Hong Leong Bank Melancarkan Kempen Renew Together Prosper Together





Hong Leong Bank Melancarkan Kempen Renew Together, Prosper Together. | Assalammualaikum semua! Hari ini Ruby ingin berkongsi dengan pembaca semua tentang promosi hebat dari Hong Leong Bank. Kita semua berada di dalam zaman pandemik, ramai terkesan dengan keadaan ini. Ada yang positif COVID-19, ada yang kehilangan pekerjaan, pelajar tidak dapat meneruskan pembelajaran seperti biasa, pekerja barisan hadapan bertungkus lumus menjaga keselamatan negara, kerajaan sedaya upaya memerangi penularan wabak dengan melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan berperingkat dan Kementerian Kesihatan Malaysia sentiasa mengemaskini data harian kes sejak tahun 2020. Kini, 2021, kita masih melalui perkara yang sama. Ruby berharap, pembaca semua dalam keadaan baik dan sudah mula menyesuaikan diri dengan mencari solusi untuk bersedia untuk kemungkinan yang akan berlaku pada masa akan datang. Kita tidak boleh mengimpikan keadaan sama seperti masa lalu iaitu sebelum tahun 2020. Kita kena bersedia, mula berjimat, menyimpan wang, melabur dalam amanah saham  atau emas dan menyediakan makanan secukupnya agar kita tidak membeli secara panik. Pandemik COVID-19 ni banyak mengajar kita untuk lebih bersyukur dan bersiap sedia.
Hong Leong Bank Melancarkan Kempen Renew Together, Prosper Together.Jom mulakan tahun baru dengan meningkatkan kewangan anda. Sama ada, simpanan dewasa dan kanak-kanak, pelaburan amanah saham, akaun perniagaan, pinjaman peribadi atau kad kredit. Hong Leong Bank menyediakan promosi terkini untuk semua rakyat Malaysia. Promosi CNY Hong Leong Bank bertujuan untuk membantu rakyat Malaysia memperbaharui dan menyegarkan azam tahun baru dengan kadar faedah, pulangan tunai dan simpanan yang menarik. Pada tahun 2021 dijadualkan menjadi tahun di mana rakyat Malaysia meneruskan untuk merangkul realiti baru dan cara hidup baru berikutan perubahan dan transformasi digital berpengalaman tahun 2020 yang lalu, Hong Leong Bank Berhad ("HLB" atau "Bank") telah melancarkannya Kempen Tahun Baru Cina (“CNY”) ‘Renew Together, Prosper Together’, yang bertujuan untuk terus menyokong rakyat Malaysia memperbaharui, menyegarkan dan membina semula kewangan yang lebih kukuh pada tahun 2021 dan seterusnya. Kempen CNY ini menampilkan kadar faedah yang menarik dan peluang simpanan baru dan pulangan tunai yang lumayan untuk e-Ang Pows melalui DuitNow.
Bercakap pada pelancaran maya kempen "Renew Together, Prosper Together", Encik Domenic Fuda, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif HLB berkongsi bahawa semangat untuk bersatu kembali dan berkumpul untuk mengatasi cabaran adalah lebih mendalam lagi pada Tahun Baru Lunar ini. CNY, juga dikenali sebagai 'Guo Nian ’dalam bahasa Cina, yang bermaksud mengatasi Nian, binatang yang menyebabkan kehancuran kampung pada malam CNY. Dikatakan bahawa sekumpulan penduduk kampung bekerjasama untuk mengejar Nian. Sejak itu, generasi demi generasi berkumpul setiap malam CNY, meraikannya dengan penuh keceriaan untuk memastikan Nian tidak kembali.
Encik Domenic Fuda, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif HLB
Situasi itu seperti apa sedang kita lalui sekarang iaitu COVID-19, ia ibarat Nian pada zaman kita. Kejadian tahun 2020 telah mencetuskan keadaan yang memerlukan pemeriksaan semula mengenai bagaimana kita meneroka kemungkinan baru untuk memberi yang terbaik kepada pelanggan. Sebagai sebuah komuniti Bank, kami akan terus melayani dan menyokong pelanggan melalui rancangan bantuan pelepasan pembayaran serta meningkatkan komuniti di sekitar kita melalui penawaran produk dan perkhidmatan yang berkaitan yang boleh membantu pelanggan dengan kewangan dan perbelanjaan mereka. Apa yang lagi penting, kami juga akan terus menyokong individu, PKS dan syarikat yang ingin mengukuhkan dan membuktikan masa depan kewangan dan perniagaan mereka, sambil meningkatkan usaha kami diperbankan digital untuk memastikan bahawa pelanggan dapat mengakses perkhidmatan perbankan kami dengan lancar melalui pengalaman servis digital yang berterusan. "
Encik Charles Sik, Pengarah Urusan Perkhidmatan Kewangan Peribadi HLB
Charles Sik, Pengarah Urusan Perkhidmatan Kewangan Peribadi HLB berkongsi; dengan pemulihan dan membina semula permulaan baru adalah bidang tumpuan utama bagi pengguna dan perniagaan tahun ini. "Perlu diingat bahawa rakyat Malaysia akan terus maju tahun ini dengan optimis, tekad dan kesabaran, kami telah memilih sejumlah tawaran Ox-picious menolong semua orang mengembalikan semula kewangan dan gaya hidup mereka di CNY ini. Kami juga akan memberi penghargaan perniagaan yang merangkumi cahsless, sambil memastikan tradisi ang pow dihidupkan melalui kaedah digital. Sambil itu, ayuh kita  'Renew Together, Prosper Together. "
Tawaran Hong Leong Bank CNY 2021Berikut adalah beberapa tawaran HLB CNY 2021 untuk anda lihat dan fikirkan apakah pakej yang bersesuaian. Pelbagai hadiah lumayan disediakan!
Suntik Semangat SimpananTawaran e-FD dalam talian:
• Pelanggan yang meletakkan simpanan tetap (fixed deposit (FD)) mereka dalam talian dari 11 - 26 Feb 21 dapat menikmati 2.40% p.a. selama 6 bulan.
*T&C terpakai.
Tawaran Deposit:
• Deposit RM888 pada 28 Februari untuk memperoleh 10 penyertaan untuk berpeluang memenangi 20.21% p.a. 1 hari bonus faedah atau keuntungan.
Pinjaman Peribadi Online• Nikmati 5% p.a. kadar faedah rata
Pelan Kewangan Dengan Peluang BaruTawaran Unit Amanah
• Mulakan rancangan simpanan biasa @ 0% caj jualan (sales charge (“SC”)) untuk langganan pertama + 2.5% SC untuk 12 langganan seterusnya.
Tawaran Insurans
• Tingkatkan perlindungan anda untuk anda & orang tersayang tahun ini. Daftar untuk Regular Premium Plan dan nikmati sehingga 4% p.a. Kadar fixed deposit (FD).
• 100 yang pertama mendaftar memenangi Swarovski Bowl Set with Eu Yan Sang YEN Bird Nest, dengan premium tahunan minimum RM36,000.
HLISB (TIA-i) (8 Jan - 31 Mac 2021)• Nikmati pulangan indikatif sebanyak 2.35% p.a. selama 3 bulan dan 2.40% p.a. selama 6 bulan
• Setiap RM5000 akan layak mendapat 1 penyertaan untuk berpeluang memenangi iPad Air.





