan anda akan menemui masakan Pakistan yang lazat seperti pulao, briyani, gosht dan pelbagai hidangan pencuci mulut yang enak untuk hidangan yang lengkap dan enak.

Kami fikir gola ganda, atau ais hancur, kelihatan sangat baik untuk menyejukkan diri pada musim panas !

Semak menu istimewa mereka yang berubah setiap hari, dan jika anda makan semasa makan tengah hari pada hari Jumaat, anda pasti akan gembira kerana anda dihidangkan bufet kari, naan, beras, pakora dan pencuci mulut. Restoran Halal Osaka memegang pensijilan Standard Halal Malaysia, jadi anda akan dapat makan dengan tenang dan sepenuh hati!
 
Status halal: Bersertifikat halal
Harga: JPY700-1900
Alamat: 4-13-2, Owada, Nishiyodogawa-ku Osaka-shi, Osaka, 555-0032, Jepun
Tempahan: +81 6-6475-9786
Waktu Pembukaan: 11 pagi hingga 3 petang, 5 petang hingga 10 malam
Stesen kereta bawah tanah terdekat: Chibune
Laman web | Facebook
 
15. Cafe Bintang (Bahasa Jawa)
Marilah kita menuju ke Asia Tenggara di mana masakan Indonesia dan Malaysia yang lazat menanti anda! Terletak di kawasan membeli-belah Shinsaibashi-Osaka dan hanya beberapa langkah dari stesen kereta api, restoran milik Muslim ini mudah dan pilihan yang popular untuk peminat masakan tradisional Indonesia. Sebagai satu-satunya tempat di rantau Minami yang menghidangkan makanan asli Jawa, anda akan disajikan dengan pelbagai hidangan sate, dan masakan Indonesia yang popular seperti gado-gado, soto ayam dan bakso. Yum!

Anda tidak pernah salah dengan pilihan yang lazat yang ditawarkan oleh Cafe Bintang, tetapi jika anda memilih jeruk, pilihlah Nasi Goreng klasik yang mendapat sambutan hangat daripada pelanggan! Dengan ruang solat di dalam restoran, anda akan mempunyai semua yang anda perlukan untuk makan dengan mudah. Lebih suka bungkus? Perkhidmatan Bento juga tersedia!

Status halal: Bahan halal yang digunakan
Harga: JPY680-1000
Alamat: 1-19-19 Higashi-Shinsaibashi, Chuo-ku, Osaka-shi, Osaka 542-0083
Hubungi No: +81 6-6484-7483
Waktu Pembukaan: Mon-Thur, Sabtu, 12 malam 10.30 malam, Jumaat, 2 malam 10.30 malam, Sun, 11 pagi hingga 10.30 malam
Stesen kereta bawah tanah terdekat: Shinsaibashi
Facebook | Instagram
 
16. Piramid (Mesir)
Berkeinginan untuk mencuba sesuatu yang berbeza? Mari kita mencari pengalaman gastronomi Mesir di Piramid! Sijil halal yang disahkan oleh Persatuan Halal Nippon Asia, tukang masak menghidangkan makanan tradisional seperti sandwic kebab dan itik panggang untuk keseronokan anda!

Dengan hidangan Mesir yang dimasak dengan asli yang sesuai dengan rasa Jepun, anda pasti tidak mahu ketinggalan untuk makan di restoran kecil ini namun nyaman sambil menikmati perisa fusion.
 
Status halal: Bahan halal yang digunakan
Harga: JPY550-12000
Alamat: 6-8-1 Nakatsu, Kita-ku, Osaka-shi, Osaka 531-0071
Tempahan: +81 6-6346-1224
Waktu Pembukaan: Rabu-Jum, 6 malam 11 malam, Sat-Sun, 12 malam 3 petang, 6 malam 11 malam
Stesen keretapi bawah tanah terdekat: Nakatsu
Laman web | Facebook
 
Adakah anda terliur? Kami harap anda juga terkesan dengan pelbagai pilihan makanan seperti kami! Dengan hidangan tempatan dan antarabangsa halal ini di satu bandar yang menawan, mencari pilihan makanan halal kini menjadi mudah di Osaka. Jadi, jika anda pergi ke Osaka, cuba makanan di salah satu restoran ini (atau semua sekali!) Dan beritahu kami penyajian mereka! Kami ingin mendengar daripada anda!
 
Sumber: Have Halal Will Travel
The post Inilah 16 Restoran Enak Dan Halal Di Osaka Yang Wajib Dicuba appeared first on Islam Itu Indah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.islamituindah.my/inilah-16-restoran-enak-dan-halal-di-osaka-yang-wajib-dicuba/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Restoran Pertama Di Tokyo Untuk Menghidang Masakan Jepun Halal Otentik Telah Ditetapkan Untuk Meningkatkan Segera

Restoran Pertama Di Tokyo Untuk Menghidang Masakan Jepun Halal Otentik Telah Ditetapkan Untuk Meningkatkan Segera

papar berkaitan - pada 17/10/2019 - jumlah : 341 hits
Masa untuk masukkan ke dalam senarai anda di jepun kerana anda telah membaca dengan betul Tokyo akan mengalu alukan restoran Jepun asli halal 100 yang pertama pada 25 Julai ini Terletak betul betul di tengah tengah salah satu tempat tumpuan...
Inilah Di Mana Anda Boleh Dapatkan Satu Kari Halal Terbaik Di Osaka

Inilah Di Mana Anda Boleh Dapatkan Satu Kari Halal Terbaik Di Osaka

papar berkaitan - pada 19/10/2019 - jumlah : 489 hits
Sekiranya anda menyukai makanan Jepun seperti yang kita lakukan anda akan tahu bahawa rasa sakit hati apabila anda melihat paparan nasi kari Jepun mengetahui ia mungkin tidak halal Tetapi bagaimana jika kita memberitahu anda anda boleh memp...
Mulai Hari Ini Semua Produk Makanan Dan Minuman Wajib Bersertifikat Halal

Mulai Hari Ini Semua Produk Makanan Dan Minuman Wajib Bersertifikat Halal

papar berkaitan - pada 17/10/2019 - jumlah : 208 hits
Proses sertifikasi halal ini lanjutnya tidak hanya berlaku untuk produsen besar Tetapi produk produk UKM Sepanjang waktu tersebut katanya tidak diberikan penegakan hukum pada produsen yang belum melakukan proses sertifikasi
5 Hal Yang Wajib Diperhatikan Saat Kamu Ingin Mencoba Ena Ena Gaya Bdsm Bak Film Dewasa

5 Hal Yang Wajib Diperhatikan Saat Kamu Ingin Mencoba Ena Ena Gaya Bdsm Bak Film Dewasa

papar berkaitan - pada 2/11/2019 - jumlah : 276 hits
Karena tak semua yang terlihat di film biru itu senikmat kelihatannya Eh sebentar kamu tahu kan BDSM itu apa
Apakah Hukum Makan Dakwat Sotong Adakah Ianya Najis Halal Atau Haram Bolehkah Dimakan Atau Tidak

Apakah Hukum Makan Dakwat Sotong Adakah Ianya Najis Halal Atau Haram Bolehkah Dimakan Atau Tidak

papar berkaitan - pada 20/10/2019 - jumlah : 713 hits
HUKUM MAKAN DAKWAT SOTONG MUFTI WILAYAH PERSEKUTUANBy Mufti Wilayah PersekutuanBerdasarkan pandangan ulama pihak ulama lebih cenderung berpandangan memakan sotong adalah diharuskan begitu juga dengan pasinya kerana ia sebahagian hidupan lau...
Kepada Yang Berminat Buka Bisness Tokayaki Wajib Baca Ni Untung Lumayan Permintaan Tinggi

Kepada Yang Berminat Buka Bisness Tokayaki Wajib Baca Ni Untung Lumayan Permintaan Tinggi

papar berkaitan - pada 2/11/2019 - jumlah : 939 hits
MR TAKOMr Tako ialah satu jenama yang memasarkan makanan Takoyaki di Malaysia yang mula mendapat sambutan sejak tahun 2013 setelah ia diperkenalkan di pasaran oleh sepasang suami isteri yang pada waktu itu masih berkerja di pusat pendidikan...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau

Alya Iman Nabil Aqil Bergandingan Dalam Siri Terbaru Adaptasi Novel Anggun Mikayla Di Viu