Huawei Malaysia Menyambut Kecemerlangan Artistik Melalui Majlis Anugerah Zoom Into Malaysia 2023


 
Baru-baru ini, AlongMurni (AM) berkesempatan untuk hadir ke MAJLIS ANUGERAH ZOOM INTO MALAYSIA 2023 yang dianjurkan oleh HUAWEI MALAYSIA. HUAWEI MALAYSIA telah meraikan kegemilangan PERADUAN FOTOGRAFI ZOOM INTO MALAYSIA dengan majlis anugerah yang meriah bertempat di The Raw Studio oleh Metal Bees.



Acara tersebut meraikan bakat-bakat luar biasa di sebalik lensa, mengiktiraf pemenang-pemenang dengan hadiah-hadiah yang dinantikan seperti HUAWEI P60 Pro, HUAWEI WATCH FIT dan HUAWEI FreeBuds 5. Sambutan yang menggalakkan terhadap peraduan ini mempamerkan komitmen Huawei untuk memupuk kreativiti dalam komuniti fotografi di Malaysia.

HUAWEI MALAYSIA MENYAMBUT KECEMERLANGAN ARTISTIK
MELALUI MAJLIS ANUGERAH ZOOM INTO MALAYSIA 2023
PERADUAN FOTOGRAFI ZOOM INTO MALAYSIA, yang berlangsung dari Mei hingga Jun, berjaya menarik seramai 4,100 peserta dari seluruh Malaysia, menyediakan platform yang menarik bagi para profesional dan penggemar fotografi dan videografi mobil untuk mempamerkan kemahiran fotografi dan videografi mereka yang unik.



Para peserta telah merakam keindahan Malaysia yang mengagumkan menggunakan telefon pintar Huawei, membolehkan mereka mengekspresikan kreativiti dan perspektif mereka dalam menggambarkan pemandangan alam yang unik dan detik budaya yang meriah.

PERIHAL HUAWEI CONSUMER BUSINESS GROUP (CBG) MALAYSIA Produk dan perkhidmatan Huawei tersedia di lebih 170 negara dan digunakan oleh satu pertiga daripada penduduk dunia. Empat belas pusat R&D telah ditubuhkan di negara-negara di seluruh dunia, termasuk Jerman, Sweden, Rusia, India dan China.



Huawei Device BG ialah salah satu daripada tiga unit perniagaan Huawei dan meliputi telefon pintar, PC dan tablet, perkhidmatan boleh pakai dan awan, dsb. Rangkaian global Huawei dibina atas kepakaran lebih 30 tahun dalam industri telekomunikasi dan didedikasikan untuk menyampaikan kemajuan teknologi terkini kepada pengguna di seluruh dunia.




Encik Victor Xu, Pengarah Negara Huawei Malaysia Consumer Business Group (CBG) menyatakan, “Kami kagum dengan tahap kreativiti dan kepintaran yang ditunjukkan oleh semua peserta. Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia bukan sahaja merakamkan visual yang menakjubkan tetapi juga menyatukan para jurugambar dari pelbagai latar belakang, masing-masing menyumbangkan penceritaan unik mereka melalui lensa telefon pintar Huawei.”

Dilancarkan pada 2022, jenama XMAGE memberi tumpuan kepada sistem optikal, struktur mekanikal, teknologi imbasan dan pemprosesan imej dalam bidang fotografi. Keempat-empat asas XMAGE kini membentuk prinsip teknologi kamera telefon pintar baharu Huawei yang tersedia dalam Siri HUAWEI Mate50 Kamera Apertur Ultra dan HUAWEI P60 Pro Telefoto Ultra Lightning Kamera.



Ianya menghasilkan imej yang mengagumkan siang dan malam dengan keupayaan menangkap cahaya penuh yang tidak pernah dilakukan sebelum ini.

PERADUAN FOTOGRAFI ZOOM INTO MALAYSIA MEMPAMERKAN KEUPAYAAN TEKNOLOGI HUAWEI XMAGE
Pemenang utama : Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia
Dengan sokongan teknologi XMAGE, Huawei terus memperkasakan jurugambar dengan alatan termaju untuk merakam keindahan landskap dan detik budaya Malaysia. Dalam pandangan ke hadapan, Huawei tetap berkomitmen untuk memupuk kreativiti dan memajukan fotografi melalui teknologi inovatif.

Masa depan menjanjikan harapan besar bagi komuniti fotografi, kerana Huawei terus menolak sempadan teknologi pengimejan dan memberi inspirasi kepada juru gambar untuk menjelajahi alaf baru.

Untuk maklumat lanjut tentang kempen Huawei yang akan datang, boleh layari Laman Web Rasmi HUAWEI, laman Facebook Rasmi HUAWEI atau Instagram.

