Hiburan 10 Minit Dari Cheras Ke Gombak Risau Isa Khan Bergegas Jumpa Risteena Selepas 30 Minit Tidak Balas Mesej


Lumrah pasangan tengah hangat bercinta, kalau boleh 24 jam mahu sentiasa mesej atau pun bersembang dalam telefon sekiranya tak dapat jumpa secara berdepan. Kalau hilang sekejap sahaja pun, sudah pasti akan rasa tak senang duduk.
Sama juga dengan pelakon Isa Khan yang tidak tentu arah apabila tunang kesayangannya iaitu Risteena diam seribu bahasa selama setengah jam tanpa khabar berita.

 
View this post on Instagram 
Semalam saya hilang sekejap setengah jam, tunang saya fikir saya kena culik, ragut or something bad happened. . Semalam drive balik dari rumah dia, memang tak tengok phone. Selalunya sepanjang perjalanan memang akan cakap phone sampai dah sampai rumah. Tapi semalam kebetulan kereta polis banyak, and tak sempat nak ambik phone dalam beg pun untuk tengok. Tak sangka hilang setengah jam pun tunang saya dah risau macam tu? . Sampai je kat rumah, baru tengok phone. Missed calls tak payah cakap la berapa banyak ???? Tengok-tengok tunang saya dah sampai dah kat bawah rumah. Macam tak percaya langsung sebab baru sangat je masuk rumah. 10 minit je datang dari Cheras ke Gombak. Siap datang dengan his sister and Qirin. ???? Kesian diorang! . Memang kena marah terus la lepas tu. Apa lagi ???? Takpe, sekurang-kurangnya saya tahu kalau saya hilang, awk akan cari saya? Myhero! . So kalau sesiapa ada niat nak buat bukan-bukan kat I, lupakan saja ya. Nanti korang kena berdepan dengan tunang saya yang garang ni ? . To my tunang, saya rasa selamat since awak jaga saya. Tak boleh bayangkan kalau awak takde ? My parents dah boleh harapkan awak ? . I love you, sayang. Cinta hati saya :)
A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on May 19, 2020 at 3:45am PDT

Lelaki tersebut terus terbayangkan perkara buruk apabila segala usaha untuk menghubungi Risteena tidak berhasil. Sampai ingatkan ada perkara buruk yang terjadi kepada wanita itu sama ada diculik atau pun diragut.
Daripada entri yang dimuat naik di Instagram itu, pelakon wanita tersebut menjelaskan bahawa mereka biasanya akan bersembang menerusi panggilan telefon dalam perjalanan pulang ke rumah.

Pun begitu, disebabkan Risteena terserempak dengan banyak kereta polis, dia terpaksa membatalkan niatnya untuk memegang gajet tersebut.
“Tapi semalam kebetulan kereta polis banyak, and tak sempat nak ambik phone dalam beg pun untuk tengok. Tak sangka hilang setengah jam pun tunang saya dah risau macam tu.”
Lebih mengharukan apabila Isa Khan terus berkejar ke rumah tunangnya apabila wanita itu tidak dapat dihubungi selama setengah jam.
“10 minit je datang dari Cheras ke Gombak. Siap datang dengan his sister and Qirin. Kesian diorang!”
Dek tidak membalas segala jenis panggilan mahu pun mesej, Risteena mendedahkan bahawa dia telah dimarahi oleh Isa. Namun begitu, dia langsung tidak kisah kerana berasa disayangi apabila lelaki itu mengambil berat terhadap keadaannya.

Malah Risteena memberi amaran kepada sesiapa yang mempunyai niat buruk kepadanya supaya melupakan sahaja hasrat tersebut kerana Isa pasti akan mencarinya sehingga jumpa.
Pelakon wanita itu tidak lupa untuk menitipkan ucapan sweet kepada Isa selepas insiden tersebut dan menyatakan bahawa dia berasa selamat di bawah jagaannya.
To my tunang, saya rasa selamat since awak jaga saya. Tak boleh bayangkan kalau awak takde. My parents dah boleh harapkan awak.
Rata-rata pengikut yang membaca kisah tersebut mendoakan agar pasangan ini cepat berkahwin kerana seronok melihat hubungan mesra mereka.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/05/hiburan-10-minit-dari-cheras-ke-gombak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Setengah Jam Tak Balas Mesej Isa Khan Bimbang Risteena Diculik

Hiburan Setengah Jam Tak Balas Mesej Isa Khan Bimbang Risteena Diculik

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 559 hits
Selepas kira kira setengah jam tidak dapat dihubungi Isa Khan yakni tunang kepada pelakon Risteena Munim dikhabarkan bimbang dan panik Risteena bagaimanapun berkongsi hal berkenaan di laman Instagramnya malah seakan tidak menyangka tunangny...
Hiburan Saya Sangat Yakin Isa Bukan Mudah Untuk Dirampas Risteena

Hiburan Saya Sangat Yakin Isa Bukan Mudah Untuk Dirampas Risteena

papar berkaitan - pada 22/5/2020 - jumlah : 234 hits
Bagi yang tidak mengetahui pelakon Risteena sudah pun megikat tali pertunangan bersama Isa Khan pada November lalu di Bali Meskipun awalnya senyap sahaja mengenai hubungan mereka tapi ternyata mereka tidak sabar untuk ke fasa perhubungan ya...
Hiburan Adik Isa Khan Aliff Alli Didakwa Pukul Isteri Ketika Hamil

Hiburan Adik Isa Khan Aliff Alli Didakwa Pukul Isteri Ketika Hamil

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 320 hits
Pernah mendapat perhatian netizen awal Januari lalu nama adik kepada pelakon Isa Khan iaitu Aliff Alli kembali hangat diperkatakan apabila didakwa melakukan keganasan terhadap bekas isterinya Aska Ongi Lebih perit kejadian itu dikhabarkan b...
Hiburan Dr Erin Dedah Pergi Jumpa Sendiri Bekas Isteri Untuk Serahkan Kembali Da I Farhan

Hiburan Dr Erin Dedah Pergi Jumpa Sendiri Bekas Isteri Untuk Serahkan Kembali Da I Farhan

papar berkaitan - pada 17/5/2020 - jumlah : 768 hits
Walaupun sudah banyak pekung pasangan Da i Farhan dan Dr Erin yang terbongkar masih banyak lagi cerita yang tidak habis mengenai kemelut bekas suami isteri ini Terbaru Erin telah berkongsi beberapa tangkapan skrin mesejnya bersama Da i Farh...
Hiburan Selepas Empat Tahun Berkahwin Shah Iskandar Bakal Bergelar Bapa

Hiburan Selepas Empat Tahun Berkahwin Shah Iskandar Bakal Bergelar Bapa

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 434 hits
Selepas empat tahun mendirikan rumah tangga pelon Shah Iskandar akui bakal menimang cahaya mata sulung bersama isteri Siti Sarah awal tahun hadapan Menurut laporan Harian Metro Shah difahamkan menerima berita kehamilan isterinya selepas men...
Hiburan Produk Duck Habis Terjual Dalam Masa 30 Minit Vivy Yusof Mohon Maaf

Hiburan Produk Duck Habis Terjual Dalam Masa 30 Minit Vivy Yusof Mohon Maaf

papar berkaitan - pada 7/5/2020 - jumlah : 1435 hits
Memboikot sesuatu produk atau jenama yang sering kali terkait dengan isu sensitif khususnya barangan yang dikeluarkan oleh golongan selebriti tempatan semakin hangat diperkatakan kebelakangan ini Vivy Yusof atau nama sebenarnya Vivy Sofinas...
Zul Yahya Keluar Kenyataan Balas Isu Keberkatan Industri Hiburan

Zul Yahya Keluar Kenyataan Balas Isu Keberkatan Industri Hiburan

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 605 hits
Zul Yahya menjelaskan bahawa kenyataan yang beliau keluarkan melalui satu posting Instagram miliknya yang dikatakan menghina periuk nasi mereka yang berada dalam industri hiburan sehingga mengundang kritikan Baca Bercerita lebih lanjut Zul ...
Hujung Dunia Pun Saya Akan Cari Tunang Separuh Gila Risteena Hilang 30 Minit Tak Jawab Panggilan

Hujung Dunia Pun Saya Akan Cari Tunang Separuh Gila Risteena Hilang 30 Minit Tak Jawab Panggilan

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 441 hits
Mengikat tali pertunangan November lalu kisah percintaan pasangan pelakon Risteena Munim dan Isa Khan mula mendapat perhatian ramai Sikap ambil berat dan romantis Isa Khan bukan lagi satu rahsia apabila dia dilihat bersungguh sungguh menyay...
Dikecam Berikutan Kisah Hilang 30 Minit Risteena Bidas Tindakan Netizen

Dikecam Berikutan Kisah Hilang 30 Minit Risteena Bidas Tindakan Netizen

papar berkaitan - pada 22/5/2020 - jumlah : 459 hits
Pelakon Risteena Munim difahamkan terkilan apabila perkongsiannya di Instgaram tempoh hari dikecam netizen Perkara itu berlaku susulan tindakannya berkongsi kisah peribadi bersama tunangnya namun seolah tidak sangka akan dikecam sedemikian ...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Coretan Dari Tingkat 2 Wad 29 Katil 18 Hprz 2

Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp