Ingin Miliki Rumah Idaman Kontraktor Rumah Nas Nuri Construction Boleh Laksanakan


hai assalammualaikum

Ingin Miliki Rumah Idaman, Kontraktor Rumah NAS Nuri Construction Boleh Laksanakan - Setiap orang mendambakan rumah idaman sendiri di atas tanah sendiri. Seronok kan kalau tinggal dekat rumah yang kita idamkan, rekabentuk yang kita mahu dan segalanya dibuat mengikut citarasa kita. Tipu la ,takda siapa yang suka. Nad suka tengok rumah-rumah besar yang cantik, dengan rekabentuk yang unik, teringin sangat nak rumah macam tu.


Sebuah rumah yang selesa, selamat dan memenuhi segala keperluan aktiviti merupakan impian setiap individu terutama dalam kalangan mereka yang berkeluarga. Keselesaan dan keselamatan yang dimaksudkan itu dapat dilihat dari aspek reka bentuk kediaman, kemudahan sosial, infrastRuktur dan lain-lain. Beruntung siapa yang ada tanah tu, boleh buat rumah yang diidamkan.

Setakat ni, nad dengan suami takdela tanah sendiri nak buat rumah, tapi kitaorang terfikir, rumah sekarang yang nad duduk dengan suami, nak ubahsuai sedikit. kalau nak renovate rumah ni memang tak boleh sembarangan, perlu dilakukan secara berhati-hati kerana kos yang ditanggung bukanlah kecil. Lebih-lebih lagi, pengubahsuaian disebabkan rumah lama yang telah rosak. Selain kewangan, paling penting kena cari kontraktor yang layak dan berkemahiran.
Bina Atau Ubahsuai Rumah Yang Diidamkan, NAS Nuri Construction Boleh LaksanakanHaritu saja-sajalah cari kontraktor yang boleh ubahsuai rumah ni. Bila nad online, nad terjumpa satu syarikat kontraktor rumah yang nad rasa bagus untuk ambil dia untuk ubahsuai rumah ni iaitu NAS Nuri Construction. NAS Nuri Construction merupakan sebuah syarikat pembinaan rumah kediaman berdasarkan spesifikasi atau kehendak pelanggan yang diasaskan oleh Hj Noor Azman Sakiman. Syarikat yang berdaftar dengan CIDB gred G5 (bagi kerja binaan bawah RM 5 juta) dengan modal dibenarkan RM 500 000.00.


Syarikat ini banyak terlibat dalam projek kerajaan persekutuan dan negeri serta swasta seperti baik pulih sekolah, membina bangunan tambahan sekolah, kerja pembersihan, membina jeti, membina kediaman perumahan, baik pulih bangunan kerajaan dan lain-lain kerja berkaitan. Bila banyak dah mereka buat, nampak sangat ia boleh dipercayai kan.


Nad tengok dekat facebook, banyak feedback positif yang diberi, dan mereka semua puashati dengan hasil kerja kontraktor rumah NAS Nuri ni.

Pada tahun 2009, NAS Nuri Construction Sdn Bhd dengan menumpukan pada binaan rumah banglo milik persendirian di sekitar Selangor dan Negeri Sembilan.


Syarikat ini telah membina 90 buah banglo yang berjaya disiapkan sepanjang mereka beroperasi. Dalam setahun mereka hanya membuat 15 banglo sahaja bagi menjaga servis dan kualiti pembinaan seperti mana yang dikehendaki pelanggan. Apa yang nad tertarik, kontraktor ni mempunyai warranti, iaitu selama 3 tahun warranti bagi struktur rumah yang dibina. Ingat barang je ada warranti, rumah pun ada ok. Warranti ni terbahagi kepada dua, waranti kemasan  selama 12 bulan dan warranti struktur binaan rumah selama 36bulan. Jadi apa-apa kerosakan sepanjang warranti boleh dibaiki.

Nad pun mengimpikan rumah idaman dengan rekabentuk sendiri.  Rumah yang nad duduk sekarang ni, sebenarnya rumah arwah mak mertua. Rumah ni pun memang dah dimiliki oleh arwah bukan menyewa. Yang duduk rumah ni, suami, jadi lepas nad kawin dengan suami, nad dengan suami la yang tinggal dan jaga rumah ni. Rumah ni memang dah terlalu lama, dan banyak yang perlu diperbaiki. Suami ada terfikir juga nak baiki, nak ubahsuai rumah ni demi keselesaan keluarganya juga. Tapi, kena buat perlahan-perlahan, ni pun tengah kumpul duit. 



Apa yang nad tau, selain membuat rumah,  NAS Nuri Construction ni ada membuat perkhidmatan ubahsuai rumah. Sejak penghujung 2009 hingga kini, NAS Nuri Construction Sdn Bhd telah terlibat dalam lebih 100 projek kerja membina kediaman dan juga renovasi. Nad tengok hasil kerja mereka di facebook, memang sangat teratur, kemas, teliti dan cantik.

