Hisyam Hamid Elak Isteri Cemburu






Bergelar seorang pelakon bukan satu kerjaya yang mudah terutama apabila sudah berkahwin dan mempunyai banyak hati yang perlu dijaga.

Bagi pelakon kelahiran Singapura, Hisyam Hamid, dia juga tidak dapat mengelak daripada menimbulkan rasa cemburu isterinya, Rosmawati Hanafi apabila melakonkan babak romantis dalam drama.

Namun begitu, Hisyam bersyukur kerana isteri yang juga pengurusnya itu seorang yang sangat memahami akan tuntutan kerja dan profesional saat dia perlu ‘bermesra’ dengan pelakon wanita di set penggambaran.

Ketika ditemui pada majlis pratonton filem televisyen, Geng di GSC Pavilion, Kuala Lumpur baru-baru ini, Hisyam bagaimanapun memberitahu, dia tidak mengambil kesempatan atas lampu hijau yang diberikan Rosmawati dan berusaha agar rasa cemburu isterinya itu tidak keterlaluan.

Bagaimanakah anda berhadapan dengan adegan mesra dalam drama bagi mengelak rasa cemburu isteri?

HISYAM: Sebagai seorang pelakon, babak-babak mesra memang tidak boleh dielakkan kerana sebahagian daripada tanggungjawab. Kebiasaannya, apabila saya menonton lakonan sendiri dengan isteri, sebelum tiba babak tersebut, saya akan memegang erat tangan atau memaut bahunya dengan harapan tindakan itu membantu mengurangkan perasaan cemburu atau rasa tidak selesa.

Adakah isteri sering meluahkan rasa cemburu kepada anda?

Tidak, kerana dia juga bertindak sebagai pengurus saya dan lebih tahu tentang hal sebegitu. Cuma sebagai seorang suami saya tidak mahu mengambil kesempatan atas keizinan tersebut dan mahu sedaya upaya menjaga hatinya. Tipulah jika seorang wanita akan okey sahaja melihat suaminya berlakon mesra dengan wanita lain, jadi saya perlu lebih peka dengan perasaannya.



Apakah yang anda lakukan jika perlu berlakon babak mesra di hadapan isteri?

Jika isteri melihat saya tidak boleh fokus kerana kehadirannya, dia akan meninggalkan sebentar set penggambaran untuk memberi ruang kepada saya menjiwai watak. Bagi saya, hal ini menjadi mudah kerana isteri memang profesional dan tidak cemburu buta. Kadang-kadang, dia yang akan berikan arahan agar saya lebih fokus bagi menjayakan babak-babak tersebut.

Mengapakah anda tidak meletakkan sebarang syarat tentang babak mesra memandangkan anda sudah berkahwin?

Mungkin kerana setakat ini, tiada lagi babak-babak mesra yang keterlaluan perlu saya lakukan. Jika ada sekalipun, saya masih boleh berbincang dengan pengarah untuk membuat teknik kamera atau menggunakan pelbagai taktik yang tidak memerlukan saya melakonkan adegan terlalu panas. Saya sedar sebagai pelakon yang sudah berkahwin, perkara seperti ini adalah antara cabaran paling besar, namun bekerja dengan kru produksi yang memahami semuanya menjadi mudah.

Siapakah yang menentukan penerimaan tawaran lakonan anda?

Saya dan isteri akan sama-sama duduk berbincang. Rosmawati akan meneliti dahulu skrip kerana dia merupakan pengurus dan lebih tahu jika saya perlu berlakon dalam babak mesra atau tidak. Jika dia berpuas hati dan saya juga suka dengan skrip serta jalan cerita sesuatu naskhah tersebut, barulah kami akan bersetuju dengan tawaran yang diberikan.

Adakah sukar bekerja dengan isteri dalam industri seni?

Tidak, malah membuatkan kerjaya saya lebih telus kerana isteri yang bertanggungjawab menguruskan jadual harian. Tidak akan timbul sebarang gosip liar atau salah faham kerana kami bekerja bersama dan tiada ruang untuk rasa curiga hadir antara saya serta isteri.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://artismeletop.blogspot.com/2019/07/hisyam-hamid-elak-isteri-cemburu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nak Jadi Isteri Saya Kena Buang Rasa Cemburu

Nak Jadi Isteri Saya Kena Buang Rasa Cemburu

papar berkaitan - pada 7/7/2019 - jumlah : 306 hits
Nampaknya meskipun belum lagi mempunyai calon isteri nampaknya Remy Ishak sudah memilih tarikh 20 Februari tahun hadapan untuk melangsungkan perkahwinan Menurut Remy The post appeared first on
Telefilem Gostan Lakonan Hazama Hisyam Hamid Ajak Shiro Dan Zalif Sidek

Telefilem Gostan Lakonan Hazama Hisyam Hamid Ajak Shiro Dan Zalif Sidek

papar berkaitan - pada 2/7/2019 - jumlah : 936 hits
Astro First Eksklusif membawakan telefilem komedi terbaru arahan Nabil Ahmad yang bertajuk Gostan Telefilem ini boleh dilanggan di saluran 480 dan On On Demand dengan harga RM10 untuk 2 hari Terbitan syarikat KMN Productions Sdn Bhd dan skr...
Petua Bagaimana Supaya Isteri Anda Klimaks Berulang Kali

Petua Bagaimana Supaya Isteri Anda Klimaks Berulang Kali

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 255 hits
Pasangan suami isteri biasanya akan berusaha agar setiap pasangan mereka mencapai orgasme berkali kali ketika melakukan hubungan intim namun malangnya perkara itu tidak mudah untuk dicapai Multiple Orgasme dapat dicapai jika kedua dua belah...
Kami Dah Tak Tinggal Sebumbung Isteri Baru Pu Abu

Kami Dah Tak Tinggal Sebumbung Isteri Baru Pu Abu

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 322 hits
Kami Dah Tak Tinggal Sebumbung Isteri Baru PU Abu Kemelut rumahtangga Pencetus Ummah Abu menjadi bualan ramai setelah dia menceraikan isteri yang sedang sarat hamil 7 bulan menerusi Whatsapp Dia kemudiannya berkahwin dengan seorang janda be...
Pulang Dari Masjid Pasangan Suami Isteri Di Ragut

Pulang Dari Masjid Pasangan Suami Isteri Di Ragut

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 495 hits
Baru balik dari masjid pasangan suami isteri cedera diragut Nasib malang menimpa sepasang suami isteri warga emas apabila diragut selepas baru sahaja pulang daripada mendengar ceramah agama Kejadian tersebut berlaku pada di Kota Bharu pada ...
Suami Isteri Maut Janin Terkeluar

Suami Isteri Maut Janin Terkeluar

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 277 hits
WANITA mengandung lima bulan meninggal dunia bersama janin dan suaminya selepas motosikal ditunggang mereka bertembung dengan kereta Perodua Myvi di Lebuhraya Rantau Panjang Pasir Mas dekat Lubok Jong Pasir Mas hari ini Dalam kejadian 6 pag...
Suami Tergamak Jual Isteri Rm586 Di Facebook

Suami Tergamak Jual Isteri Rm586 Di Facebook

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 421 hits
The ReporterSeorang lelaki sangup menjual maruah isterinya untuk khidmat seks threesome di Facebook dengan alasan keluarganya menghadapi masalah kewangan M Amin Santoso 29 terpaksa berbuat demikian biarpun terpaksa menjual isterinya yang te...
6 Cara Untuk Bahagia Dalam Hubungan Suami Isteri

6 Cara Untuk Bahagia Dalam Hubungan Suami Isteri

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 332 hits
Nak Betul Betul Pikat Hati Cik Abang Ini Isteri Kena Buat Siapa yang tak sayang suami kan Tapi bila hubungan dah makin lama rasa sayang dan romantik itu dah kurang jadi apa para isteri perlu buat ye untuk tambat balik hati suami dan rasa se...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Buasir Otak Tv Main Teka Bendera Negara

3 Leather Sofas For Your Mid Century Modern Entertainment Room