 





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.alongmurni.com/2023/07/huawei-malaysia-menyambut-kecemerlangan-artistik-melalui-majlis-anugerah-zoom-into-malaysia-2023.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Peraduan Zoom Into Malaysia 2023 Pamer Keupayaan Teknolgi Huawei Xmage

Peraduan Zoom Into Malaysia 2023 Pamer Keupayaan Teknolgi Huawei Xmage

papar berkaitan - pada 27/7/2023 - jumlah : 173 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraBaru baru ini bertempat di The Raw oleh Metal Bees berlangsungnya acara penuh meriah majlis penganugerahan untuk pemenang Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia yang dianjurkan oleh Huawei Malaysia Tahniah ...
Huawei Xmage Awards Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia

Huawei Xmage Awards Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia

papar berkaitan - pada 27/7/2023 - jumlah : 172 hits
Huawei Malaysia HUAWEI XMAGE AWARDS PERADUAN FOTOGRAFI ZOOM INTO MALAYSIA meraikan kemenangan pemenang di The Raw Studio by Metal Bees HUAWEI XMAGE AWARDS PERADUAN FOTOGRAFI ZOOM INTO MALAYSIAAcara HUAWEI XMAGE AWARDS PERADUAN FOTOGRAFI ZOO...
7 Calon Akhir Anugerah Tiktok Awards People S Choice 2023

7 Calon Akhir Anugerah Tiktok Awards People S Choice 2023

papar berkaitan - pada 2/8/2023 - jumlah : 257 hits
TIKTOK Awards People s Choice anugerah mengiktiraf pencipta kandungan pertama di Malaysia yang berkongsi video pendek menerusi platformnya Anugerah ini meraikan kejayaan pencipta kandungan Malaysia yang pencipta kandungan yang kreatif berba...
Senarai Smartphone 5g Yang Murah Tapi Padu Di Malaysia Tahun 2023

Senarai Smartphone 5g Yang Murah Tapi Padu Di Malaysia Tahun 2023

papar berkaitan - pada 17/7/2023 - jumlah : 230 hits
Teknologi 5G semakin berkembang di Malaysia dan ramai pengguna yang ingin menikmati kelajuan internet yang tinggi dan lancar Namun tidak semua smartphone menyokong rangkaian 5G dan kebanyakan daripadanya mempunyai harga yang tinggi Jadi ada...
Anugerah Bintang Popular Ke 35 2023 Senarai Calon Dan Pemenang

Anugerah Bintang Popular Ke 35 2023 Senarai Calon Dan Pemenang

papar berkaitan - pada 22/7/2023 - jumlah : 261 hits
Anugerah Bintang Popular Berita Harian Anugerah Bintang Popular Berita Harian anugerah berprestij ini merupakan anugerah pilihan peminat yang akan diadakan setiap tahun sejak tahun 1987 lagi Pada masa itu ABPBH dikenali sebagai Anugerah Pen...
Jawatan Kosong Bomba Seluruh Malaysia Terkini 2023

Jawatan Kosong Bomba Seluruh Malaysia Terkini 2023

papar berkaitan - pada 27/7/2023 - jumlah : 223 hits
IKLAN PELUANG KERJAYA DALAM PERKHIDMATAN AWAM JAWATAN KOSONG JABATAN BOMBA DAN PENYELAMAT MALAYSIA KUMPULAN PELAKSANA JAWATAN PEGAWAI BOMBA GRED KB19KEKOSONGAN 209 Jawatan Kosong Pegawai Bomba Gred KB19 Seluruh Malaysia 2023 MAKLUMAT SKIM P...
Senarai Lokasi Majlis Pelancaran Bulan Kebangsaan Dan Kibar Jalur Gemilang Peringkat Negeri 2023

Senarai Lokasi Majlis Pelancaran Bulan Kebangsaan Dan Kibar Jalur Gemilang Peringkat Negeri 2023

papar berkaitan - pada 15/7/2023 - jumlah : 231 hits
Menjelang sambutan Hari Kebangsaan Malaysia pada 31 Ogos 2023 pelbagai program menarik telah dirangka bagi menyemarakkan lagi bulan Kebangsaan Kemerdekaan pada tahun ini Bulan Kebangsaan dimulakan dengan pelancaran Bulan Kemerdekaan 2023 Pr...
Undi Produk Kesihatan Dan Kecantikan Terbaik Anda Dan Menang Di Anugerah Guardian 2023

Undi Produk Kesihatan Dan Kecantikan Terbaik Anda Dan Menang Di Anugerah Guardian 2023

papar berkaitan - pada 25/7/2023 - jumlah : 174 hits
Hi Korang Peraduan penghargaan jenama tahunan kegemaran Guardian kini kembali lagi dengan hadiah yang lebih hebat dan gempak untuk dimenangi Anugerah Guardian 2023 menjanjikan hadiah hebat bernilai lebih RM150 000 untuk dimenangi oleh para ...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Gulai Udang Nenas

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Kumpul Lebih 1 000 Koleksi Nusantara Dan Melayu

Mulut Kering Ketika Bangun Tidur

Sijil Pemilikan Kenderaan Reka Bentuk Baru 2024

Yuka Kharisma Cinta Indah Buat Kanda Chord

Apakah Sebaik Baiknya Manusia