Gaya Hidup Bersama Kad Kredit• Mohon Kad Kredit baru dan dapatkan pulangan tunai sebanyak RM950!
Tingkatkan Perniagaan Anda Dengan Tawaran SME• Pedagang baru menikmati bayaran 0% untuk transaksi kad debit semasa mendaftar ke HLB semua terminal POS dalam satu
• Berpeluang memenangi hingga RM10,000 dengan menyertai pertandingan foto ‘PaySafeLah’ HLB:
1. Daftar di halaman promo kami & terima bungkusan daripada kami
2. Hantarkan gambar diri anda yang mendorong pelanggan untuk pergi tanpa tunai di media sosial dengan hashtag #hlbpaysafelah #mydebitje
3. Isi borang ringkas di www.hlb.com.my/merchantphotocontest
DuitNow / E-ANGPOW• Lebih dari RM150k untuk di rebut. 1,050 jumlah pemenang harian (RM88) dan hadiah utama 75 x pemenang (RM888). Manakala untuk setiap transaksi e-angpow ke-3,088 dalam sehari, 30 pelanggan akan memperoleh RM88 setiap hari dari 25 Januari hingga 28 Februari 2021
• Untuk setiap transaksi e-angpow ke-20888 yang dilakukan dalam sehari, 5 pelanggan akan memenangi RM888 setiap hari dari 12 hingga 26 Februari
Renew & Refresh FB Live Show Bersama Dato' Joey Yap & Mr MoneySelain itu, HLB telah menjemput Metafizik Cina terkenal iaitu Dato ’Joey Yap dan personaliti perancangan kewangan yang popular, Mr Money untuk berkongsi pandangan Fengshui 2021 dan petua perancangan kewangan secara langsung di Laman Facebook HLBMalaysia untuk semua rakyat Malaysia pada 5hb Feb 2021, 8.30 malam. Para peserta yang menonton sesi FB Live juga akan layak memenangi hadiah bernilai RM3,888


Video Animasi 2D "Legend of Nian"Untuk menonjolkan semangat rakyat Malaysia untuk terus bersinar pada tahun 2021, HLB melancarkan video kempen - gabungan animasi langsung dan animasi 2D - untuk memaparkan semangat bersatu melawan musuh bersama menerusi ‘Legend of Nian’ dalam video yang bertajuk ‘Nian: The Untold Story’.
“Pengajaran yang boleh kita pelajari dari watak Ah Boy dan Po Po adalah dari halaman buku Ah Boy, bagamaina Nian mengganggu dan penduduk kampung bersatu dan merancang ke depan, untuk mengalahkan musuh bersama. Ia ibarat kita sedang memerangi wabak COVID-19. Kemudian, sebelum membangun kembali dan memperbaharui kampung, penduduk kampung bersatu dan "Renew Together, Prosper Together". Dari kisah ini, kita boleh mengambil faedah dan hidup sejahtera di Malaysia yang makmur. Walaupun ini mungkin kisah mitos, pengalaman itu berlaku dan itu selalu menjadi titik mitos. 
Untuk membolehkan generasi seterusnya belajar dengan lebih baik dari kesilapan dan kejayaan masa lalu dan memperbaiki diri. Kami telah menempuh perjalanan jauh, tetapi kami masih mempunyai beberapa cara untuk pergi sebelum wabak itu mereda, oleh itu membuat rancangan hari ini adalah langkah terbaik yang dapat kita lakukan menjamin masa depan kita. Seperti kata peribahasa Cina yang popular, ‘The best time to plant a tree was 20 years ago. The second-best time is now"." kata Zalman Zainal, Ketua Pemasaran dan Pegawai Komunikasi HLB.




Virtual Prosperity Yee Sang TossRuby dan rakan media mengucapkan Happy CNY kepada semua! Ia adalah pengalaman baru apabila dapat meraikan pakej baru Hong Leong Bank dan melakukan Virtual Prosperity Yee Sang Toss. Sudah lama tidak berinteraksi bersama dan Ruby menyediakan Yee Sang dan Chopstick! Seronok! Hehehe. Anda boleh lihat kaedah yang lebih menarik untuk mengembalikan semula kewangan dan gaya hidup anda di https://www.hlb.com.my/en/personal-banking/campaigns/promotions/hlb-cny-2021-promotions.html. Semoga perkongsian ini bermanfaat buat kita semua. Ayuh mula merancang kewangan anda dan terus konsisten menyimpan! Demi masa depan keluarga cemerlang.
www.facebook.com/HLBMalaysia | www.twitter.com/MYHongLeong


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/02/hong-leong-bank-melancarkan-kempen-renew-together-prosper-together.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kempen Giving Back Earn More Preferred Customers Kolaborasi Antara Ppz Maiwp Dan Cimb Islamic Bank Berhad

Kempen Giving Back Earn More Preferred Customers Kolaborasi Antara Ppz Maiwp Dan Cimb Islamic Bank Berhad

papar berkaitan - pada 4/2/2021 - jumlah : 162 hits
Pusat Pungutan Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan telah melancarkan kerjasama bersama CIMB Islamic Bank Berhad bagi menjayakan Kempen Giving Back Earn More To CIMB Preferred Customers Kempen ini merupakan satu nilai tambah servis ...
Sempadan Kurang Jelas Visa Akan Melancarkan Sistemnya Sendiri Untuk Membeli Cryptocurrency

Sempadan Kurang Jelas Visa Akan Melancarkan Sistemnya Sendiri Untuk Membeli Cryptocurrency

papar berkaitan - pada 4/2/2021 - jumlah : 128 hits
Salah satu masalah utama interaksi dengan cryptocurrency adalah pengasingan tertentu Keadaan telah berubah menjadi lebih baik dan aset digital kini menjadi bahagian tidak terpisah dari sebarang portfolio pelaburan Tetapi pada masa yang sama...
China Melancarkan Sistem Operasi Komputer Kuantum Buatan Tempatan

China Melancarkan Sistem Operasi Komputer Kuantum Buatan Tempatan

papar berkaitan - pada 9/2/2021 - jumlah : 134 hits
Komputer kuantum ialah evolusi seterusnya untuk teknologi pengkomputeran kerana mampu menyelesaikan pelbagai masalah matematik yang selama kini memerlukan masa berbilion tahun dalam masa 200 saat Setakat hanya terdapat beberapa komputer kua...
Wonderfly Melancarkan Project Sea Dalam Usaha Memulihara Kehidupan Laut

Wonderfly Melancarkan Project Sea Dalam Usaha Memulihara Kehidupan Laut

papar berkaitan - pada 28/1/2021 - jumlah : 172 hits
WONDERFLY MELANCARKAN PROJECT SEA DALAM USAHA MEMULIHARA KEHIDUPAN LAUTSertai Wonderfly di Aquaria pada 30 November untuk inisiatif yang berteladan dan menyeronokkan Ekoran pelancaran aplikasi mudah alih mereka pelantar aktiviti pelancongan...
Rtm Akan Melancarkan Saluran Baru Untuk Pdpr Sepanjang Pkp

Rtm Akan Melancarkan Saluran Baru Untuk Pdpr Sepanjang Pkp

papar berkaitan - pada 23/1/2021 - jumlah : 226 hits
Antara idea bernas yang telah dilakukan sejak rungutan mula dilaporkan ibu bapa mengenai masalah untuk melakukan pengajaran dan pembelajaran di rumah ialah JAKIM akan melancarkan saluran khas kelas KAFA di TV Al Hijrah Kini RTM juga dalam p...
Dulu Kempen Dapat Free Senyum Lebar

Dulu Kempen Dapat Free Senyum Lebar

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 95 hits
Ahmad ShahrilPatut la dulu siap kempen sebiji pun jangan beli rupa rupa nya tu jongkong emas nak beli mahai ooo lagi mahai dan manis kalau dapat dari MCA
Boleh Setuju Untuk Tidak Terima Vaksin Tapi Jangan Kempen Menteri Kesihatan

Boleh Setuju Untuk Tidak Terima Vaksin Tapi Jangan Kempen Menteri Kesihatan

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 164 hits
Hasimi MuhamadBila ada yang kempen untuk tidak ambil suntikan vaksin kepada orang lain tindakan sedemikian akan mengundang pelbagai tohmahan dan menyalahi Akta 342 tegas Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Adham Baba Gambar hiasan PUTRAJAYA Kem...
5317 Aktiviti Bank Negara Gtsm Dan Ppim Serah Bantuan Kepada Pemandu Pemandu Teksi Ppim 23 01 2021

5317 Aktiviti Bank Negara Gtsm Dan Ppim Serah Bantuan Kepada Pemandu Pemandu Teksi Ppim 23 01 2021

papar berkaitan - pada 23/1/2021 - jumlah : 318 hits
Kolaborasi di antara Bank Negara Malaysia Gabungan Pertubuhan Teksi Kereta Sewa Limosin Dan Teksi Lapangan Terbang Se Malaysia dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia memberi bantuan berbentuk makanan asasi dan juga barangan dari Gardenia kep...
Akaun Bank Kolej Swasta Dibeku Pengarah Disiasat Bersabit Macau Scam Pengubahan Wang Haram

Akaun Bank Kolej Swasta Dibeku Pengarah Disiasat Bersabit Macau Scam Pengubahan Wang Haram

papar berkaitan - pada 25/1/2021 - jumlah : 217 hits
Siasatan pihak berkuasa terhadap sindiket penipuan Macau Scam menyaksikan kira kira 200 akaun bank turut dibeku GEORGE TOWN Pihak berkuasa membekukan enam akaun bank sebuah kolej swasta di sini berhubung siasatan pengubahan wang haram terha...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Kuih Lopes

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

Panduan Menjalankan Sujud Sahwi Dalam Solat Dan Sebab Sebab Perlu Sujud Sahwi

April 18 2024 Pesan Orang Alim

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven