Hiburan Lebih 2 Dekad Operasi Ini 6 Fakta Penggemar Sushi King Wajib Tahu


Sebut saja sushi, yang pertama muncul difikiran semestinya Sushi King kan? Diperkenalkan sejak 1995, Sushi King kekal menjadi Rangkaian Restoran Berkonsep Kaiten (conveyor belt) Halal Terbesar di Malaysia yang digemari segenap lapisan umur.
Tahu tak, Sushi King menjalani penjenamaan semula (rebrand, is there another word for refresh) dengan nafas baru, tapi jangan risau, rasanya tetap enak seperti biasa. Ini kami kongsikan beberapa fakta Sushi King yang mungkin korang tak pernah tahu sebelum ini.
AdvertisementLogo serba baru
Antara yang baru dengan penjenamaan semula ini adalah logo mereka. Jangan lepas ni tak cam pula logo baru ini, imej sedikit berbeza, tapi kesegaran hidangan mereka tetap sama. Selain itu, tagline baru turut diperkenalkan iaitu ‘Your Happy Sushi Place’ yang menggambarkan keramahan dan kemesraan tradisi Jepun sambil menghidangkan sushi segar dan hidangan lazat.
Sistem penghantaran automatik
Dengan keadaan semasa, bagi mengurangkan perkhidmatan bersemuka, Sushi King memperkenalkan sistem penghantaran makanan automatik. Bukan saja cepat, malah boleh memberikan keterujaan kepada pelanggan untuk menikmati hidangan yang segar dan masih panas.
Advertisement
Bukan setakat kanak-kanak je excited terima order, orang dewasa pun apa kurangnya! Comel je ada ‘kereta’ hantar makanan macam tu! Servis ini akan dikembangkan ke 54 outlet seluruh negara menjelang akhir tahun ini.
E-menu untuk keselesaan sekeluarga
Bila satu keluarga datang ke Sushi King, semestinya agak leceh untuk mengambil pesanan satu persatu kan? Dengan e-menu, segalanya lebih mudah, tap je mana yang berkenan pada skrin, tahu-tahu je makanan sampai. Sistem ini akan dijalankan di seluruh 116 outlet menjelang akhir 2021.
Boleh main game & menang hadiah!Sambil menunggu pesanan sampai, apa kata main game interaktif pada e-menu dan korang berpeluang menang hadiah dan ganjaran hebat juga. Bestnya!
Restoran Jepun kegemaran sejak turun-temurunRamai yang membesar dengan Sushi King. Apa-apa sambutan makan-makan dengan keluarga atau rakan-rakan akan disambut di sini. Teknologi juga berevolusi seiring masa, tapi yang pasti rasa dan kualiti hidangan dikekalkan merentas masa.
Walaupun berapa lama evolusi dan masa berlalu, rasa ditawarkan untuk hidangan di Sushi King masih dikekalkan sehingga sekarang. Sebab tu restoran ini kekal menjadi kegemaran semua. Dari kecil, sampailah ada keluarga sendiri, Sushi King kekal menjadi pilihan kerana kualiti yang disediakan.
Makin banyak outlet dibuka 
AdvertisementSekarang, makin senang untuk nikmati Sushi King sebabnya ada pertambahan outlet dibuka seperti di Sogo Kuala Lumpur. Manakala di Pavilion akan beroperasi bermula 3 Disember 2021, Eco Grandeur (Januari 2022), Meridian Central Bintulu (Disember 2021), serta LalaPort KL (Januari 2022). Satu lagi outlet di NU Sentral bakal mengalu-alukan kedatangan korang untuk menjamu selera pada tarikh yang akan diumumkan nanti.

Kalau nak tahu, semua outlet Sushi King dibuka dan mematuhi segala Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan kerajaan. Jadi jangan risau tentang keselamatan dan kesihatan korang kalau ke sana okay?
Nak tahu lebih lanjut, boleh ke laman web www.sushi-king.com atau muat turun app Sushi King MY di Playstore, App Store ataupun Huawei App Gallery.
The post Lebih 2 Dekad Operasi, Ini 6 Fakta Penggemar Sushi King Wajib Tahu first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/11/hiburan-lebih-2-dekad-operasi-ini-6.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kalau Dulu Saya Tak Jadi Diri Sendiri Mawi Akui Lebih Selesa Hidup Tanpa Populariti

Hiburan Kalau Dulu Saya Tak Jadi Diri Sendiri Mawi Akui Lebih Selesa Hidup Tanpa Populariti

papar berkaitan - pada 17/11/2021 - jumlah : 203 hits
Walaupun nama penyanyi ini sudah tidak banyak diperkatakan oleh orang ramai seperti dulu namun Mawi selesa dengan kehidupan yang dilaluinya sekarang ini Menurut Mawi dia beranggapan populariti serta kemasyuran yang diraihnya selepas memenan...
Hiburan Robert Lewandowski Lebih Layak Ibrahimovic Tak Setuju Messi Menang Anugerah Ballon D Or 2021

Hiburan Robert Lewandowski Lebih Layak Ibrahimovic Tak Setuju Messi Menang Anugerah Ballon D Or 2021

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 209 hits
Pemain bola sepak terkenal Zlatan Ibrahimovic memaklumkan bahawa dia tidak bersetuju Lionel Messi diangkat sebagai pememang Ballon d Or 2021 yang diumumkan pada hari Isnin lalu seperti dilaporkan akhbar Messi memenangi anugerah Ballon d Or ...
Cukup 12 Bulan Cuba Tak Dapat Zuriat Wajib Jumpa Doktor Kaedah Iui Ivf Mana Lebih Sesuai

Cukup 12 Bulan Cuba Tak Dapat Zuriat Wajib Jumpa Doktor Kaedah Iui Ivf Mana Lebih Sesuai

papar berkaitan - pada 6/12/2021 - jumlah : 185 hits
Setiap pasangan yang berkahwin mesti menginginkan zuriat Namun ada juga pasangan yang telah lama berkahwin tetapi belum dikurniakan zuriat Zaman teknologi serba canggih ini telah membuktikan bahawa ada beberapa cara untuk mendapatkan zuriat...
Hiburan 10 Bulan Bergelar Suami Isteri Rezeki Intan Ladyana Dan Harris Alif Lebih Luas

Hiburan 10 Bulan Bergelar Suami Isteri Rezeki Intan Ladyana Dan Harris Alif Lebih Luas

papar berkaitan - pada 19/11/2021 - jumlah : 362 hits
Pasangan selebriti terkenal dan suami mengakui tempoh 10 bulan bergelar suami isteri sebagai sesuatu yang cukup manis ketika ini perkongsian hidup mereka juga turut disusuli dengan pelbagai kisah indah 3 minggu lalu Baby Bump Jelas Kelihata...
Dia Masih Seorang Yang Simple Merendah Diri Lebih 3 Dekad Bergelar Pengarah Nora Danish Pelakon Favorite Aziz M Osman

Dia Masih Seorang Yang Simple Merendah Diri Lebih 3 Dekad Bergelar Pengarah Nora Danish Pelakon Favorite Aziz M Osman

papar berkaitan - pada 23/11/2021 - jumlah : 192 hits
Pengarah dan penerbit tersohor Aziz M Osman menyifatkan aktres popular Nora Danish sebagai pelakon yang paling disukainya sepanjang lebih tiga dekad dia bergelar seorang sutradara Menurut Aziz yang mula mula memperkenalkan bintang tersebut ...
Hiburan Pernah Ajak Wanita Lebih Berusia Kahwin Afieq Shazwan Di Reject Mentah Mentah

Hiburan Pernah Ajak Wanita Lebih Berusia Kahwin Afieq Shazwan Di Reject Mentah Mentah

papar berkaitan - pada 18/11/2021 - jumlah : 378 hits
Penyanyi dan pelakon memberitahu bahawa dia sebenarnya sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga meskipun baru sahaja mencecah usia 24 tahun 7 bulan laluBeri Kejutan Hadiah Istimewa Afieq Shazwan Masih Lagi Teman Tapi Mesra Bersama Wani ...
Resepi Golden Ball Ala Sushi King

Resepi Golden Ball Ala Sushi King

papar berkaitan - pada 17/11/2021 - jumlah : 150 hits
RESEPI GOLDEN BALL ALA SUSHI KINGPeminat sushi king mesti tahu menu yg ni heehe buat sendiri letak topping melimpah puas makan sedap amat Ni kalau buat anak anak pasti suka RESEPI GOLDEN BALL ALA SUSHI KINGBahan bahan Telur ayam direbus dan...
Hiburan Irma Hasmie Akui Kehidupan Daif Pelarian Syria Mengajar Dirinya Untuk Lebih Bersyukur

Hiburan Irma Hasmie Akui Kehidupan Daif Pelarian Syria Mengajar Dirinya Untuk Lebih Bersyukur

papar berkaitan - pada 7/12/2021 - jumlah : 408 hits
Pelakon berkongsi pengalamannya menyantuni pelarian Syria di Turki tidak lama dulu cukup mengajar dirinya erti kecekalan keinsafan dan lebih bersyukur 1 year laluYatt Hamzah Seru Orang Ramai Doakan Suaminya Yang Kini Sertai Misi Kemanusiaan...
Hiburan Saya Segan Nak Ambil Bantuan Zakat Ada Asnaf Lain Lebih Memerlukan Bad Indigo

Hiburan Saya Segan Nak Ambil Bantuan Zakat Ada Asnaf Lain Lebih Memerlukan Bad Indigo

papar berkaitan - pada 1/12/2021 - jumlah : 202 hits
Penyanyi dan anggota kumpulan Indigo mengakui berasa malu dan segan untuk menerima bantuan zakat daripada badan badan kebajikan tertentu walaupun statusnya kini layak untuk menerimanya Bad atau nama sebenar Badrul Izhan Yeop Abdullah yang d...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord