Iftar 2019 Menikmati Ramadhan Buffet Bersama Keluarga Di Sunway Putra Hotel


Assalamualaikum. Awal bulan puasa kami sempat berbuka puasa di Sunway Putra Hotel, Kuala Lumpur. Majlis berbuka puasa ini adalah jemputan bersama rakan-rakan tempat suami bekerja. Masing-masing membawa keluarga untuk berbuka puasa di sini. 

Iftar 2019 | Menikmati Ramadhan Buffet bersama keluarga di Sunway Putra Hotel | Sunway Putra Hotel terletak bersebelahan dengan Sunway Putra Mall. Sebelum waktu berbuka puasa, kami singgah sempat jalan-jalan di mall dahulu.




Setibanya kami di sini, kelihatan terlalu ramai pengunjung yang membawa keluarga masing-masing. Fiza terkesima pada mulanya kerana tidak tahu hendak mula dari mana kerana masing-masing telah sibuk penuhkan meja makan. Kami kemudiannya hanya duduk dan bertenang dahulu dengan anak-anak.



 




Rambang mata dibuatnya. Macam menu ada. Pilih sahaja nak makan apa. Makanan melayu, makanan barat, makanan jepun panggang-panggang. Kalau boleh nak makan semua, sebab semua nampak sedap dan menyelerakan. 
Kambing golek sedia untuk makanFiza pilih kambing golek sebagai menu utama. Nasi berlauk memang tolak tepi. Bukan apa, time nie lah nak makan kambing puas-puas sebab boleh ambil seberapa banyak yang kita nak. Fiza memang peminat kambing golek. Dua kali tambah makan kambing tau. 
 






Makanan berat kita dah tengok dan makan. Tiba untuk pencuci mulut pula. Ada pelbagai pencuci mulut disediakan. Puding, jeli, agar-agar, kek, ais krim, pulut, jeruk dan buah-buahan. Semuanya ada. Pilih sahaja nak makan apa.


 

 
Memang puas hati berbuka puasa di Sunway Putra Hotel. Kambing golek pun sedap. Menu-menu yang disediakan semuanya sedap-sedap. Suami pun seronok sebab dapat gathering berbuka puasa bersama rakan-rakan dan juga keluarga mereka. Fiza pun sempat juga berkenalan dengan isteri-isteri rakan suami. Mereka semua baik dan ramah-ramah. Rajin juga melayan karenah anak Fiza yang tak reti duk diam.

Gambar sekadar hiasanBagi yang hendak berbuka puasa di Sunway Putra Hotel, masih ada masa lagi. Bawalah kelaurga ke sini dan makan puas-puas. Lepas makan boleh shopping di Sunway Putra Mall.
Wassalam.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ourmemoria.blogspot.com/2019/05/iftar-2019-menikmati-ramadhan-buffet.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Buffet Ramadhan Klih 2019 Kuala Lumpur International Hotel

Buffet Ramadhan Klih 2019 Kuala Lumpur International Hotel

papar berkaitan - pada 17/5/2019 - jumlah : 309 hits
Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah swt dengan izinya tahun ini rezeki kami murah Jadi kami banyak juga berpeluang untuk berbuka puasa kat luar Dan yang pastinya UN juga banyaklah rehat Kalau berbuka kat luar pun masih ada ruang untuk tera...
Buffet Ramadhan Steamboat Bbq D Kayangan 2019

Buffet Ramadhan Steamboat Bbq D Kayangan 2019

papar berkaitan - pada 24/5/2019 - jumlah : 535 hits
Buffet Ramadhan Steamboat BBQ Buffet D Kayangan 2019 Antara tempat steamboat grill kegemaran CN adalah D Kayangan Steamboat Grill Kali ini CN berbuka puasa pulak bersama family kecil makan sedap di sana Serius masih sedap banyak pilihan sud...
9 Kedondong Ramadhan Buffet 2019 Santapan Warisan Selera Melayu

9 Kedondong Ramadhan Buffet 2019 Santapan Warisan Selera Melayu

papar berkaitan - pada 17/5/2019 - jumlah : 589 hits
Assalamualaikum Haritu dah ada dah readers tanya I Kaksu Tahun ni 9 Kedondong takde buat dah ker Ramadhan Buffet Dengan berat hati terpaksa lah I jawab This Year 9 Kedondong bukak untuk group only Actually I pon frust jugak sebab minima boo...
Colours Of Ramadan Buffet Ramadan 2019 Di The Venue Shah Alam

Colours Of Ramadan Buffet Ramadan 2019 Di The Venue Shah Alam

papar berkaitan - pada 25/5/2019 - jumlah : 403 hits
Sehingga hari ini masih ada lagi yang tercari cari buffet Ramadhan di sana sini Kawan kawan mama pun keep on tanya mana tempat berbuka yang ada di area Shah Alam Ni mama nak bagitau tentang Colours of Ramadan Buffet Ramadan 2019 di The Venu...
Program Ihya Ramadhan Kelantan Trip 2019

Program Ihya Ramadhan Kelantan Trip 2019

papar berkaitan - pada 28/5/2019 - jumlah : 285 hits
KOTA BHARU 20 MEI 2019 Pejabat Tourism Malaysia Kelantan dengan kerjasama Pejabat Kementerian Pelancongan Seni dan Budaya Malaysia Negeri Kelantan dan Syarikat Penerbangan Firefly akan menganjurkan Program Ihya Ramadan Kelantan Fam Trip 201...
Transforming Malaysia S Healthcare Financing System

Twinboss The Story Of Irwann Cheng S Twin Engine Yamaha Rxz

Bulan Malaysia Sihat Sejahtera 2024 Tarikh Senarai Aktiviti

Legoland Nagoya Travel Guide

Happy168 Happy168 Asia 29 2567 Happy168 168 Top 35 By Princess

Hyatt Alila Bangsar Kuala Lumpur Best Hotel Ever

Linkin Park The Emptiness Machine Chord

Autism Walkathon Melaka 2024


echo '';
Hamba Laut Masalah Perhambaan Asia Tenggara Yang Meruncing

Biodata Bella Khan Bella Khann Personaliti TikTok Founder Produk Vigorous Hair Tonic

Bagaimana Perkongsian Ilmiah Media Sosial Buatkan Kita Semakin Kurang Cerdik

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Pinjaman Syurga Slot Akasia TV3

Kini Kembali Ini Butiran Info Gegar Vaganza 2024 Musim 11


Mengapa Hadi Tidak Bekerjasama Dengan Anwar

Lunch Spicy Buttermilk Chicken Rice Di Bite N Sip Alor Setar

Sedapnya Makan Pizza Wagyu By Chef Jofliam

Budoxe The Dark Knight

Kedah Air Melimpah Di Kedah Empat Kampung Dilanda Banjir Kilat

Budak Didakwa Bawa Ipad Pada 1941