Kita kalau boleh, nak cari kontraktor rumah yang buat kerja dengan teratur dan kemas. Buat rumah dari barang dan bahan yang berkualiti, dan memberi servis terbaik dari dalam sehingga luar rumah.

Melihat kepada skop kerja yang dilakukan oleh kontraktor rumah NAS Nuri Construction ni, segala kerja binaan ditapak akan diselia oleh seorang penyelia tapak dan dipantau oleh 2 pegawai, iaitu pegawai teknikal (struktur binaan rumah) dan juga pegawai kemasan (bagi kerja kemasan, reka bentuk dalaman dan juga material kemasan tapak)


Manakala pekerja binaan mereka dipecah mengikut kemahiran masing-masing dari permulaan kerja hingga selesai (tiada pekerja yang sama akan kekal di tapak hingga akhir), setiap perjalanan kerja akan diselia oleh seorang penyelia tapak dan dipantau oleh pegawai bertanggungjawab, dan segala urusan pembelian barang ditapak diuruskan staff kewangan di pejabat.

Nampak teratur kan.



Bukan sahaja dalam rumah yang dititiberatkan, sistem perparitan, longkang dan kakilima keliling rumah serta tangki air polythene turut diambil kira supaya tiada masalah kemudian hari. Kontraktor NAS Nuri Construction turut membuat rawatan anai-anai bagi memastikan rumah kukuh dan tahan lama. Bagus giler kan..jadi kita yang nak buat rumah ni takda risau kemudian hari kan

Satu Contoh Rumah Yang Dibina oleh NAS Nuri Contruction

1 unit banglo dibina di Sepang (Standard spec).. Kos keseluruhan anggaran RM420k (harga termasuk retaining wall, gabion dan 6% GST).. Saiz binaan rumah: anggaran 2800kps (binaan guna gov loan),



Spesifikasi:• Kemasan lantai bertile (pilihan mengikut klien).. 6ka tiles dinding bilik air dan dapur,kawasan tertentu 10ka
• Bata bagi dinding digunakan jenis bata merah dengan wire mesh
• Struktur reinforced concrete(ikut structure drawing), Ketinggian dalam rumah 10Ka,• Kuda-kuda (truss) jenis zincalumn• Bumbung jenis metaldecking dengan capping• Siling jenis plaster ceiling dengan cornish (pemasangan oleh specialist ceiling plaster)• Tingkap jenis aluminium casement NB• Pintu bilik jenis solid decorative (alatan kunci brand St Guchi/Greset) (pintu dipasang oleh specialist)
• Cat luar jenis tahan cuaca dan dalam rumah jenis Nippon Matex dengan sealer istimewa(jenama Nippon dan setara), sealer jenama Jotun
• Longkang dan kakilima keliling rumah• tangki air jenis polythene dengan tangki septik comply IWK. • Rawatan anai-anai • Waranti kemasan 12bulan dan struktur binaan rumah 36bulan

Mengikut apa yang nad tengok dan baca feedback, nad pasti nad akan menggunakan khidmat NAS Nuri Construction untuk mengubahsuai rumah nad. Nak berurusan denagn mereka pun mudah, hanya deal dengan seorang kontraktor sahaja. Jadi tak semak kepala nak cari banyak orang. Dengan cara ni, bolehlah kita buat kiraan bajet mengikut kemampuan kita.

Jadi sesiapa yang nak buat rumah, yang ada tanah sendiri, nak ubahsuai rumah, korang boleh dapatkan perkhidmatan NAS Nuri Contruction ni untuk mencapai impian korang memiliki rumah idaman yang superb. Tapi mereka hanya buat di bahagian Selangor dan Negeri Sembilan.

Nak tengok hasil kerja mereka, nak tau lebih lanjut pasal mereka atau nak tau apa-apa berkaitan pembuatan rumah dna ubahsuai rumah, korang boleh layari
NAS NURI CONSTRUCTION SDN BHD
No. 26-2F (2nd floor), Jalan Setia Perdana AY U13/AY, 40170 Shah Alam, Malaysia
Website: www.nasnuri.com
Facebook: NAS Nuri Construction Sdn Bhd
Blog rasmi: www.dawaibesi.comContact : 019-348 7372 -Encik Fairul03 33923478 - pejabatEmail : [email protected]

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/04/ingin-miliki-rumah-idaman-kontraktor.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hajat Miliki Kediaman Impian Boleh Terlaksana Dengan Sentuhan Nas Nuri Construction

Hajat Miliki Kediaman Impian Boleh Terlaksana Dengan Sentuhan Nas Nuri Construction

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 451 hits
Assalamualaikum hi korang Hari ni masa tengah mengemas tetiba ternampak model rumah yang di buat suami Apalagi terus jadi teringat impianku dan suami yang sedang bertungkus lumus untuk memiliki rumah impian kami sendiri Buat pengetahuan sem...
Tiru Singapura Jk Ingin Rumah Sakit Indonesia Juga Jadi Wisata Kesehatan

Tiru Singapura Jk Ingin Rumah Sakit Indonesia Juga Jadi Wisata Kesehatan

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 266 hits
JK membandingkan rumah sakit yang ada di Indonesia dengan di Singapura Sebab itu ia berharap rumah sakit di Indonesia tidak hanya sebagai tempat rujukan untuk orang sakit tetapi juga sebagai industri atau wisata kesehatan seperti di Singapu...
Transformasi Bak Istana Mewah Dato Rizalman Ibrahim Miliki Rumah Impian Selepas 30 Tahun

Transformasi Bak Istana Mewah Dato Rizalman Ibrahim Miliki Rumah Impian Selepas 30 Tahun

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 324 hits
Dato Rizalman Ibrahim merupakan nama yang cukup terkenal dengan hasil rekaan busana yang sering menjadi pilihan ramai selebriti terkenal tanah air Namun sselain daripada rekaan busana yang memukau beliau juga sering menjadi buah mulut orang...
Hiburan Aidilfitri Ini Proton X70 Wang Tunai Rm100 000 Boleh Menjadi Milik Anda Dengan Mengikuti 3 Langkah Mudah Ini

Hiburan Aidilfitri Ini Proton X70 Wang Tunai Rm100 000 Boleh Menjadi Milik Anda Dengan Mengikuti 3 Langkah Mudah Ini

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 315 hits
Amboi Boleh tahan keletah Azri Iskandar dan si Instafemes Norreen nie dalam video Ramadan Raya Bergaya Yeo s Kelakar gila kot Memang makin terasa kehadiran Ramadan selepas melihat gelagat mereka nie Ramadan memang menyeronokkan kerana selai...
Gila Gila Kini Boleh Dibaca Menerusi Aplikasi Digital

Gila Gila Kini Boleh Dibaca Menerusi Aplikasi Digital

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 363 hits
Tokoh kartunis Datuk Mohammad Nor Khalid diiringi Ketua Pegawai Eksekutif Gila Gila Digital Syaffeq Syahman menunjukkan aplikasi GG Komiks dan Majalah Gila Gila pada Majlis Pelancaran GG Komiks aplikasi majalah humor pertama Malaysia di tel...
Kuatkan Hati Terus Semangat Yakin Awak Boleh

Kuatkan Hati Terus Semangat Yakin Awak Boleh

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 608 hits
Allah bersamakuAllah melihatku Katakan sebelum tidur Pesan penceramah itu dipeluk erat Menjadi baik adalah satu perjuangan menjadi kuat lebih lagi Semua orang mempunyai kenangan dan ujian yang tersendiri Kata kata positif dan baik satu satu...
Fedora 30 Kini Boleh Dimuat Turun Semua

Fedora 30 Kini Boleh Dimuat Turun Semua

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 340 hits
Fedora merupakan salah satu sistem operasi berasaskan Linux yang popular dan terkini pembangun disebaliknya telah pun melancarkan versi terkini sistem operasi berkenaan iaitu Fedora 30 Seperti biasa beberapa variasi ditawarkan termasuk Fedo...
Boleh Ke Solat Berimamkan Syiah

Boleh Ke Solat Berimamkan Syiah

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 418 hits
Tidak pernah aku melihat golongan menurut hawa nafsu yang lebih penipu daripada golongan Syiah Imam as Shafie Syiah memegang jawatan menteri bukanlah suatu perkara baru Di zaman Khilafah Abbasiah terdapat seorang menteri yang merosakkan per...
Pembangun Kini Boleh Mengesahkan Identiti Pengguna Menggunakan Whatsapp Menggantikan Sms

Pembangun Kini Boleh Mengesahkan Identiti Pengguna Menggunakan Whatsapp Menggantikan Sms

papar berkaitan - pada 1/5/2019 - jumlah : 269 hits
Pada hari ini terdapat pelbagai perkhidmatan dan aplikasi yang memerlukan pengguna membuat pengesahan identiti sebenar mereka 8211 ataupun untuk menawarkan sokongan sekuriit pengesahan dwi faktor Kaedah yang biasa digunakan adalah berasaska...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara



Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan


Kerana Rasuah Rm100 Pekebun Kena Denda Rm10 000

Effective Market Research On A Budget

Lirik Lagu Sulit Betrand Putra Onsu

Buah Tin 10 Khasiat Kepada Kesihatan Lelaki Wanita

Waktu Solat Aidil Adha Bila Waktu Sesuai Untuk Bertakbir

Himpunan Resepi Ayam Masak Black Pepper Yang Simple Dan Sedap