Ini Bukti Dap Sokong Pengganas


Israel is awesome, that’s why DAP evangelistas wanna build embassy -Helen Ang
Israel hebat, sebab itulah evangelistas DAP ingin membina kedutaan

2 Mei, 2019 pada 7:53 petang 4 komen
Setiap orang Kristian mengasihi Israel. Ia adalah Kerajaan Syurga.
Laman-laman Kristian yang paling suci tidak terletak di Amerika Syarikat atau Britain atau Eropah. Mereka semua di Israel. Itulah sebabnya Israel adalah Tanah Suci.

Israel sangat dikasihi oleh evangelicals

Senator DAP Nga Hock Cheh baru-baru ini (25 April) berkata di Dewan Negara:
"Saya hanya mengatakan bahawa sejak itu adalah cadangan untuk menubuhkan kedutaan di Palestin sama ada lebih baik jika kita juga boleh mempertimbangkan untuk mendirikan sebuah kedutaan di Israel supaya dalam hubungan luar, kita boleh cuba untuk menjalin perjanjian damai antara dua negeri dalam proses itu juga mendapat bantuan dari kepakaran Israel. Saya hanya meletakkan soalan. "
Nga sendiri adalah seorang Kristian yang berdarah Alkitab, menurut penganalisis politik Dr Kamarul Yusoff - lihat catatan Facebooknya pada 30 April yang bertajuk 'Apabila seorang senator DAP mengajar di Dewan Negara'.
Dr Kamarul memerhatikan bahawa Nga (dikaitkan dengan panglima perang evangelical Ngeh) memetik ayat-ayat Alkitab beberapa kali dalam ucapan senatnya. Justeru, semangat ramai DAP Christian YBs untuk kedutaan Malaysia di Israel adalah paling mudah difahami.

Kenapa kesatria Kristian memberikan kehidupan mereka untuk menawan Tanah Suci

Mari kita mulakan dengan perayaan Paskah.

Yesus dipaku ke salib, suatu peristiwa yang disebut Penyaliban. Orang Kristian hari ini memakai salib di leher mereka. Salib, di mana Yesus mati, ditegakkan di atas bukit bernama Calvary. Ia terletak di Baitulmuqaddis.
Beberapa jam sebelum penyalibannya, Yesus berdoa kepada Bapa di Taman Getsemani. Gethsemane berada di dasar cerun di Bukit Zaitun. Gereja All Nations kini berada di sini.
Ibu Kaisar Constantine membina Gereja Holy Sepulchre di tapak tradisional penyaliban Yesus - sila ingat, orang-orang ... di Israel!

Bandar Constantinople - hari ini Istanbul - adalah ibu kota Byzantine atau Empayar Rom Timur sebelum penaklukan Uthmaniyyah. Bersama dengan Constantinople, kota-kota Byzantium di Alexandria (di Mesir) dan Antioch (di Turki) adalah pusat utama kekristenan awal, seperti Roma di Empayar Rom Barat.
Gereja Makam Suci dibina semula oleh Tentara Salib ketika mereka menakluki Yerusalem dari umat Islam.
Kesatria Kristian ini menubuhkan Negara-Negara Salib Salju mereka di Timur Tengah antara tahun 1102 dan 1291 CE, berpusat di sekitar Kerajaan Yerusalem.

EASTER Sunday: Setelah Yesus mati, dia dikebumikan di dalam makam yang masih dipelihara di dalam gereja bersejarah yang disebutkan di atas. 'Sepulcher' pada umumnya bermaksud tempat makam atau pengebumian. Dalam penggunaan Alkitab, kubur merujuk kepada gua di mana Yesus dikebumikan.
Struktur yang dinamakan aedicule memelihara lokasi kubur Yesus.
Kebangkitan adalah ketika Kristus dibangkitkan dari kematian. Keajaiban ini berlaku di Yerusalem, I-S-R-A-E-L.

Menurut kitab suci, Yesus naik ke syurga di sekitar Bethany, sebuah desa di bawah cerun Gunung Zaitun. Jemaat Peningkatan Kudus ada di sini dan "mengandungi apa yang secara tradisinya adalah jejak terakhir Yesus di bumi" di Yerusalem ... yang ada di I-S-R-A-E-L, jangan lupa.
Kenaikan dalam Kekristianan adalah "bangkit dari Yesus ke syurga pada hari ke-40 selepas Kebangkitannya" dari lokasi fizikal Yerusalem. Di Israel!


Yesus dari Nazaret dan hubungan Alkitab lain Israel

Anda tidak boleh mendapatkan tanah yang lebih suci daripada Israel untuk orang Kristian.
Baitulmuqaddis adalah destinasi ziarah mereka di mana ada gereja untuk mana-mana orang Kristian apa pun denominasinya. Atau dengan kata lain, gereja-gereja yang paling penting - sama ada Ortodoks Yunani, Byzantium, Katolik, Ortodoks Rusia atau gereja-gereja kuno yang dibina dan dibina semula sepanjang zaman - semuanya di sini.
Dan apa sahaja nama tempat anda belajar dari Alkitab, mereka semua ada di sini juga di Israel.
Yesus dikaitkan 17 kali dengan Nazareth dalam Perjanjian Baru. Kami katakan "Yesus dari Nazareth" kerana di mana dia dibesarkan. Nazareth kemudian menjadi sebuah kampung kecil di kaki bukit Galilea; hari ini ia telah berkembang menjadi sebuah bandar di utara Israel.
Basilika indah Annunciation berada di sini di Nazareth. The 'Annunciation' adalah ketika malaikat Gabriel memberitahu Perawan Maria bahwa ia akan hamil. Menjadi ibu kepada bayi Yesus dipanggil Immaculate Conception.
Kedatangan Kedua Chris

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ibnuhasyim.com/2019/05/ini-bukti-dap-sokong-pengganas.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mengapa Wajib Lawan Dap Dan Wajib Sokong Umno

Mengapa Wajib Lawan Dap Dan Wajib Sokong Umno

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 274 hits
Mokhtar anak Senik Berkata kata hanya orang buta saja yang tak nampak kemungkaran Dap Apa kemungkaran Dap Berikut adalah kemungkaran Dap mungkin itu yang dimaksudkan oleh olamak Fikah ini 1 Dap sejak dulu banyak rembat tanah rezab Melayu 2 ...
Kalah Tiga Prk Sandakan Bukti Mandat Rakyat Kata Dap

Kalah Tiga Prk Sandakan Bukti Mandat Rakyat Kata Dap

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 239 hits
Lim Kit Siang mengakui ramai mengadu banyak perkara yang dijanjikan PH tidak tercapai dalam tahun pertama menjadi kerajaan Foto oleh Firdaus LatifSANDAKAN 10 Mei Calon DAP bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Sandakan Vivian Wong Shir Yee meray...
Informasi Pas Sokong Pbs Kerana Dap Ekstrem Terhadap Pribumi Sabah

Informasi Pas Sokong Pbs Kerana Dap Ekstrem Terhadap Pribumi Sabah

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 346 hits
Fanatik Perkauman Ada Dalam DAPMARANG Presiden PAS Dato Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata parti itu akan memberi sokongan kepada calon Parti Bersatu Sabah dalam Pilihan Raya Kecil Sandakan Ini termasuk Pilihan Raya Kecil Sandakan Seti...
Mansuh Matrikulasi Dap Hapus Dulu Sekolah Vernakular Uec

Mansuh Matrikulasi Dap Hapus Dulu Sekolah Vernakular Uec

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 229 hits
Pemuda UMNO beri amaran jangan sentuh hak kedudukan Bumiputera 26 04 2019BANGI 20 Syaaban 1440H Jumaat Mengapa parti tamak haloba DAP tidak memperjuangkan sistem pendidikan satu aliran dengan membubarkan sahaja sekolah vernakular dan memans...
Prk Sandakan 5 Parti Bagi Sokongan Kepada Pbs Tentang Dap

Prk Sandakan 5 Parti Bagi Sokongan Kepada Pbs Tentang Dap

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 448 hits
PBS telah mengumumkan Naib Presiden parti dan Anggota Parlimen untuk dua penggal Datuk Linda Tsen Thau Lin sebagai calonnya bagi pilihan raya parlimen Sandakan Lima buah parti telah menyatakan sokongan kepada Parti Bersatu Sabah bagi menent...
Stafoc Stagg Stings Dibubarkan Dap Pengundi Ph Dimaki Netizens Yang Cepat Melatah

Stafoc Stagg Stings Dibubarkan Dap Pengundi Ph Dimaki Netizens Yang Cepat Melatah

papar berkaitan - pada 28/4/2019 - jumlah : 1032 hits
SOSMED Sejak semalam kerajaan dikecam kerana dianggap berperanan membubarkan beberapa skuad elit dalam PDRM Skuad elit tersebut adalah i STAFOCii STAGGiii STINGSKenyataan dibawah juga menjadi tular disana sini Susulan pembubatan STAFOC Pasu...
Parti Cauvinis Dap Sedang Menyerang Masyarakat Malaysia

Parti Cauvinis Dap Sedang Menyerang Masyarakat Malaysia

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 318 hits
Semasa mendominasi pakatan pembangkang dahulu sikap cauvinis mereka amat ketara sekali Kini DAP telah menang pilihan raya dan mendominasi kerajaan Pakatan Harapan sikap mereka tetap sama Mereka tetap cauvinis dan rasis DAP Cuba Gagalkan Pen...
Logo Dap Akan Digunakan Di Sandakan Shafie Apdal

Logo Dap Akan Digunakan Di Sandakan Shafie Apdal

papar berkaitan - pada 26/4/2019 - jumlah : 233 hits
News Diterbitkan Hari ini 10 55 pagi Rakan sekutu Warisan Pakatan Harapan dan Upko akan menggunakan logo DAP dalam pilihan raya kecil Sandakan kata Ketua Menteri Sabah Shafie Apdal Seperti mana mendiang Stephen Wong yang menang dalam dua pi...
Shafie Dismisses Charges Dap S Sandakan Candidate Inexperienced

Shafie Dismisses Charges Dap S Sandakan Candidate Inexperienced

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 296 hits
Warisan president Shafie Apdal SANDAKAN DAP candidate Vivian Wong may be young but she is mature for her age and the perfect candidate for Sandakan said Warisan president Shafie Apdal Speaking to reporters at the Sandakan by election nomina...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


1 31 2023

Le Clos Villa By Banca Architectes In Mouans Sartoux France

What You Should Know About New Construction Plumbing

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja