Hiburan Debaran Semakin Terasa 5 Fakta Menarik Tentang Gegarvaganza 6


Pejam celik pejam celik, semalam telah pun berlangsung konsert GegarVaganza musim ke 6 (GV6) untuk minggu ketujuh. Fuh!!! Abang Nara percaya ramai pembaca BeautifulNara yang merupakan penonton setia GV6. Secara jujurnya, tahun ini memang penangan GV6 lain macam sikit. Lagi best, lagi padu dan lagi pedas macam CILI PADI.

Bila bercakap pasal pedas, Abang Nara nak ingatkan korang tentang DIGI Cili Padi tentang Digi CILI PADI yang membolehkan korang meMAKSIMUMkan aktiviti membaca dan menonton perkembangan terkini para peserta GV6 dengan Internet Tanpa Had dengan bayaran kurang RM1/sehari pun untuk semua ini. Barulah boleh layan artis kegemaran GV6 anda menyanyi di YouTube berulang-ulang kali tanpa risau data habis. Memang best DIGI Cili Padi ni.

Minggu lepas, Abang Nara sempat menemuramah para peserta GV6 secara ringkas untuk mengetahui perasaan dan pengalaman mereka sepanjang berada di dalam program ini. Jadi khas untuk anda semua, Abang Nara kongsikan beberapa fakta menarik tentang GV6 yang pasti membuatkan anda lebih teruja.
1. Naqiu jadi pilihan untuk bergelar JUARA

Salah satu soalan wajib yang Abang Nara tanya kepada kesemua peserta GV6 ialah “siapakah peserta yang paling memberikan saingan sengit kepada anda?”. Rata-rata kesemuanya memberikan jawapan yang sama iaitu Naqiu. Fuh!! Ternyata kehebatan nyanyian Naqiu bukan sahaja diakui oleh para penonton, malah oleh para peserta GV6 sendiri. Adakah ini bermakna Naqiu adalah calon pilihan untuk bergelar juara GV6? Sama-sama kita nantikan sehingga konsert akhir kelak.
2. Sham Visa akui terima mesej “isteri” orang

Wajah kacak Sham Visa sehingga digelar “Tony Stark” Malaysia sememangnya membuatkan ramai wanita yang jatuh cinta dengannya. Apabila ditanya tentang kebenaran gosip dirinya menerima mesej daripada isteri orang, Sham Visa mengakui desas-desus tersebut.

Tetapi bukanlah mesej ajak bercinta, mengorat atau nak ajak melakukan skandal, sebaliknya ia adalah mesej yang memberikan kata-kata semangat dan sokongan agar Sham Visa terus kekal berjuang di dalam GV6. Dah jadi isteri pun tak salah untuk minat Sham Visa kan?
Nak ikuti artis-artis fevered GV6 anda di Facebook, Twitter dan Instagram tanpa risaukan data habis? Digi CILI PADI berikan MAXIMUM SOCIAL untuk ketiga-tiga applikasi ini dengan hanya kurang daripada RM 1/sehari sahaja untuk tempoh 30 hari.

3. Nantikan “single” terbaru para peserta GV6
Ha buat para peminat yang risaukan aktiviti artis kegemaran mereka selepas tamatnya GV6, anda tak perlu risau lagi. Ini kerana apabila ditanya tentang perancangan mereka selepas tamatnya program ini, rata-rata menjawab mereka bakal mengeluarkan “single” terbaru untuk melepaskan rindu para peminat. Salah seorang peserta iaitu Roy pula mempunyai perancangan untuk memuatkan kesemua lagu yang pernah didendangkan di GV6 secara versi penuh di dalam satu album. Senang cakap, masing-masing dah ada plan untuk masa depan untuk memastikan nama mereka terus kekal relevan selepas tamatnya GV6.
4. Pengikut Instagram meningkat beratus ribu
Penangan GV6 untuk para peserta yang bertanding memang lain macam. Salah satu yang boleh dijadikan kayu ukuran ialah jumlah pengikut di Instagram. Contoh terbaik ialah Naqiu yang hanya mempunyai jumlah pengikut kurang 20,000 orang sebelum bermulanya GV6. Sekarang ini dah 173,000 orang dah. Selain itu, Sham Visa juga menunjukkan peningkatan yang mendadak iaitu daripada 2,300 pengikut kepada 94,2000 pengikut sekarang. Gila tak gilalah kuasa GV6 ini. Memang lain macam!!!
Data asyik habis sebab sebab layan GV6 kat YouTube? Dengan Digi CILI PADI, anda bukan sahaja dapat Unlimited YouTube, malah ada MAXIMUM MUSIC dan MAXIMUM GAMING untuk layan lagu dan main PUBG tanpa sebarang gangguan!!!

5. GV6 dipanjangkan selama 11 minggu
Pertama kali dalam sejarah penganjuran GegarVaganza, semalam telah diumumkan bahawa pertandingan ini bakal dipanjangkan sehingga 22 Disember kelak. Ini bermakna kesemua para peserta GV6 yang masih kekal akan bertarung selama 11 minggu. Fuh!!! Kalau tak silap, pihak penganjur membuat keputusan ini kerana sambutan yang diterima untuk GV6 terlalu hangat. Ramai yang enggan GV6 tamat terlalu cepat, jadi terpaksalah ia dipanjangkan. Sudah tentu ini adalah satu berita gembira untuk para penonton GV6 kerana dapat melihat persembahan artis kegemaran mereka lebih lama lagi. Tak gitu?

Jadi siapakah yang anda rasa akan bergelar juara GV6? Dan apa pula pandangan anda tentang GV6 tahun ini? Adakah lebih baik berbanding tahun-tahun sebelumnya? Kongsikan pendapat anda di ruangan komen.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.superpantas.com/2019/11/hiburan-debaran-semakin-terasa-5-fakta.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Fakta Menarik Tentang Pembedahan Plastik Di Korea

10 Fakta Menarik Tentang Pembedahan Plastik Di Korea

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 697 hits
10 Fakta Menarik Tentang Operasi Plastik di Korea Artis Korea Selatan sangatlah terkenal akan operasi plastiknya Ini bukanlah pembicaraan baru dan banyak sekali fakta seputar hal ini Berikut 10 fakta yang mungkin Anda tidak tahu mengenai op...
7 Fakta Menarik Jorge Lorenzo Yang Saat Ini Pensiun Dari Motogp

7 Fakta Menarik Jorge Lorenzo Yang Saat Ini Pensiun Dari Motogp

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 189 hits
Posisi Jorge Lorenzo pada musim ini turun ke posisi 19 Pembalap 32 tahun ini hanya mengoleksi 25 poin sehingga membuat dirinya stres dan frustasi Saat ini ia memutuskan untuk pensiun dari dunia balap MotoGP
Hiburan Ada Apa Dengan Indonesia Jom Terjah 16 Lokasi Menarik Ini Pada Hujung Tahun

Hiburan Ada Apa Dengan Indonesia Jom Terjah 16 Lokasi Menarik Ini Pada Hujung Tahun

papar berkaitan - pada 19/11/2019 - jumlah : 402 hits
Ramai rakyat Malaysia yang memilih Bandung dan Bali sebagai lokasi percutian mereka di Indonesia Memang dua lokasi ini cukup familiar dengan orang Malaysia lagi lagi yang kaki shopping Tapi sebenarnya ada banyak lagi lokasi yang best korang...
7 Fakta Belum Banyak Orang Tahu Tentang Bos Tiktok Miliarder Termuda Di China

7 Fakta Belum Banyak Orang Tahu Tentang Bos Tiktok Miliarder Termuda Di China

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 267 hits
CEO TikTok Zhang Yiming menjadi sorotan di daftar orang terkaya China versi Forbes Dalam usianya yang masih 36 tahun dia sudah masuk ke jajaran 10 orang terkaya di China Kekayaannya tahun ini tercatat sebesar USD 16 2 miliar atau Rp227 8 tr...
Cara Tambah Border Menarik Di Blogger Post Image

Cara Tambah Border Menarik Di Blogger Post Image

papar berkaitan - pada 22/11/2019 - jumlah : 246 hits
Hari ini saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana cara tambah border menarik di Blogger Post Image Jika anda ingin menambah border di keliling gambar anda di blogger dan anda tidak tahu bagaimana untuk melakukan ini Kebanyakan blogger ta...
Tips Berpenampilan Menarik Ala Nindy Ayunda

Tips Berpenampilan Menarik Ala Nindy Ayunda

papar berkaitan - pada 21/11/2019 - jumlah : 143 hits
Nindy membagikan tips untuk tetap menjaga penampilannya selalu terlihat menarik
Info Dan Gambar Menarik Menara Berkembar Klcc

Info Dan Gambar Menarik Menara Berkembar Klcc

papar berkaitan - pada 22/11/2019 - jumlah : 508 hits
Original Content Menara KLCC atau Menara Berkembar Petronas adalah sebuah bangunan ikonik 88 tingkat yang menjadi mercu tanda dan ikon Kuala Lumpur Malah ia telah menjadi satu Sumber Dilarang Plagiat Tanpa Kebenaran
Doll Head Trail Track Hiking Yang Menarik Namun Agak Menyeramkan Di Atlanta Us

Doll Head Trail Track Hiking Yang Menarik Namun Agak Menyeramkan Di Atlanta Us

papar berkaitan - pada 22/11/2019 - jumlah : 362 hits
Ular serigala dan labah labah biasanya haiwan yang ditakuti kalau hiking dalam hutan tetapi di Constitution Lakes Park Atlanta Georgia lain pula halnya kerana dalam kawasan taman hutan tu tersembunyi anak2 patung lama usang yang berwajah ag...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lotter Sumandak Cantik Chord

Selangor Ph To Continue Working With Bn Despite Likely Mca Mic Polls Snub

Mahb S Sacking Of Staff With High Medical Bill Unlawful Court Rules

Decision On Sabah Pkr Chief To Be Made Soon Says Anwar

Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya