Hiburan Se Pel Q Mana Pun Perangai Depa Faezah Elai Tegur Individu Buka Aib Pasangan Di Media Sosial


Selepas mendirikan rumah tangga, pelakon kelahiran Pulau Pinang, Faezah Elai dilihat lebih fokus kepada bisnes dan keluarga. Walaupun jarang tampil di kaca televisyen namun dia sebenarnya aktif mempromosikan perniagaan di media sosial.
BACA: “Ianya Bukan Satu Kerja Mudah..” Faezah Elai Kesal Mentaliti Buruk Masyarakat Terhadap Status Ibu Tiri
AdvertisementTerbaru, Faezah Elai menegur individu yang berkongsi aib pasangan di kepada umum. Menurutnya, di dalam kehidupan berumahtangga, pahit dan manis adalah perkara biasa. Seseorang hendaklah menangani isu dengan baik supaya tidak memberi kesan buruk kepada anak-anak kelak.

Kawin ni nk habaq mai kt ampa, bukan mcm cerita korea yg ampa dok layan kt neplix tu dok salanghae. Kawin ni kadang2 happy, kadang berkeleih terbang habih pinggan mangkuk..klu mai yg hat qibut taupan,1 tmn perumahan boleh dengaq. Haaa tu blom masuk watak2 extra,mentua,satgi ipaq,mai pulak biraih seropa haram jadah dok jd tukang cucuk.. Ada jugak yg dpt laki tetiba gila betina.
Dlm rumahtangga ni mmg akan ada ujian and ujian kita tk sama.. Terok mana pon ujian,sejahanam mana pon pasangan kita ,se-pelaq mana pon perangai depa,jgn dicanang dlm socmed,buka aib laki/bini sama mcm buka aib sendiri.. Klu kata dh kamjad sgt laki hg,tk tau nk luah kt sapa,ya lah satgi tk luah gila pulak,pi pejabat agama,pejabat agama ni bukan tempat nikah ceqai ja ampa ooii.. klu rasa nk kena cerita jugak,luah kt mak pak,adik,mentua atau sapa2 lah yg dekat dgn kita.. Bila canang kt socmed akan buat hg nampak lg pathetic and bg ruang utk laki hg carik salah..
Menurutnya, mendedahkan aib pasangan di media sosial adalah satu idea yang buruk. Ini kerana dengan teknologi yang ada, anak boleh mencarinya di Google Search apabila meningkat dewasa.
Advertisement
Bini ni,especially yg tk qerja,depa ada laki ngan anak2 ja,bila laki buat hal lepaih dh bg bulan bintang,mmg mintak kaki lah..
Tp canang kt socmed is a bad idea. Tgklah muka anak2 pandang dlm2,semua mak nk anak2 jd soleh/solehah..Jgn ajaq anak benci bapak sendiri.. ajaq anak ttg kasih syg ttg hormat pada org tua..sampai masa depa akan paham.. tp klu dh dipukui canang busuk pak dia,sampai besaq dia akan tau..google semua benda keluaq.. kwn2 sekolah pon tau,kesian anak2..
Klu dh dok mkn hati sampai mkn diri elok lepaihkan diri. Sbb tu org kata Divorce isn’t a tragedy. A real tragedy’s staying in unhappy marriage and teaching ur children the wrong thing about love.. nobody ever died of divorce. As much as u want ur kids to be happy,same goes to ur parents,they want u to be happy bukan dok menangis tepi bucu katey..
P/S : Self reminder jugak,bukan nk tunjuk pandai sekadar berkongsi cause my husband failed in his first marriage and now both of them happy with their lives.. Hurmm i think my husband is happy la kot.. tk happy ku pecah cermin kereta dia!!
#selfreminder #marriagelife #feelingblessed #alhamdulillah #lovelovelove #faezahelai
Katanya lagi, apabila rumahtangga tidak dapat diselamatkan, penceraian adalah jalan yang terbaik. Tiada guna berada dalam perhubungan seandainya diri tidak bahagia. Jika memerlukan tempat meluah isi hati, seeloknya individu menceritakan kepada keluarga terdekat untuk mendapatkan nasihat terlebih dahulu.
The post ‘Se-pel*q Mana Pun Perangai Depa..’ – Faezah Elai Tegur Individu Buka Aib Pasangan Di Media Sosial first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/02/hiburan-se-pelq-mana-pun-perangai-depa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Tuntut Balik Wang Rm160 000 Urusan Jual Beli Tanah Dahulu Abby Abadi Minta Kuasa Tular Netizen Di Media Sosial

Hiburan Tuntut Balik Wang Rm160 000 Urusan Jual Beli Tanah Dahulu Abby Abadi Minta Kuasa Tular Netizen Di Media Sosial

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 296 hits
Berang dengan urusan jual beli tanah yang tertunda sejak tahun 2016 pelakon Abby Abadi berkata dia sudah tidak mahu mendiamkan diri dan ingin menuntut kembali wang cagaran bernilai hampir RM160 000 Sumber Instagram Abby Abadi Jelas Abby uru...
Saya Mencuba Clubhouse Platform Media Sosial Baru Dengan Gimiknya Tersendiri

Saya Mencuba Clubhouse Platform Media Sosial Baru Dengan Gimiknya Tersendiri

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 238 hits
2020 memperlihatkan penggunaan platform media sosial yang sangat tinggi Platform platform seperti Twitter Facebook TikTok Snapchat dan sebagainya boleh dikatakan kini menjadi platform platform pilihan pengguna untuk menghilangkan jemu Baru ...
Pinda Akta Hukum Pengguna Media Sosial Lapuk Keterlaluan Shamsul

Pinda Akta Hukum Pengguna Media Sosial Lapuk Keterlaluan Shamsul

papar berkaitan - pada 11/2/2021 - jumlah : 186 hits
Cadangan Pengerusi Kaukus Jawatankuasa Kesejahteraan Rakyat Dewan Negara YB Senator Datuk Razali Idris untuk meminda Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 bagi menghukum pengguna media sosial yang mengkritik institusi Perdana Ment...
Kecaman Terhadap Muhyiddin Di Media Sosial Kenapa Salahkan Rakyat

Kecaman Terhadap Muhyiddin Di Media Sosial Kenapa Salahkan Rakyat

papar berkaitan - pada 11/2/2021 - jumlah : 433 hits
Kemarahan rakyat terhadap Muhyiddin Yassin semakin memuncak Bermula dari sindiran dan gelaran menjengkelkan yang rakyat beri kepada Muhyiddin seperti BAPUK Bapa Perutusan Khas sehinggalah kecaman secara terbuka di dalam media sosial Hampir ...
Hiburan Tak Jumpa Lagi Lelaki Macam Ni Ayda Jebat Terhibur Lihat Ada Individu Ajak Bermadu

Hiburan Tak Jumpa Lagi Lelaki Macam Ni Ayda Jebat Terhibur Lihat Ada Individu Ajak Bermadu

papar berkaitan - pada 17/2/2021 - jumlah : 211 hits
Baru sahaja melayari bahtera perkahwinan rata rata peminat seronok melihat kebahagiaan yang terpamer di wajah Nabil Mahir dan Ayda Jebat Pun begitu baru lagi terasa kemanisan hidup sebagai pasangan berkahwin mereka telah pun didekati oleh i...
Konten Membakar Rapor Tengah Viral Di Media Sosial Cari Perhatian Nggak Harus Gitu Juga Bisa Lo

Konten Membakar Rapor Tengah Viral Di Media Sosial Cari Perhatian Nggak Harus Gitu Juga Bisa Lo

papar berkaitan - pada 9/2/2021 - jumlah : 203 hits
Orang orang zaman sekarang kalau bikin konten nggak bisa sewajarnya aja apa ya Rapot aja sampai dibakar
Webinar Media Sosial Untuk Pdpr Kreatif Catat Sambutan Luar Biasa

Webinar Media Sosial Untuk Pdpr Kreatif Catat Sambutan Luar Biasa

papar berkaitan - pada 8/2/2021 - jumlah : 309 hits
Alhamdulillah rasa terharu sangat dengan sambutan sangat menggalakkan rakan guru bagi Webinar hari ini 7 RIBU pendidik yang setia menunggu sepanjang 2 jam bukti betapa dahaganya pendidik kita dengan ilmu PDPR Meskipun dah di maklumkan bahaw...
Kayuh Bmx Lebih 30km Sehari Panda Walker Tular Di Media Sosial

Kayuh Bmx Lebih 30km Sehari Panda Walker Tular Di Media Sosial

papar berkaitan - pada 15/2/2021 - jumlah : 216 hits
Gambar Ben mengayuh basikal di jalan raya mencuri tumpuan warganet di Facebook KOTA KINABALU Di mana ada kemahuan di situ ada jalan Peribahasa itu menjadi pendorong kepada seorang pekerja penghantar makanan Foodpanda Mohd Aidil Pulian 34 ya...
Budaya Toksik Media Sosial Perlu Berubah Asyraf Hakimi

Budaya Toksik Media Sosial Perlu Berubah Asyraf Hakimi

papar berkaitan - pada 7/2/2021 - jumlah : 169 hits
7 FEBRUARI Kebelakangan ini kita boleh lihat laman laman media sosial menjadi tempat yang toksik dan penuh dengan emosi negatif Sama ada di Facebook Instagram mahupun Twitter kesemua platform ini menjadi tempat luahan perasaan dengki maki h...
3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Tamago Kake Gohan

Terimalah Kekurangan Sahabat Kita



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Laporan Produksi Yufid Bulan Maret 2024

Mengenal Pafi Dan Peranan Pafi Dalam Industri Kesehatan

Panduan Membuat Salinan Iklan Media Sosial Dengan Alat Parafrase Ai

Singapore Travel Insurance For Europe What To Look For In A Comprehensive Policy

Shapellx Shapewear Your Guide To A Perfect Look

Enhancing Your Pubg Mobile Experience A Guide To Unknown Cash