Honor 10 Lite Smartphone Untuk Geng Selfie


Honor 10 Lite – Smartphone Untuk Geng Selfie | Jika kita lihat semula pengeluaran telefon pintar, pelbagai jenama ketika ini sedang berlumba-lumba untuk menghasilkan produk yang boleh mencuri perhatian pengguna. Sudah pasti, semua pengeluar telefon pintar atau smartphone ingin memperkenalkan kepada dunia bahawa mereka mempunyai teknologi yang canggih pada masa ini.

Antara jenama yang giat bersaing adalah jenama Samsung, Apple, Oppo, Vivo, Huawei, dan Honor. Setiap smartphone yang dihasilkan mempunyai kelebihan dan keistimewaan masing-masing kepada pengguna. Semakin berkualiti semakin berpatutan harganya.

Berbeza dengan Honor yang sekali lagi tampil dengan memperkenalkan peranti dibawah siri Xtraordinary atau X iaitu Honor 10 Lite terbaru mereka. Smartphone mid-range ini memang khas untuk GENG SELFIE!



Dengan harga yang mampu milik dan warna-warna yang memang ngam dan lawa gilaa! Smartphone ini memang saya rasa sesuai sangat dengan jiwa remaja sekarang. Kenapa saya cakap macam tu? Dibawah ini adalah 5 sebab kenapa Honor 10 Lite ini patut anda beli..


1. Variasi Warna Yang Memang Rare


Honor 10 Lite didatangkan dengan 4 warna-warna yang menarik. Terdapat empat warna yang korang boleh pilih iaitu Sky Blue, Sapphire Blue, Shiny Red dan Midnight Black. Warna ni memang lawa gila!

2. Skrin Yang Besar 

Geng-geng yang suka tengok video youtube atau Netflix tu mesti suka screen besar macam Honor 10 lite ni. Honor 10 Lite mempunyai screen bersaiz 6.21 inci Full HD dan nisbah untuk screen to body ratio melebihi 90%. Geng selfie, kaki game PUBG, ML dan sebagainya pasti suka screen besar macam ni kan.

3. Khas Untuk Geng Selfie Dan Kaki Gaming

Honor 10 Lite ni memang dibuat khas untuk korang! Untuk kamera hadapan, Honor 10 Lite didatangkan dengan 24 Megapixel. Kamera hadapan ini juga dilengkapi dengan AI Multi-Frame Synthesis yang mana akan membantu pastikan selfie korang nampak lebih natural. Honor 10 lite ini juga dilengkapi dengan AI Selfie yang mana ianya mampu membezakan umur, skin tone dan jantina (wow!!) orang yang snap gambar selfie supaya gambar nampak lagi menarik.


Lebih menarik lagi, Honor 10 Lite didatangkan dengan AIS iaitu Super Night Shoot yang membolehkan anda mengambil gambar waktu malam dengan fungsi anti-shake. Tiada lagi gambar berbintik-bintik kabur tu! Dengan Honor 10 lite gambar anda kelihatan macam professional photographer..hehe.

4. Boleh Connect Bluetooth Sekali Gus

Bluetooth connection memang wajib pakai kalau nak screen smart TV dengan smartphone korang. Selain tu, connect phone dengan wireless headphone pun memang selalu pakai dah sekarang ni, lebih selesa tanpa wayar berbelit-belit. Honor 10 Lite ni, korang boleh connect 3 bluetooth device sekaligus dengan smartphone korang. Bagi saya, Honor 10 lite nil ah smartphone pertama ada features 3 blotooth connection sekali gus!

5. Processor Lebih Canggih

Honor 10 Lite dilengkapi dengan “The Kirin 710” powerful chipset dan flagship-level Cortex-A73 core yang boleh mengurangkan penggunaan kuasa, lebih lancar dan prestasi yang baik. Terdapat 2 versi keluaran Honor 10 Lite yang korang boleh pilih samada 3GB RAM+32GB ROM dan 3GB RAM+64GB ROM. Dua-dua versi ini cuma berharga bawah RM800 saja!



Honor 10 Lite ini mula dipasarkan pada 9 Jan 2019 lalu dan boleh dibeli dimana-mana pusat jualan handphone atau membeli secara atas talian melalui laman web Honor – www.hihonor.com.my atau dilaman web Lazada – www.lazada.com.my 

Tengah planning nak beli Honor 10 Lite ni. Tunggu bajet cukup je! Hehe..



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.elihjapahar.net/2019/01/honor-10-lite-smartphone-untuk-geng.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perbandingan Menarik Smartphone Honor 10 Lite Vs Honor 9 Lite

Perbandingan Menarik Smartphone Honor 10 Lite Vs Honor 9 Lite

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 189 hits
Masih tercari cari samrtphone yang hebat dengan harga yang murah dan mampu milik di bawah Rm1000 Honor adalah jenama dari Huawei yang memang mempunyai barisan smartphone yang murah dengan spesifikasi yang menarik dan puas hati Apakah spesif...
Honor 10 Lite Terjual Sebanyak 1 200 Unit Dalam Tempoh 3 Jam Jualan

Honor 10 Lite Terjual Sebanyak 1 200 Unit Dalam Tempoh 3 Jam Jualan

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 170 hits
Honor mula menawarkan peranti terbaharu mereka untuk pasaran tempatan Honor 10 Lite pada 9 Januari yang lalu melalui satu promosi jualan di Lazada dan HiHonor Peranti tersebut jelas telah menambat hati pengguna di Malaysia apabila 1 200 uni...
Honor 10 Lite Kini Rasmi Di Malaysia Boleh Didapati Dengan Harga Rm699 Bermula 9 Januari

Honor 10 Lite Kini Rasmi Di Malaysia Boleh Didapati Dengan Harga Rm699 Bermula 9 Januari

papar berkaitan - pada 8/1/2019 - jumlah : 371 hits
Peranti terkini di dalam keluarga Honor 10 telah dilancarkan secara rasmi di Malaysia hari ini Honor 10 Lite ialah peranti dengan spesifikasi kelas pertengahan dengan skrin bertakuk kecil dan dijana dengan cip pemproses Kirin 710 Walaupun H...
Honor 10 Lite Cantik Pada Rupa Parasnya Menawan Pada Harganya

Honor 10 Lite Cantik Pada Rupa Parasnya Menawan Pada Harganya

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 214 hits
Sebagai sub jenama yang menawarkan peranti pada harga mampu milik Honor dilihat berjaya menarik minat pengguna terutama dengan penghasilan peranti dengan rupa paras yang cantik Strategi tersebut turut digunapakai pada model terkini mereka y...
Brasil Kirim Ratusan Tentara Hentikan Kekerasan Geng Kriminal

Brasil Kirim Ratusan Tentara Hentikan Kekerasan Geng Kriminal

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 166 hits
Sekitar 300 tentara telah dikirim ke Kota Fortaleza di Brasil utara untuk mengatasi gelombang kekerasan kriminal yang telah berlangsung dalam beberapa hari terakhir
Kronologi Rosyam Nor Dibaruakan Netizens Semua Ini Bermula Dari Geng Boikot Produk Cina

Kronologi Rosyam Nor Dibaruakan Netizens Semua Ini Bermula Dari Geng Boikot Produk Cina

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 935 hits
Kenapa meniaga dengan cina adalah isu Kronologi Pakatan Harapan memenangi pilihanraya BN kalah teruk Sentimen cina menguasai kabinet dan pentadbiran negara berleluasa Muslims diseru boikot perniagaan cina untuk sekat kewangan aliran wang tu...
Apple Dan Samsung Menguasai Penjualan Smartphone Premium Dunia

Apple Dan Samsung Menguasai Penjualan Smartphone Premium Dunia

papar berkaitan - pada 2/1/2019 - jumlah : 206 hits
Apple dan Samsung ternyata mendominasi penjualan smartphone premium pada kuartal ketiga tahun 2018 Data itu berdasarkan dari riset yang dilakukan Counterpoint
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Iced Butterscotch Latte Zus Coffee

Deko Raya Yang Simple Je Alhamdulillah Tahun Pertama Raya Di Rumah Baru Ni

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Bayu Somerset Pakaian Tradisional Untuk Gaya Harian

Pengalaman Pertama Alami Kesesakan Di Lebuhraya Hingga 10 Jam

Bila Ada Ahli Keluarga Dan Kawan Jadi Influencer

Subkontrator Gagal Siapkan

15 Breathtaking Diy Outdoor Furniture Ideas For Your Garden

Innovative Painting Techniques For Modern Homes